Napisano 15 Lipiec 200618 l Hejka. Wieki nic nie wrzucalem :P Wlasnie zrobilem texture podlogi ... i nie pasuje do projektu ktory aktualnie robie wiec pozwolilem se wrzucic. Render: Flat'y: Normale: Enjoy it.
Napisano 15 Lipiec 200618 l Bardzo ładnie. Szkoda tylko że render taki zblurowany, normali praktycznie nie widać... Zresztą nad normalem mogłes jeszcze trochę posiedzieć i postarać się oddać nie obrazek na mozaice, ale poszczególne kamyki.
Napisano 15 Lipiec 200618 l ladne, ale idea mozaiki jest taka ze tam sa kamienie co czynia ulude, nei uluda zdobna w kamienie :)
Napisano 16 Lipiec 200618 l Dobra robota i przyklad dla poczatkujacych. Podoba mi sie, ze zrobiles to na 2 osobnych teksturach. Dzieki temu kosztem niewielkiego zageszczenia siatki podlogi mozna robic wieksze, bardziej zlozone wzory, jak to pokazales w przykladowym renderze - jestem za!
Napisano 17 Lipiec 200618 l Autor Empeck - troche swiatlo zle ustawilem, tutaj lepiej widac -> . Co do kamykow, to juz mi zarzucili :P moze pozniej dam mocniejsze rysy. vv3k70r - eeee? Wieksza textura to malowane kamienie, mniejsza to mozaikolike. ra-v - czy dlugo, zalezy, mnie sie nie chcialo wiec kilka godzin :P aartii - lol, thx. Hatred - powaznie to ja gram ostatnio w GRAW :P moskiller - hehe, bylo robione do ruin, i mi nie przypasilo :P Zaczelem prace dyplomowa ostatnio pisac wiec nie wiem kiedy wroce do robienia portfolio. Czy wiedzieliscie ze SEGA zostala zalozona przez weterana wojny w Korei David'a Rosena w 1954 i ze ten skrot pochodzi od "Service Games"?? To jest pierwszy punkt mojej pracy :] Historia gejmow :P
Napisano 17 Lipiec 200618 l ;) pisac prace o grach :], ja planuje dostac .inz za animke z podkladem slipknota ;P powale wszystkich na kolana: PEOPLE=SHIT hahaha, bedzie ostro.
Napisano 17 Lipiec 200618 l ja planowalem siedziec teraz pod londynem w jakkuzi z murzynkami popijajac szampan...a siedze dalej na tym zadupiu :D btw - fajna ta podloga
Napisano 18 Lipiec 200618 l tak tylko napisalem bo texturka dywanu + pojechanie w normalmapfiltrze tio nie szczyt twoich mozliwosci :) pokazal bys caly level z tym a nie taka pierdulke :P zyje zyje i mam sie dobrze... prawie bo spedzam w pracy dziennnie 15godzin i na kompa mis ie patrzec nie kce juz...
Napisano 31 Lipiec 200618 l Jeszcze na nas czas przyjdzie ofczus... hehehe... w ogrodku mam zyle ropy naftowej :D
Napisano 31 Lipiec 200618 l heh, Por@szek żyje :D :D spoko spoko - podłoga całkiem fajna :) edit -> shit, przyjżałem się jeszcze raz i dopiero teraz zakminiłem że jest to mozaika XD Myślałem że jest to jakiś kunsztowny dywan wieć chyba nie do końca udało Ci się odwzorować prawdę materiału :) Przede wszystkim mozaika układana jest z błyszczących kamieni albo specjalnych szklanych sztyftów, więc powinna nieźle odbijać światło - odpowiedni specular powinien załatwić sprawę. No i Empeck ma rację co do tego normala, przy mozaice spodziewał bym się jakiejś faktury bardziej dla samych kamyków niż dla wzorka - no bo niby z jakiej paki wzorek na mozaice ma być bardziej wypókły? na dywanie jakoś to się tam jeszcze tłumaczy :) 2gi render już lepiej oddaje fakturę mozaiki ale nadal można to trochę poprawić. Oczywiście te uwagi nie zmieniają faktu że prezentuje się to całkiem ładnie :) To raczej detale, ale ja bym zmienił to w wolnej chwili, zwłaszcza że nie są to jakieś mega pracochłonne poprawki :) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto