Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

TEMAT PRZENIESIONY Z DZIAŁU MINIBITWA

( W ZWIAZKU Z NIE WYROBIENIEM SIE W TERMINIE ZAWITAŁ TU JAKO WIP )

-------------------------- RESZTA POSTU NIE ZMIENIANA -----------------------------

Witam. Nie mogłem sie powstrzymać żeby nie podziabać wiec zakładam topik, mimo że pewnie nie skończe. To mój problem. Nigdy nie kończe...

 

Do rzeczy.

Inspiracją jest Anna Faris. Tak, tak, wiem. Żadna z niej piękność, ale kilka fotek mi sie kiedyś spodobało i chciałem już ją zrobić już wcześniej.

Oto one:

annaf012ko6.th.jpgannaf013zq0.th.jpgannaf015ga9.th.jpg

Nie wiem czemu przypomina mi ona Meg Ryan na tych fotkach.

Ubranko będzie jak na pierwszych 2 fotkach a twarz może nie jej. Wkońcu jest wiele piękniejszych.

 

Narazie wymęczone ciałko. Trzeba było troche poprawić matke nature i dodać balastu ;)

rendls9.th.jpg

 

Jak ktoś ma tutka o tworzeniu dłuższych włosów to chętnie skorzystam. Nie mam o tym zielonego pojęcia. Oczywiście, komentarze mile widziane

 

Dzięki, Pozdro

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Klicek: Czemu od facjaty? To ma pomagać w zmieszczeniu sie w limicie czy jak?

empeck: Masz racje, mi też. To znaczy, że z nami wszystko w porządku. ;)

ledyr: Owszem ale na innych fotkach już tak sie nie prezentuje.

A tak serio to rzeczywiście dziwne wyszły, jakby sie troche rozpłynęły .

 

Troche je poprawiłem. Nieco zmniejszyłem ale w zamian będzie spory dekolt. Dużo większy niż na fotach, żeby było gdzie zaglądać. :D

dekoltxi2.th.jpg

Jeszcze tylko w ich połączeniu z ramionami coś mi nie gra.

Musze chyba sobie jeszcze troche referek pooglądać. W celach edukacyjnych, ma sie rozumieć.;)

 

Dzieki za komentrze.

Napisano

Bym Ci dał linka do refek, ale tym forum by raczej nie przeszło ;)

 

co do głowy - ja przeważnie na głowę wrzucam ok 1/4 - 1/3 ogólnego polycountu, oczywiście to zależy też od postaci.

Napisano

Witam. Było ciężko ale po ostrych cięciach na ciałku starczyło trisów na tą głowę. Początkowo była to Jessica Alba bo znalazlem niezłe referki. W rzutach ortogonalnych z przodu i z boku wyglądała dobrze ale w perspektywie była masakra. Po małych przeróbkach nie jest podobna do nikogo ale wygląda w miare normalnie. Te butki to mają być zwykłe trampki.

Machnąłem nawet oka na kawałkach sfer, usta z otworem i zebami, będzie zabawy przy unwrapie i texturach. Nadal nie wiem jak ułożyc poligony na włosach, narazie wygląda to troche jak hełm.:( Nie mam dobrych tutków.

rend1ut4.th.jpg

3495 trisów i jeszcze kilka do ucięcia spod włosów więc starczy na szlufki przy spodniach. ;)

Może jednak lepiej zrezygnować z tych wszystkich bajerów, zębów itd. i wymodelować krawędzie koszulki na całym ciele? Bo teraz są tylko na dekolcie. Nie wiem czy nie będzie jakiś dziwnych rozciągań textury przy animacji (mam na myśli np. krawędz ramiączka koszulki, która będzie tylko na texturze). Rady i krytyka jak zwykle mile widziane. Również w sprawie włosów.

 

pozdro

 

EDIT: Jak teraz patrze to chyba ręce są troche zbyt chude, czy nie?

Napisano

popatrz na jej glowe i na miednice potem popatrz na zdjeciu na jej glowe i na miednice ;d

 

Jest dobrze ale musisz jeszcze troche popracowac

Napisano

Witam i dzięki za rady. Troche pokombinowałem.

 

-Głowa- powiększona tylko troche nie tak jak radził Master Kiełbaster (proporcje: postać o wysokości 8 głów), szyja lekko wydłużona

-Ramiona- lekko podpakowane

-Biodra/miednica/talia- kombinowałem jak mogłem i nadal coś chyba z nimi nie tak. Jakieś konkretne rady?

 

new1bg7.th.jpg

 

proporcje:

newlf0.th.jpg

 

Co do koszulki to ja lubie obcisłe ale jeszcze sie zobaczy.:D

 

Z pewnych przyczyn nie tkne jej przez 2 dni ale śmiało komentujcie. Postaram sie wyrobić do deadline'u, najwyżej texturki będą ubogie.

 

pozdro

Napisano

No wlasnie Ledyr, wykasowałem tylko swojego posta a tu wcieło cały wątek. :P Może coś popsułem. Jakieś jajca sie dzieją z tym forum. Co chwila nie działa, pokazywał też nowe posty w każdym temacie.:rolleyes:

Tnij ostro tą Natalie! Ja swoją z 4k pociąłem to ty dasz rade z 4,5k.

Napisano

Modelowanie skończone. Niestety dopiero w sobote będe miał dostęp do kompa więc nie gwarantuje ufałek i textur w 2 dni, i to w weekend.

finallk2.th.jpg

Mam nadzieje, że nikt mnie za 1 trisa nie ukamienuje, bo go nie utne. :D

Napisano

Trampkom sie jeszcze dzisiaj przyjże bo robilem je z pamięci i rzeczywiście coś z ich kształtem nie tak.

Co do pupy to zawsze moge powiedzieć, że to wina kroju dżinsów. :P A tak serio to co z nią nie tak?

Napisano

Moim zdaniem wyszła całkiem zgrabnie :) W ładne kształty ją wyposażyłeś.

Ja podniósłbym pupe lekko i zrobił delikatnie bardzie wystającą i troche twarz zmienił ;)

 

Pozdro

Napisano

Minibitwa niestety nie wypaliła ale daje ostatni updejt juz po deadlinie bo byłem blisko skończenia. Powiedzmy... ;)

Będe ją skrobał powoli i jak skończe to oczywiście pokaże i będziecie mogli krytykować do woli. Kobieta wyjdzie raczej niepodobna do nikogo. :D

facefd9.jpg

 

Dzięki za komentarze i oby nastepne minibitwy były bardziej udane. ;)

Pozdrawiam.

Napisano

wporzo jest :) fajne trampki

 

pani jest tez wporzo jak najbardziej - ta czarna koszulka troche jej ksztalty ukrywa...

 

fajnie jej buzie namalowales - tak delikatnie - tylko ze oczywiscie jej baardzo duzo brakuje jeszcze na texturce no ale to napisales...

 

poad

Gość Marioza
Napisano

bardzo fajna lasencja, skoncz ją bo warto, texturka na twarzy idze w dobrą strone, widac ze pani ma charakter

Napisano

Witam. Tym razem mam zamiar skończyć co zacząłem. ;)

Obijałem sie strasznie ale jednak troche bodziabałem. Poprawiłem usta (dolna warga), oczy i troche ciałko. Poszedłem na łatwizne bo spodnie zrobiłem z fotek, ale jeszcze nad nimi popracuje.

finalji5.th.jpg

Co do samej textury to własnie mam z tym problemy bo boje sie mocnych cieni, twardych pędzli i widocznych pociągnięć.

Napisano

tworzyczka miodek, spodenki tez fajnie wyszly z tych foteczek, ramionka moze troszke za szerokie, ale to tylko szczegoliki-czepianko na maxika, co do malowanka- pokombinuj, zrob sobie kopie zapasowa aktualnego stanu rzeczy i machnij pedzelkiem tu i uwdzie- oswojonka potrzeba pewnikiem

 

pozdrowionka- rozdrobniony ;)

Napisano

fajnie, fajne ma ksztalty tj proporcje :D i o co chodzi z tym mrógnieciem?! :D gdzie to tak w maxie mozna zrobić czy trzeba jakis plugin sciagac? jezu jaki ja opózniony jestem :/

Napisano

r2d2: Hehe, dzięki. Przyjże sie jeszcze jej pleckom. :)

Ledyr: Z tym mruganiem to tylko tak sie bawiłem. Zrobiłem zwykły Morphing twarzy by zobaczyć jak sie powieka deformuje. Potem tylko podłączyłem do Slidera żeby mieć szybki dostęp do mrugania a oczy przy pomocy LookAtConstraint połączyłem z kamerą (taka pseudo-interaktywność). :) Dzięki temu poprawiłem troche model, ufałki i podmalowałem oczy na texturze, by po zamknięciu wyglądały normalnie a przy przy obracaniu gałek ocznych nie wyskakiwały poza powieki (powieka nie ma loopa przez środek!). Nie wiem czy Morphing jest implementowany w enginach ale jak naucze sie rigować to może twarz też zriguje. :P

KLICEK: No właśnie, takie jakieś kartoonowe te trampki wyszły. Pobrudzić możę je trza...obadamy.

Ardeni: Wszystko możliwe, popróbuje. Dzięki.

 

Dla ciekawych mrugania:

powiekiky8.th.gif

 

Nie będe już tu śmiecił takimi bzdetami i następny update będzie jak ją całą skoncze. :) Potem tylko poprawki. Dzięki za cenne spostrzeżenia. Pozdrawiam.

Napisano

Witam.

Troche zaniedbałem temat, al wkońcu wakacje miałem. ;)

Troche ją podmalowałem i wymęczyłem włosy. Jest troche baboli ale nie mam już chyba sił męczyć jej dalej.

2sa1.jpg

 

2-ga wersja włosów:

1xk2.jpg

 

Naszły mnie nawet refleksje, że moje operowanie swiatłem i cieniem jest tak żałosne, że może to normalami zrobić ale przekonałem sie, że highpoly to coś troche innego niż low poly. Narazie mam spore problemy z utrzymaniem loopów i tworzeniem n-gonów, gdzie n=4. Więc po smooocie jest sporo nierówności. ;) Jak troche poćwicze to może zrobie remake tej pani z normalami.

highpolybg4.jpg

 

Dzieki wszystkim za pomoc i komentarze. Pozdrawiam

Napisano

Oj bladuśna jest ta dziołcha, bladuśna, gdyby nie ta cera jak u niemowlaka to było by bardzo ładnie, a tak jest "tylko" ładnie. Ale te spodnie to już mogłeś wydłużyć jeszcze troszke, pisałem nawet o tym kiedyś ;)

pozdro :)

Napisano

twarzyczka fajnie wyszla, spodenki dobrze otexturowane, ale bluzeczka i raczki (wogole cala tex skory) jak na mnie nie jest skonczona i przydaloby sie jej jeszcze troche pracy (wprowadzic widoczne cieniowanie, oddac faktore skory oraz naturalne dla nas przebarwienia ;)) , tak czy owak ladnie :)

 

pzodrowki

Napisano

Spodenki wydłużyłem. Blade lica troche nabrały koloru.

Niestety problem jest taki, że aby wyglądała jak kobieta nie można malować zbyt widocznych mięśni, żył, ściegień bo będzie wyglądać jak kulturystka. Bez tego skolei textura jest nieciekawa i jednolita. Skóra wbrew pozorom miała jakąś tam faktóre i lekką wariacje kolorów oraz piegi, ale zdaje sie, że tego nie widać z daleka. Co do bluzki to nie miałem zabardzo na czym szaleć bo z założenia miała być czarna a cieniowanie czarnego jest dość kłopotliwe dla mnie. Może jeszcze sie jej przyjże.

Pazurki wymagaja tuuningu a seamy likwidacji.

next1fe3.jpg

 

Oto render, tylko przy rzucaniu cieni nie wiem czemu nie była brana pod uwage alpha. :/

renderij9.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Z twarzy to niezła... laska jest :* Włącz transparent shadows czy cuś to cienie będą normalne. A na skórze mógłbyś bardziej zróżnicować kolorek (brązowe i białe plamy). I na trampałkach dodaj z przodu na podeszwie taką siatkę.

Napisano

W porownaniu do reszty modelu t-short i trampki wymagaja jeszcze pracy i wiekszego detalu. Nie uzywaj czerni na RGB 0,0,0 tylko bardziej jasnej, bo przez to nie mozesz zrobic czegos takiego jak zmarszczki faldy etc.

 

Modelik i texturka sie podobac.

Napisano

A juz miałem ją zostawić jak jest...ale jednak wziąłem sobie do serca Wasze uwagi i wyszło takie coś:

newau0.jpg

Nogawki jeszcze są niefajne. Rig był na szybko więc nie jest idealny.

Pozdro

Napisano

buzie ma ekstra :)

 

moze jeszcze cialko tak tez troche pocieniowac (miedzy piersmi np. :) pod ramiaczkami koszulki troszke cienia dac...

 

generalnie super :)

 

paoa i gratuluje

Napisano

Priorytetem było to żeby nie wyglądała jak paszczak. Sądząc po waszych odpowiedziach częsciowo sie udało, dzięki. Uznam ją chyba za skończoną wreszcie.

Podsumowując: ~3420 trisów, text 1024x1024 diffuse +alpha, specular 512x512

Szybkie rendery:

renderyr0.th.jpgrend1ey7.th.jpg

"Piękna" skończona więc może teraz dla odmiany jakąś "Bestie" spróbuje zrobić, zobaczymy..

Pozdrawiam

Napisano

ahh - dobrze jest - ale nie cierpie jak ktos zostawia fajniasty model 'prawie' skonczony - bo np. wystarczyloby jej troche rozjasnic paznokcie (niekoniecznie je na bialo od razu malowac... :) i juz byloby lepiej... - to jest roboty na dwie minuty - a efekt jest od razu widoczny... a tak - wyglada troche na zostawione :)

 

pzoaa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności