Skocz do zawartości

Scena 3D: pokój gościnny na poddaszu


!Ewert

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Głównie chodzi mi o wizualizacje co dodać itd.wiem że kwiaty sa kwadratowe ale popracuje nad tym, jest to pierwszy render wiec pare obiektów jest źle wyteksturowane albo wogóle nie ma tekstury i scena jest źle oświetlona poprawie to i dodam sufit bo świetło wpada do pokoju nie tak:D piszcie :)a i jak ktoś ma dużo modeli kwiatów i mógłby mi jest przesłać na [email protected] to byłby bardzo wdzieczny tej osobie :)

http://img96.imageshack.us/my.php?image=ca322o347c29tb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tym razem już udało mi sie oświetlić...ale renderowałem nie ma swoim kompie i przenosząć pliki zapomniałem o teksturze parkietu i szafki :/

Czas rendera jest długi ale komputer też słaby bo 256mb ramu i celeron...

Oceniajcie wiec... =)

 

 

 

26xu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ram z tego co wiem nie bierze zbytnio udzialu w renderze:>

Co do scenki to modele wydaje sie byc ok ale oswietlenie juz nie. Wydaje sie tam panowac sztuczny pochmurny dzien. Proponowalbym jednak sprobowac oswietlic to pomieszcznie tak jakby panowal piekny sloneczny letni dzien:) To by bardzo ozywilo pracke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

A jakby zrobic burze/chmury za oknem? Nie dodawac zadnego directa, przyciemnic i "zakolorowac" odpowiednio swiatlo no i zadnych ostrych cieni... hmm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nareszcie zaczyna wyglądać

 

-----edit

 

dodaj listwe przypodłogową, jakieś gniazdko, zmiękcz poduszki, okno za płytko, klamki nie ma na dole (Fakro) albo na górze (Velux), czy ta roleta ma prowadnice czy jest gwożdziami przybita? łańcuszek do rolety.

 

-edit 2

jak to okno dachowe to musi być rama i to dość duża, a skrzydło głęboko osadzone w ramie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna aktualizacja z której nie jestem zadowolony...spodziewałem sie czegoś lepszego, dodałem dachówke:P, kontakt, listwe podłogową, coś tam kombinowałem z jabłkami ale mi nie wyszkoł( jakieś zgniłki powychodziły...)

 

2222yu.jpg

 

Jak pozbyć sie siarczystości?bo sampling mam ustawiony na 12...i render nie jest czysty:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie ale to okno ciągle nie ma ramy, czepiam się bo montowałem okno dachowe to sie na nie napatrzyłem, jak zrobisz ramę , to musić bogrubić ściane, ale ogólnie jesteś na bardzo dobrej drodze do ukończenia tej sceny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo śmieszne juz mi sie powoli kończy cierpliwośc to tej pracy ciągle nie moge uzyskać efektu a który mi chodzi... a kanapa nie wiem czemu tak wyszła nic nie zmieniałem w ustawieniach tekstury a jakoś inaczej wyszło:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scena jest cała zamknieta bo na samym poszątku zrobiłem 3 scieny tak, ze za kamera nic nie było;/ to nie jest małe pomieszczenie i takie małe okno wiec chyba w naturalce ten pokoik byłby ciemny...teraz ustawiłem vraylight za oknem zaobaczymy jak wyjdzie mysle, że około godzieny 18 bede miał pracke i wam ją pokaże ale jeszcze bez dobrego okna dachowego:Pjakoś nie mam siły modelować choć to chwila:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz nie mam pomysłów na lepszy render:( dlatego prace ze strony oświetlenia i ustawień rendere zamykam:) teraaz czas na dodawanie przedmiotów i dopracowanie niektórych mało ważnych tekstur:) książki itd.

Piszcie !!

27wd9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie maśc póleczki z książkami jest za jasna w stosunku do podłogi jakos tak wizualnie nie pasuje do całosci, blat stołu czyli szkło szkalny blad wyglada jakby był z jekiejś porysowanej pleksy a powinien odbijac refleksy swietlne i co gorsza widac jakby nanim był jakis szum no i meble do siedzenia ta sofa i fotel nadal wygladaja jak z jakiegoś kamienia chyba granitu albo ciemnego marmuru niewiem ten materiał musi wygladac na taki miekszy niewiem jak to okreslic taki milusi do siedzenia mieciutki wez jakos go zmiękcz w sumie moim skromnym zdaniem mogłbys dodac jakas taka wypasiona wykladzinke dywanki taki malutki zjakiegos futerka heheh najlepiej w kolorze białym lub pastelowych kolorkach pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

# Przez to, że jest tam bardzo ciemno, traci to na jakości i przytulności pokoju, kwiaty do poprawy, a okno i ta roleta czy coś wyglądają sztucznie, rozumiem że tam u góry jest okno, bo go nie widać i dziwnie wyglądają te promienie słońca u góy po lewej, nie wiadomo skąd, musiałbyś podnieść kamerę do góry.

Pozdr !

 

Zobaczyłem ostatni render... ziarno jest okropne ! Wygląda to jak by patrzył przez takie szkło pofalowane ;/ Musisz je zmniejszyć bo aż razi w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie troche wygładziłem render:) ale nie moge doświetlić tego pomieszczenie skylight ma moc 25,0 direct też jest strasznie mocny:/ i ten błąd(białe kółki zaznaczyłem) mnie tak wk****a że już nie moge sie powstrzymać:/ nie ma żadnej dziury w ścianie a takie coś jest:/

211zv7.jpg

 

piszcie co to może być bo ja jestem bezradny:( Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ściany nachodzą na siebie i nie ma mowy o prześwicie a mimo tego robi Ci się w kancie białe światło nie wiadomo z kąd to przesuń całą pracke ze światłami razem w inne miejsce, tzn gdzieś kawałek dalej na siatce. Zaznacz wszystko i przesuń większy kawałek poprostu. Miałem ten sam problem i tylko to mi pomogło :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności