patry Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Witam, po słabej Celicy zaczynam robić auto, które jest o wiele łatwiejsze. Teraz będę robił na maxa, czyli jeśli powiecie zrób od nowa, to zrobie od nowa, jeśli powiecie wyrównaj to, to wyrównam to.
NV Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 http://img130.imageshack.us/my.php?image=auditt1ry9px8.jpg
7demon Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 na razie malo, a bledy juz masz pozaznaczne przez Nvidia, ja tylko sie doczepie do grilla, troche zbyt okragly, powinien byc bardziej prostokatny.
javor Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 achh te okragłe samochody :P juz masz nierówno w wielu miejscach czyli wcale taki łatwy niejest :) dam ci dobrą rade: nie rób zadnych wycięć na światła, grill itp ani żadnych szczelin miedzy elementami karoserii. zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :)
XaoC Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 Kolejny AUDI TT?!?!?!?!?!?!? Te autko zostalo zgwalcone juz chyba z 1000 razy:/ Malo. No ale zycze powodzenia:)
NV Napisano 12 Sierpień 2006 Napisano 12 Sierpień 2006 XaoC no wiesz zazwyczaj po gwałcie są dzieci a tu kolejny noworodek. ;)
Master Kiełbaster Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 Pod grillem powinien być łuczek chiba a nie tak płasko...
tpiatek Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 ładnie .. trzymam kciuki bo jest nadzieja na lepsze jutro :)
!Ewert Napisano 13 Sierpień 2006 Napisano 13 Sierpień 2006 heh... fajnie ale jeśli sie tak słuchasz co masz robić to zrób wszystko od nowa
cta Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 jeśli coś ma być proste a szczególnie np. dolna część to wywal te wszystkie poprzeczne linie bo wygląda jakbyś miał tam kilka boxów, a wystarczy żeby zamiast 6 był jeden. Pozatym na + jest to że przypomina samochód :P
7demon Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 cta wedlug mnie zle mowisz, 1 linia to za malo ja bym 3 dal i to na pewno wystarczy, zeby to troche zaokraglic.
patry Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 heh... fajnie ale jeśli sie tak słuchasz co masz robić to zrób wszystko od nowa Mógłbyś uzasadnić dlaczego??
BizU Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 achh te okragłe samochody :P (...) zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :) Historia sie powtarza, słuchaj sie innych. Przy Ogłych autach pierw lecisz całą bryłę. Potem lampy i tee typu rzeczy, inaczej bedzie nie równo. Tak jak to właśnie zrobiłeś. PS(L): Oni naprawde sie wiecej znaja, mają wiecej doświadczenia itp. (nie to żebym wazylinował, ale taka prawda)
patry Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 BizU akurat do tej jednej rady się nie zastosuje, bo nie umiem wycinać świateł itp. itd. z gotowej bryły i od razu muszę się bawićw szczegóły.
patry Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 UPDATE To co zaznaczyłem ma być ostrzejsze, ale dopiero gdy zrobie cały tył, to dam tam chamfera.
damusTo Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus. Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny. Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic. Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus. Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny. Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic. Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia. Dobrze chlop^ mowi :D Czytaj, wyciagaj wnioski iiii... do roboty :>
patry Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 Witam, nie chce mi się pisaćnowego tematu w dziale modelling więc piszę tutaj. Jak coś takiego wymodelować?? Bo męczęsię z tym już z 2h i żadnych skutków...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 looknij sobie na moje rozwiazanie co do tej wneki http://img302.imageshack.us/my.php?image=0112zy4.jpg moze pomoze... :)
patry Napisano 14 Sierpień 2006 Autor Napisano 14 Sierpień 2006 Dzięki ..:: Wiktor ::.., ale mógłbyś dać zbliżenie??
..:: WIKTOR ::.. Napisano 14 Sierpień 2006 Napisano 14 Sierpień 2006 prosze cie bardzo :) Modeluj ladnie :D
javor Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 człowieku czy ty widziałeś choć jedno zdjęcie tego samochodu czy tylko wzorujesz się na jakichś marnych blueprintach ?? JEST ŹLE !!! - ściągnij sbie z google dużo fotek i je oglądaj - wygnij w łuk ten płaski przód - na boku niema takiego ostrego kantu - nadkola powinny wyglądać troche inaczej - przednie światło też - zrób coś z dołem auta - no i standardowo jest krzywo w kilku miejscach
patry Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 Więc tak 1) mam troche fotek tego auta 2) przód jest w 100% zgodny z blueprintem 3) na boku jest taki ostry kant (na zdjęciach widziałem) 4) czyli jak?? 5) czyli jak?? 6) ok, niedługo zrobie dół 7) w których miejscach??
javor Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 lol :D 1) co z tego ze masz ? trzeba jeszcze je oglądać i się na nich wzorować a nie widać tego po twoim modelu :P 2) pokaż te lipne blueprinty :) sam sobie odpowiedz czy bardziej wiarygodne jest klika kreseczek na blueprinice niewiadomego pochodzenia czy zdjecia prawdziwego samochodu ?? ja bym jednak zaufał zdjeciom :D połowa blueprintów to totalna porażka i nadają się jedynie do złapania głównej bryły samochodu 3) ja widziałem troche inaczej :P tzn chamfer jest ok ale ta część blachy nad nim i pod nim powinna byc zaokrąglona a nie płaska przez co kant bdzie miał mniejszy kąt 4), 5) sam powinienes dojść patrząc sie na fotki, przecierz widać różnice
patry Napisano 15 Sierpień 2006 Autor Napisano 15 Sierpień 2006 1) ogłądam je 2) na suurland.com są 3) acha, to o to Ci chodziło :) zaraz poprawię 4), 5) ehhh... a ja nie widze...
javor Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 yyyy te ?? http://suurland.com/blueprint_x.php?image=http://www.suurland-media.com/blueprints/cars_sports/audi-tt.gif&id=2001 ja tu widze że przodzik to jeden wielki łuk a nie płaski jak u ciebie, lepiej to popraw i nie kombinuj :P
..:: WIKTOR ::.. Napisano 15 Sierpień 2006 Napisano 15 Sierpień 2006 Obawiam sie ze javor ma racje... :P
patry Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 UPDATE Uwypukliłem dla ciebie, javor ten przód :) I mam pytanie - jak to wymodelować?? Obejdzie się bez trójkątów??
patry Napisano 17 Sierpień 2006 Autor Napisano 17 Sierpień 2006 Kurde, javor, trza było od razu mówić :) To o ten łuk Ci chodziło...
pecet Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 oj coś słabo uwypuklony ten przód, na środku i tak jest płasko -zauważ że góra nadkola :przecina się" z rowkiem maski -wnęka na światło ma trochę inny kształt, po zewnętrznej stronie powinien być bardziej łuk -na drzwiach nie powinno być chamfera -ten próg wymodeluj tak jak i resztę:p a co trójkąty są złe? moze i przeszkadzają ale na większych powierzchniach (blachy,maska, drzwi) a na takim czymś to nie ma znaczenia czy będą trójkąty czy nie
Kr3tz Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Kurde, javor, trza było od razu mówić :) To o ten łuk Ci chodziło... juz nie swiruj ze nie wiedziales o co chodzi btw na gg zaznaczylem bledy [ http://img86.imageshack.us/img86/9347/auditt4wm1.jpg ] ktore oczywiscie olal, nie wiem na co nasz trud... bym napisal cos jeszcze ale jeszcze warna dostane...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Przod juz lepszy ale tyl skopany troche... :/ Do porawy! Nie spiesz sie tylko po-wo-li :P
NV Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 DLa mnie bomba właśnie wróciłem z "wakacji" i postęp jest niesamowity keep working.
patry Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Przod juz lepszy ale tyl skopany troche... :/ Do porawy! Nie spiesz sie tylko po-wo-li :P Fakt, tył trochę na speeda robiłem i jest dużo krzywizn. Na następnym update jużtego nie będzie :)
damusTo Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 No chłopie, widze szanse na to że z tego modelu wreszcie beda ludzie :] Ale zwolnij by uniknac tych plastusiowych deformacji, bowiem miejscami pojawiają sie niepokojace cienie, dostrzegam wyraźnie przełom
patry Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Posiedziałem trochęnad modelem, trochę popoprawiałem, trochę dorobiłem i oto efekt
BizU Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 hmmm... z nowości to ja widze tylko krzywo zchamferowane przetloczenie nad tylnym nadkolem, no... wyizlowanye progi ...iiiiiiiiiiii ciut inny profil drzwi. to wszysstko, pozatym krzywo i jak to RA kiedys napisal brak ciągłości oddzielnych płaszczyzn - czy jakos tak ;]
pecet Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 ja mam pomysł!:p jak patry nie będzie poprawiał tego co mu napisaliśmy to nie będziemy komentować :D
patry Napisano 18 Sierpień 2006 Autor Napisano 18 Sierpień 2006 Ale wy mówicie krzywo itd. ale zaznaczcie przynajmniej gdzie to jest źle, bo ja nie wiem gdzie mam krzywo, neizgodnie z oryginałem itd. Więc proszę abyście zaznaczali miejsca gdzie jest coś źle.
Kr3tz Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 czy my musimy ci wszystko wskazywac? czlowieku moze jeszcze zrobic za ciebie model? jestes na tyle bystry ze nie wiesz gdzie masz nie zgodnie z oryginalem? jasne kurna, przesun TEGO vertexa na X:-351,237 Y:874,67 Z:203,502
pecet Napisano 18 Sierpień 2006 Napisano 18 Sierpień 2006 a ty widziałeś kiedyś ten samochód? na jakimś zdjęciu np.? ja (i nie tylko) kilka postów temu dokładnie napisałem co do poprawy, i dalej jest tak samo... proponuje wywalić rowek na nadkolu bo narazie tylko przeszkadza, nadkole zrób z dwóch poly (na szerokość) bo ono jest troche łukowate a nie takie płaskie ale może to Ci lepiej zobrazuje:
patry Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 Pecet ostra krawędź jest moim zdaniem dobra
g:j:r Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 ale nadkole na obu fotkach wychodzi ponad nią i jest za bardzo u Ciebie scięte.
javor Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 ostra krawędź na boku ma być tylko właśnie przednie nadkole jest źle a ta fotka która pokazał pecet to fotka jakiejs nieudanej zabawki i dlatego tam niema tej krawdzi :)
patry Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 g:j:r, wiem, ale neistety nie wiem jak to wymodelować, bo siatkęmam tragiczną i żeby to poprawić musiał bym od nowa maskę zrobić. UPDATE - wyostrzyłem boczne okno i troszkę powyrównywałem siatkę
Kr3tz Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 nie takie Audi latwe jak go maluja, huh? tyl- krzywe nadkole, bug przy swiatlach, krzywe swiatla, pod rejestracja krzywo. poprawiles JEDENA niezgodnosc [z siedmiu], ktory ci zaznaczylem na gg. a Javor i tak musial ci go jeszcze dokladniej pokazac, zebys zrozumial o co chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się