Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Po niedawnym obejrzeniu całej serii "The band of brothers" naszło mnie by wydłubać coś w klimacie WWII. No i jest - US Army Carbine Caliber .30 M1. Model jest gotowy w jakiś 60%. Mam cichą nadzieję użyć go kiedyś w jakiejś większej scence, ale jak na razie... proszę o komentarze.

 

Rendery:

http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/1.jpg

http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/3.jpg

http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/5.jpg

i siatka:

http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/2.jpg

http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/4.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

"Karabiny przynajmniej mają guzik bezpieczeństwa";P.

 

Jest mały postęp. Ciężko się przy tym grzebie, bo blueprint słabej jakości, a referek jak na lekarstwo. Udało mi się zrobić ten kawałek żelastwa:

http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/7.jpg

siatka:

http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/8.jpg

Następny w kolejce jest zamek - moim zdaniem najtrudniejsza część do modelowania.

 

Kazan_HB->> Chyba jednak mody na karabiny nie będzie. Zainteresowanie słabe. Może to moja osoba tak odstrasza?;d

Pozdr.

Napisano

Modeling właściwie skończony. Jeszcze trochę go dopieścić i mogę się brać za tekstury.

15.jpg

16.jpg

PS. Jeśli skończę model praktycznie bez komentarzy, to dostanę jakąś nagrodę (np. pisemną pochwałę;d)?

Napisano

No dobra cos powiem żeby troche urozmaicić ten wątek ;)

Model podoba mi się, jednak popraw co tam jeszcze masz poprawić no i zabieraj sie za texturki. Planujesz dołączyć jakieś otoczenie do tej broni ?

Np. Skrzynia, ablbo jakaś trawa czy cuś ...

Napisano

Przekorność Polaków nie zna granic;). Wiedziałem, że się ktoś złapie na ten PS;d.

 

slayer2004->> Myślałem raczej, żeby w finalnym renderze ustawić broń w jakiejś ascetycznej scence... jakiś kawałek drewnianego blatu, na nim pukawka. A kiedyś może uda mi się stworzyć coś jak małą potyczkę chłopaków z 101st z Niemcami, gdzieś w północnej Francji, oczywiście z użyciem rzeczonego karabinu;].

 

Gordy->> Najbardziej cierpię dlatego, że nie wiem jak działa mechanizm powtarzalny tej broni. Improwizowałem i chyba nie będę już nic zmieniał. Do zrobienia pozostał tylni celownik i kilka mniej istotnych smaczków (śrubka tu, kawałek żelastwa tam). Kwestią otwartą pozostaje pasek na ramię - od początku zasanawiałem się czy go robić. Co radzicie?

 

Dzięki za komentarze!

Napisano

Hahah, nie ta epoka. W czasie II wojny chodziło raczej o to, żeby jak najtaniej zabić najwięcej ludzi, także rzeźbienia raczej nie wchodzą tutaj w grę;d. No chyba, że byłaby to jakaś wersja kolekcjonerska a la Saddam Husajn;d. Na rączce będzie tylko dziursko od paska na ramię;).

Napisano

Jak napisałem, tak zrobiłem - jest... ten otwór w kolbie.

19.jpg

 

hkropinski - z materiałami może być bardzo różnie, ale starać się będę;). Spróbuję go trochę zużyć... ciekawe co z tego wyjdzie.

 

Dzięki za komentarze.

Napisano

The latest renders + wires:

abc9ld.th.jpg

 

Niniejszym modeling uważam za zakończony i ochoczo zabieram się za tekstury.

 

75% postów w tym wątku jest moich. lolll

Napisano

kulturalniej już to wygląda.

Jak byś chciał to moge ci trochę zdjątek podesłac a propos tego zamka. Nie różni sie on bardzo od tego z m-14.

Napisano

modelik sam w sobie ładny...ale jest pare przeklaman!:P 1sze to co mi sie rzucilo w oczkasy to to ze magazynek jest za długi , no i niesetty celownik jest nie taki jak w originale!! ale czepialski jestem!:)

Napisano

No to fajnie! Bo skończyłeś własnie modelik! Ilość polygonów jest oki...ale coś daje będzie?

 

@hkropinski - wszystko co nie jest autem to traktujesz jako super sprawa. Prooooooszeeeeeeęęęę cięęęęę...zrób coś innego:) Jakąs organikę:) Bo szufladkowanie się, świadome nawet nie jest dobre:D

Napisano

Gordy - Gdybyś to zaproponował tak z godzinę wcześniej... bo zacząłem już pracę z teksturami i nie chce mi się od nowa grzebać z Unwrapem...

 

Bruneq - Nie zgadzam się z Twym osądem;P. Magazynek jest dopasowany długością do blueprint'a - mogę pokazać, jeśli okażesz zaineresowanie;).

Celownik... chodzi Ci zapewne o ten z tyłu. M-jedynkę można spotkać w bardzo różnej konfiguracji, a ja wzorowałem się głównie na tych referkach:

http://www.arniesairsoft.co.uk/?filnavn=/reviews/m1_carbine/m1carbine_images.htm

Tamtejszy rear sight (zdjęcie) jest z moim dość zgodny.

 

XaoC - Narazie - jak już wcześniej napomknąłem - będzie jakaś prosta scenka. Ot, leży spluwa na stole. Co będzie dalej... zobaczymy;].

 

hellworld - Dzięki. Ja też jestem ciekaw;d.

 

Kruku - Dzięki

Napisano

dodalem ze w tych rzuctach.....ale moja upierdliwosc o godzinei 2giej jest znaczna wiec magazynek zostawiam w spokoju....jednak co do celownika to mam kilka zastrzezen!!:P robisz z referkow karabinu do ASG a te niekiedy maja przeklamania!!:P popatrz na referki ktore podal Gordy wydaje mi sie ze te będą najprawdziwsze!!:P ale przeceiz nei powiedzialem ze zle jest!:P bo jest fajne! Chociaz wole Garanda!:P

Napisano

Idzie mi to jak krew z nosa...

 

32.jpg

 

Coś czuję, że z teksturami będzie baaardzo dużo problemów. No i nie dziwota, bo to pierwszy model, który teksturuję.

 

Chciałem zrobić zadrapania na lakierze, spod którego wystawałaby stal lufy... Jaki kolor w kanale diffuse zwykle ustawiacie dla stali czy też jakiegoś innego stalo - podobnego metalu? I co w takim wypadku zrobić z Spectacular color, Spectacular level i glossiness? Może ktoś ma namiary na tutorial o czymś takim traktujący?

 

Błagam o pomoc!

 

Bruneq - Ale to jedyne referki w jako-takiej rozdzielczości, które udało mi się znaleść. Garand jest zbyt toporny i już wtedy był przestarzały;P.

Napisano

Kazan_HB - oksy-co? Właśnie jednym zdaniem zniszczyłeś cały mój dzisiejszy dorobek pracy... Czyli zostawić czarny czarnusieńki lakier na całej lufie?

 

Freedom Fighter - Dobra - nie starzeje się, ale jest zbyt długi, toporny, często się zacina. Słowem - żołnierze go nie lubić;P.

Napisano

hmm...a ja tak sie zastanawiam.....czy w czasie wwII uzywano czarnej foarby do maskowania?? prawde powiedziawszy jestem tego ciekawe....bo sam nie wiem!:)

 

hehee...widze ze nie jestem sam zwolennikiem garanda!! jeszze springfield jest mocna pookaweczka...ale tylko dla wytrwalych sniperow!!! Cod rulez!:)

Napisano

Co myślicie o takim odwzorowaniu oksydowania? (mapy: diffuse, bump, specular level i glossiness level)

34.jpg

Metal pokryty cieńką warstwą jego tlenku, czyli kolor nie powinien myć w 100 jednolity. Mam nadzieję, że dobrze kombinuję;d.

 

Secator - Nie rozumiem skąd to pytanie. Nie malowali.

 

SoAd - Fajnie!? Toż to katorga! Mam nadzieję, że ever since this model będzie mi z tym szło coraz lepiej.

Napisano

Moim zdaniem materiał jest troche nie pasujący... Grałeś może w Call of Duty 2? Tam jest fajnie wykonany Garand (chodzi mi o metalowe części). Poza tym z trochę dalszej odległości nie będzie widać tego pomieszania materiałów, jakie dałeś teraz. Po prostu będzie to czarny, matowy material. Powinieneś zrobić trochę bardziej błyszczący się materiał metalu czy z czego tam to było to zrobione ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności