Napisano 27 Lipiec 200618 l witam nic nowego czyli "któreś tam" audi na forum, trzecie albo czwarte skończone w minibitwie, a moje drugie :) miała być scenka ale brzydko wychodziło, dlatego jest studio, może miejscami za ciemno ale tak ma być bo jak było jaśniej to lakier był mało kontrastowy oczywiście licze na rzeczowe komentarze siatka i inne pierdoły jak wróce, ide popływać bo gorąco:P
Napisano 27 Lipiec 200618 l cool lakier. pierwszy render najlepiej oświetlony choć lekkie świtło od przodu by nie zaszkodziło. pozostałe rendery za ciemne :( na wszystkich by się przydało ciemniejsze tło, ten biały pas nie pasuje :P. AA masz do pupy.
Napisano 27 Lipiec 200618 l no fajnie, ale mam pytanka;) dlaczego takie felgi? gdzie znaczek na grillu "4.2 quattro"? na widoku od przodu jest cos na masce a na perspektywie maska jest pusta? pozdr
Napisano 27 Lipiec 200618 l Autor to "coś" na masce to chyba chodzi o odbicia, felgi tak bo mi się standardowe nie podobały ale moge pokazać bo i tamte zrobiłem, komu za ciemno nich sobie ustawi większą jasnoś na monitorze:p AA standardowy bo na wyższym bardzodługo się renderuje
Napisano 27 Lipiec 200618 l mi się podoba . szkoda że nikt się nie pokusił o wnętrze ;) z tym AA serio coś nie tak.. zwłaszcza widać na ostatnim renderze. pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200618 l Autor krzych - u mnie jest wnętrze nawet wmiare dokładne ale już mi sie nie chciało szczegółów i tekstur robić, a pozatym przeźroczyste szyby słabo wyglądały w tym studio
Napisano 27 Lipiec 200618 l co to jest? bardzo fajny lakier, troche za "miekki" ale mimo to milo sie go ogląda. Gratulacje
Napisano 27 Lipiec 200618 l Autor hehe to jest właśnie kawałek wnętrza które było zle dopasowane, musiało mi się parae vertexów niechcący przesunąć a co sądzicie o samym modelu? bo jak narazie to tylko piszecie o renderze i materiałach
Napisano 27 Lipiec 200618 l Rendery mają charakter, najbardziej mi się podobają z dotychczas zaprezentowanych. :) Mimo, że nie są fotorealistyczne, to mają coś w sobie i to się chwali. Model niestety wygina się miejscami, głównie przy rowkach. Dolna linia bocznych szyb baardzo nieprzyjemnie się wygina, widać to zwłaszcza na ostatnim renderze. Natomiast bardzo przyjemnie dla oka wyszły felgi i materiał kloszy lamp przednich i migaczy. Miód. Szyby chyba trochę za glossy, ale i tak dobre są. :) pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200618 l jak dla mnie to wszystkie te "ałdi" :) sa fajnie wymodelowane zmieniacie tylko alusy.... nie a tak powaznie to model spoko nawet bardzo spoko ile modelowałes? i jesli mozesz to powiedz jaka technika ... a tak na marginesie to wpadłem dzis na pomysl pracy z boxa czyli (ja nei dam rady) zrobic cale autko z jednego boxa... z fotelikami i wogole albo jakas scene.... ale autko 1 klasa tylko szkoda ze dalej srebrne...:P ps. umiesz modelowac.... ale ja tez kiedys bede umial:) i tego sie bede trzymal peace
Napisano 28 Lipiec 200618 l Ładnie..Ale …AA coś nie tak albo mam coś z oczami, no i niema wnętrza, co dużo traci na wyglądzie a mogło być naprawdę fajnie,no, ale gratuluje wytrwałości i pozostaje, przy że bardziej mi się jednak podoba „Łukasza_S”, mimo że małe rendery, i jeszcze raz podziękowania w imieniu na pewno wielu jak nie wszystkich za udostępnienie modelu Łukasz. Pozdrawiam.
Napisano 28 Lipiec 200618 l Autor DIDI - sama karoseria to ze dwa tygodnie z przerwami, wnętrze ze 2 dni ale i tak go nie widać, bo nie chciało się dopracować. technika to polymodeling arch515 - wnętrze jest i troche widać, w takich renderach studyjnych zazwyczaj tak jest że wnętrze to tylko takie czarne zarysy, no a AA olałem jak zawsze :p
Napisano 28 Lipiec 200618 l bardzo przyjemne rendery ci wyszły, model poprawny niema jakiś wielkich błedów , bardzo fajny lakier oraz materiał felgi,czyli podoba mi się:)
Napisano 29 Lipiec 200618 l Autor sam lakier to materiał raytrace diffuse color R=G=B=74 specular level = 150 glossylines = 4 soften= 1,5 do kanału reflect mapa falloff (falloff type= fresnel, index of refraction = 1,4) reszta wszystko standardowe, render to mentalray z ustawieniami standardowymi( GI,Caustic,FG = Enable :) i światło za kamerą mrAreaSpot, bardzo dużą role odgrywa kolor i kształt studia.
Napisano 29 Lipiec 200618 l mam takie samo zdanie co RA niby takie w WIPie było a tu sam render prosty a jednak coś ma w sobie brawo