hawrok Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Stworzylem sobie taka prosta scenke zeby pocwiczyc teksturki i render. Nie ma jeszcze wszystkich modeli, zamierzam dodac jakis rower, kosze na smieci itp. Najwiecej problemow pewnie sprawi mi woda, nie bardzo wiem jak sie za nia zabrac. Wszelkie sugestie mile widziane :] http://www.phs.webd.pl/rend/MOSTEK/A/1.jpg http://www.phs.webd.pl/rend/MOSTEK/A/2.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Moze zrob tak ze woda plytka, brudna troche, nie stykajaca sie ze scianka w niektorych miejscach z powodu naniesionego syfu i jakis galezi :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Fajen modele. Na materiały narazie niepatrzę :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 environment daj na dosyc silny niebieski, potraktuj scene qmc, az sie prosi Link to comment Share on other sites More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 hey to co jest pod mostem to nie czasami biped ?? :D ale goólnie podoba mi się :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Secator Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 mało widać narazie :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 10, 2006 Author Share Posted August 10, 2006 ..:: Wiktor ::.. - cos tam bede kombinowal, jeszcze nigdy takiej wody nie robilem wiec moze byc roznie :] SWRSC - jak ustawie na niebieski to mi sie troche pora dnia zmieni a che takie pozne sloneczne popoludnie, ale bede jeszcze sie bawil ustawieniami ..::Krzysiek M::.. - tak to biped plywa sobie, pozniej zamienie go na jakies cialo Secator - co masz na mysli? za maly obrazek? za ciemno/jasno? Link to comment Share on other sites More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 barierki mi się tylko zdeczka nie podobają ale ogólnie jest coool do niektórch textur dodawałeś bump ????? i jakiego masz kompa bo ja zrobiłem podobne kostki do twoich i gdy jest pokazana siatka to mi muli go strasznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 10, 2006 Author Share Posted August 10, 2006 barierki kolor czy ksztalt? narazie bumpa nie ma, texturki sa w fazie wstepnych testow :] moj komp to Althon 2000 1GB RAM i GF5200. Kostek modelowanych to tu nie ma az tak duzo, tylko te na pierwszym planie, reszta to texturka :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 kształty tych barierek nie są za ładne textury murów i płytek są łądne z kąd je wziołeś ??????? P.S wejdziesz na gg ??? XD bo cię narazie nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 11, 2006 Author Share Posted August 11, 2006 Zrobilem nowe barierki oraz rower, woda narazie jest taka prymitywna bo ciagle nad nia pracuje. Zmienilem rowniez troche oswietlenie, lepiej teraz wyglada czy wczesniejsze bylo lepsze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
..::Krzysiek M::.. Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 no wreszcie fajna barierka tylko po co ta dróga kostucha chociaż zmień jej ustawienie bo raczej jest tak samo ustawiona jak ta na moście co nie ? ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 ale tej plamy czerni na dole nei bedzie pod mostem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 11, 2006 Author Share Posted August 11, 2006 ale tej plamy czerni na dole nei bedzie pod mostem? domyslam sie ze chodzi ci o bipeda, zawsze zapominam go ukryc :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
pixar Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 Nawet fajnie jest to zrobione :P choc popraw jeszcze tę teksturke brukowanego chodnika wzdłuż kamieniczki bo jest zabardzo zamazana. PS: Pifka bym niechciał pic na takiej ławeczce mostkowej :) nie ten kąt i butelka by spadała :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vv3k70r Posted August 11, 2006 Share Posted August 11, 2006 hawrok-chodzi mi o to ze cien za ostry, za kontrastowy, za ciemny, nei moze byc tam widzialna szarosc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hax0r Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 Teksturka budynku ta żółta jakaś taka za prosta (mało szczegółowa) daj na to wszystko jakiś dirt :) to odrazu lepiej będzie wyglądało wiem z doświadczenia bo mi na forum podpowiedzieli :P (Najlepiej to wszystko zdirtuj będzie naturalniej heheh) p0zdro czekam na dirt i wode :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted August 12, 2006 Share Posted August 12, 2006 ja bym jeszcze małoego dofa dał :) rozmyc delikatnie barierkę z przodu np. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Teraz dopasowujesz oświetlenie? Brakuje mi tu GI, więc odpoalaj mentala i wtedy pobaw się światełkiem :p Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 13, 2006 Author Share Posted August 13, 2006 renderuje vrayem Poprawilem troche 2 plan Mam wlaczone GI i wszystko, tylko pewnie cos tam zle poustawialem :]. Swiatelko dalem Spot bo w VrayLight nie moglem ustawic takich mocniejszych cieni zawsze takie rozmytye i ledwo widoczne wychodzily. Podpowiedzcie gdzie to sie ustawia to zmienie na VrayLight. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Do światła słonecznego najlepiej używać światła kierunkowego - Direct Light. Do tego włącz skylight i powinno wyglądać znacznie lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phatahronix Posted August 13, 2006 Share Posted August 13, 2006 Ładny mostek. Ile czasu go robileś?:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 13, 2006 Author Share Posted August 13, 2006 Ładny mostek. Ile czasu go robileś?:)[/quot Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 25, 2006 Author Share Posted August 25, 2006 Po malej wakacyjnej przerwie wracam do mojego wipa. Popoprawialem pare rzeczy, pare dodalem, mowcie co sie wam (nie) podoba i co jeszcze zmienic :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbychowaty Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Witam!Fajovo sie zapowiada!Jedyna rzecza ktora troche mi sie rzuca w oczy to tj brak spoin w kostce brukowej mostu przez co wygladaja troche wieksze i spore szpary w kamieniach skarpy nadbrzerza. A tak to wypas! Pozdrawiam:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Ta scena przypomina mi troche Wenecje.. powodzenia:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 za czysto!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecet Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 ładnie ale jescze trzeba by podciągnąć tekstury i oświetlenie, tak jak wyżej napisał hk jest zbyt sterylnie np. te słupki na moście, a i wygląda jakby firanki poprzyklejały się do okien w tej kamienicy:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
hax0r Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Oświetlenie i kostka na mostku jest jakaś dziwnie symetryczno bzydka :] Całość wygląda jak makieta z modelami z bliska :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
hawrok Posted August 29, 2006 Author Share Posted August 29, 2006 poprawilem nieco tekstury i z racji tego ze mam coraz mniej wolnego czasu, bede sie juz zblizal do zakonczenia tej pracy. Wprowadze jeszcze pare poprawek i dam do finished. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now