AnyMan Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Po niedawnym obejrzeniu całej serii "The band of brothers" naszło mnie by wydłubać coś w klimacie WWII. No i jest - US Army Carbine Caliber .30 M1. Model jest gotowy w jakiś 60%. Mam cichą nadzieję użyć go kiedyś w jakiejś większej scence, ale jak na razie... proszę o komentarze. Rendery: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/1.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/3.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/5.jpg i siatka: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/2.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/4.jpg Pozdrawiam.
Kazan_HB Napisano 9 Lipiec 2006 Napisano 9 Lipiec 2006 Niezly poczatek :) po czolgach, samolotach i Oplach doszly karabiny... czekam na wiecej
AnyMan Napisano 9 Lipiec 2006 Autor Napisano 9 Lipiec 2006 "Karabiny przynajmniej mają guzik bezpieczeństwa";P. Jest mały postęp. Ciężko się przy tym grzebie, bo blueprint słabej jakości, a referek jak na lekarstwo. Udało mi się zrobić ten kawałek żelastwa: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/7.jpg siatka: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/8.jpg Następny w kolejce jest zamek - moim zdaniem najtrudniejsza część do modelowania. Kazan_HB->> Chyba jednak mody na karabiny nie będzie. Zainteresowanie słabe. Może to moja osoba tak odstrasza?;d Pozdr.
AnyMan Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Napisano 10 Lipiec 2006 Kolejny progress: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/9.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/10.jpg Gdybym wiedział jak działa ten suwakowaty mechanizm to mógłbym to mymodelować trochę bardziej realistycznie. A tak... pozostaje mi wyobraźnia - efekty mogą być różne;d.
AnyMan Napisano 10 Lipiec 2006 Autor Napisano 10 Lipiec 2006 Jest spust i mocowanie magazynka. Widoczne dwa bugi, ale nie chce mi się ich już dzisiaj poprawiać. i siatka: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/14.jpg
AnyMan Napisano 11 Lipiec 2006 Autor Napisano 11 Lipiec 2006 Modeling właściwie skończony. Jeszcze trochę go dopieścić i mogę się brać za tekstury. PS. Jeśli skończę model praktycznie bez komentarzy, to dostanę jakąś nagrodę (np. pisemną pochwałę;d)?
slayer2004 Napisano 12 Lipiec 2006 Napisano 12 Lipiec 2006 No dobra cos powiem żeby troche urozmaicić ten wątek ;) Model podoba mi się, jednak popraw co tam jeszcze masz poprawić no i zabieraj sie za texturki. Planujesz dołączyć jakieś otoczenie do tej broni ? Np. Skrzynia, ablbo jakaś trawa czy cuś ...
AnyMan Napisano 12 Lipiec 2006 Autor Napisano 12 Lipiec 2006 Przekorność Polaków nie zna granic;). Wiedziałem, że się ktoś złapie na ten PS;d. slayer2004->> Myślałem raczej, żeby w finalnym renderze ustawić broń w jakiejś ascetycznej scence... jakiś kawałek drewnianego blatu, na nim pukawka. A kiedyś może uda mi się stworzyć coś jak małą potyczkę chłopaków z 101st z Niemcami, gdzieś w północnej Francji, oczywiście z użyciem rzeczonego karabinu;]. Gordy->> Najbardziej cierpię dlatego, że nie wiem jak działa mechanizm powtarzalny tej broni. Improwizowałem i chyba nie będę już nic zmieniał. Do zrobienia pozostał tylni celownik i kilka mniej istotnych smaczków (śrubka tu, kawałek żelastwa tam). Kwestią otwartą pozostaje pasek na ramię - od początku zasanawiałem się czy go robić. Co radzicie? Dzięki za komentarze!
AnyMan Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Napisano 13 Lipiec 2006 Dodałem ten kawałek blachy (nie wiem jak to się nazywa), który chyba ma zapobiegać pękaniu kolby.
KacperSpala Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 najs. Ja bym zaproponował jakieś rzeźbione ornamenty na rączce :>
AnyMan Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Napisano 13 Lipiec 2006 Hahah, nie ta epoka. W czasie II wojny chodziło raczej o to, żeby jak najtaniej zabić najwięcej ludzi, także rzeźbienia raczej nie wchodzą tutaj w grę;d. No chyba, że byłaby to jakaś wersja kolekcjonerska a la Saddam Husajn;d. Na rączce będzie tylko dziursko od paska na ramię;).
hkropinski Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 fajnie idzie, zobaczymy jak bedzie z materialami, pozdrawaim
AnyMan Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Napisano 13 Lipiec 2006 Jak napisałem, tak zrobiłem - jest... ten otwór w kolbie. hkropinski - z materiałami może być bardzo różnie, ale starać się będę;). Spróbuję go trochę zużyć... ciekawe co z tego wyjdzie. Dzięki za komentarze.
AnyMan Napisano 13 Lipiec 2006 Autor Napisano 13 Lipiec 2006 The latest renders + wires: Niniejszym modeling uważam za zakończony i ochoczo zabieram się za tekstury. 75% postów w tym wątku jest moich. lolll
Gordy Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 kulturalniej już to wygląda. Jak byś chciał to moge ci trochę zdjątek podesłac a propos tego zamka. Nie różni sie on bardzo od tego z m-14.
Bruneq Napisano 13 Lipiec 2006 Napisano 13 Lipiec 2006 modelik sam w sobie ładny...ale jest pare przeklaman!:P 1sze to co mi sie rzucilo w oczkasy to to ze magazynek jest za długi , no i niesetty celownik jest nie taki jak w originale!! ale czepialski jestem!:)
XaoC Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 No to fajnie! Bo skończyłeś własnie modelik! Ilość polygonów jest oki...ale coś daje będzie? @hkropinski - wszystko co nie jest autem to traktujesz jako super sprawa. Prooooooszeeeeeeęęęę cięęęęę...zrób coś innego:) Jakąs organikę:) Bo szufladkowanie się, świadome nawet nie jest dobre:D
hellworld Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Modele mi sie podobaja jestem bardzo ciekaw efektu z teksturami. Pozdrawiam
Kruku Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 Nom jest bardzo fajnie :] nie mam do czego się przyczepić
AnyMan Napisano 14 Lipiec 2006 Autor Napisano 14 Lipiec 2006 Gordy - Gdybyś to zaproponował tak z godzinę wcześniej... bo zacząłem już pracę z teksturami i nie chce mi się od nowa grzebać z Unwrapem... Bruneq - Nie zgadzam się z Twym osądem;P. Magazynek jest dopasowany długością do blueprint'a - mogę pokazać, jeśli okażesz zaineresowanie;). Celownik... chodzi Ci zapewne o ten z tyłu. M-jedynkę można spotkać w bardzo różnej konfiguracji, a ja wzorowałem się głównie na tych referkach: http://www.arniesairsoft.co.uk/?filnavn=/reviews/m1_carbine/m1carbine_images.htm Tamtejszy rear sight (zdjęcie) jest z moim dość zgodny. XaoC - Narazie - jak już wcześniej napomknąłem - będzie jakaś prosta scenka. Ot, leży spluwa na stole. Co będzie dalej... zobaczymy;]. hellworld - Dzięki. Ja też jestem ciekaw;d. Kruku - Dzięki
Bruneq Napisano 14 Lipiec 2006 Napisano 14 Lipiec 2006 dodalem ze w tych rzuctach.....ale moja upierdliwosc o godzinei 2giej jest znaczna wiec magazynek zostawiam w spokoju....jednak co do celownika to mam kilka zastrzezen!!:P robisz z referkow karabinu do ASG a te niekiedy maja przeklamania!!:P popatrz na referki ktore podal Gordy wydaje mi sie ze te będą najprawdziwsze!!:P ale przeceiz nei powiedzialem ze zle jest!:P bo jest fajne! Chociaz wole Garanda!:P
AnyMan Napisano 14 Lipiec 2006 Autor Napisano 14 Lipiec 2006 Idzie mi to jak krew z nosa... Coś czuję, że z teksturami będzie baaardzo dużo problemów. No i nie dziwota, bo to pierwszy model, który teksturuję. Chciałem zrobić zadrapania na lakierze, spod którego wystawałaby stal lufy... Jaki kolor w kanale diffuse zwykle ustawiacie dla stali czy też jakiegoś innego stalo - podobnego metalu? I co w takim wypadku zrobić z Spectacular color, Spectacular level i glossiness? Może ktoś ma namiary na tutorial o czymś takim traktujący? Błagam o pomoc! Bruneq - Ale to jedyne referki w jako-takiej rozdzielczości, które udało mi się znaleść. Garand jest zbyt toporny i już wtedy był przestarzały;P.
FF Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 To lufa była malowana? Nie wiem, może... ale jakieś to dziwne. I jeszcze cos, Garand sie nie starzeje!!:P
Kazan_HB Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 lufy sa oksydowane, bardzo ciezko to zadrapac :)
AnyMan Napisano 15 Lipiec 2006 Autor Napisano 15 Lipiec 2006 Kazan_HB - oksy-co? Właśnie jednym zdaniem zniszczyłeś cały mój dzisiejszy dorobek pracy... Czyli zostawić czarny czarnusieńki lakier na całej lufie? Freedom Fighter - Dobra - nie starzeje się, ale jest zbyt długi, toporny, często się zacina. Słowem - żołnierze go nie lubić;P.
Bruneq Napisano 15 Lipiec 2006 Napisano 15 Lipiec 2006 hmm...a ja tak sie zastanawiam.....czy w czasie wwII uzywano czarnej foarby do maskowania?? prawde powiedziawszy jestem tego ciekawe....bo sam nie wiem!:) hehee...widze ze nie jestem sam zwolennikiem garanda!! jeszze springfield jest mocna pookaweczka...ale tylko dla wytrwalych sniperow!!! Cod rulez!:)
Secator Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 ja jestem ciekawy jak malowali lufe od środka... :]
SoAd Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 Fajnie wiedziec ze ktos jeszcze nie ma problemow z modelowaniem, za to powazne z texturowaniem. Szczerze ci zycze powodzenia
AnyMan Napisano 16 Lipiec 2006 Autor Napisano 16 Lipiec 2006 Co myślicie o takim odwzorowaniu oksydowania? (mapy: diffuse, bump, specular level i glossiness level) Metal pokryty cieńką warstwą jego tlenku, czyli kolor nie powinien myć w 100 jednolity. Mam nadzieję, że dobrze kombinuję;d. Secator - Nie rozumiem skąd to pytanie. Nie malowali. SoAd - Fajnie!? Toż to katorga! Mam nadzieję, że ever since this model będzie mi z tym szło coraz lepiej.
Koniu_PL Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 Moim zdaniem materiał jest troche nie pasujący... Grałeś może w Call of Duty 2? Tam jest fajnie wykonany Garand (chodzi mi o metalowe części). Poza tym z trochę dalszej odległości nie będzie widać tego pomieszania materiałów, jakie dałeś teraz. Po prostu będzie to czarny, matowy material. Powinieneś zrobić trochę bardziej błyszczący się materiał metalu czy z czego tam to było to zrobione ;)
FF Napisano 16 Lipiec 2006 Napisano 16 Lipiec 2006 Może coś w tych klimatach?: Jak pasuje to mów, powiem jak zrobić;P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się