[email protected] Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Yo. Narazie bukuje miejsce. Ale 11 czerwca to rozsadna data aczkolwiek w sumie 06 bylby lepszy (060606:D ). Postaram sie na dniach lekko zasiac groza :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Ok Porasz czekamy :P :P Moze też wezme udział.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 Dzisiaj maznalem, jakas 1h roboty, bardzo wczesny wip :] http://img235.imageshack.us/img235/5870/17tb1.jpg Aha okolo 3k tri Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 ;) , spoko, keep going. ps. wszyscy maja takie poronione senne wizje ^^. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 hyhy - spokz - te przyssawki cos ci duzo trisow zjadaja... - napisz cos o tym pomysle - bo mam lekkie problemy z ustaleniem co robi ta 'skalna' sciana w kiblu?? jakies wykopaliska?? zagubieni archeolodzy?? pzodao Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 tentakle na kostkach i animowane poproszę ;) fajne, choć jak ftorka, dziwi mnie trochę taka skalna ściana ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 Co do przyssawek to byl experyment, chcialem sprawdzic czy jest sens je robic ... nie ma :] Za duzo poli zra. Zastanawiam sie tylko jak ugryzc tak duza ilsoc tri na lokacje z tak mala iloscia textur. Ale cos wymozdze. Anyway ... kto powiedzial ze skalna:> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Narazie jest ładnie. Dziwi mnie tylko, czemu kazdy ma takie podobne wizje do mnie ;p Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 jest dobrze, dorób jeszcze takie wystające ze sedesu i bedzie git :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted May 28, 2006 Author Share Posted May 28, 2006 Patrzac co sie dzieje raczej nie zdarze na deadline. Dzisiaj usiadlem chwilke i o to efekty. Ale napewno skoncze po bitwie :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 ojej a co to jest? miale awarie ponad 2 tygodniwą take nie jestem zroientowny ale widze tu nie złą jazde bez trzymanki Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 poraszek, coś biedny ten kibel :d w wyposarzeniu ma tylko potwora i sedes btw. fajna kolorystyka ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted May 29, 2006 Author Share Posted May 29, 2006 Skromny update, pozniej zoptymalizuje ale jade dalej z reszta i finalnie podam polycount. Mario - szybko spie ostatnio :P Ledyr - a czy ja mowilem ze to koniec :] Jeszcze do polowy limitu nie doszedlem hyhy, a kolorki, byle jakie aby cos bylo, ostatnio szary mi nie lezy :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 fajosko. przypominasz mi, ze zapomnialem o czesci "do ktorego bal bys sie wejsc" ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shalivan Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 właśnie myślałem aby postawić taką roślinke zamiastt potworka ale byłeś szybszy [email protected] :) no nic znów mnie zmuszacie do myślenia ;P ale efekt niezły. mi sie podoba. jak będziesz podawał ilość polly powiedz ile poszło na samą scianke z roślinką :) Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartonfink Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Bardzo fajne ,przemyslane pomieszczenie. Narazie malo detali poza sciana(ktora robi naprawde spore wrazenie) Jak pukniesz dobra teksturke na ta sciane + mroczne oswietlenie to bedzie miodzik ps. nie boisz sie ze przez taka detaliczna sciane zabraknie tri na pozostale miejsca ?(chodzi mi o pewne wyrownanie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted June 7, 2006 Author Share Posted June 7, 2006 Za tydzien wracam do projektu, bo chwilowo w zwiazku ze zwiazkiem ze koncze kontrakt mam troche zalatwiania a jak wroce czeka mnie sesja :] Wiec sadze ze za jakies 10 dni ruszam do boju. Kurcik - mhehehe, spoko zawsze mozesz narysowac komiksowe chmurki z napisem -> Buuuuu XD Shalivan -> to nie roslinka ;) Ostatnio mam manie ktulowania jak eMPeck czy ftorencjusz. A myslenie ma przyszlosc jak to moja wspaniala wychowawczyni w LO mowila, ale jeszcze wieksza przeszlosc hyhy. Scianka w chwili obecnej ma kolo 4ktri ale zjade lekko do 2-2,5ktri. barton_fink -> co do tych przemyslen to teraz mam tyle wazeliny ze sobie moge dorobic (joke) XD Detali malo bo glownie to placeholdery porozstawialem i sie zabralem w kolejnosci nawiedzen sennych za robote. Model bedzie mial normalki, bo zaczynam przygotowywac nowe portfolio wiec mam nadzieje ze kaszankazone nie wyjdze.Narazie wyglada to slabo. Co do ilosci tri, w chwili obecnej sciana nie jest zoptymalizowana ani pod normale ani pod limit poly. W niektorych sytuacjach, jak obiekt jest zlozony i ma sporo detali, robie najpierw wersje powiedzmy w medium, i pozniej zjadam poly oceniajac w ktorym miejscu sa zbedne. Wlasnie sciana jest taki przykladem. I idac sladem ftorencjusza .... ozopoa XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
madman1987 Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 no mnie to ciezko sie wypowiedziec, bo to w koncu sciana :P na powaznie, fajny pomysl, a co do wykonania sie nie czepiam bo zawsze cos pokazujesz a jak skonczysz to i tak inaczej wyglada, nagle z 10k robi sie 1k bez zmian w wygladzie, z 2x2048 robi sie kurcze 1x128 i tez jest tak samo, potem okazuje sie, ze z pliku 5MB robi sie 100k- ja nie wiem jak Ty to robisz :] anyway cool i moze dadza jeszcze czas:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now