Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Audi TT


patry

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

achh te okragłe samochody :P juz masz nierówno w wielu miejscach czyli wcale taki łatwy niejest :) dam ci dobrą rade: nie rób zadnych wycięć na światła, grill itp ani żadnych szczelin miedzy elementami karoserii. zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli coś ma być proste a szczególnie np. dolna część to wywal te wszystkie poprzeczne linie bo wygląda jakbyś miał tam kilka boxów, a wystarczy żeby zamiast 6 był jeden.

Pozatym na + jest to że przypomina samochód :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

achh te okragłe samochody :P (...) zrób najpierw główną bryłe samochodu - bez świateł i innych otworów powinna ci wyjść śliczna i gładziudka, o ile siatki nie spiepszysz :P następnie model z meshsmooth x1 konwerujesz do editable poly i dopiero wtedy wycinasz wszystkie detale i dajesz znowu ms x1. tym sposobem może uda ci się wkońcu zrobić równe autko :)

 

Historia sie powtarza, słuchaj sie innych. Przy Ogłych autach pierw lecisz całą bryłę. Potem lampy i tee typu rzeczy, inaczej bedzie nie równo. Tak jak to właśnie zrobiłeś.

 

PS(L): Oni naprawde sie wiecej znaja, mają wiecej doświadczenia itp. (nie to żebym wazylinował, ale taka prawda)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus.

Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny.

Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic.

Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest 1 co mi sie w tobie podoba, masz zapał i hart nie poddajesz sie łatwo to jest na plus.

Na minus jest niestety ciagle troche wiecej, za bardzo sie śpieszysz i jesteś przez to niedokładny.

Zostaw na razie problemy ostrzenia krawędzi i spójż na linie tego wozu, później na swój model, następnie nim siatka sie skomplikuje łap wertexy i przestawiaj i tak aż nie bedziesz w stanie wyłapać róznic.

Luknij na przód modelu i oryginału nawet niewidomy wymacał by taka rozbierzność, nie zrobisz nigdy dobrego modelu ignorujac to i zabierając sie za kolejne etapy. Najlepiej wydrukuj sobie fotke jaką narożną i modelujac pilnuj sie jej inaczej nie widze szans na wyraźny postep. Naprawde staram się pomóc pisząc to wszystko. Powodzenia.

 

Dobrze chlop^ mowi :D Czytaj, wyciagaj wnioski iiii... do roboty :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku czy ty widziałeś choć jedno zdjęcie tego samochodu czy tylko wzorujesz się na jakichś marnych blueprintach ??

JEST ŹLE !!!

- ściągnij sbie z google dużo fotek i je oglądaj

- wygnij w łuk ten płaski przód

- na boku niema takiego ostrego kantu

- nadkola powinny wyglądać troche inaczej

- przednie światło też

- zrób coś z dołem auta

- no i standardowo jest krzywo w kilku miejscach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol :D

1) co z tego ze masz ? trzeba jeszcze je oglądać i się na nich wzorować a nie widać tego po twoim modelu :P

2) pokaż te lipne blueprinty :) sam sobie odpowiedz czy bardziej wiarygodne jest klika kreseczek na blueprinice niewiadomego pochodzenia czy zdjecia prawdziwego samochodu ?? ja bym jednak zaufał zdjeciom :D połowa blueprintów to totalna porażka i nadają się jedynie do złapania głównej bryły samochodu

3) ja widziałem troche inaczej :P tzn chamfer jest ok ale ta część blachy nad nim i pod nim powinna byc zaokrąglona a nie płaska przez co kant bdzie miał mniejszy kąt

4), 5) sam powinienes dojść patrząc sie na fotki, przecierz widać różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj coś słabo uwypuklony ten przód, na środku i tak jest płasko

-zauważ że góra nadkola :przecina się" z rowkiem maski

-wnęka na światło ma trochę inny kształt, po zewnętrznej stronie powinien być bardziej łuk

-na drzwiach nie powinno być chamfera

-ten próg wymodeluj tak jak i resztę:p a co trójkąty są złe? moze i przeszkadzają ale na większych powierzchniach (blachy,maska, drzwi) a na takim czymś to nie ma znaczenia czy będą trójkąty czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... z nowości to ja widze tylko krzywo zchamferowane przetloczenie nad tylnym nadkolem, no... wyizlowanye progi ...iiiiiiiiiiii ciut inny profil drzwi. to wszysstko, pozatym krzywo i jak to RA kiedys napisal brak ciągłości oddzielnych płaszczyzn - czy jakos tak ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty widziałeś kiedyś ten samochód? na jakimś zdjęciu np.? ja (i nie tylko) kilka postów temu dokładnie napisałem co do poprawy, i dalej jest tak samo...

proponuje wywalić rowek na nadkolu bo narazie tylko przeszkadza, nadkole zrób z dwóch poly (na szerokość) bo ono jest troche łukowate a nie takie płaskie

ale może to Ci lepiej zobrazuje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie takie Audi latwe jak go maluja, huh? tyl- krzywe nadkole, bug przy swiatlach, krzywe swiatla, pod rejestracja krzywo. poprawiles JEDENA niezgodnosc [z siedmiu], ktory ci zaznaczylem na gg. a Javor i tak musial ci go jeszcze dokladniej pokazac, zebys zrozumial o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności