Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka.

Wieki nic nie wrzucalem :P

Wlasnie zrobilem texture podlogi ... i nie pasuje do projektu ktory aktualnie robie wiec pozwolilem se wrzucic.

 

Render:

 

mossaicrenderzo3.th.jpg

 

Flat'y:

 

mossaicfinalfi1.th.jpg

 

mossaicafinalss8.th.jpg

 

Normale:

 

mossaicafinalnormalhb4.th.jpg

 

mossaicfinalnormalon3.th.jpg

 

Enjoy it.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ładnie. Szkoda tylko że render taki zblurowany, normali praktycznie nie widać...

 

Zresztą nad normalem mogłes jeszcze trochę posiedzieć i postarać się oddać nie obrazek na mozaice, ale poszczególne kamyki.

Napisano

ladne, ale idea mozaiki jest taka ze tam sa kamienie co czynia ulude, nei uluda zdobna w kamienie :)

Napisano

no nawet nawet :) fajnie to wygląda.... długo takie coś sie robi ?

Napisano

Dobra robota i przyklad dla poczatkujacych. Podoba mi sie, ze zrobiles to na 2 osobnych teksturach. Dzieki temu kosztem niewielkiego zageszczenia siatki podlogi mozna robic wieksze, bardziej zlozone wzory, jak to pokazales w przykladowym renderze - jestem za!

Napisano

daje rade. Ale ja wolalbym zobaczyc obiekt do ktorego to jest robione :)

Napisano
  • Autor

Empeck - troche swiatlo zle ustawilem, tutaj lepiej widac -> mossaicrender1yc9.th.jpg. Co do kamykow, to juz mi zarzucili :P moze pozniej dam mocniejsze rysy.

 

vv3k70r - eeee? Wieksza textura to malowane kamienie, mniejsza to mozaikolike.

 

ra-v - czy dlugo, zalezy, mnie sie nie chcialo wiec kilka godzin :P

 

aartii - lol, thx.

 

Hatred - powaznie to ja gram ostatnio w GRAW :P

 

moskiller - hehe, bylo robione do ruin, i mi nie przypasilo :P

test20002ya5.th.jpgtest20000jk2.th.jpg

 

Zaczelem prace dyplomowa ostatnio pisac wiec nie wiem kiedy wroce do robienia portfolio. Czy wiedzieliscie ze SEGA zostala zalozona przez weterana wojny w Korei David'a Rosena w 1954 i ze ten skrot pochodzi od "Service Games"?? To jest pierwszy punkt mojej pracy :] Historia gejmow :P

Napisano

;) pisac prace o grach :], ja planuje dostac .inz za animke z podkladem slipknota ;P powale wszystkich na kolana: PEOPLE=SHIT hahaha, bedzie ostro.

Napisano

ja planowalem siedziec teraz pod londynem w jakkuzi z murzynkami popijajac szampan...a siedze dalej na tym zadupiu :D

 

btw - fajna ta podloga

Napisano

tak tylko napisalem bo texturka dywanu + pojechanie w normalmapfiltrze tio nie szczyt twoich mozliwosci :) pokazal bys caly level z tym a nie taka pierdulke :P

 

zyje zyje i mam sie dobrze... prawie bo spedzam w pracy dziennnie 15godzin i na kompa mis ie patrzec nie kce juz...

Napisano

heh, Por@szek żyje :D :D

 

spoko spoko - podłoga całkiem fajna :)

 

edit -> shit, przyjżałem się jeszcze raz i dopiero teraz zakminiłem że jest to mozaika XD Myślałem że jest to jakiś kunsztowny dywan wieć chyba nie do końca udało Ci się odwzorować prawdę materiału :)

Przede wszystkim mozaika układana jest z błyszczących kamieni albo specjalnych szklanych sztyftów, więc powinna nieźle odbijać światło - odpowiedni specular powinien załatwić sprawę.

No i Empeck ma rację co do tego normala, przy mozaice spodziewał bym się jakiejś faktury bardziej dla samych kamyków niż dla wzorka - no bo niby z jakiej paki wzorek na mozaice ma być bardziej wypókły? na dywanie jakoś to się tam jeszcze tłumaczy :) 2gi render już lepiej oddaje fakturę mozaiki ale nadal można to trochę poprawić.

 

Oczywiście te uwagi nie zmieniają faktu że prezentuje się to całkiem ładnie :) To raczej detale, ale ja bym zmienił to w wolnej chwili, zwłaszcza że nie są to jakieś mega pracochłonne poprawki :)

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności