Napisano 12 Wrzesień 200618 l Próbowałem z tutków i nic ciekawego mi niewychodzi. Nieumiem zrobic fal aby wygladały realistycznie i materiału. help..
Napisano 12 Wrzesień 200618 l zależy jakie morze.... fale przy brzegu będzie trochę ciężej...(to już imo modeling) ... tam dalszą wodę można portraktować jakimś wymyślnym displacem
Napisano 12 Wrzesień 200618 l Ja przepraszam ale przy tak ogólnum zapytaniu musze być złośliwy - MAM NADZIEJE ZE TO BEDZIE PROWOKACJA DO DOPRECYZOWANIA PYTANIA. Puki co to ja bym wykopał ogromny dół ale TAKIIiiii... zawiżł kiklanaście tysiecy wydm i rozsypał głównie po obrzezach ale nie do okoła troche wybiórczo. Dalej kamory, kamory muszą być em ale nie mam pomysłu skąd. Dalej deszcze wszystkiego nie załatwią, trzeba dużo wody NAPRAWDE DUŻO !! Ale i to mało !! sól no Wieliczka 2 normalnie albo ze 6 sieci hiper marketów obrobić o no i co napuscić troche rybek z zoologicznego (słonowodnych oczywiscie) dalej statków (pełnomorskich oczywiscie) ze 2 może 3 zatop do morzu dobrze robi no i z gróbsza to tyle ze 2 porty jeszcze zeby to mialo sens... Chłopie nikt tu nie zgadnie co chcesz osiągnac pokaż na fotce czy renderku bo na razie to tyle mozemy ci napisać.
Napisano 13 Wrzesień 200618 l Jeśli do statycznego renderu to Zbrush,mapa alpha wody-wytłoczka 15 sekund pracy i jest,potem normal mapka z tego. I druga metoda -woda trochę soli z jodem dobrze zamieszać żeby fale ładnie wyszły:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto