Skocz do zawartości

Scena 3D: Porcelanowe figurki


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pracka fajna i oczywiscie podoba mi sie ta prostota bo nie zawsze bardziej zapchana znaczy fajniejsza !

Ale jak i kazdy czepie sie do cieni ! 2 raczej nie bo to nie boisko pilkarskie choc tam sa cztery :P

I co do podlogi zmniejszyl bym uvw map oczywiscie jesli teksturka sie nadaje ! Ale to tylko moje zdanie !

Fajny pomysl ogolem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładniutkie zdjątko ;)

tak jak javor napisał - zrób coś z tym ostrym cieniem, reszta super.

heh, i moze kamere przesuń troche w prawo/w góre, to sobie też tapetke zrobie - mam duzo ikon w tym rogu :P

 

yyp, pisałem o pierwszym renderze bo nie widziałem drugiego... pierwszy fajniejszy :D tylko te ostre cienie... pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bez tekstury drewna, przez którą nie było widać niektórych cieni.

miski23mw.jpg

To jes ta sama scena z teksturą i w większej rodzielczości.

miki39ih.jpg

 

Napisze ustawiania jakie tam mam, na początku tego nie zrobiłem i niektórzy pisali żebym wstawił światło, które już jest:

1 Omni, z Vray shadow

2 Vray light ustawione na skilight,

3 + ustawieniaw Vrayu.

 

W tych obrazkach co teraz dałem zastosowałen Omni z Vray area shadow + jeszcze jedno omni świecące lekko na niebiesko.

 

We wszystkich scenach było ustawione Vray HDRI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok następna wersja na tapetke w rozdzielczości 1152 x 864 gotowa. Jak napisał DonVito Corleone zwiększyłem Glos w drewnie na 0.85, wyszło lepiej, pozatym w oświetleniu od ostatniej sceny nic nie zmieniałem.

Czymajcie:

miskitap2zlogo2zk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności