Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Tak przed obroną pracy .. troszke chcialem odetchnac ;)

Pracka wykonana w 3d max 8.0 , renderowana w mental rayu, poly modeling

 

glass5lh.jpg

 

Pozdrawiam

D.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

smieszna sprawa bo 'ciecz' ma chamfera podczas gdy w rzeczywistosci ciecz tak przylega dp powierzchni ze na styku unosi sie do gory. Nalej wody szklanki i zobaczysz.

Napisano

Lis .. faktycznie txt drewna .. zajela mi jakies 20 sek

Przyznaje racje .. lipna chociaz z przodu wyglada nawet nawet ... tam w tle bardziej drapie o oczach .. moze jak bym blat przyciol ;)

 

Cfaniak .. jak nalewasz cieczy do suchej szklanki masz menisk wypukły ;)

 

Pozdrawiam

D

Napisano

A propos lepkości (czy jaktamkolwiek) do ścianek - to samo zjawisko tyczy się kostek lodu.

Może jest na to jakiś prostszy patent (na pewno ręczna deformacja z soft select)- ja zastosowałem opcje deformacji dzięki pluginowi ACT (generalnie narzędzie do animacji).

Na kostki dał bym jeszcze modyfikator Noise, ew zrobił pęcherzyki powietrza - PCloudem.

Gość George82
Napisano

Shader i tex podloza do wymiany... Jeszeli uzywasz mentala, to zainwestuj w DGS'y...;] A szklanki jak szklanki...;] Pozdro!

Napisano

Właściwie co to za płyn w tych szklankach ?

Co do pracy, to tak jak wcześniej wspominano, tekstura drewna do... ehm... wymiany, poza tym nie jest za ciemny spód tych szklanek, przy tym oświelteniu powinno chyba być jaśniej, poza tym wg. mnie ok :D

Napisano

tak jak pisali poprzedni tekstura drewna do kity, na kotstach przydalby sie noise, menisk, i moze pecherzyki powietrze, generalnie nie jeste zle ale szalu tez nie robi

Napisano
w rzeczywistosci ciecz tak przylega dp powierzchni ze na styku unosi sie do gory

A kto powiedzial ze tam woda jest? Moze to drink ze rtęci?:D

Napisano

No faktycznie .. ten bialy odblask w rogu ... to jakies dziwactwo z odbicia mapy hrdi ;)

 

co do "plynu" ... moze faktycznie zbyt gesty sok i za malo wodki ;)

lod do wymiany ... eh i po drinku ;)

 

Pozdrawiam

Dziekuje za porady :)

Napisano

Mi ogólnie sie podoba choć proponuje przesiąść sie na vraya. Mała uwaga. jeśli w szkle jest ciecz to jej barwa przenika na zewnętrzne ścianki naczynia tzn. ponizej poziomu cieczy szkoło wydaje sie mieć barwe cieczy. jest wtedy wrażenie że ścianka nie ma grubości. i wierz mi tk naprawde jest w realu. sam ostatnio to obserwowałem do mojej pracy. w vrayu robisz to tak żeby model cieczy wgryzał sie odrobine w model naczynia (nie wiem czy mental potrafi w ten sposó policzyć refrakcje więc nie wiem ak to uzyskać w mentalu). To tak na przyszłość ale ogólnie ładnie. lubie takie szklano płynne renderki:)

Gość George82
Napisano

Co wy macie od tego V'raya?? Mental, tez umi...;]

Napisano

Derfalon: co ty za głupoty opowiadasz. tak grube szkło jakie tutaj Darkon wymodelował nie zostanie "magicznie" pochłonięte, przez ciecz. Menisk to co innego: może być wklęsły, wypukły etc. ale w szklance (takiej jak do herbaty) efekt taki jaki opisujesz jest zauważalny, ale w takim naczyniu raczej głupio by to wyglądało, jakby ścianka zwężająca się w dół miała taką samą grubość jak na górze.

może być delikatne zabarwienie szkła kolorem cieczy, lecz nie na tyle, żeby się szkło optycznie zwęzało.

 

że nie wspomnę ile komentarzy zaraz by się pojawiło:

ścianka przy podstawie jest za cienka

 

jest ok. jedyne co mnie mierzi to straszne materiały i światło. z mentala można o wiele wiele więcej wyciągnąć. trzeba tylko umiejetnie pogrzebać i znaleźć dobre rozwiazania.

 

[++]

Derfalon: powiedz mi jeszcze jedną, jedyną rzecz (jeden post i koniec OT) czemu polecasz przesiąść się na vraya? - bo sorki ale zaczyna mnie już wkurzać pieprzenie głupot w stylu "weź przesiądź się na Vraya", tak jakby mówić - weź kup se mercedesa lepiej zaczniesz jeździć...

Napisano

Czuje do tych renderkow wielki sentyment bo jedna z moich pierwszych prac byla niemalze identyczna, tylko byla 1 szklanka. Dlatego podoba mi sie:P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności