Napisano 9 Lipiec 200618 l Po niedawnym obejrzeniu całej serii "The band of brothers" naszło mnie by wydłubać coś w klimacie WWII. No i jest - US Army Carbine Caliber .30 M1. Model jest gotowy w jakiś 60%. Mam cichą nadzieję użyć go kiedyś w jakiejś większej scence, ale jak na razie... proszę o komentarze. Rendery: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/1.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/3.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/5.jpg i siatka: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/2.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/4.jpg Pozdrawiam.
Napisano 9 Lipiec 200618 l Niezly poczatek :) po czolgach, samolotach i Oplach doszly karabiny... czekam na wiecej
Napisano 9 Lipiec 200618 l Autor "Karabiny przynajmniej mają guzik bezpieczeństwa";P. Jest mały postęp. Ciężko się przy tym grzebie, bo blueprint słabej jakości, a referek jak na lekarstwo. Udało mi się zrobić ten kawałek żelastwa: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/7.jpg siatka: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/8.jpg Następny w kolejce jest zamek - moim zdaniem najtrudniejsza część do modelowania. Kazan_HB->> Chyba jednak mody na karabiny nie będzie. Zainteresowanie słabe. Może to moja osoba tak odstrasza?;d Pozdr.
Napisano 10 Lipiec 200618 l Autor Kolejny progress: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/9.jpg http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/10.jpg Gdybym wiedział jak działa ten suwakowaty mechanizm to mógłbym to mymodelować trochę bardziej realistycznie. A tak... pozostaje mi wyobraźnia - efekty mogą być różne;d.
Napisano 10 Lipiec 200618 l Autor Jest spust i mocowanie magazynka. Widoczne dwa bugi, ale nie chce mi się ich już dzisiaj poprawiać. i siatka: http://members.lycos.co.uk/cerebrum/m1/14.jpg
Napisano 11 Lipiec 200618 l Autor Modeling właściwie skończony. Jeszcze trochę go dopieścić i mogę się brać za tekstury. PS. Jeśli skończę model praktycznie bez komentarzy, to dostanę jakąś nagrodę (np. pisemną pochwałę;d)?
Napisano 12 Lipiec 200618 l No dobra cos powiem żeby troche urozmaicić ten wątek ;) Model podoba mi się, jednak popraw co tam jeszcze masz poprawić no i zabieraj sie za texturki. Planujesz dołączyć jakieś otoczenie do tej broni ? Np. Skrzynia, ablbo jakaś trawa czy cuś ...
Napisano 12 Lipiec 200618 l Autor Przekorność Polaków nie zna granic;). Wiedziałem, że się ktoś złapie na ten PS;d. slayer2004->> Myślałem raczej, żeby w finalnym renderze ustawić broń w jakiejś ascetycznej scence... jakiś kawałek drewnianego blatu, na nim pukawka. A kiedyś może uda mi się stworzyć coś jak małą potyczkę chłopaków z 101st z Niemcami, gdzieś w północnej Francji, oczywiście z użyciem rzeczonego karabinu;]. Gordy->> Najbardziej cierpię dlatego, że nie wiem jak działa mechanizm powtarzalny tej broni. Improwizowałem i chyba nie będę już nic zmieniał. Do zrobienia pozostał tylni celownik i kilka mniej istotnych smaczków (śrubka tu, kawałek żelastwa tam). Kwestią otwartą pozostaje pasek na ramię - od początku zasanawiałem się czy go robić. Co radzicie? Dzięki za komentarze!
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor Dodałem ten kawałek blachy (nie wiem jak to się nazywa), który chyba ma zapobiegać pękaniu kolby.
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor Hahah, nie ta epoka. W czasie II wojny chodziło raczej o to, żeby jak najtaniej zabić najwięcej ludzi, także rzeźbienia raczej nie wchodzą tutaj w grę;d. No chyba, że byłaby to jakaś wersja kolekcjonerska a la Saddam Husajn;d. Na rączce będzie tylko dziursko od paska na ramię;).
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor Jak napisałem, tak zrobiłem - jest... ten otwór w kolbie. hkropinski - z materiałami może być bardzo różnie, ale starać się będę;). Spróbuję go trochę zużyć... ciekawe co z tego wyjdzie. Dzięki za komentarze.
Napisano 13 Lipiec 200618 l Autor The latest renders + wires: Niniejszym modeling uważam za zakończony i ochoczo zabieram się za tekstury. 75% postów w tym wątku jest moich. lolll
Napisano 13 Lipiec 200618 l kulturalniej już to wygląda. Jak byś chciał to moge ci trochę zdjątek podesłac a propos tego zamka. Nie różni sie on bardzo od tego z m-14.
Napisano 13 Lipiec 200618 l modelik sam w sobie ładny...ale jest pare przeklaman!:P 1sze to co mi sie rzucilo w oczkasy to to ze magazynek jest za długi , no i niesetty celownik jest nie taki jak w originale!! ale czepialski jestem!:)
Napisano 14 Lipiec 200618 l No to fajnie! Bo skończyłeś własnie modelik! Ilość polygonów jest oki...ale coś daje będzie? @hkropinski - wszystko co nie jest autem to traktujesz jako super sprawa. Prooooooszeeeeeeęęęę cięęęęę...zrób coś innego:) Jakąs organikę:) Bo szufladkowanie się, świadome nawet nie jest dobre:D
Napisano 14 Lipiec 200618 l Modele mi sie podobaja jestem bardzo ciekaw efektu z teksturami. Pozdrawiam
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor Gordy - Gdybyś to zaproponował tak z godzinę wcześniej... bo zacząłem już pracę z teksturami i nie chce mi się od nowa grzebać z Unwrapem... Bruneq - Nie zgadzam się z Twym osądem;P. Magazynek jest dopasowany długością do blueprint'a - mogę pokazać, jeśli okażesz zaineresowanie;). Celownik... chodzi Ci zapewne o ten z tyłu. M-jedynkę można spotkać w bardzo różnej konfiguracji, a ja wzorowałem się głównie na tych referkach: http://www.arniesairsoft.co.uk/?filnavn=/reviews/m1_carbine/m1carbine_images.htm Tamtejszy rear sight (zdjęcie) jest z moim dość zgodny. XaoC - Narazie - jak już wcześniej napomknąłem - będzie jakaś prosta scenka. Ot, leży spluwa na stole. Co będzie dalej... zobaczymy;]. hellworld - Dzięki. Ja też jestem ciekaw;d. Kruku - Dzięki
Napisano 14 Lipiec 200618 l dodalem ze w tych rzuctach.....ale moja upierdliwosc o godzinei 2giej jest znaczna wiec magazynek zostawiam w spokoju....jednak co do celownika to mam kilka zastrzezen!!:P robisz z referkow karabinu do ASG a te niekiedy maja przeklamania!!:P popatrz na referki ktore podal Gordy wydaje mi sie ze te będą najprawdziwsze!!:P ale przeceiz nei powiedzialem ze zle jest!:P bo jest fajne! Chociaz wole Garanda!:P
Napisano 14 Lipiec 200618 l Autor Idzie mi to jak krew z nosa... Coś czuję, że z teksturami będzie baaardzo dużo problemów. No i nie dziwota, bo to pierwszy model, który teksturuję. Chciałem zrobić zadrapania na lakierze, spod którego wystawałaby stal lufy... Jaki kolor w kanale diffuse zwykle ustawiacie dla stali czy też jakiegoś innego stalo - podobnego metalu? I co w takim wypadku zrobić z Spectacular color, Spectacular level i glossiness? Może ktoś ma namiary na tutorial o czymś takim traktujący? Błagam o pomoc! Bruneq - Ale to jedyne referki w jako-takiej rozdzielczości, które udało mi się znaleść. Garand jest zbyt toporny i już wtedy był przestarzały;P.
Napisano 15 Lipiec 200618 l To lufa była malowana? Nie wiem, może... ale jakieś to dziwne. I jeszcze cos, Garand sie nie starzeje!!:P
Napisano 15 Lipiec 200618 l Autor Kazan_HB - oksy-co? Właśnie jednym zdaniem zniszczyłeś cały mój dzisiejszy dorobek pracy... Czyli zostawić czarny czarnusieńki lakier na całej lufie? Freedom Fighter - Dobra - nie starzeje się, ale jest zbyt długi, toporny, często się zacina. Słowem - żołnierze go nie lubić;P.
Napisano 15 Lipiec 200618 l hmm...a ja tak sie zastanawiam.....czy w czasie wwII uzywano czarnej foarby do maskowania?? prawde powiedziawszy jestem tego ciekawe....bo sam nie wiem!:) hehee...widze ze nie jestem sam zwolennikiem garanda!! jeszze springfield jest mocna pookaweczka...ale tylko dla wytrwalych sniperow!!! Cod rulez!:)
Napisano 16 Lipiec 200618 l Fajnie wiedziec ze ktos jeszcze nie ma problemow z modelowaniem, za to powazne z texturowaniem. Szczerze ci zycze powodzenia
Napisano 16 Lipiec 200618 l Autor Co myślicie o takim odwzorowaniu oksydowania? (mapy: diffuse, bump, specular level i glossiness level) Metal pokryty cieńką warstwą jego tlenku, czyli kolor nie powinien myć w 100 jednolity. Mam nadzieję, że dobrze kombinuję;d. Secator - Nie rozumiem skąd to pytanie. Nie malowali. SoAd - Fajnie!? Toż to katorga! Mam nadzieję, że ever since this model będzie mi z tym szło coraz lepiej.
Napisano 16 Lipiec 200618 l Moim zdaniem materiał jest troche nie pasujący... Grałeś może w Call of Duty 2? Tam jest fajnie wykonany Garand (chodzi mi o metalowe części). Poza tym z trochę dalszej odległości nie będzie widać tego pomieszania materiałów, jakie dałeś teraz. Po prostu będzie to czarny, matowy material. Powinieneś zrobić trochę bardziej błyszczący się materiał metalu czy z czego tam to było to zrobione ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto