havoc Napisano 20 Lipiec 2006 Share Napisano 20 Lipiec 2006 To jest oryginalna figurka tego otoz modelu: http://img223.imageshack.us/img223/173/p10126753jr.jpg A to mój model: Textury bedą robione w czase późniejszym. jak skoncze to pokaze. W sumie to narazie nie mam natchnienia na texturki więc go poanimuje. 6012 poly (włączając jeszcze po 2 dodatkowe bronie na rękach i jeszcze 4 na ramieniu których nie widać na renderze) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 20 Lipiec 2006 Share Napisano 20 Lipiec 2006 wypasiony, dużo detalu :) siatke pokazesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaki79 Napisano 20 Lipiec 2006 Share Napisano 20 Lipiec 2006 model wygląda porządnie, 6k poly..czyli trisow z 10k? sporo. Z teksturowaniem bedzie nielicha zabawa :) -ale jak się przyłożysz to no, no, no, może być ciekawie :) czekam na update pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 20 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2006 Modele w Warhammer 40000: DOW mają od 4000 (zwykły wojak) - 6000 (pojazd, bohater) Więc podąrzam za tym co juz istnieje :) Siateczka prosze: Już właśnie widze gdzie można by troche zjechac z poly... ech, zrobi sie :) Zaki79: Dzięki, Masz racje. Z texturkami to bedziemy z moją dziewczyna na dwoch pracowac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knysha Napisano 20 Lipiec 2006 Share Napisano 20 Lipiec 2006 Ladny modelik, kiedy texy? Rigowales go? Moze jakis renderek z bardziej bojowa postawa ;]? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 21 Lipiec 2006 Share Napisano 21 Lipiec 2006 super, swietny koncept i swietne wykonanie. nie moge sie doczekać oteksturowanego i z jakąs fajną normal mapą :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 22 Lipiec 2006 Share Napisano 22 Lipiec 2006 6012 poly czy tri's ? bo to dosc istotne, mimo iz wygladac calkiem fajnie to troche bym go zoptymalizowal. gl&hf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heZrou Napisano 22 Lipiec 2006 Share Napisano 22 Lipiec 2006 wyczesany w kosmos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 22 Lipiec 2006 Share Napisano 22 Lipiec 2006 Niezły, choć nie moje klimaty. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 według mnie bardzo łądny model, ale z texturką bedzie też ładna zabawa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 bardzo dobry :) Imperator dostrzeze Twoje wysilki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 24 Lipiec 2006 Share Napisano 24 Lipiec 2006 hmmm - mi sie srednio podoba w sumie - brakuje w nim jakiejs ostrosci i zycia - troche wyglada nieporadnie, jak kolek z drewna bardziej (wiem ze to jest pose i bedzie jeszcze rig i w ogole - ale jakos tak...) - pewnie przez to ze kostki u noog ma w jednej pionowej lini z kolanami i biodrami - a powinny byc moco odsuniete do tylu... i jeszcze - patrzac po siatce nie bardzo sie postarales zeby bylo 'porzadnie zrobione' (vide loopy na glowie mocno nieroowne) - wiem ze to w sumie pusty zarzut bo po zrenderowaniu tego i tak nie widac... ale troche niechlujne to jest... i jeszcze mam wrazenie ze porownoojac z konceptem u ciebie nogi sa za krotkie w porownaniu z korpusem... no i chyba masz sporo niepotrzebnych triangli tak czy siak... ale tak generalnie jest i tak niezle i robi wrazenie :) - duzo detalu mu dales... poapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 25 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2006 Dzięki Ludzie za pozytywne opinie. Jak narazie unwrap w toku więc nie ma na co patrzec... FTOREK: Jesli chodzi o nogi (skale itp) to miałem z tym bardzo duzy problem... aly mysle ze on dokładnie tak wygląda bo mam jeszcze na kompie jedno zdjęcie tej figurki od boku. Wiesz mogło ci sie to wydawac bo jak pewnie zauwazyłes "kamera" :) na zdjeciu z figurką jest ustawiona nisko co automatycznie wydłuża kolesia.. Wyjaśnienie co do triangli na broniach. Bronie zrobiłem duzo wczesniej jeszcze w maksie 7mce. potem zmergowałem te bronie do nowego modelu robionego w 8emce. I nie wiem czemu ale pojawiły sie triangle na wszystkich poly. a nie zabardzo chce mi sie to wszystko teraz disconnectowac . Pozdrawiam wszystkich. Niedługo update z rigiem (Moze jakas animacje zapostuje :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 27 Lipiec 2006 Share Napisano 27 Lipiec 2006 czekamy i nic, zasłabłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 27 Lipiec 2006 Autor Share Napisano 27 Lipiec 2006 Robie jeszcze poza tym projektem wiele rzeczy. Spokojnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 4 Sierpień 2006 Share Napisano 4 Sierpień 2006 mi sie podoba bardzo poezja nie można sie przyczepić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slonk Napisano 7 Sierpień 2006 Share Napisano 7 Sierpień 2006 Dobra robota havoc, model jest świetny i nie mam nic do zarzucenia :) (dla ciebie havoc big kiss :***) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się