Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

environment daj na dosyc silny niebieski, potraktuj scene qmc, az sie prosi

Napisano
  • Autor

..:: Wiktor ::.. - cos tam bede kombinowal, jeszcze nigdy takiej wody nie robilem wiec moze byc roznie :]

 

SWRSC - jak ustawie na niebieski to mi sie troche pora dnia zmieni a che takie pozne sloneczne popoludnie, ale bede jeszcze sie bawil ustawieniami

..::Krzysiek M::.. - tak to biped plywa sobie, pozniej zamienie go na jakies cialo

 

Secator - co masz na mysli? za maly obrazek? za ciemno/jasno?

Napisano

barierki mi się tylko zdeczka nie podobają ale ogólnie jest coool do niektórch textur dodawałeś bump ????? i jakiego masz kompa bo ja zrobiłem podobne kostki do twoich i gdy jest pokazana siatka to mi muli go strasznie

Napisano
  • Autor

barierki kolor czy ksztalt? narazie bumpa nie ma, texturki sa w fazie wstepnych testow :] moj komp to Althon 2000 1GB RAM i GF5200. Kostek modelowanych to tu nie ma az tak duzo, tylko te na pierwszym planie, reszta to texturka :)

Napisano
  • Autor

Zrobilem nowe barierki oraz rower, woda narazie jest taka prymitywna bo ciagle nad nia pracuje. Zmienilem rowniez troche oswietlenie, lepiej teraz wyglada czy wczesniejsze bylo lepsze?

 

1_resize.jpg

Napisano
  • Autor
ale tej plamy czerni na dole nei bedzie pod mostem?

 

domyslam sie ze chodzi ci o bipeda, zawsze zapominam go ukryc :]

Napisano

Nawet fajnie jest to zrobione :P choc popraw jeszcze tę teksturke brukowanego chodnika wzdłuż kamieniczki bo jest zabardzo zamazana.

PS: Pifka bym niechciał pic na takiej ławeczce mostkowej :) nie ten kąt i butelka by spadała :)

Napisano

hawrok-chodzi mi o to ze cien za ostry, za kontrastowy, za ciemny, nei moze byc tam widzialna szarosc?

Napisano

Teksturka budynku ta żółta jakaś taka za prosta (mało szczegółowa) daj na to wszystko jakiś dirt :) to odrazu lepiej będzie wyglądało wiem z doświadczenia bo mi na forum podpowiedzieli :P (Najlepiej to wszystko zdirtuj będzie naturalniej heheh)

 

p0zdro czekam na dirt i wode :)

Napisano

ja bym jeszcze małoego dofa dał :) rozmyc delikatnie barierkę z przodu np.

Napisano

Teraz dopasowujesz oświetlenie?

Brakuje mi tu GI, więc odpoalaj mentala i wtedy pobaw się światełkiem :p

Napisano
  • Autor

renderuje vrayem

 

Poprawilem troche 2 plan

 

2_resize.jpg

 

Mam wlaczone GI i wszystko, tylko pewnie cos tam zle poustawialem :]. Swiatelko dalem Spot bo w VrayLight nie moglem ustawic takich mocniejszych cieni zawsze takie rozmytye i ledwo widoczne wychodzily. Podpowiedzcie gdzie to sie ustawia to zmienie na VrayLight.

Napisano

Do światła słonecznego najlepiej używać światła kierunkowego - Direct Light. Do tego włącz skylight i powinno wyglądać znacznie lepiej.

Napisano
  • Autor

Po malej wakacyjnej przerwie wracam do mojego wipa.

 

Popoprawialem pare rzeczy, pare dodalem, mowcie co sie wam (nie) podoba i co jeszcze zmienic :)

 

1_resize.jpg

Napisano

Witam!Fajovo sie zapowiada!Jedyna rzecza ktora troche mi sie rzuca w oczy to tj brak spoin w kostce brukowej mostu przez co wygladaja troche wieksze i spore szpary w kamieniach skarpy nadbrzerza. A tak to wypas! Pozdrawiam:)

Napisano

ładnie ale jescze trzeba by podciągnąć tekstury i oświetlenie, tak jak wyżej napisał hk jest zbyt sterylnie np. te słupki na moście, a i wygląda jakby firanki poprzyklejały się do okien w tej kamienicy:p

Napisano

Oświetlenie i kostka na mostku jest jakaś dziwnie symetryczno bzydka :] Całość wygląda jak makieta z modelami z bliska :]

Napisano
  • Autor

poprawilem nieco tekstury i z racji tego ze mam coraz mniej wolnego czasu, bede sie juz zblizal do zakonczenia tej pracy. Wprowadze jeszcze pare poprawek i dam do finished.

 

2_resize.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności