Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, po słabej Celicy zaczynam robić auto, które jest o wiele łatwiejsze.

Teraz będę robił na maxa, czyli jeśli powiecie zrób od nowa, to zrobie od nowa, jeśli powiecie wyrównaj to, to wyrównam to.

 

auditt1ry9.jpg

 

 

auditt1siatkalb2.jpg

  • Odpowiedzi 117
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

achh te okragłe samochody :P juz masz nierówno w wielu miejscach czyli wcale taki łatwy niejest :) dam ci dobrą rade: nie rób zadnych wycięć na światła, grill itp ani żadnych szczelin miedzy elementami karoserii. zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :)

Napisano

jeśli coś ma być proste a szczególnie np. dolna część to wywal te wszystkie poprzeczne linie bo wygląda jakbyś miał tam kilka boxów, a wystarczy żeby zamiast 6 był jeden.

Pozatym na + jest to że przypomina samochód :P

Napisano
achh te okragłe samochody :P (...) zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :)

 

Historia sie powtarza, słuchaj sie innych. Przy Ogłych autach pierw lecisz całą bryłę. Potem lampy i tee typu rzeczy, inaczej bedzie nie równo. Tak jak to właśnie zrobiłeś.

 

PS(L): Oni naprawde sie wiecej znaja, mają wiecej doświadczenia itp. (nie to żebym wazylinował, ale taka prawda)

Napisano

BizU akurat do tej jednej rady się nie zastosuje, bo nie umiem wycinać świateł itp. itd. z gotowej bryły i od razu muszę się bawićw szczegóły.

Napisano

No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus.

Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny.

Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic.

Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia.

Napisano
No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus.

Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny.

Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic.

Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia.

 

Dobrze chlop^ mowi :D Czytaj, wyciagaj wnioski iiii... do roboty :>

Napisano

Witam, nie chce mi się pisaćnowego tematu w dziale modelling więc piszę tutaj.

jaktozrobiccm2.jpg

 

Jak coś takiego wymodelować??

Bo męczęsię z tym już z 2h i żadnych skutków...

Napisano

człowieku czy ty widziałeś choć jedno zdjęcie tego samochodu czy tylko wzorujesz się na jakichś marnych blueprintach ??

JEST ŹLE !!!

- ściągnij sbie z google dużo fotek i je oglądaj

- wygnij w łuk ten płaski przód

- na boku niema takiego ostrego kantu

- nadkola powinny wyglądać troche inaczej

- przednie światło też

- zrób coś z dołem auta

- no i standardowo jest krzywo w kilku miejscach

Napisano

Więc tak

1) mam troche fotek tego auta

2) przód jest w 100% zgodny z blueprintem

3) na boku jest taki ostry kant (na zdjęciach widziałem)

4) czyli jak??

5) czyli jak??

6) ok, niedługo zrobie dół

7) w których miejscach??

Napisano

lol :D

1) co z tego ze masz ? trzeba jeszcze je oglądać i się na nich wzorować a nie widać tego po twoim modelu :P

2) pokaż te lipne blueprinty :) sam sobie odpowiedz czy bardziej wiarygodne jest klika kreseczek na blueprinice niewiadomego pochodzenia czy zdjecia prawdziwego samochodu ?? ja bym jednak zaufał zdjeciom :D połowa blueprintów to totalna porażka i nadają się jedynie do złapania głównej bryły samochodu

3) ja widziałem troche inaczej :P tzn chamfer jest ok ale ta część blachy nad nim i pod nim powinna byc zaokrąglona a nie płaska przez co kant bdzie miał mniejszy kąt

4), 5) sam powinienes dojść patrząc sie na fotki, przecierz widać różnice

Napisano

oj coś słabo uwypuklony ten przód, na środku i tak jest płasko

-zauważ że góra nadkola :przecina się" z rowkiem maski

-wnęka na światło ma trochę inny kształt, po zewnętrznej stronie powinien być bardziej łuk

-na drzwiach nie powinno być chamfera

-ten próg wymodeluj tak jak i resztę:p a co trójkąty są złe? moze i przeszkadzają ale na większych powierzchniach (blachy,maska, drzwi) a na takim czymś to nie ma znaczenia czy będą trójkąty czy nie

Napisano
Przod juz lepszy ale tyl skopany troche... :/ Do porawy! Nie spiesz sie tylko po-wo-li :P

 

Fakt, tył trochę na speeda robiłem i jest dużo krzywizn. Na następnym update jużtego nie będzie :)

Napisano

No chłopie, widze szanse na to że z tego modelu wreszcie beda ludzie :]

Ale zwolnij by uniknac tych plastusiowych deformacji, bowiem miejscami pojawiają sie niepokojace cienie, dostrzegam wyraźnie przełom

Napisano

hmmm... z nowości to ja widze tylko krzywo zchamferowane przetloczenie nad tylnym nadkolem, no... wyizlowanye progi ...iiiiiiiiiiii ciut inny profil drzwi. to wszysstko, pozatym krzywo i jak to RA kiedys napisal brak ciągłości oddzielnych płaszczyzn - czy jakos tak ;]

Napisano

Ale wy mówicie krzywo itd. ale zaznaczcie przynajmniej gdzie to jest źle, bo ja nie wiem gdzie mam krzywo, neizgodnie z oryginałem itd.

Więc proszę abyście zaznaczali miejsca gdzie jest coś źle.

Napisano

czy my musimy ci wszystko wskazywac? czlowieku moze jeszcze zrobic za ciebie model? jestes na tyle bystry ze nie wiesz gdzie masz nie zgodnie z oryginalem? jasne kurna, przesun TEGO vertexa na X:-351,237 Y:874,67 Z:203,502

Napisano

a ty widziałeś kiedyś ten samochód? na jakimś zdjęciu np.? ja (i nie tylko) kilka postów temu dokładnie napisałem co do poprawy, i dalej jest tak samo...

proponuje wywalić rowek na nadkolu bo narazie tylko przeszkadza, nadkole zrób z dwóch poly (na szerokość) bo ono jest troche łukowate a nie takie płaskie

ale może to Ci lepiej zobrazuje:

Napisano

ostra krawędź na boku ma być tylko właśnie przednie nadkole jest źle

a ta fotka która pokazał pecet to fotka jakiejs nieudanej zabawki i dlatego tam niema tej krawdzi :)

Napisano

g:j:r, wiem, ale neistety nie wiem jak to wymodelować, bo siatkęmam tragiczną i żeby to poprawić musiał bym od nowa maskę zrobić.

 

UPDATE - wyostrzyłem boczne okno i troszkę powyrównywałem siatkę

 

auditt8ix8.jpg

Napisano

nie takie Audi latwe jak go maluja, huh? tyl- krzywe nadkole, bug przy swiatlach, krzywe swiatla, pod rejestracja krzywo. poprawiles JEDENA niezgodnosc [z siedmiu], ktory ci zaznaczylem na gg. a Javor i tak musial ci go jeszcze dokladniej pokazac, zebys zrozumial o co chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności