Napisano 3 Lipiec 200618 l ok chcę przedstawić coś z starożytności. Na pierwszym planie wieża Babel i pracujący przy niej ludzie, w dali kamieniołomy, dymarki, studnie z błotem, piece do wypalania cegieł jakaś rzeczka. Coś na ten styl. Zeby kotoś nie pomyślał że wieża jest ukończona, kolejne piętra w budowie
Napisano 3 Lipiec 200618 l nie za wąsko u dołu ? piszesz wieża Babylon, czy chodzi Ci o wieże Babel ? Jeżeli tak to jak będziesz stopniowo zawężał konstrukcję to za wysoko nie wybudujesz, pamiętaj tamta miała sięgać nieba.
Napisano 3 Lipiec 200618 l Dziwna asymetria na tej wiezy... Tak ma byc? Masz jakies referki, czy improwizujesz? Powodzenia w pracy, zamysl masz obszerny...;) Pozdrawiam
Napisano 3 Lipiec 200618 l wiesz co... polecam ci do obejrzenia pierwsze 10 minut filmu naquoykasti... tam gdzies jest babel... i se/sobie zobacz
Napisano 3 Lipiec 200618 l A no zgadza się... Wieża musi być szersza żeby mogła być wyższa. Kojarzy mi się to z inną pracką, chociaż nic nie mówię, że zgapiasz:P Nie jedna osoba już robiła Babel zresztą... Zobaczymy jak będzie wyglądał efekt finalny. Powodzenia:)
Napisano 3 Lipiec 200618 l W babylonie cegłę robili z mułu rzecznego i wypalali na słońcu, myślę że nie znali pieców do wypalania.
Napisano 3 Lipiec 200618 l tullaris --> zgadza się... :) to samo mi naszło do głowy.... te potargane materiały na drewnianych rusztowaniach powiewające na reactorowym wietrze... mrau!
Napisano 4 Lipiec 200618 l Autor wieża będzie w etapie budowy, mam jakąś referkę ale to raczej źródło jakiegoś architekta który sugeruje jak to mogło wyglądać, obrazek mały i nie ma co zgapiać zaczynam raczej własny koncept. Będę sie trzymać raczej stylu z temtej epoki, co do cegły, tak była z mułu i słomy ale dalej to wypalano w piecu (były to doły oblepione gliną w których składano kostki i tam się je wypalało), sam jestem ciekaw co mi wyjdzie, bo to pierwsza praca tak duża, zobaczymy co wyjdzie, zresztą grono jest na tyle duże że poradzi co dodać zmienić, będę załączać kolejne etapy aby to miało ręce i nogi http://www.ibiblio.org/wm/paint/auth/bruegel/babel.jpg PS drugi poziom jest niesymetryczny i muszę go zmienić
Napisano 22 Lipiec 200618 l Autor była długa przerwa ale tak to już jest :) dodałem trochę fundamentów i pierwszą texturkę, a renderuję mentalem
Napisano 22 Lipiec 200618 l Sorki, ale jak to ma być solidna konstrukcja, to mury mają byc grube, bo na razie wyraźnie jest to zrobione z gipsowych ścianek działowych... Poza tym jak na wieżę Babel to takie proporcje miala onc chyba w 3/4 czy 4/5 wysokości dopiero....?
Napisano 22 Lipiec 200618 l ja bym na twoim miejscu popracował jeszce nad modelem ale podoba mi sie asymetria która jest tutaj widoczna no i to samo co tamb kiepska tekstura zaduze bloki skalne moze wiekszy tiling daj i uvw map no i przydało by sie tam gdzie jest tekstura aby te krawedzie były poszarpane takie nierówne :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l Jeżeli chodzi ci o miasto Babilon to będziesz się musiał nieźle namęczyć, jeżeli jednak o wieżę Babel to masz złe proporcje. Wg. Księgi 1 Mojżeszowej 11:4 wieża ta miała sięgać aż do samego nieba (Piksar - sory za powtarzanie się). Co do modelu: Narazie nieźle ci idzie, poczekamy jednak do teksturowania...
Napisano 23 Lipiec 200618 l zobaczymy co z etgo wyjdzie, jakby co to TU masz referke ciekawego babilonu;)
Napisano 23 Lipiec 200618 l http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=191005, troszke inna architekturka :)
Napisano 23 Lipiec 200618 l obie referki naprawde zaje--- fajne - właśnie to ma być kształt spirali - bo jak by włazili z poziomu na poziom - winda a`la Otis jak widziałem na filmie "Asterix- cośtam Kleopatra" powstała 300 lat później
Napisano 23 Lipiec 200618 l Autor referki niezła ale chyba przeceniacie moje siły, będzie to coś na kształt pierwszej, taki mam zamysł, ale będzie ciężko dorównać mistrzom Znam swoje możliwości więc dlatego daję całokształt pracy do śledzenia 11:4 jak to przeczytać 11 to wielkość podstawy a 4 wysokość, i mam problem bo nie wiem jak rozwiązać spiralną część wieży, racja przecież na górę trzeba jakoś się dostać, tu bym prosił o pomoc
Napisano 29 Sierpień 200618 l Autor dobra dołączam teren ale mam problemy z nim nie podoba mi się mapowanie jest chyba dziwnie rozmyte albo rozciągnięte. Co mam z tym zrobić bo już nie wiem co robię źle, Dołączę kilka map to jest moja mapa w orginale jest 1600x1600 no siatki z rozłożonych gór nie będę załączać bo nie będzie nic widać
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor dobra znowu po przerwie powracam do scenki, jest to Ciągle początek ale na tym etapie już musze myśleć o materiałach i oświetleniu Render to zwykły scanline Załączam ustawienia światła i dwóch materiałów, jeden materiał to piętra wieży, a drugi to materiał bloków są one porozrzucane na poszczególnych piętrach. Jeżeli jest już tutaj błąd dajcie znać co pozmieniać Acha tą scenkę będę renderować w Scanline a nie Vray, No może później w mentalu spróbuję sił a teraz światło
Napisano 20 Listopad 200618 l daj większy multiplier na direct światło. cieni prawie nie widać. zchamferuj niektóre kanty (tych dolnych murów) i wymodeluj niektóre kamienie albo daj displace (na dolnych murach) trochę drobna jak na wieżę babilońską. chyba że to nie ma być ta wieża.
Napisano 20 Listopad 200618 l Autor działam ale w zwolnionym tempie to jest dopiero 20% scenki ale muszę się bardziej skupić na materiałach i świetle stąd te zrzuty ekranów
Napisano 20 Listopad 200618 l kruger - docelowo, też scanline? Już abstrahując od renderera, musisz postarać się o lepszy kadr, wydobyć z tego monumentalną formę i wiszącą w powietrzu 'katastrofę' lub nadać temu klimat 'po'. Narazie nie jest dobrze. Z wieżą poszedłbym po owalu, u Ciebie chyba jest u podstawy wielokąt(?). Dużo przed Tobą, ale to sam zaznaczasz. Poszukaj też jakiś refek, jest sporo prac chyba w tym temacie. Pozdrawiam;)
Napisano 27 Luty 200718 l Autor no dobra panowie walczyłem walczyłem i skończyłem, z jakim skutkiem sami oceńcie. Wiem że niektóre tekstury (patrz słoń) są do bani ale niestety dziecko na karku i musiałem się sprężyć bo mogę mieć dłuższą przerwę :) Kolejny post jaki załączę to będzie zdjęcie mojego dziecka :) Ok, to by było na tyle czekam na komenty
Napisano 27 Luty 200718 l Jeżeli to ma być kadr z gierki (low-poly) to jest ok, jak na początek. Pracuj dalej :)
Napisano 27 Luty 200718 l Pomysł na ta scene dobry.Wszytko u Ciebie kanciate takie low poly. Textura wieży obrzydliwa, ludzie bez oczów, a słonie takie duże z kanciastymi uszami.Palmy też brzydkie.chociaż mogłeś je troche od siebie odróżnić.
Napisano 27 Luty 200718 l nie mogłem przejść obok tej scenki nie zostawiwszy posta kurcze piórcze... cieniutko no, wyszło jak makieta z kartonu szkoda, bo fajnie by było jakbyś dopieścił scenkę, bo niezły pomysł jest błędów niestety jest bardzo dużo, ale myślę, że następne pracki będą dużo lepsze jednak mimo wszystko cholera no podoba mi się, ma swój klimat :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto