Napisano 20 Lipiec 200618 l To jest oryginalna figurka tego otoz modelu: http://img223.imageshack.us/img223/173/p10126753jr.jpg A to mój model: Textury bedą robione w czase późniejszym. jak skoncze to pokaze. W sumie to narazie nie mam natchnienia na texturki więc go poanimuje. 6012 poly (włączając jeszcze po 2 dodatkowe bronie na rękach i jeszcze 4 na ramieniu których nie widać na renderze) Pozdrawiam.
Napisano 20 Lipiec 200618 l model wygląda porządnie, 6k poly..czyli trisow z 10k? sporo. Z teksturowaniem bedzie nielicha zabawa :) -ale jak się przyłożysz to no, no, no, może być ciekawie :) czekam na update pozdrawiam
Napisano 20 Lipiec 200618 l Autor Modele w Warhammer 40000: DOW mają od 4000 (zwykły wojak) - 6000 (pojazd, bohater) Więc podąrzam za tym co juz istnieje :) Siateczka prosze: Już właśnie widze gdzie można by troche zjechac z poly... ech, zrobi sie :) Zaki79: Dzięki, Masz racje. Z texturkami to bedziemy z moją dziewczyna na dwoch pracowac ;)
Napisano 20 Lipiec 200618 l Ladny modelik, kiedy texy? Rigowales go? Moze jakis renderek z bardziej bojowa postawa ;]?
Napisano 21 Lipiec 200618 l super, swietny koncept i swietne wykonanie. nie moge sie doczekać oteksturowanego i z jakąs fajną normal mapą :]
Napisano 22 Lipiec 200618 l 6012 poly czy tri's ? bo to dosc istotne, mimo iz wygladac calkiem fajnie to troche bym go zoptymalizowal. gl&hf
Napisano 24 Lipiec 200618 l według mnie bardzo łądny model, ale z texturką bedzie też ładna zabawa :)
Napisano 24 Lipiec 200618 l hmmm - mi sie srednio podoba w sumie - brakuje w nim jakiejs ostrosci i zycia - troche wyglada nieporadnie, jak kolek z drewna bardziej (wiem ze to jest pose i bedzie jeszcze rig i w ogole - ale jakos tak...) - pewnie przez to ze kostki u noog ma w jednej pionowej lini z kolanami i biodrami - a powinny byc moco odsuniete do tylu... i jeszcze - patrzac po siatce nie bardzo sie postarales zeby bylo 'porzadnie zrobione' (vide loopy na glowie mocno nieroowne) - wiem ze to w sumie pusty zarzut bo po zrenderowaniu tego i tak nie widac... ale troche niechlujne to jest... i jeszcze mam wrazenie ze porownoojac z konceptem u ciebie nogi sa za krotkie w porownaniu z korpusem... no i chyba masz sporo niepotrzebnych triangli tak czy siak... ale tak generalnie jest i tak niezle i robi wrazenie :) - duzo detalu mu dales... poapa
Napisano 25 Lipiec 200618 l Autor Dzięki Ludzie za pozytywne opinie. Jak narazie unwrap w toku więc nie ma na co patrzec... FTOREK: Jesli chodzi o nogi (skale itp) to miałem z tym bardzo duzy problem... aly mysle ze on dokładnie tak wygląda bo mam jeszcze na kompie jedno zdjęcie tej figurki od boku. Wiesz mogło ci sie to wydawac bo jak pewnie zauwazyłes "kamera" :) na zdjeciu z figurką jest ustawiona nisko co automatycznie wydłuża kolesia.. Wyjaśnienie co do triangli na broniach. Bronie zrobiłem duzo wczesniej jeszcze w maksie 7mce. potem zmergowałem te bronie do nowego modelu robionego w 8emce. I nie wiem czemu ale pojawiły sie triangle na wszystkich poly. a nie zabardzo chce mi sie to wszystko teraz disconnectowac . Pozdrawiam wszystkich. Niedługo update z rigiem (Moze jakas animacje zapostuje :P )
Napisano 7 Sierpień 200618 l Dobra robota havoc, model jest świetny i nie mam nic do zarzucenia :) (dla ciebie havoc big kiss :***)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto