Darkon Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Witam Tak przed obroną pracy .. troszke chcialem odetchnac ;) Pracka wykonana w 3d max 8.0 , renderowana w mental rayu, poly modeling Pozdrawiam D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 txt drewna strasznie 4(*&^$%&(***(&%$& eeee. kiblowata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cfaniak Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 smieszna sprawa bo 'ciecz' ma chamfera podczas gdy w rzeczywistosci ciecz tak przylega dp powierzchni ze na styku unosi sie do gory. Nalej wody szklanki i zobaczysz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkon Posted June 8, 2006 Author Share Posted June 8, 2006 Lis .. faktycznie txt drewna .. zajela mi jakies 20 sek Przyznaje racje .. lipna chociaz z przodu wyglada nawet nawet ... tam w tle bardziej drapie o oczach .. moze jak bym blat przyciol ;) Cfaniak .. jak nalewasz cieczy do suchej szklanki masz menisk wypukły ;) Pozdrawiam D Link to comment Share on other sites More sharing options...
gomo Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 A propos lepkości (czy jaktamkolwiek) do ścianek - to samo zjawisko tyczy się kostek lodu. Może jest na to jakiś prostszy patent (na pewno ręczna deformacja z soft select)- ja zastosowałem opcje deformacji dzięki pluginowi ACT (generalnie narzędzie do animacji). Na kostki dał bym jeszcze modyfikator Noise, ew zrobił pęcherzyki powietrza - PCloudem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest George82 Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Shader i tex podloza do wymiany... Jeszeli uzywasz mentala, to zainwestuj w DGS'y...;] A szklanki jak szklanki...;] Pozdro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Właściwie co to za płyn w tych szklankach ? Co do pracy, to tak jak wcześniej wspominano, tekstura drewna do... ehm... wymiany, poza tym nie jest za ciemny spód tych szklanek, przy tym oświelteniu powinno chyba być jaśniej, poza tym wg. mnie ok :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veemo Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Ja bym pozbył się tej białej plamy w lewym górnym rogu( omni light ? ;) ). Same szklanki całkiem fajnie wyglądają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 oldschoolowo to wyszło... przesiądź się na innego renderera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 tak jak pisali poprzedni tekstura drewna do kity, na kotstach przydalby sie noise, menisk, i moze pecherzyki powietrze, generalnie nie jeste zle ale szalu tez nie robi Link to comment Share on other sites More sharing options...
XaoC Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 w rzeczywistosci ciecz tak przylega dp powierzchni ze na styku unosi sie do gory A kto powiedzial ze tam woda jest? Moze to drink ze rtęci?:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkon Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 No faktycznie .. ten bialy odblask w rogu ... to jakies dziwactwo z odbicia mapy hrdi ;) co do "plynu" ... moze faktycznie zbyt gesty sok i za malo wodki ;) lod do wymiany ... eh i po drinku ;) Pozdrawiam Dziekuje za porady :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derfalon Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Mi ogólnie sie podoba choć proponuje przesiąść sie na vraya. Mała uwaga. jeśli w szkle jest ciecz to jej barwa przenika na zewnętrzne ścianki naczynia tzn. ponizej poziomu cieczy szkoło wydaje sie mieć barwe cieczy. jest wtedy wrażenie że ścianka nie ma grubości. i wierz mi tk naprawde jest w realu. sam ostatnio to obserwowałem do mojej pracy. w vrayu robisz to tak żeby model cieczy wgryzał sie odrobine w model naczynia (nie wiem czy mental potrafi w ten sposó policzyć refrakcje więc nie wiem ak to uzyskać w mentalu). To tak na przyszłość ale ogólnie ładnie. lubie takie szklano płynne renderki:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 drewno i oswietlenie mi sie nie podobają, reszta ok ,pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest George82 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Co wy macie od tego V'raya?? Mental, tez umi...;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Derfalon: co ty za głupoty opowiadasz. tak grube szkło jakie tutaj Darkon wymodelował nie zostanie "magicznie" pochłonięte, przez ciecz. Menisk to co innego: może być wklęsły, wypukły etc. ale w szklance (takiej jak do herbaty) efekt taki jaki opisujesz jest zauważalny, ale w takim naczyniu raczej głupio by to wyglądało, jakby ścianka zwężająca się w dół miała taką samą grubość jak na górze. może być delikatne zabarwienie szkła kolorem cieczy, lecz nie na tyle, żeby się szkło optycznie zwęzało. że nie wspomnę ile komentarzy zaraz by się pojawiło: ścianka przy podstawie jest za cienka jest ok. jedyne co mnie mierzi to straszne materiały i światło. z mentala można o wiele wiele więcej wyciągnąć. trzeba tylko umiejetnie pogrzebać i znaleźć dobre rozwiazania. [++] Derfalon: powiedz mi jeszcze jedną, jedyną rzecz (jeden post i koniec OT) czemu polecasz przesiąść się na vraya? - bo sorki ale zaczyna mnie już wkurzać pieprzenie głupot w stylu "weź przesiądź się na Vraya", tak jakby mówić - weź kup se mercedesa lepiej zaczniesz jeździć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erwin Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Czuje do tych renderkow wielki sentyment bo jedna z moich pierwszych prac byla niemalze identyczna, tylko byla 1 szklanka. Dlatego podoba mi sie:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts