Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka, zaczynam kolejny model, a mianowicie opancerzony wóz transportowy (BF2 Hynol bedzie wiedział jaki bo od czasu do czasu widuje go na scenie BF2 :). Myśle też nad sceną jakąś stara baza wojskowa/wioska, ale to się okaże jeszcze w praniu narazie głównym celem jest "Pojazd 3D"

 

PS: Narazie nic tu nie widac konkretnego bo zaczołem dzisiaj 1 godzinke temu (ale lepiej dawac rendery z każdego etapu modelowania)

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to czekamy na update ... :)

 

Nie przepalaj sobie renderów bo nie będzie widać co jest źle w późniejszych etapach. Te plamy też zlikwiduj to też ukrywa to model.

 

Pozdrawiam

Napisano

Oto co w tej chwili mam gotowe.

 

PS: Niestety do meczu nie skonczyłem :) ale jak bym skonczył to bym do niej wsiadł i rozwalił całą reprezentacje polski nie wliczając Frankowskiego :P

1hu5.jpg

Napisano

1xh2.jpg

 

3og5.jpg

 

Obecnie pracuje nad detalami powinienem zrobić dzisiaj jeszcze jednego upa. Proszę komentować. Co poprawic co zmienic co dodac. Z góry dzięki.

Napisano

no fajne fajne nawet wiem co robisz :) to sie nazywa rosomak najnowoczesniejszy finski woz opancerzony. jedyne co mi sie nei podoba to strtasznie waskie nadwozie. przeskaluj je troche :)

strona_68_42e8d8abdbeb6_roso05.jpg

Napisano

No niestety to nie jest "Rosomak" tylko "Light Armored Vehicle-25 (LAV-25)" nie bedzie to identyczny model jak na fotce ale bardzo podobny, wieczorkiem zrobie upka.

 

lav-25-dvic371.jpg

Napisano

No bardzo ładna Piranha :) Mam nieco zastrzeżeń do opon i bieżników - opona jest bardzo ścięta, widać ostry kant. Bieżnik bardzo dokładny, ale też chyba ma nieco zbyt ostre przejścia (jeżeli to displacement, to może wystarczy lekki blur na bitmapie). Poza tym dodać jeszcze nieco detali i będzie glancyk.

Napisano

Siemka. Dodałem line stalową tylko jej ułorzenie nie jest idealne. Ale co wy o tym sądzicie?

 

2eq8.jpg

 

A to jej międzyinnymi taki zasosowanie "Targanie Cylindrów" :D

1cx8.jpg

 

Teksturowac jeszcze nie będe szybko bo jeszcze mam sporo pracy z tym modelem no i jeszcze scena. Tak że pracy wiele, a czasu coraz mniej bo koniec urlopu się zbilża:(

Napisano
No niestety to nie displacement tylko czysty modeling :( ale postaram się to poprawic. Dzięki za komentarze.

 

O Chryste :).... To naprawde masz zapał. Ale właśnie tutaj wychodzi przewaga displacementu nad modelowaniem - korekta może być bardzo szybka i mieć szeroki zakres. W przypadku takich renedererów jak vray czy mental, w grzechem jest nie używać tej metody.

 

To ujęcie z łamaniem cylindra mogłoby nawet być niezłe na scenke - jakaś piechota by się jednak tam przydała. Jeżeli nie chcesz robić piechoty i innego dodatkoego badziewia zbyt wiele - idealna będzie scenka w ruchu - bardzo dynamiczna, z rozmazanym tłem itd. Czekam na końcowy efekt prac - na razie jest bardzo ładnie.

Napisano

Obecnie pracuje nad scenką (narazie wygląda jak wycięta siekierką). Będzi tu o wieeeeele więcej gruzu i innych detali (tej kupy piachu nie bedzie, ona narazie jest tylko rzutem wysokości gruzu na jakiej będzie rozsypany.

cal8.jpg

Napisano

ładnie sie kreuje u Ciebie to wszystko.. murek ładny..

 

proponuje jesli Ci to lezy.. dać taką scenkę jak by czołg wjezdzał w mur i jeszcze w powietrzu widac bylo lecące cegly i kawalki gruzu..

 

jeszcze tego na forum nie widzialem.. pozdrawiam.. brawo dobrze cI IDZIE

Napisano

Prace w toku. Co do Scenki to myśle głównie o tym że przez tę wyrwe w murze bedzie przejerzdzać APC choć czołg jako drugoplanowy być może bedzie. Naraźie mały update.

 

cxn5.jpg

dgj0.th.jpg

Napisano

Kolejny update:

Co do lokalizacji to bedzie to Europa, a czy bedzie krew to mysle własnie nad zwłokami w samochodzie po którym będzie APC przejerzdżać.

dok6.jpg

 

csf5.jpg

Napisano

Witam kolejny update.

 

cbw9.jpg

 

Dajcie jakieś komentarze bo bezbłednie to ja chyba nie rysuje. Piszcie co dodac co zmienić bo tak jakoś pusto w tym temacie :P

Napisano

Bardzo fajnie :) Podoba mi sie calosc, jedynie przyczepilbym sie do tych wiekszych kawalkow gruzu. Sa bardzo hmm proste? No ale z tekstura moze to calkiem inaczej wygladac :) Do muru dodaj prety zbrojeniowe, bedzie o wiele lepiej. Ja to widze zeby zrobic jeden odgiety kawalek muru wiszacy wlasnie na pretach, fajnie by bylo:) Powodzenia:)

Napisano

jej ... :O fajne .. ale mam nadzieję że to nie jest Pirahnia :/ . Sam chcę ją zrobić :]

+

a kto wydłubał taką wielka dziure w ścianie :? chyba nie apc ;>

Napisano

Dodałem drzewka i budynek z tyłu oraz pare szczegulików. tamb dodał bym pręty zbrojeniowe ale do muru z cegły? dziwnie by to wyglądało. Poprawiłem natomiast te większe kawałki gruzu.

 

PS: Mam mały problemik chodzi mi dokładnie o ten budynek w odali z garażami, wewnątrz tej wnęki po lewej pojawiły mi się białe punkty i niewiem co z tym zrobić. Myślałem o zwiekszeniu liczby photonów, ale obecnie niemam czasu bo zaraz niestety do roboty trzeba iść:(

chm0.jpg

Napisano

scenka zapowiada sie fenomenalnie ale drzewa bym odpuscił powody:

 

- znacznie gorzej wygladają niz reszta, nie wyjda naturalnie

- nie rosły by tak po murze najwyżej jesli sie upierasz wycofaj je za niego i moze zamień planem z dobra teksturką

Napisano

drzewka do poprawki lub daj je za domem.. co do kropeczek to sie nimi teraz nie martw jak zrobisz texturki itd to bedziesz sie martwil o render.. wiezyczke skierowalbym w prawa strone ( w strone kamery :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności