Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To jest oryginalna figurka tego otoz modelu:

http://img223.imageshack.us/img223/173/p10126753jr.jpg

 

A to mój model:

18as2.th.jpg

 

Textury bedą robione w czase późniejszym. jak skoncze to pokaze.

W sumie to narazie nie mam natchnienia na texturki więc go poanimuje.

 

6012 poly (włączając jeszcze po 2 dodatkowe bronie na rękach i jeszcze 4 na ramieniu których nie widać na renderze)

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

model wygląda porządnie, 6k poly..czyli trisow z 10k? sporo. Z teksturowaniem bedzie nielicha zabawa :) -ale jak się przyłożysz to no, no, no, może być ciekawie :)

 

czekam na update

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Modele w Warhammer 40000: DOW mają od 4000 (zwykły wojak) - 6000 (pojazd, bohater)

Więc podąrzam za tym co juz istnieje :)

 

Siateczka prosze:

1wirenx7.th.jpg

Już właśnie widze gdzie można by troche zjechac z poly... ech, zrobi sie :)

 

Zaki79: Dzięki, Masz racje. Z texturkami to bedziemy z moją dziewczyna na dwoch pracowac ;)

Napisano

Ladny modelik, kiedy texy?

Rigowales go? Moze jakis renderek z bardziej bojowa postawa ;]?

Napisano

super, swietny koncept i swietne wykonanie. nie moge sie doczekać oteksturowanego i z jakąs fajną normal mapą :]

Napisano

6012 poly czy tri's ? bo to dosc istotne, mimo iz wygladac calkiem fajnie to troche bym go zoptymalizowal. gl&hf

Napisano

według mnie bardzo łądny model, ale z texturką bedzie też ładna zabawa :)

Napisano

hmmm - mi sie srednio podoba w sumie - brakuje w nim jakiejs ostrosci i zycia - troche wyglada nieporadnie, jak kolek z drewna bardziej (wiem ze to jest pose i bedzie jeszcze rig i w ogole - ale jakos tak...) - pewnie przez to ze kostki u noog ma w jednej pionowej lini z kolanami i biodrami - a powinny byc moco odsuniete do tylu...

 

i jeszcze - patrzac po siatce nie bardzo sie postarales zeby bylo 'porzadnie zrobione' (vide loopy na glowie mocno nieroowne) - wiem ze to w sumie pusty zarzut bo po zrenderowaniu tego i tak nie widac... ale troche niechlujne to jest...

 

i jeszcze mam wrazenie ze porownoojac z konceptem u ciebie nogi sa za krotkie w porownaniu z korpusem...

 

no i chyba masz sporo niepotrzebnych triangli tak czy siak...

 

ale tak generalnie jest i tak niezle i robi wrazenie :) - duzo detalu mu dales...

 

poapa

Napisano
  • Autor

Dzięki Ludzie za pozytywne opinie.

Jak narazie unwrap w toku więc nie ma na co patrzec...

 

FTOREK:

Jesli chodzi o nogi (skale itp) to miałem z tym bardzo duzy problem... aly mysle ze on dokładnie tak wygląda bo mam jeszcze na kompie jedno zdjęcie tej figurki od boku.

 

Wiesz mogło ci sie to wydawac bo jak pewnie zauwazyłes "kamera" :) na zdjeciu z figurką jest ustawiona nisko co automatycznie wydłuża kolesia..

 

Wyjaśnienie co do triangli na broniach. Bronie zrobiłem duzo wczesniej jeszcze w maksie 7mce. potem zmergowałem te bronie do nowego modelu robionego w 8emce. I nie wiem czemu ale pojawiły sie triangle na wszystkich poly. a nie zabardzo chce mi sie to wszystko teraz disconnectowac .

 

Pozdrawiam wszystkich.

 

Niedługo update z rigiem (Moze jakas animacje zapostuje :P )

Napisano
  • Autor

Robie jeszcze poza tym projektem wiele rzeczy.

Spokojnie...

Napisano

Dobra robota havoc, model jest świetny i nie mam nic do zarzucenia :)

 

(dla ciebie havoc big kiss :***)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności