Napisano 9 Sierpień 200618 l Stworzylem sobie taka prosta scenke zeby pocwiczyc teksturki i render. Nie ma jeszcze wszystkich modeli, zamierzam dodac jakis rower, kosze na smieci itp. Najwiecej problemow pewnie sprawi mi woda, nie bardzo wiem jak sie za nia zabrac. Wszelkie sugestie mile widziane :] http://www.phs.webd.pl/rend/MOSTEK/A/1.jpg http://www.phs.webd.pl/rend/MOSTEK/A/2.jpg
Napisano 9 Sierpień 200618 l Moze zrob tak ze woda plytka, brudna troche, nie stykajaca sie ze scianka w niektorych miejscach z powodu naniesionego syfu i jakis galezi :D
Napisano 10 Sierpień 200618 l environment daj na dosyc silny niebieski, potraktuj scene qmc, az sie prosi
Napisano 10 Sierpień 200618 l hey to co jest pod mostem to nie czasami biped ?? :D ale goólnie podoba mi się :D
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor ..:: Wiktor ::.. - cos tam bede kombinowal, jeszcze nigdy takiej wody nie robilem wiec moze byc roznie :] SWRSC - jak ustawie na niebieski to mi sie troche pora dnia zmieni a che takie pozne sloneczne popoludnie, ale bede jeszcze sie bawil ustawieniami ..::Krzysiek M::.. - tak to biped plywa sobie, pozniej zamienie go na jakies cialo Secator - co masz na mysli? za maly obrazek? za ciemno/jasno?
Napisano 10 Sierpień 200618 l barierki mi się tylko zdeczka nie podobają ale ogólnie jest coool do niektórch textur dodawałeś bump ????? i jakiego masz kompa bo ja zrobiłem podobne kostki do twoich i gdy jest pokazana siatka to mi muli go strasznie
Napisano 10 Sierpień 200618 l Autor barierki kolor czy ksztalt? narazie bumpa nie ma, texturki sa w fazie wstepnych testow :] moj komp to Althon 2000 1GB RAM i GF5200. Kostek modelowanych to tu nie ma az tak duzo, tylko te na pierwszym planie, reszta to texturka :)
Napisano 10 Sierpień 200618 l kształty tych barierek nie są za ładne textury murów i płytek są łądne z kąd je wziołeś ??????? P.S wejdziesz na gg ??? XD bo cię narazie nie ma
Napisano 11 Sierpień 200618 l Autor Zrobilem nowe barierki oraz rower, woda narazie jest taka prymitywna bo ciagle nad nia pracuje. Zmienilem rowniez troche oswietlenie, lepiej teraz wyglada czy wczesniejsze bylo lepsze?
Napisano 11 Sierpień 200618 l no wreszcie fajna barierka tylko po co ta dróga kostucha chociaż zmień jej ustawienie bo raczej jest tak samo ustawiona jak ta na moście co nie ? ;]
Napisano 11 Sierpień 200618 l Autor ale tej plamy czerni na dole nei bedzie pod mostem? domyslam sie ze chodzi ci o bipeda, zawsze zapominam go ukryc :]
Napisano 11 Sierpień 200618 l Nawet fajnie jest to zrobione :P choc popraw jeszcze tę teksturke brukowanego chodnika wzdłuż kamieniczki bo jest zabardzo zamazana. PS: Pifka bym niechciał pic na takiej ławeczce mostkowej :) nie ten kąt i butelka by spadała :)
Napisano 11 Sierpień 200618 l hawrok-chodzi mi o to ze cien za ostry, za kontrastowy, za ciemny, nei moze byc tam widzialna szarosc?
Napisano 12 Sierpień 200618 l Teksturka budynku ta żółta jakaś taka za prosta (mało szczegółowa) daj na to wszystko jakiś dirt :) to odrazu lepiej będzie wyglądało wiem z doświadczenia bo mi na forum podpowiedzieli :P (Najlepiej to wszystko zdirtuj będzie naturalniej heheh) p0zdro czekam na dirt i wode :)
Napisano 12 Sierpień 200618 l ja bym jeszcze małoego dofa dał :) rozmyc delikatnie barierkę z przodu np.
Napisano 13 Sierpień 200618 l Teraz dopasowujesz oświetlenie? Brakuje mi tu GI, więc odpoalaj mentala i wtedy pobaw się światełkiem :p
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor renderuje vrayem Poprawilem troche 2 plan Mam wlaczone GI i wszystko, tylko pewnie cos tam zle poustawialem :]. Swiatelko dalem Spot bo w VrayLight nie moglem ustawic takich mocniejszych cieni zawsze takie rozmytye i ledwo widoczne wychodzily. Podpowiedzcie gdzie to sie ustawia to zmienie na VrayLight.
Napisano 13 Sierpień 200618 l Do światła słonecznego najlepiej używać światła kierunkowego - Direct Light. Do tego włącz skylight i powinno wyglądać znacznie lepiej.
Napisano 25 Sierpień 200618 l Autor Po malej wakacyjnej przerwie wracam do mojego wipa. Popoprawialem pare rzeczy, pare dodalem, mowcie co sie wam (nie) podoba i co jeszcze zmienic :)
Napisano 25 Sierpień 200618 l Witam!Fajovo sie zapowiada!Jedyna rzecza ktora troche mi sie rzuca w oczy to tj brak spoin w kostce brukowej mostu przez co wygladaja troche wieksze i spore szpary w kamieniach skarpy nadbrzerza. A tak to wypas! Pozdrawiam:)
Napisano 25 Sierpień 200618 l ładnie ale jescze trzeba by podciągnąć tekstury i oświetlenie, tak jak wyżej napisał hk jest zbyt sterylnie np. te słupki na moście, a i wygląda jakby firanki poprzyklejały się do okien w tej kamienicy:p
Napisano 25 Sierpień 200618 l Oświetlenie i kostka na mostku jest jakaś dziwnie symetryczno bzydka :] Całość wygląda jak makieta z modelami z bliska :]
Napisano 29 Sierpień 200618 l Autor poprawilem nieco tekstury i z racji tego ze mam coraz mniej wolnego czasu, bede sie juz zblizal do zakonczenia tej pracy. Wprowadze jeszcze pare poprawek i dam do finished.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto