Jump to content

Postać 3D: DawnOfWar New Wraithlord


havoc

Recommended Posts

To jest oryginalna figurka tego otoz modelu:

http://img223.imageshack.us/img223/173/p10126753jr.jpg

 

A to mój model:

18as2.th.jpg

 

Textury bedą robione w czase późniejszym. jak skoncze to pokaze.

W sumie to narazie nie mam natchnienia na texturki więc go poanimuje.

 

6012 poly (włączając jeszcze po 2 dodatkowe bronie na rękach i jeszcze 4 na ramieniu których nie widać na renderze)

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Modele w Warhammer 40000: DOW mają od 4000 (zwykły wojak) - 6000 (pojazd, bohater)

Więc podąrzam za tym co juz istnieje :)

 

Siateczka prosze:

1wirenx7.th.jpg

Już właśnie widze gdzie można by troche zjechac z poly... ech, zrobi sie :)

 

Zaki79: Dzięki, Masz racje. Z texturkami to bedziemy z moją dziewczyna na dwoch pracowac ;)

Link to comment
Share on other sites

hmmm - mi sie srednio podoba w sumie - brakuje w nim jakiejs ostrosci i zycia - troche wyglada nieporadnie, jak kolek z drewna bardziej (wiem ze to jest pose i bedzie jeszcze rig i w ogole - ale jakos tak...) - pewnie przez to ze kostki u noog ma w jednej pionowej lini z kolanami i biodrami - a powinny byc moco odsuniete do tylu...

 

i jeszcze - patrzac po siatce nie bardzo sie postarales zeby bylo 'porzadnie zrobione' (vide loopy na glowie mocno nieroowne) - wiem ze to w sumie pusty zarzut bo po zrenderowaniu tego i tak nie widac... ale troche niechlujne to jest...

 

i jeszcze mam wrazenie ze porownoojac z konceptem u ciebie nogi sa za krotkie w porownaniu z korpusem...

 

no i chyba masz sporo niepotrzebnych triangli tak czy siak...

 

ale tak generalnie jest i tak niezle i robi wrazenie :) - duzo detalu mu dales...

 

poapa

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Ludzie za pozytywne opinie.

Jak narazie unwrap w toku więc nie ma na co patrzec...

 

FTOREK:

Jesli chodzi o nogi (skale itp) to miałem z tym bardzo duzy problem... aly mysle ze on dokładnie tak wygląda bo mam jeszcze na kompie jedno zdjęcie tej figurki od boku.

 

Wiesz mogło ci sie to wydawac bo jak pewnie zauwazyłes "kamera" :) na zdjeciu z figurką jest ustawiona nisko co automatycznie wydłuża kolesia..

 

Wyjaśnienie co do triangli na broniach. Bronie zrobiłem duzo wczesniej jeszcze w maksie 7mce. potem zmergowałem te bronie do nowego modelu robionego w 8emce. I nie wiem czemu ale pojawiły sie triangle na wszystkich poly. a nie zabardzo chce mi sie to wszystko teraz disconnectowac .

 

Pozdrawiam wszystkich.

 

Niedługo update z rigiem (Moze jakas animacje zapostuje :P )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy