Maqs Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Malo oryginalne ale dobrze obmyslone;d..chyba Dawno juz nie skonczylem zadne wiekszej scenki, wiec bitwy uzyje jako motywacji. Pracke robie razem z Avengerem czlowiekiem od konceptow, tekstor..ogolnie mowiac od 2d, modele beda robione w blenderze nastepnie poprawiane w zbrushu i exportowane znow do blendera razem z bumpem/ ew. normalmapami. Poczatki Heraklesa, teraz zamiezam zrobic brode wlosy i dodac detale. pierwszy obrazek to model importowany z blendera, 2 nastepne po sculpingu
brumugun Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 Super model, trzymaj dalej taki poziom, moze zamiast tych faldek na ustach daj tam ladnego bumpa i styknie.
Maqs Napisano 5 Sierpień 2006 Autor Napisano 5 Sierpień 2006 yhm, glupio wygladaja te usta, ale mowie jutro...o fak;d tzn. dzis! dodam troche wiecej detali i poprawie model / ide spac ...oO
Ania Napisano 5 Sierpień 2006 Napisano 5 Sierpień 2006 przy oczach też dziwnie te fałdy wyszły uszom brakuje tych takich zgrubień oprócz tego dobry model, dalej tak
imprecis Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 B.fajny model :) Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to za bliskie położenie oczu (pomiędzy oczami powinno być przestrzeń wielkości jednego oka ;) ) i chyba zbyt owalne zakończenie głowy. Do fałdek nie ma co się czepiać bo i tak wiem że je poprawisz :)
Shogun 3D Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Usta tez proponuje nieco rozszerzyć; najlepiej o... jakies 20% ich obecnej szerokości. Na razie sa troszkę za bardzo "w ciup". dzieki temu za bardzo wyglądaja na kobiece. Jak bedą szersze, nabiorą więcej wyrazu.
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 super model :) ale jesli to ma byc koles z tytulu to wyglada chyba jeszcze nei dosc poteznie, wiecj mu testosteronu, szersza szczeke, najlepiej wzorowac sie na posagach z proporcji heroic :)
Cruzh3r Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Straszny suchacz z niego:) Znajdź w necie Antropus Tutorial "Picasso" tam mają załączone fajne shadery skóry. Ten twój wygląda jak śmierć.(zresztą to chyba jeden z tych shaderów...) Za blady po prostu. Mógłbyś dać jakieś ujęcia od skosu, z boku
Maqs Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Blady jest bo te shadery maja to do siebie ze sie mixuja z tex;) a skoro nie ma tex to jest blady noooo:D, ale shadery beda robione w blenderze przy uzyciu node editora, ten tutaj to tylko tak zeby pokazac..dobra biore sie za poprawki;d
Secator Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 twardy kolo, dobrze zrobiony. czekam na wiecej :]
Szymeq Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 hehe nareszcie Maqs ;) oby tak dalej:) z uwag to to co wczesniej bylo pisane i nos:/ popraw i bedzie pieknie
sokół Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 postac zaiste, niezla. Ale tak sobie mysle, czy ten Twoj heros nie jest za stary? :> w wieku 18 lat zabil siakiegos tam lwa (ale nie nemejskiego!), pozniej rozgromnil przeciwnikow w jakies tam bitwie. Lwa niby szukal 50 dni, od lwa do bitwy moglo gdzies minac... Zalozmy ze 100 dni. Dajmy na to, ze Herakles juz ma 19 (zakladajac, ze lwa zaczal scigac jak mial 18,5 roku). Pozniej sie ozenil, mial iles tam synow, kiedy ogarnal go szal zeslany przez Here. Dzieci jego byly jeszcze mlode, wiec moze mialy z 8 lat? Dodajmy do tego jeszcze okres ciazy i moze rok wstrzemiezliwosci od seksu z malzonka :D wyjdzie 10 lat. Czyli 19+10=29 lat. Pozniej udal sie do Delf, gdzie dowiedzial sie od wyrocznim ze ma sluzyc przez 12 lat Eurysteusowi. Ale przeciez schwytanie dzika nie bylo jego ostatnia praca. Zalozmy, ze po pol roku stracil na dwie pierwsze prace, a na trzecia az rok (rok z cala pewnoscia, tak jest w micie). Pozniej dzik. Czyli mial moze ok. 31 lat. Moze wiecej, moze mniej, jesli niedokladnie policzylem.
vv3k70r Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 sokol-kolo moze mial nerwowe zycie i sie postarzal :)
Leru Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Maqs -> fajowa twarz, oby reszta sceny wyglądała równie dobrze :) witam w Bitwie i powodzenia życzę!
brumugun Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Supa gut! Kurde, mi sie Herkules zawsze kojarzy z Kevin'em Sorbo. Jeszcze gorna tak zalatw, nie wiem czy nie zamocno pomarzsczyles, ale , kurcze i tak tego nie bedzie widac, moze narysuj jak tam kadr bedzie sie przedstawiał. (napisałeś że masz dobrze obmyślony pomysl xD )
Maqs Napisano 6 Sierpień 2006 Autor Napisano 6 Sierpień 2006 Jak Avenger wroci z wakacji to pewnie wzuci na forum concept:P Moge powiedziec ze dzik raczej nie bedzie takim typowym dzikiem znanym z mitow..chcemy go zrobic w zbroi;d;d brzmi dziwnie ale powinno wygladac fajnie, no to jak powiedzialem jak Avi wroci to ujzycie concepty
Obywatel Napisano 6 Sierpień 2006 Napisano 6 Sierpień 2006 Spoko głowa. Ale ten ZBrush to faktycznie do kompletu open-source nie pasuje ;-))
Maqs Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 No tak;d ale narazie nie ma nic opensource co by moglo zbrusha zastapic..sharp construct dobrze sie zapowiada ale puki co jade na zbrushu, zaczolem juz modelowac w blenderze cialko, ktore potem importuje do zbrusha i bede poprawial.
vv3k70r Napisano 7 Sierpień 2006 Napisano 7 Sierpień 2006 Maqs... ale to cialo nie wyglada jeszcze wystarczajaco heroicznie.... chyab je napompujesz? przeciez obciach lapac cherlawe dziki, od tego byl Asterix :)
Maqs Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 ;d yeap napompuje, to tylko taki base dorobie stopy, dlonie i w zbrushu go bede POMPOWAŁ
Maqs Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 Modelowanie ciala zaczolem od dloni, troche wolno mi to idzie ale coz 256RamOnly;) za jakies 2 dni postaram sie pokazac nieco wiecej.
Maqs Napisano 7 Sierpień 2006 Autor Napisano 7 Sierpień 2006 To bedzie animowalne;d tylko musze najpierw cala postac skonczyc
sokół Napisano 9 Sierpień 2006 Napisano 9 Sierpień 2006 mam nadzienie, ze widac od razu o co biega :D
Maqs Napisano 12 Sierpień 2006 Autor Napisano 12 Sierpień 2006 Oj musze zwiekszyc tepo bo woolno idzie;d
kubi Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Brzuch i klata to normalnie na sterydach jak nic, ładne. Mniej mi się ramiona podobają.
ttaaddeekk Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 pieknie na jakim lvlu pracujesz w zbrushu? rece za male
vv3k70r Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 ladnie, ale wyglada ze rozjechaly CI sie referki, brzuch i klata z jednej, ramiona i szyja z drugiej (i to w innej pozie patrzac po napieciu miesni) a rece wyrwane z kontekstu; ale ejst jzu tak ladnie ze masz na czym pracowac dalej :)
kubi Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Wyają się zbyt obwisłe i zbyt grube, tam w miejscu gdzie masz biceps.
siyokh Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 jak dla mnie mistrz, chociaż wydaje mi się że głowa jest niezbyt proporcjonalna do reszty. Chociaż na anatomii to ja się nie znam. :p co ja bym dał, żeby robić już takie rzeczy... ehh :f
Mariusz Kl Napisano 16 Sierpień 2006 Napisano 16 Sierpień 2006 NOOOO... super :) Maqs, zapowiada się naprawde ciekawie.
Maqs Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 O! Mariusz siema:D Troche tu oszukuje bo oprocz 2 zdjec, kozystam z referki zrobionej z gotowego modelu:D ale dzieki za komenty No a to update model juz chyba gotowy musze tylko popracowac troche nad glowa (doadac brode i wlosy) ee i te nogi za bordzo wzorowalem sie na tym modelu i troche dziwnie wyszlo... ( nastepny update nie wiem kiedy bo mi komp sie ****** ludka konczylem u kumpla;) )
kubi Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Biedny kolega, nie wiedział jak Cię wpuszczał do domu :) Ludek bardzo spoko ale z tymi barkami coś nie tak, jakoś mi nie pasują zbytnio.
Vetis Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 z przyjemnoscia ogladam pracke, IMHO 1.troche nie graja proporcje, 2. jak _kuba_ mowi ->barki (jakies takie plaskie wyszly), 3.bieps (pod pacha) schodzi troche za nisko, 4.dolne miesnie brzucha dziwnie/za mocno zarysowane lub "lono" zbyt wklesle, za to nogi wygladaja super :) powodzenia w bitwie VETIS
Matys Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 hmm teraz dopiero zobaczylem ale model podstawowy jest malo rozbudowany nie wiem czy nie wplynie to negatywnie na efekt koncowy, proponowal bym wypalic normalk i zobaczyc jak to wyglada (o ile jeszcze togo nie zrobiles) ;-) sam model wyglada naprawde impomujaco :O
Maqs Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Po rzezbieniu w zbrushu model podstawowy wyglada zupełnie inaczej, potem postaram sie pokazac screena, bo na moim laptopie zbrusha nie uruchomie Edit: Taki szybki tescik normalmapki
Maqs Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Dzik:) Malo detali bo i tak bedzie caly w siersci (najprawdopodobniej blenderowe czasteczki) ale jeszcze popracuje nad nim troche
Master Kiełbaster Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Wyjątkowo dziwne proporcje ma. Bardziej jak jaj(/m)nik ;) Przednie nogi zbyt krótkie.
muody Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 ludzie, mam pytanie do was: to będzie chamsko wyglądało, gdybym zrobił tekstury w rodzaju marmuru, a otoczenie w miarę naturalne? całość pomaluję w podobnym stylu, postaram się zminimalizować użycie zdjęć. jeżeli myślicie, że to zły pomysł, to możemy przesunąć wszystko w stronę materiałów (odbicia, cząsteczki, realistyczne niebo z fotki), ale moim zdaniem warto zaryzykować. dlaczego marmur? futra tak łatwo się nie zrobi w 2D, a chcemy spróbować (uwaga, Registered Idea ;) ) tradycyjnego 2D. nie mówię więcej, bo jeszcze sporo może się zmienić - jestem na etapie prób z Cube'ami. (uprzedzę tekst "nie chcesz bo nie umiesz" - prawdopodobnie ty też nie :> skup się na moim pytaniu po raz drugi, własnych umiejętności nie wyprzedzę niestety)
Miśko Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Dzik ma żeczywiście dziwne proporcje, zato uszy i oczy pikne, co do kompozycji niewiem bo sie nieznam.
Maqs Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Ta proporcje skopane, ale to nie moja wina ze w tym kosmosie nie ma dobrej refki dzika do pobranie:D postaram sie poprawic;)
brumugun Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Czasami opłaca się poszukać na wiki. Pozdro. W ogóle wstukaj tam boar, i zasysaj refki. Dobrze idzie. Niech Avenger zarzuci jakiś zarys scenki. http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Wild_boar.jpg http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Erymanthian_Boar
muody Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 nie ma ogona! wpadłem na pomysł, żeby w mieście ustawić ich jako posągi. inspiracją był obraz z początku XX w., niestety autora nie znam za kilka dni będzie gotowy koncept, mam nadzieję, póki co eksperymentuję z 3D i drukarką
Maqs Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Ogon oddzielnie zrobimy ty noobie:D Jesli chodzi o scene to ja mam inna wizje obgadamy na gg, czekam na wyniki twych eksperymentow:P
Rekomendowane odpowiedzi