Jump to content

Scena 3D: house Exterior/Interior


Marek G

Recommended Posts

  • Replies 24
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pracka całkiem fajna, choć do niektórych elemenów bym się przyczepił:

- cegiełki jakieś sztuczne (może za małe?)

- kanciasta roślinka na pierwszym planie w trzeim obrazku

ale to jeślich odzi o exterior. Interior jest o niebo lepszy w porównaniu do exteriora. Ale co ja tam się znam... ;)

Link to comment
Share on other sites

śliczne swiatełko i renderki, zwłaszcza w interiorach, wielkie brawa ! :]

 

+pytanko: jaki subdivs. reflect`u shadera podłogi na ostatnim renderze?

 

subdiv - 36

bylo liczone QMC więc dla tego taki duży subd. Jakość nie zawsze idzie w parze z czasem rendera :-) to ujecie liczyło się najdłużej ponad 20h :-)

 

pikSar - dzięki, to coś jest na kartki :-)

david 3d,Tomuś,@seba@ - dzięki, wiecie jeżeli jest czas niecałe 2 tygodnie na zrobienie czegoś , licząc że siedze dziennie jakies 3-5 h to nie jest się w stanie każdy render zrobić do perfekcji:-) niestety czas jak zwykle goni :-)

Link to comment
Share on other sites

Mi sie bardzo podoba i jedno i drugie.Wykonanie przednie! Bede monotonny ale poprosze ustawienia swiatel (moze schemat siatki?:D) i rendera jesli to mozliwe oraz napisz czy tło w zewnetrzach to fotka narzucona na plaszczyzne, czy jako tło enviroment mapowane cylindrycznie? Z gory wielkie dzieki, pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

Renderki ładne. W exteriorach wszystko psuje mapa cegły, jaest za drobno zmatowana i za bardzo widać powtarzalność. Doceniam to że wszystko robiłeś w 3d, chociaż myśle że zieleń najlepiej wygląda wklejana w szopie. Interiorki git ogolnie. Tydzień na to wszystko to malutko, brawa.

Link to comment
Share on other sites

hcpiter3d,mentaller,siwy,Master Kiełbaster,kliment woroszyłow,klikus1984,Bobby_digital -dzieki

Z-Brush - w exteriorach na tube nakladalem mape z mapowaniem cylindrycznym,co do parametrow rendera interiora to w zasadzie tak jak ostatnio ci podawalem z jednym wyjatkiem ,na niektorych ujeciecich stosowalem adaptive QMC.Jezeli chodzi o exterior to :

1- iriadance map 1.0 , 80/20 low

2- Quasi-Monte carlo 1.0 8/3

1 direct light mult 1,5

 

macie racje z wielkoscia klinkieru chyba :-)

Link to comment
Share on other sites

Interior OK, ładnie ale wystrój nie na mój gust ale to galeria wiec pomijam. Natomiast EXTERIOR - bosz... co to ma być??!! To wygląda jakby dwie różne osoby robiły. Tych okien to by sie może początkujący nie powstydził, ale po poziomie interiorów chyba mozna oczekiwac więcej - jednym słowem sa koszmarne, samochód.. no comments :) modelowales kalenice na dachu a nie chcialo ci sie mocowania do rynny zrobic, nieladnie pusto strasznie miejscami, to oczko wodne... brr nie chciałbym miec czegos takiego w.. nigdzie :) podmurówka mogłaby miec lekkie podciecie, pilka nozna.. hehe no comments no i trawa przerasta ci przez kamienie...

 

przyznaj sie siedziales nad wnetrzami i nie chcialo ci sie. Exterior to kicha na maxa.. sorry ale nie umiem sie pozytywnie do tego odnieść. W porównaniu z wnętrzami jest ogromny kontrast... może na jednym obrazku z piłka właśnie jest niezłe oświetlenie ale reszta... zalamka :)

 

greets

 

edit: przypatrzyłem sie wnetrzom... ładnie wyrenderowane, ale mają mnóstwo niedoróbek... kuchnia się broni jedynie... nuda i plastik... tydzien roboty...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy