Skocz do zawartości

Postać 3D: Deadmeat


JmTm00

Rekomendowane odpowiedzi

Joł joł

Zacząłem bawić sie w dośc popularne ostatnio tzw. low poly, zatem przedstawiam Wam moja nowa kreacje ;) ma toto 1514 trójkącików, limit ustaliłem sobie w granicach 3000...trzeba jeszcze dorobić narzedzie zbrodni w pustaci dwóch wielkich ostrzy ;)

Jako ze dobiero zagłebiam sie w tajniki lp wszelkie sugestie i porady bardzo mile widziane :) Pozdrawiam

 

4ee9bc6b94921d4a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

poka siate - jak narazie wporzo na maxa - swietny dizajn - jakies oczy beda??

pobaw sie jeszcze miesniami na plecach bo mozna fajnie tam podzialac...

 

cos tam sie pod 'klatka piersiowa' dzieje troche niedobrego...

 

i jeszcze - posladki i jakos krocze zaznacz

 

troche tak jakby cienkie kolanka ma patrzac z przodu

 

poaoa i gratuluje debiutu :)

 

ps. a rece (czy tam te ostrza to takie jakby prawie do ziemi zrob :D

 

oa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ftorek co do oczu niestety nie przewiduje takowych, to co jest w miejce twarzy to zęby, a wlasciwe to zeby zlane w jedna mase, a jakby jie uprzeć moznaby nazwać to dziobem ;) Pod klatka piersiowa owszem owszem zgadzam sie, jeszcze tego rejonu nie ruszałem. Krocze owszem dobrze prawisz tylko co do pośladków chciałem ich uniknać, wiec raczej je odpuszcze. Za kolanka stokrotne dzieki!! nie wiem jak mi to umkneło wogóle. No ma sie rozumieć co do ostrzy ze beda do samej ziemi :D myślałem coby ich nie wystylizować na podobne do tych co miała husaria, w stanie "spoczynku" byłyby uniesione do góry stanowiac ozdobe (moze flage nawet jakąś), natomiast podczas "walki" rozczapirzone posiadajac tymsamym szerokie pole razenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak oczu - spx - daje rad - w koncu moze miec sonar albo i doskonaly wech :)

 

ten dziob to super sprawa - fajnie ze juz go pozbawiles symetrycznosci :)

 

czemu chciales uniknac posladkow?? posladki sa wporzo :) - a tym bardziej ze z boku masz w sumie je jakby zaznaczone a z tylu jak patrzysz jest puasko...

 

co do ostrzy - tak sobie mysle - fajnie by bylo je zrobic jakby pazury u leniwcow - wyciagniete do tylu dlugie ostrza - a do ataku moglby je podnosic i dziabac na wprost :)

 

pzooaoa

 

fajnie idzie tak czy siak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam kłopot :/ Kiedy podczas podglądu modelu zarzucam nań mesh smootha z wartościa Interations ustawiona na 0 model w niektórych miejscach hm...jakby to opisać...zaczynaja pojawiać sie tam takie czarne plamy, jakby werteksiki były nie połączone czy jak? obskoczyłem cały model, wszystko ok, myslalem ze chodzi o to ze w siatce jest pare trójkatów, ale nic z tego..te przebarwienia pojawiaja sie z d...chyba. Nie wiecie moze co jest grane qrde bele? Sorki ale poki co nie moge dac skrina, ale mam nadzieje, chociaz zle nie zycze ze komus sie to juz przytrafiło ;) a tak btw: bo tak kombinuje gierki to one maja podobne wygladzanie jakby do smootha z wartoscią 0 jakos tak nie?? qrde. Za wszelka pomoc stokrotne dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos z edgami moze byc - zaznacz wszystkie polys i daj 'retriangulate',

cos z vertami moze byc - zaznacz wszystkie i daj weld na malym tresholdzie,

cos ze smooth grupami moze byc - zaznacz wszystkie poly i ustaw im ta sama grupe,

 

jak nie pomoze - czasem trzeba radykalnie - czyli wykasowac psujace sie polys i je tam od nowa wstawic :)

 

poaopa - mam nadzieje ze pomoze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ftorek, dzieki wielkie za inicjatywe...niestety okazało sie ze zadna z technik nie działa...ale za to odkryłem pewna zalezność: Jezeli mam sobie scianke i jest płaska to jest gites, natomiast jezeli wyekstruduje jednego polygonka to juz (_!_) a moze to zalezy jakoś od kątów pomiedzy edgami qrde bele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

urgh, nie rozumiem was, przecie jak sie robi ms'a z tylko jedna grupa smootha to takie artefakty sie pojawiaja w miejscach ostrych przejsc/zlaman. MeshSmooth chce je wygladzic ale nie ma czym (ill=0) i tworzy niby gladki cien co wyglada lipnie :)

 

problem rozwiazujemy nadajac smooth grupy...

 

ee chyba o to chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie :]

 

Noo ale zebym nie miał za łatwo (no bo po co :( ) Pojawił sie dziwny jak dla mnie problem którego nijak obejść nie moge :/ mianowicie:

 

1. Exportuje model wraz z przypisanumi UVałkami do .obj

2. ładuje go do Zbrusha

3. Sprawdzam Uvałki z Zbrushu...a tam takie coś:

 

ebedc81a08166baa.jpg

 

Nie mam zielonego pojęcia co jest przyczyna tak rozłozonej siatki :/ w maksie wyglada ona tak samo tylko bez tych trójkątnych dziur...podczas exportu z maks mam zaznaczone quady a nie trójkąciki...sam juz nie wiem :/

 

4. Z innymi modelami jest okej ale ten jeden jak na złość sie nie daje :/

sprawdzałem verteksy- wszystki zweldowane, żaden nie odstaje

wszystkie facey są, nie ma dziur qrde bele...a jednak ten model jako

jedyny sie kaszani :(

 

Za wszelkie porady dorady byłbym naprawde wdzięczny bo akurat na tym modeliku zależy mi najbardziej. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności