havoc Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 To jest oryginalna figurka tego otoz modelu: http://img223.imageshack.us/img223/173/p10126753jr.jpg A to mój model: Textury bedą robione w czase późniejszym. jak skoncze to pokaze. W sumie to narazie nie mam natchnienia na texturki więc go poanimuje. 6012 poly (włączając jeszcze po 2 dodatkowe bronie na rękach i jeszcze 4 na ramieniu których nie widać na renderze) Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 wypasiony, dużo detalu :) siatke pokazesz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaki79 Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 model wygląda porządnie, 6k poly..czyli trisow z 10k? sporo. Z teksturowaniem bedzie nielicha zabawa :) -ale jak się przyłożysz to no, no, no, może być ciekawie :) czekam na update pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
havoc Posted July 20, 2006 Author Share Posted July 20, 2006 Modele w Warhammer 40000: DOW mają od 4000 (zwykły wojak) - 6000 (pojazd, bohater) Więc podąrzam za tym co juz istnieje :) Siateczka prosze: Już właśnie widze gdzie można by troche zjechac z poly... ech, zrobi sie :) Zaki79: Dzięki, Masz racje. Z texturkami to bedziemy z moją dziewczyna na dwoch pracowac ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knysha Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Ladny modelik, kiedy texy? Rigowales go? Moze jakis renderek z bardziej bojowa postawa ;]? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 super, swietny koncept i swietne wykonanie. nie moge sie doczekać oteksturowanego i z jakąs fajną normal mapą :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matys Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 6012 poly czy tri's ? bo to dosc istotne, mimo iz wygladac calkiem fajnie to troche bym go zoptymalizowal. gl&hf Link to comment Share on other sites More sharing options...
heZrou Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 wyczesany w kosmos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Niezły, choć nie moje klimaty. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 według mnie bardzo łądny model, ale z texturką bedzie też ładna zabawa :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 bardzo dobry :) Imperator dostrzeze Twoje wysilki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftorek Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 hmmm - mi sie srednio podoba w sumie - brakuje w nim jakiejs ostrosci i zycia - troche wyglada nieporadnie, jak kolek z drewna bardziej (wiem ze to jest pose i bedzie jeszcze rig i w ogole - ale jakos tak...) - pewnie przez to ze kostki u noog ma w jednej pionowej lini z kolanami i biodrami - a powinny byc moco odsuniete do tylu... i jeszcze - patrzac po siatce nie bardzo sie postarales zeby bylo 'porzadnie zrobione' (vide loopy na glowie mocno nieroowne) - wiem ze to w sumie pusty zarzut bo po zrenderowaniu tego i tak nie widac... ale troche niechlujne to jest... i jeszcze mam wrazenie ze porownoojac z konceptem u ciebie nogi sa za krotkie w porownaniu z korpusem... no i chyba masz sporo niepotrzebnych triangli tak czy siak... ale tak generalnie jest i tak niezle i robi wrazenie :) - duzo detalu mu dales... poapa Link to comment Share on other sites More sharing options...
havoc Posted July 25, 2006 Author Share Posted July 25, 2006 Dzięki Ludzie za pozytywne opinie. Jak narazie unwrap w toku więc nie ma na co patrzec... FTOREK: Jesli chodzi o nogi (skale itp) to miałem z tym bardzo duzy problem... aly mysle ze on dokładnie tak wygląda bo mam jeszcze na kompie jedno zdjęcie tej figurki od boku. Wiesz mogło ci sie to wydawac bo jak pewnie zauwazyłes "kamera" :) na zdjeciu z figurką jest ustawiona nisko co automatycznie wydłuża kolesia.. Wyjaśnienie co do triangli na broniach. Bronie zrobiłem duzo wczesniej jeszcze w maksie 7mce. potem zmergowałem te bronie do nowego modelu robionego w 8emce. I nie wiem czemu ale pojawiły sie triangle na wszystkich poly. a nie zabardzo chce mi sie to wszystko teraz disconnectowac . Pozdrawiam wszystkich. Niedługo update z rigiem (Moze jakas animacje zapostuje :P ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
polon Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 czekamy i nic, zasłabłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
havoc Posted July 27, 2006 Author Share Posted July 27, 2006 Robie jeszcze poza tym projektem wiele rzeczy. Spokojnie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted August 4, 2006 Share Posted August 4, 2006 mi sie podoba bardzo poezja nie można sie przyczepić Link to comment Share on other sites More sharing options...
slonk Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Dobra robota havoc, model jest świetny i nie mam nic do zarzucenia :) (dla ciebie havoc big kiss :***) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now