kubi Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 Ja zapodam taki modelik, robiony w wolnych chwilach. Zapraszam do komentowania.
vv3k70r Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 gosc po byku :) wysun mu glowe i pochyl :) bo dziwnie wyglada z taka morda wsadzona w ludzka posture :) zgarb go w tylu i karkui wysun pysk do przodu :)
JunioR Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 ale wysokie kopytka :] a tak na serio to fajna głowka(tzn fajnie wymodelowana :p) nogi mi nie pasują, wydaje mi sie ze są takie hmm połamane.
kubi Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 vv3k70r na ciebie zawsze można liczyć. Głowa jest pochylona, tak wyszło bo kamerka nisko ustawiona jest.
kubi Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 xeavtak, urzekła mnie prostota tego rogramu. I siateczka.
vv3k70r Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 kuba-nog dobre, ale rozsun mu kolana, zrob mu ujecie z boku i zastanwo sie czy agresywnie wyglada, mechanicznie to sie robi tak (bo tak sa zbudowane zwierzaki) ze lapiesz za gorna czesc potylicy i stawiasz tam pivota, krecisz mu leb tak o 45stopni w gore a nastepnie pochylasz cala sylwetke zeby patrzyl w przod, i wtedy wyglada wystarczajaco agresywnie :) podejrzewazm ze ostatecznie rece okaza sie odrobine za male, bo ten typ sylwetki tak juz ma (nogi bardzo zmieniaja proporcje :) )
kubi Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 vv3k70r dobrze mówisz, żebym wiedział to bym to zrobił na etapie formy bazowej, a teraz to mały kłopot będzie.
vv3k70r Napisano 9 Czerwiec 2006 Napisano 9 Czerwiec 2006 ja bym zrobil jakos tak: bardzo podobna postac (jesli chodzi o ksztalt) znajdziesz tutaj: http://www.skola.trelleborg.se/~przemyslaw.kowalski/demon_kontrolery08.max zajzyj, popatrz :) robienei nieludzi jest trudne :) bo mamy wobec nich oczekiwania a nei mamy wzorow
kubi Napisano 9 Czerwiec 2006 Autor Napisano 9 Czerwiec 2006 vv3k70r trzeba zbierać doswiadczenie, dzięki.
kubi Napisano 10 Czerwiec 2006 Autor Napisano 10 Czerwiec 2006 Na zbrusha mam za słabego compa, zobacze ile uda mi się siatką zrobić.
kubi Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 Dobra,poprawilem mu nogi, pobawiłem się z głową i przymiarka do ekwipunku.
Matti Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 swietne. bardzo mi sie podoba. moglbys zrobic mu jeszcze miesnie zebate(te przy zebrach) pozro
'Fox' Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 Super, jedynie co bym tu zmienil to wygial troszke jego sylwetke tak aby byla bardziej zgarbiona, cos w tym stylu:
Szymeq Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 super dawaj dalej czekam na ekwipunek (kocham pracki takie z roznymi pierdulkami:P) gogogogo PS: jedno ale biceps chyba zabardzo jest odsuniety tzn hmm niewiem jak to teraz wytlumaczyc najprosciej w zmym miejscu jest wzgledem kosci i tej pozy i ustawienia rak o:)
kubi Napisano 13 Czerwiec 2006 Autor Napisano 13 Czerwiec 2006 'Fox' ładni minio super, z ta poza to problem bo to powinienem na samym poczatku zrobic, teraz to raczej awykonalne. Szymeq bawił sie z nim jeszcze będe, i mysle nad ładnym ekwipunkiem.
Ania Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 ramię trochę za bardzo oddzielone od tułowia (kiełbasę tak się sznuruje, minotaury nie) całość jest odchylona do tyłu przez co wygląda zaskoczony ale ogólnie fajny model
Matys Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 mnie strasznie irytuja te chude ramiona w miejscu gdzie laczy sie z dlonia, i te bicepsy hmm ale tak to jak powiedziala ania fajny model ;)
Adek_CG Napisano 20 Czerwiec 2006 Napisano 20 Czerwiec 2006 modelik fajny :) moze zrob mu troche bardziej masywne rece... , no i cos z tymi bicepsami sie dzieje nie tak, aha no i jescze jak dla mnie ma troche zbyt ludzkie usta dzieki czemu cala postac staje sie taka troche zbyt rysunkowa Pozdrawiam
kubi Napisano 21 Czerwiec 2006 Autor Napisano 21 Czerwiec 2006 Usta mu poprawiłem, bo rzeczywiście zbyt ludzkie były :) Z poza to juz nic nie zrobie :/ , ale mam nauczkę na przyszłość. Jaka kiełbaska?? :)
Adek_CG Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 hmm wedlug mnie teraz lepiej wyglada jego twarz :), jak dasz rade to przesun mu troche te rece do przodu, cos takiego znalazlem na necie moze troche pomoze http://www.nascr.net/~jcburd/minotaur.jpg http://tenuta.redsectorart.com/htm/commiss/pencils/images/minotaur.htm a no i zrob mu jescze jakas zbroje i daj mu jakis topor zeby mial czym machac :D Pozdrawiam
Szymeq Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 nadal mi sie biceps nie podoba:D i miesnie nogi popraw:)
Gość obo Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 Fajny nawet ten minotaur, ale ja bym mu wszystkie mięśnie bardziej wyeksponował ;)
nielot007 Napisano 22 Czerwiec 2006 Napisano 22 Czerwiec 2006 Witam!! swietne kuba!! mam pytanie z czego zaczales modelowac?? plane, box ?? super :) pozdro
kubi Napisano 22 Czerwiec 2006 Autor Napisano 22 Czerwiec 2006 Z boxa, narazie czas mi nie pozwala na dalszązabawe z nim. :)
zdunek89 Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 naprawde fajny model dokładna i ciekawa głowa klata fajna i ogólnie cool ale jedno mi troche podpadło za wysokie kopyta i weź kopyta bez msmotha daj będzie lepiej wyglądać
hkropinski Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 bajerancko, czekam na tekstury;) pozdr
XaoC Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 hm...dodałbym mu więcej agresory:) Postawę poprawił. Za bardzo jest wyprostowany. Myślę, że z takimi nogami trudno by było utrzymać pion, dlatego chyba pochylic go trzeba:)
leroo Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 podoba mi sie, piekna siateczka, pozdrawiam;)
vv3k70r Napisano 24 Czerwiec 2006 Napisano 24 Czerwiec 2006 jak widze powoli wychodza rzeczy o ktorych mowilem, model jest wysoce poprawny, ale ma dyskwalifikujace go zalozenia, na Twoim miejscu CUBA zostawialbym go tak jak jest, zamknal watek i zrobil na bazie tych doswiadczen nowego, przyjmujac nowe (nie idelane ale nieco lepsze zalozenia) kiedys bedziessz mial ich pelne dyski, bedize szumial przemyslec kazdy proejkt znaim klikniesz CREATE w geometry, bedziesz mial w glowie orientacje gdzie padnie ktory wierzcholek, jak bedize wygladac calosc, i jaki jest cel, do tego czasu musisz zapelnic i sformatowac pare HDDekow modelami ktore zostana na etapie keidy zaloznia nie wyczerpaly modelu a jego porapwa moze spowodowac wiecej pracy i klopotow niz model warty... no i wtedy bedizesz je robil w jedna noc :) keep trying, character force is Your ally
kubi Napisano 29 Czerwiec 2006 Autor Napisano 29 Czerwiec 2006 vv3k70r rozumiem o co ci chodzi, ale było jeszcze kilka rzeczy które musiałem poprawic. To będzie ostatni upgrade tego modelu. Robiony był by złapać doświadczenie, i szlifować umiejętności. Człowiek uczy się na błędach. Mam pare pomysłów na nowe modele. Wolnego czasu robi mi się coraz więcej, więc będe realizować pomysły. pozdro
Ucash Bonzo Napisano 26 Lipiec 2006 Napisano 26 Lipiec 2006 Super tylko ta głowa z szyją jakoś dziwnie połączona :D a... jakie kopyta BIG... xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się