Dr0cK Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Wykonalem model glowy w Silo. Moim cele byla jak najbardziej poprawna siatka twarzy. To swego rodzaju trening. Zatem nie jest to ostania twarz, w moim wykonaniu, jaka zobaczycie. Nie uzywalem zadnych bluprintow, takze moze nie wyglada zbyt "ludzko" :). Nastepne beda juz oparte na rzutach, tak wiec bedzie do czego porownywac... Takze "please, pimp my ride" !!! ;) Btw: W miedzy czasie cwicze sobie Zbrusha, takze wkrotce pojawi sie podrasowana brushowa wersja. Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizz Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 a ucho to samo sie zrobi ? :) reszta ładna Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 Szkoda, że ucha nie ma. Siatka bardzo piękna. Pokaż tylko, jak wygląda ta głowka na renderze wysmoothowana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 przyjemna siateczka ale wedlug mnie poprawna topologia powinna nie miec trojkatow :) a u ciebie widzialem :D nad nosem powinny byc same czworokaty tylko nie czepiajcie sie mnie ze sie czepiam ale tak uwazam dla mnie topologia to nie tylko ulozenie siatki edgeloopy ale tez poprawnosc czworokatow moje male zboczenie choc widzialem na cgtalku jak kolo mowil ze siatka ladna ale zaznaczyl mu trzy trojkaty :D pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
brumugun Posted August 1, 2006 Share Posted August 1, 2006 model dobry , hmm ja bym tylko staral sie usunac tego pajaczka (piec edgy do jednego vertexa) pod policzkiem, w tym miejscu jest bardzo uciazliwy , wiem bo sam takie ustrojstwo w swoim wipie modelu Patricka, czeka mnie mala przebudowa siatki. maly offtop... czy ja wiem czy czworokaty sa takie wazne, sa wazne w krytycznych miejscach ktore mocno deformuja sie podczas animacji, np co szkodzi kilka trianguli w uchu np? lub gdzies na czole, jesli model wyglada dobrz i deformuje sie dobrze, to po co zageszczac sztucznie siatke, tudzież kombinowac zeby sie tego pozbyc... naprawde widzialem sporo siatek i naprawde ludzie znajacy sie na rzeczy tez nie sa fanatykami czworobokow... aha na wspomnianym przez nielota forum, dzial Application Specific (3D) > Alias/Autodesk Maya > Body topology polecam, pewnie tam byliscie ale tak w razie czego wspomne , normalnie hurtownia siatek ;) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Co za problem usunąć tego trójkąta co widać, delete edge a potem delete vertex i po problemie. Zresztą silo ułatwia wyszukiwanie face'ów które nie są czworoboczne, zakładka: Selection/Special Geometry/Select non-4-Sided Faces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shogun 3D Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Trójkaty nie są złe, o ile sie z nimi nie przegina. Miejscami się przydają. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruzh3r Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 na nosie trójkąt!!! jak mogłeś!:) no niee, teraz dopiero przyuważyłem ten skręt od brwii lini poligonów, tragedia. Powinno to iść do góry i niebyło by tych 2 trójkątów w bardzo złym na nie miejscu. Te trisy do wywalenia. BTW: czasami trisy mogą podczas smoothu wyjątkowo popsuć siatke. Trisy w Zbrushu jak zrobisz kilka subdividów mogą sie odkleić od reszty(tak jakbyś dał break verticies) i masz dziure. i 3 poligony które są 100 razy dłuższe od całego modelu i uciekają gdzieś za widok Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Cruzhar-ale to tylko zle swiadczy o zbrushu, to ze zliczanie wagowe trojkatow jest skomplikowane (czasem nei ma rozwiazan skonczonych) to nei powod zeby zaraz co drugi program sie na tym wysypywal bo nei obsluguje wyjatkow :) w tym procesie... ladna mordka, taka normalna a nei jakis chudzielec... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr0cK Posted August 5, 2006 Author Share Posted August 5, 2006 Przepraszam, ze to troche trwalo ale przez jakis czas bylem odlaczony od internetu. Zamieszczam model po smooth'cie i po kuracji plastycznej w Zbrush'u... Pozdrowienia Ahh...co do trojkatow. W sumie zgadzam sie, ze prawidlowa siatka nie powinna ich zawierac, a jesli juz to naprawde kilka. Wiem, ze w moim modelu nie powinno byc tego trojkata na czole, lecz nie mialem pomyslu jak go ominac (bez przeciagania krawedzi od nosa przes cala glowe). Co do pajaczka na policzku rowniez sie zgadzam, po prostu go nie zauwazylem :P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted August 5, 2006 Share Posted August 5, 2006 Główka niezbyt ludzka, ale mi się podoba. Mogłbyś coś z oczami zrobić bo one jakoś nie pasuja. Wiem, ze w moim modelu nie powinno byc tego trojkata na czole, lecz nie mialem pomyslu jak go ominac (bez przeciagania krawedzi od nosa przes cala glowe) Poprostu susunąc edge i vertexa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cta Posted August 6, 2006 Share Posted August 6, 2006 fajna bestia :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr0cK Posted August 13, 2006 Author Share Posted August 13, 2006 Oto nastepna glowa... Nadal nie ma uszu, bo cwicze tylko siatke twarzy :P Mysle ze wyszla lepiej niz poprzednia. Wkrotce rowniez zamieszcze wersje Zbrushow'a... Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
weinert Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 ta jest b ladna ale czegos jej brakuje chyba wlasnie uszu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Siatka spoko, teraz poćwicz przesuwanie vertexów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Czy ja wiem czy taka ładna, siatka może być. Znów nie udało Ci się uniknąć trójkątów. Najbardziej razi to duże wcięcie w szyje pod brogą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr0cK Posted August 18, 2006 Author Share Posted August 18, 2006 Siatka spoko, teraz poćwicz przesuwanie vertexów. No to masz ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr0cK Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 Kolejna twarz tym razem kobieca. W zasadzie twarz mojej dziewczyny :) I tym razem zostanie wykonczona. Tzn... dostanie jeszcze uszy, wlosy i kolor :) Jak sie moja dziewczyna zgodzi to nawet referki zamieszcze :D Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr0cK Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 Jeszcze siatke z przodu dodaje.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr0cK Posted September 2, 2006 Author Share Posted September 2, 2006 zadnych komentarzy ?? :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaGuu Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Ładna, ładna, ale zrób ucho, bo twarz traci poprzez brak tak istotnej częsci :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeet Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 Nie widziałem referki ale nasada i podstawa nosa , kości policzkowe troche chyba przesadzone-nienaturalnie to wygląda. Jeżeli ten otwór z boku głowy to miejsce na ucho to odrobinę za wysoko. Uszy mieszczą się na wysokości nosa -najczęściej:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
weinert Posted September 2, 2006 Share Posted September 2, 2006 policzki chyba ciut za szerokie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr0cK Posted October 1, 2006 Author Share Posted October 1, 2006 Oto kolejna odslona, po bardzo dlugiej przerwie, glowy mojej dziewczyny. W sumie juz jej nie przypomina, po mimo wszystko jednak mam zamiar wykonczyc model. Nastepny update z bump i displ... Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 No troszkęanatomia leży, tam przy uchu najbardziej. USta fajne dosyc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now