Napisano 12 Sierpień 200618 l witam postanowilem zrobic scenke zaułka ze smietnikiem ogólnie syf brud i nieład ciemna noc itd krótko mówiac miejsce do którego niewiel kobiet miałoby odwage wybrac sie w nocy :) czekam na propozycje narazie tyle - praca w toku :) pozdro!
Napisano 12 Sierpień 200618 l ta wyrwa w kontenerze troche dziwna jest, a reszta narazie ok. Bedziesz sie musial do texturek i oswietlenia mocno przylozyc zeby fajnie wygladalo
Napisano 12 Sierpień 200618 l Autor wyrwa jest efektem uszkodzenia mechanicznego powstałego np w wyniku uderzenia a tkze w wyniku korozji w momencie kiedy dojda tekstury w yrwa bedzie wygladac jak poprostu dziura w poszyciu kosza ale dzieki za uwagi pozdro!
Napisano 13 Sierpień 200618 l Jak na takie syfiate miejsce, zbyt gładkie te śmietniki są. Jakieś wgniecenia etc. Ciężka przeprawa z teksturami cię czeka... ;)
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor dzieki piotrek za radę juz je troszke pogiołem oto kelejny upik pozdro!
Napisano 13 Sierpień 200618 l Fajni smietnik ile czasu go robiłeś? I mógł byś dać na to troche tekstur:D
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor phatahro.... na tekstury przyjdzie czas a co do smietnika to niewiem bo niemierzyłem ale krótko bo jest prosty i dopaowany do sceny wiec z tyło niema wszystkich elementów tak jak z przodu:)
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor kurcze zastanawiam sie co by dac na murze chodzi mi o góre bo w zamiarze jest w tle widok miasta noca a sam mur tak wyglada pusto a niechce zeby był to poprostu sam box z tekstura moze ktos ma jakis pomysł myślałem o drucie kolczastym ale nie pasuje mi to bo niewiem po co niby on by miał tam byc pomózcie moze jakies sugestie :) pozdro!
Napisano 13 Sierpień 200618 l na tekstury przyjdzie czas Tekstur lepiej nie odkładać na ostatnią chwilę, bo można czasami zastąpić nimi częściowo modeling. Tym bardziej w takiej 'brudnej" scenie nie zostawiałbym na koniec, bo odgrywają tu bardzo ważną rolę. A siedzenie później sam na sam z teksturami do całej sceny może byc bardzo męczące.
Napisano 13 Sierpień 200618 l jakie textury! dokończ modeling zwłaszcza dziure w kontenerze na smieci bo wyglada conajmniej nienaturalnie, blacha w takich smietnikach nie jest az tak gruba.
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor junior własnie koncze modeling zeby nie zawracac sobie glowy teksturami i ieodrywac sie od modeli jesli chodzi o dziure to juz pisałem ze po nałozeniu tekstur bedzie wygldac naturalnie jest poprostu extrudowana do srodka bedzie z czarna tekstura a od blachy zewnetrznej kawałek jest wymodelowany tak ze blacha bedzie miała naturalna grubosc poprostu niechciałem robic wnetrza kontenera bop jest to tu zupełnie niepotrzebne
Napisano 13 Sierpień 200618 l Autor now iec kolejny upik dodałem latarnie jest wymodelowana w środku i jest tam żarówka i gniazdo na nia w tej chwili niewidac tego bo chciałem wyeksponowac modele ale zarówka ma swiecic i wtedy bedzie widac wszystko ogólnie poprawiłem rower bo miał nienaturalne proporcje i tu dzienki kr3tz za uwage kiera była w scianie no i tym samym ze jest latarenka zmieniło sie ustawienie kamery i fov pozdro!
Napisano 14 Sierpień 200618 l Zrób większy syf naokoło. Teraz jest wszystko ładnie zamiecione w sam róg.
Napisano 14 Sierpień 200618 l Te wgniecenia na kubłach na śmieci dziwnie wyglądają mimo wszystko... wydaje ci sie
Napisano 14 Sierpień 200618 l kto zostawia w takich miejscach rower? powyginaj obręcz od kola i wywal opone :]
Napisano 14 Sierpień 200618 l junior dobrze prawi, co do dziury w koszu - wymodeluj porządnie tak jak powinna byc, bo jak potem zrobisz UV z tego i okaże się, że jednak jest widoczna (GI) to możesz miec problem. De fakto jestem zdania, że tekstura NIE zastąpi modelowania, szczegulnie jeśli chcesz wydobyc jakies wypaśne detale. Co sie stało z poprzednimi projektami ? Mam nadzieję, że ten skończysz, bo jak nie, to będzie Cię prześladowało fatum niedokończonych projektów ; P Co do samej sceny to pamiętaj o graffity na ścianach, dodałbym jakąś rynnę, może drzwi na tyły restauracji, jakiś obskurny neon i koleś wylewający jakieś chlewy wiadrem, koło śmietnika koniecznie ze 2 koty, ewentualnie szczur, myszy, karton z menelem też byłby nie od rzeczy. Spraw by scena żyła ; )
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor dzienki kacper za troske :) mam nadzieje ze ten projekt uda mi sie skonczyc co do silnika przystawiło mnie na bloku silnika jesli chodzi o kamieniczke to blad na błedzie od poczatku wiec juz nie bede jej konczył z nowym bagazem doswiadczenia robie ta scenke i moze wkoncu podołam:) oto kolejny upik pozdro!
Napisano 14 Sierpień 200618 l za gruba rama w rowerze,zniszczylbym go troche bo wyglada na sprawny. W deskach cos mi nie pasuje, ale nie wiem co. A i telewizor wyglada na stary, ale ekran sprawia wrazenie plaskiego, a tak byc niepowinno.
Napisano 14 Sierpień 200618 l Autor dobra kolejny upik jestem troszke załamany czasem renderingu bo z 5 minut przez wózek zrobiło sie 1h i 3 min :
Napisano 15 Sierpień 200618 l Dodał bym na bocznej ścianie rynienki :D zrobił bym coś z ziemnią i oddał bym jakiś wentylator albo coś w tym stylu do przedniej ściany :)) pozdro
Napisano 15 Sierpień 200618 l jesli zwalisz textury to nic tej scence nie pomoze a jesli beda dobre to i praca taka bedzie
Napisano 15 Sierpień 200618 l Ten wózek nie wygląda jak wózek na zakupy. Przypomina mi wózek ogrodowy :P Nie upychaj tego tak w tym koncie bo wygląda to trochę na sztucznie Kineskop telewizoru powinien być bardziej popękany albo wogole powinno go nie być. No i wygląda jak plazma, jak juz ktoś wcześniej powiedział btw. Jak zrobiłeś kratownice na wózku ?
Napisano 15 Sierpień 200618 l jedno pytanko render mentalem? ogolem pracka naprawde ma w sobie potencjal, ale jak powiedzial kolega.. textury :) pracuj pracuj i DOKONCZ :)
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor kolejny upik kacper studzienka dla ciebie jeszcze sie zastanowie czy wymodelowac dziury czy załatwic je tekstura bo sam render trwa juz 1h i 23min i niewiem czemu tak długo no i doszła rynna oczywiscie przez to zmieniło sie połozenie latarenki i sztucznie wcisniety wózek miedzy kosze tez zmienił połozenie na bardziej naturalne render jest scanlinem zeby wyeksponowac modele z jendmym skylightem i raytracerem kineskop jest wypukły moze z tego ujecia niewidac bez materaiłaów ale jak materialy beda to bedzie widac wypukłosc i nie jest to plazma tylko stary telewizor w stylu unitra albo cós z tyłu ma 2 segmenty kazdy mniejszy od glównego dlatego w tej pozycji opiera sie na ostatnim co do siatki to wymodelowałem z cylindrów pozdro!
Napisano 15 Sierpień 200618 l siatke w wozku ktorej "nie widac" zalatwilbym tekstura z kanalem alpha. Skroci to czas renderingu a nie wplynie na wyglad.
Napisano 15 Sierpień 200618 l tak jak mówi tamb, załatw krate w wózku teksturą Pozatym w/g mnie nie dodawaj już żadnych modeli bo jest wystarczająco napchane, teraz tylko pozostaje pracka nad teksturami bo troche musisz sie z nimi narobić, walnij popękany tynk na ścianie obowiązkowo, albo popękany mur, ale to już sam wiesz chyba najlepiej co zrobić ;) Fajnie się zapowiada
Napisano 15 Sierpień 200618 l Żeby dodac troche realizmu to zrób tak: -Usun ten właz na klapie do kosza bo wygląda jak właz do czołgu :) -Zrób otwartą klape na koszu i wystające z niego śmieci (Czarne dziurawe worki wiesz o co biega). -Dodaj też szczura jak zapiepsza z wysuszoną kromą chleba ;) -No i oczywiście podstawa na śmietniku muchy i smród. Jednym słowem "sodoma i gomora" :)
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor kosze takie sa z tya klapa, kosz modelowałem w oparciu o to zdjecie pixar
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor niewiem probowałem zrobic worki takie na smieci ocenicie jak wyszło odrazu z próbka materiału oczywiscie jak dojedzie oswietlenie i materiały beda one lepiej wygladac niestety wózek cofnałem troche aby go nie renderówac bedzie on w kocowej scenie bo ostatni render trwal 1i23 min a bez wózka w tej chwili jedyne 10 minut dlatego rzeby nie tracic czasu na render narazie bedzie bez wózka ps. mysle nad dziura w kontenerze i dochodze do wniosku ze chyba wogóle jej nie bedzie co o tym myslicie?
Napisano 15 Sierpień 200618 l Worki wygladaja okropnie :/ Szkoda bo wuzek mozna było zrobić, za pomocą parray wrzucić tam puszki i było by elegancko...ale to twoja pracka :) Na lustrze iwdać polygony :/ pzdr
Napisano 15 Sierpień 200618 l Autor piotrek musze sie nad tym zastanowic czy nie załatwic tego tekstura bo poprostu juz mi scena zwalnia dosć znacznie i wtym momencie scenka ma juz 227517 poly wiec dos sporo a jak bym jeszce plane zaczał modelować pod kałuże błoto itd to hyba by mi komp wybuchł:
Napisano 16 Sierpień 200618 l A FAKTYCZNIE PIERWSZY RAZ WIDZE TAKI KOSZ :] (Prawie jak czołg z tym włazem:) PS: Nieznam się na kineskopach ale mi się wydaje że jak kineskop pęka to rozpada się w drobny mak, ale ty tu żądzisz.
Napisano 16 Sierpień 200618 l ja jeszcze przyczepie sie do telewizora... design wyglada na lata 80,a jesli dobrze pamietam to w tych latach nie bylo plaskich kineskopow, a jesli nie byly plaskie kineskopy to odbiorniki te nie byly takie wąskie (patrz głębokość) wiec jest to raczej do poprawy no chyba ze jest to nowoczesny telewizor dla sentymentalistow czasow PRLu
Napisano 16 Sierpień 200618 l Autor na nieustające wasze przyczepki ':)do telewizorka odpowiadam renderem
Napisano 16 Sierpień 200618 l Autor okej wczoraj nie miałem czasu i strasznie mi sie nie chciało renderowac scenki z wózkiem wraz z naniesionym poprawkami dlatego dzisiaj poprawiam swój humorzasty nietakt pozdro! pózniej postaram sie zapodac render zkontenerem bez dziury i zpierwszymi próbnym teksturkami :) pozdro!
Napisano 16 Sierpień 200618 l zobacz sobie lepiej jak wyglada kineskop w starych tv, na pewno nie tak jak u ciebie
Napisano 16 Sierpień 200618 l Autor dzieki thorgal za referke:) oto kelejny upik próba oświetlenia i kilka teksturek jescze duzo sie zmieni zapewniam narazie ocencie jak to wychodzi render w mentalu pozdro!
Napisano 16 Sierpień 200618 l ciekawie to wygląda, tylko troche za dużo tych worków na śmieci i ich materiał też nieciekawy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto