Napisano 12 Sierpie艅 200618 l witam postanowilem zrobic scenke zau艂ka ze smietnikiem og贸lnie syf brud i nie艂ad ciemna noc itd kr贸tko m贸wiac miejsce do kt贸rego niewiel kobiet mia艂oby odwage wybrac sie w nocy :) czekam na propozycje narazie tyle - praca w toku :) pozdro! 聽 聽
Napisano 12 Sierpie艅 200618 l ta wyrwa w kontenerze troche dziwna jest, a reszta narazie ok. Bedziesz sie musial do texturek i oswietlenia mocno przylozyc zeby fajnie wygladalo
Napisano 12 Sierpie艅 200618 l Autor wyrwa jest efektem uszkodzenia mechanicznego powsta艂ego np w wyniku uderzenia a tkze w wyniku korozji w momencie kiedy dojda tekstury w yrwa bedzie wygladac jak poprostu dziura w poszyciu kosza ale dzieki za uwagi pozdro!
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l Jak na takie syfiate miejsce, zbyt g艂adkie te 艣mietniki s膮. Jakie艣 wgniecenia etc. 聽 Ci臋偶ka przeprawa z teksturami ci臋 czeka... ;)
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l Autor dzieki piotrek za rad臋 juz je troszke pogio艂em oto kelejny upik pozdro! 聽
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l Fajni smietnik ile czasu go robi艂e艣? I m贸g艂 by艣 da膰 na to troche tekstur:D
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l Autor phatahro.... na tekstury przyjdzie czas a co do smietnika to niewiem bo niemierzy艂em ale kr贸tko bo jest prosty i dopaowany do sceny wiec z ty艂o niema wszystkich element贸w tak jak z przodu:)
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l Autor kurcze zastanawiam sie co by dac na murze chodzi mi o g贸re bo w zamiarze jest w tle widok miasta noca a sam mur tak wyglada pusto a niechce zeby by艂 to poprostu sam box z tekstura moze ktos ma jakis pomys艂 my艣la艂em o drucie kolczastym ale nie pasuje mi to bo niewiem po co niby on by mia艂 tam byc pom贸zcie moze jakies sugestie :) pozdro!
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l na tekstury przyjdzie czas Tekstur lepiej nie odk艂ada膰 na ostatni膮 chwil臋, bo mo偶na czasami zast膮pi膰 nimi cz臋艣ciowo modeling. Tym bardziej w takiej 'brudnej" scenie nie zostawia艂bym na koniec, bo odgrywaj膮 tu bardzo wa偶n膮 rol臋. A siedzenie p贸藕niej sam na sam z teksturami do ca艂ej sceny mo偶e byc bardzo m臋cz膮ce.
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l jakie textury! doko艅cz modeling zw艂aszcza dziure w kontenerze na smieci bo wyglada conajmniej nienaturalnie, blacha w takich smietnikach nie jest az tak gruba.
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l Autor junior w艂asnie koncze modeling zeby nie zawracac sobie glowy teksturami i ieodrywac sie od modeli jesli chodzi o dziure to juz pisa艂em ze po na艂ozeniu tekstur bedzie wygldac naturalnie jest poprostu extrudowana do srodka bedzie z czarna tekstura a od blachy zewnetrznej kawa艂ek jest wymodelowany tak ze blacha bedzie mia艂a naturalna grubosc poprostu niechcia艂em robic wnetrza kontenera bop jest to tu zupe艂nie niepotrzebne
Napisano 13 Sierpie艅 200618 l Autor now iec kolejny upik doda艂em latarnie jest wymodelowana w 艣rodku i jest tam 偶ar贸wka i gniazdo na nia w tej chwili niewidac tego bo chcia艂em wyeksponowac modele ale zar贸wka ma swiecic i wtedy bedzie widac wszystko og贸lnie poprawi艂em rower bo mia艂 nienaturalne proporcje i tu dzienki kr3tz za uwage kiera by艂a w scianie no i tym samym ze jest latarenka zmieni艂o sie ustawienie kamery i fov pozdro! 聽 聽
Napisano 14 Sierpie艅 200618 l Zr贸b wi臋kszy syf naoko艂o. Teraz jest wszystko 艂adnie zamiecione w sam r贸g.
Napisano 14 Sierpie艅 200618 l Te wgniecenia na kub艂ach na 艣mieci dziwnie wygl膮daj膮 mimo wszystko... 聽 wydaje ci sie
Napisano 14 Sierpie艅 200618 l kto zostawia w takich miejscach rower? powyginaj obr臋cz od kola i wywal opone :]
Napisano 14 Sierpie艅 200618 l junior dobrze prawi, co do dziury w koszu - wymodeluj porz膮dnie tak jak powinna byc, bo jak potem zrobisz UV z tego i oka偶e si臋, 偶e jednak jest widoczna (GI) to mo偶esz miec problem. 聽 De fakto jestem zdania, 偶e tekstura NIE zast膮pi modelowania, szczegulnie je艣li chcesz wydobyc jakies wypa艣ne detale. 聽 Co sie sta艂o z poprzednimi projektami ? Mam nadziej臋, 偶e ten sko艅czysz, bo jak nie, to b臋dzie Ci臋 prze艣ladowa艂o fatum niedoko艅czonych projekt贸w ; P 聽 Co do samej sceny to pami臋taj o graffity na 艣cianach, doda艂bym jak膮艣 rynn臋, mo偶e drzwi na ty艂y restauracji, jaki艣 obskurny neon i kole艣 wylewaj膮cy jakie艣 chlewy wiadrem, ko艂o 艣mietnika koniecznie ze 2 koty, ewentualnie szczur, myszy, karton z menelem te偶 by艂by nie od rzeczy. 聽 Spraw by scena 偶y艂a ; )
Napisano 14 Sierpie艅 200618 l Autor dzienki kacper za troske :) mam nadzieje ze ten projekt uda mi sie skonczyc co do silnika przystawi艂o mnie na bloku silnika jesli chodzi o kamieniczke to blad na b艂edzie od poczatku wiec juz nie bede jej konczy艂 z nowym bagazem doswiadczenia robie ta scenke i moze wkoncu podo艂am:) oto kolejny upik pozdro! 聽
Napisano 14 Sierpie艅 200618 l za gruba rama w rowerze,zniszczylbym go troche bo wyglada na sprawny. W deskach cos mi nie pasuje, ale nie wiem co. A i telewizor wyglada na stary, ale ekran sprawia wrazenie plaskiego, a tak byc niepowinno.
Napisano 14 Sierpie艅 200618 l Autor dobra kolejny upik jestem troszke za艂amany czasem renderingu bo z 5 minut przez w贸zek zrobi艂o sie 1h i 3 min : 聽 聽
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l Doda艂 bym na bocznej 艣cianie rynienki :D zrobi艂 bym co艣 z ziemni膮 i odda艂 bym jaki艣 wentylator albo co艣 w tym stylu do przedniej 艣ciany :)) pozdro
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l jesli zwalisz textury to nic tej scence nie pomoze a jesli beda dobre to i praca taka bedzie
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l Ten w贸zek nie wygl膮da jak w贸zek na zakupy. Przypomina mi w贸zek ogrodowy :P Nie upychaj tego tak w tym koncie bo wygl膮da to troch臋 na sztucznie Kineskop telewizoru powinien by膰 bardziej pop臋kany albo wogole powinno go nie by膰. No i wygl膮da jak plazma, jak juz kto艣 wcze艣niej powiedzia艂 btw. Jak zrobi艂e艣 kratownice na w贸zku ?
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l jedno pytanko render mentalem? ogolem pracka naprawde ma w sobie potencjal, ale jak powiedzial kolega.. textury :) pracuj pracuj i DOKONCZ :)
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l Autor kolejny upik kacper studzienka dla ciebie jeszcze sie zastanowie czy wymodelowac dziury czy za艂atwic je tekstura bo sam render trwa juz 1h i 23min i niewiem czemu tak d艂ugo no i dosz艂a rynna oczywiscie przez to zmieni艂o sie po艂ozenie latarenki i sztucznie wcisniety w贸zek miedzy kosze tez zmieni艂 po艂ozenie na bardziej naturalne render jest scanlinem zeby wyeksponowac modele z jendmym skylightem i raytracerem kineskop jest wypuk艂y moze z tego ujecia niewidac bez materai艂a贸w ale jak materialy beda to bedzie widac wypuk艂osc i nie jest to plazma tylko stary telewizor w stylu unitra albo c贸s z ty艂u ma 2 segmenty kazdy mniejszy od gl贸wnego dlatego w tej pozycji opiera sie na ostatnim co do siatki to wymodelowa艂em z cylindr贸w pozdro! 聽
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l siatke w wozku ktorej "nie widac" zalatwilbym tekstura z kanalem alpha. Skroci to czas renderingu a nie wplynie na wyglad.
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l tak jak m贸wi tamb, za艂atw krate w w贸zku tekstur膮 Pozatym w/g mnie nie dodawaj ju偶 偶adnych modeli bo jest wystarczaj膮co napchane, teraz tylko pozostaje pracka nad teksturami bo troche musisz sie z nimi narobi膰, walnij pop臋kany tynk na 艣cianie obowi膮zkowo, albo pop臋kany mur, ale to ju偶 sam wiesz chyba najlepiej co zrobi膰 ;) Fajnie si臋 zapowiada
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l 呕eby dodac troche realizmu to zr贸b tak: -Usun ten w艂az na klapie do kosza bo wygl膮da jak w艂az do czo艂gu :) -Zr贸b otwart膮 klape na koszu i wystaj膮ce z niego 艣mieci (Czarne dziurawe worki wiesz o co biega). -Dodaj te偶 szczura jak zapiepsza z wysuszon膮 krom膮 chleba ;) -No i oczywi艣cie podstawa na 艣mietniku muchy i smr贸d. Jednym s艂owem "sodoma i gomora" :)
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l Autor kosze takie sa z tya klapa, kosz modelowa艂em w oparciu o to zdjecie pixar 聽
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l Autor niewiem probowa艂em zrobic worki takie na smieci ocenicie jak wysz艂o odrazu z pr贸bka materia艂u oczywiscie jak dojedzie oswietlenie i materia艂y beda one lepiej wygladac niestety w贸zek cofna艂em troche aby go nie render贸wac bedzie on w kocowej scenie bo ostatni render trwal 1i23 min a bez w贸zka w tej chwili jedyne 10 minut dlatego rzeby nie tracic czasu na render narazie bedzie bez w贸zka 聽 聽 聽 ps. mysle nad dziura w kontenerze i dochodze do wniosku ze chyba wog贸le jej nie bedzie co o tym myslicie?
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l Worki wygladaja okropnie :/ Szkoda bo wuzek mozna by艂o zrobi膰, za pomoc膮 parray wrzuci膰 tam puszki i by艂o by elegancko...ale to twoja pracka :) Na lustrze iwda膰 polygony :/ 聽 pzdr
Napisano 15 Sierpie艅 200618 l Autor piotrek musze sie nad tym zastanowic czy nie za艂atwic tego tekstura bo poprostu juz mi scena zwalnia dos膰 znacznie i wtym momencie scenka ma juz 227517 poly wiec dos sporo a jak bym jeszce plane zacza艂 modelowa膰 pod ka艂u偶e b艂oto itd to hyba by mi komp wybuch艂: 聽
Napisano 16 Sierpie艅 200618 l A FAKTYCZNIE PIERWSZY RAZ WIDZE TAKI KOSZ :] (Prawie jak czo艂g z tym w艂azem:) 聽 PS: Nieznam si臋 na kineskopach ale mi si臋 wydaje 偶e jak kineskop p臋ka to rozpada si臋 w drobny mak, ale ty tu 偶膮dzisz.
Napisano 16 Sierpie艅 200618 l ja jeszcze przyczepie sie do telewizora... design wyglada na lata 80,a jesli dobrze pamietam to w tych latach nie bylo plaskich kineskopow, a jesli nie byly plaskie kineskopy to odbiorniki te nie byly takie w膮skie (patrz g艂臋boko艣膰) wiec jest to raczej do poprawy no chyba ze jest to nowoczesny telewizor dla sentymentalistow czasow PRLu
Napisano 16 Sierpie艅 200618 l Autor na nieustaj膮ce wasze przyczepki ':)do telewizorka odpowiadam renderem 聽
Napisano 16 Sierpie艅 200618 l Autor okej wczoraj nie mia艂em czasu i strasznie mi sie nie chcia艂o renderowac scenki z w贸zkiem wraz z naniesionym poprawkami dlatego dzisiaj poprawiam sw贸j humorzasty nietakt pozdro! 聽 聽 聽 p贸zniej postaram sie zapodac render zkontenerem bez dziury i zpierwszymi pr贸bnym teksturkami :) pozdro!
Napisano 16 Sierpie艅 200618 l zobacz sobie lepiej jak wyglada kineskop w starych tv, na pewno nie tak jak u ciebie
Napisano 16 Sierpie艅 200618 l Autor dzieki thorgal za referke:) oto kelejny upik pr贸ba o艣wietlenia i kilka teksturek jescze duzo sie zmieni zapewniam narazie ocencie jak to wychodzi render w mentalu pozdro! 聽 聽
Napisano 16 Sierpie艅 200618 l ciekawie to wygl膮da, tylko troche za du偶o tych work贸w na 艣mieci i ich materia艂 te偶 nieciekawy
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto