Napisano 12 Sierpień 200618 l Witam, po słabej Celicy zaczynam robić auto, które jest o wiele łatwiejsze. Teraz będę robił na maxa, czyli jeśli powiecie zrób od nowa, to zrobie od nowa, jeśli powiecie wyrównaj to, to wyrównam to.
Napisano 12 Sierpień 200618 l na razie malo, a bledy juz masz pozaznaczne przez Nvidia, ja tylko sie doczepie do grilla, troche zbyt okragly, powinien byc bardziej prostokatny.
Napisano 12 Sierpień 200618 l achh te okragłe samochody :P juz masz nierówno w wielu miejscach czyli wcale taki łatwy niejest :) dam ci dobrą rade: nie rób zadnych wycięć na światła, grill itp ani żadnych szczelin miedzy elementami karoserii. zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :)
Napisano 12 Sierpień 200618 l Kolejny AUDI TT?!?!?!?!?!?!? Te autko zostalo zgwalcone juz chyba z 1000 razy:/ Malo. No ale zycze powodzenia:)
Napisano 12 Sierpień 200618 l XaoC no wiesz zazwyczaj po gwałcie są dzieci a tu kolejny noworodek. ;)
Napisano 13 Sierpień 200618 l heh... fajnie ale jeśli sie tak słuchasz co masz robić to zrób wszystko od nowa
Napisano 14 Sierpień 200618 l jeśli coś ma być proste a szczególnie np. dolna część to wywal te wszystkie poprzeczne linie bo wygląda jakbyś miał tam kilka boxów, a wystarczy żeby zamiast 6 był jeden. Pozatym na + jest to że przypomina samochód :P
Napisano 14 Sierpień 200618 l cta wedlug mnie zle mowisz, 1 linia to za malo ja bym 3 dal i to na pewno wystarczy, zeby to troche zaokraglic.
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor heh... fajnie ale jeśli sie tak słuchasz co masz robić to zrób wszystko od nowa Mógłbyś uzasadnić dlaczego??
Napisano 14 Sierpień 200618 l achh te okragłe samochody :P (...) zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :) Historia sie powtarza, słuchaj sie innych. Przy Ogłych autach pierw lecisz całą bryłę. Potem lampy i tee typu rzeczy, inaczej bedzie nie równo. Tak jak to właśnie zrobiłeś. PS(L): Oni naprawde sie wiecej znaja, mają wiecej doświadczenia itp. (nie to żebym wazylinował, ale taka prawda)
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor BizU akurat do tej jednej rady się nie zastosuje, bo nie umiem wycinać świateł itp. itd. z gotowej bryły i od razu muszę się bawićw szczegóły.
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor UPDATE To co zaznaczyłem ma być ostrzejsze, ale dopiero gdy zrobie cały tył, to dam tam chamfera.
Napisano 14 Sierpień 200618 l No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus. Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny. Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic. Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia.
Napisano 14 Sierpień 200618 l No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus. Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny. Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic. Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia. Dobrze chlop^ mowi :D Czytaj, wyciagaj wnioski iiii... do roboty :>
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor Witam, nie chce mi się pisaćnowego tematu w dziale modelling więc piszę tutaj. Jak coś takiego wymodelować?? Bo męczęsię z tym już z 2h i żadnych skutków...
Napisano 14 Sierpień 200618 l looknij sobie na moje rozwiazanie co do tej wneki http://img302.imageshack.us/my.php?image=0112zy4.jpg moze pomoze... :)
Napisano 15 Sierpień 200618 l człowieku czy ty widziałeś choć jedno zdjęcie tego samochodu czy tylko wzorujesz się na jakichś marnych blueprintach ?? JEST ŹLE !!! - ściągnij sbie z google dużo fotek i je oglądaj - wygnij w łuk ten płaski przód - na boku niema takiego ostrego kantu - nadkola powinny wyglądać troche inaczej - przednie światło też - zrób coś z dołem auta - no i standardowo jest krzywo w kilku miejscach
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor Więc tak 1) mam troche fotek tego auta 2) przód jest w 100% zgodny z blueprintem 3) na boku jest taki ostry kant (na zdjęciach widziałem) 4) czyli jak?? 5) czyli jak?? 6) ok, niedługo zrobie dół 7) w których miejscach??
Napisano 15 Sierpień 200618 l lol :D 1) co z tego ze masz ? trzeba jeszcze je oglądać i się na nich wzorować a nie widać tego po twoim modelu :P 2) pokaż te lipne blueprinty :) sam sobie odpowiedz czy bardziej wiarygodne jest klika kreseczek na blueprinice niewiadomego pochodzenia czy zdjecia prawdziwego samochodu ?? ja bym jednak zaufał zdjeciom :D połowa blueprintów to totalna porażka i nadają się jedynie do złapania głównej bryły samochodu 3) ja widziałem troche inaczej :P tzn chamfer jest ok ale ta część blachy nad nim i pod nim powinna byc zaokrąglona a nie płaska przez co kant bdzie miał mniejszy kąt 4), 5) sam powinienes dojść patrząc sie na fotki, przecierz widać różnice
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor 1) ogłądam je 2) na suurland.com są 3) acha, to o to Ci chodziło :) zaraz poprawię 4), 5) ehhh... a ja nie widze...
Napisano 15 Sierpień 200618 l yyyy te ?? http://suurland.com/blueprint_x.php?image=http://www.suurland-media.com/blueprints/cars_sports/audi-tt.gif&id=2001 ja tu widze że przodzik to jeden wielki łuk a nie płaski jak u ciebie, lepiej to popraw i nie kombinuj :P
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor UPDATE Uwypukliłem dla ciebie, javor ten przód :) I mam pytanie - jak to wymodelować?? Obejdzie się bez trójkątów??
Napisano 17 Sierpień 200618 l Autor Kurde, javor, trza było od razu mówić :) To o ten łuk Ci chodziło...
Napisano 17 Sierpień 200618 l oj coś słabo uwypuklony ten przód, na środku i tak jest płasko -zauważ że góra nadkola :przecina się" z rowkiem maski -wnęka na światło ma trochę inny kształt, po zewnętrznej stronie powinien być bardziej łuk -na drzwiach nie powinno być chamfera -ten próg wymodeluj tak jak i resztę:p a co trójkąty są złe? moze i przeszkadzają ale na większych powierzchniach (blachy,maska, drzwi) a na takim czymś to nie ma znaczenia czy będą trójkąty czy nie
Napisano 17 Sierpień 200618 l Kurde, javor, trza było od razu mówić :) To o ten łuk Ci chodziło... juz nie swiruj ze nie wiedziales o co chodzi btw na gg zaznaczylem bledy [ http://img86.imageshack.us/img86/9347/auditt4wm1.jpg ] ktore oczywiscie olal, nie wiem na co nasz trud... bym napisal cos jeszcze ale jeszcze warna dostane...
Napisano 17 Sierpień 200618 l Przod juz lepszy ale tyl skopany troche... :/ Do porawy! Nie spiesz sie tylko po-wo-li :P
Napisano 17 Sierpień 200618 l DLa mnie bomba właśnie wróciłem z "wakacji" i postęp jest niesamowity keep working.
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor Przod juz lepszy ale tyl skopany troche... :/ Do porawy! Nie spiesz sie tylko po-wo-li :P Fakt, tył trochę na speeda robiłem i jest dużo krzywizn. Na następnym update jużtego nie będzie :)
Napisano 18 Sierpień 200618 l No chłopie, widze szanse na to że z tego modelu wreszcie beda ludzie :] Ale zwolnij by uniknac tych plastusiowych deformacji, bowiem miejscami pojawiają sie niepokojace cienie, dostrzegam wyraźnie przełom
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor Posiedziałem trochęnad modelem, trochę popoprawiałem, trochę dorobiłem i oto efekt
Napisano 18 Sierpień 200618 l hmmm... z nowości to ja widze tylko krzywo zchamferowane przetloczenie nad tylnym nadkolem, no... wyizlowanye progi ...iiiiiiiiiiii ciut inny profil drzwi. to wszysstko, pozatym krzywo i jak to RA kiedys napisal brak ciągłości oddzielnych płaszczyzn - czy jakos tak ;]
Napisano 18 Sierpień 200618 l ja mam pomysł!:p jak patry nie będzie poprawiał tego co mu napisaliśmy to nie będziemy komentować :D
Napisano 18 Sierpień 200618 l Autor Ale wy mówicie krzywo itd. ale zaznaczcie przynajmniej gdzie to jest źle, bo ja nie wiem gdzie mam krzywo, neizgodnie z oryginałem itd. Więc proszę abyście zaznaczali miejsca gdzie jest coś źle.
Napisano 18 Sierpień 200618 l czy my musimy ci wszystko wskazywac? czlowieku moze jeszcze zrobic za ciebie model? jestes na tyle bystry ze nie wiesz gdzie masz nie zgodnie z oryginalem? jasne kurna, przesun TEGO vertexa na X:-351,237 Y:874,67 Z:203,502
Napisano 18 Sierpień 200618 l a ty widziałeś kiedyś ten samochód? na jakimś zdjęciu np.? ja (i nie tylko) kilka postów temu dokładnie napisałem co do poprawy, i dalej jest tak samo... proponuje wywalić rowek na nadkolu bo narazie tylko przeszkadza, nadkole zrób z dwóch poly (na szerokość) bo ono jest troche łukowate a nie takie płaskie ale może to Ci lepiej zobrazuje:
Napisano 19 Sierpień 200618 l ale nadkole na obu fotkach wychodzi ponad nią i jest za bardzo u Ciebie scięte.
Napisano 19 Sierpień 200618 l ostra krawędź na boku ma być tylko właśnie przednie nadkole jest źle a ta fotka która pokazał pecet to fotka jakiejs nieudanej zabawki i dlatego tam niema tej krawdzi :)
Napisano 19 Sierpień 200618 l Autor g:j:r, wiem, ale neistety nie wiem jak to wymodelować, bo siatkęmam tragiczną i żeby to poprawić musiał bym od nowa maskę zrobić. UPDATE - wyostrzyłem boczne okno i troszkę powyrównywałem siatkę
Napisano 19 Sierpień 200618 l nie takie Audi latwe jak go maluja, huh? tyl- krzywe nadkole, bug przy swiatlach, krzywe swiatla, pod rejestracja krzywo. poprawiles JEDENA niezgodnosc [z siedmiu], ktory ci zaznaczylem na gg. a Javor i tak musial ci go jeszcze dokladniej pokazac, zebys zrozumial o co chodzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto