Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Próbowałem z tutków i nic ciekawego mi niewychodzi.

Nieumiem zrobic fal aby wygladały realistycznie i materiału.

help..

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to może pokaż co Ci wyszło żeby mieć jakiś punkt wyjścia ;)

Napisano

zależy jakie morze.... fale przy brzegu będzie trochę ciężej...(to już imo modeling) ... tam dalszą wodę można portraktować jakimś wymyślnym displacem

Napisano

Ja przepraszam ale przy tak ogólnum zapytaniu musze być złośliwy - MAM NADZIEJE ZE TO BEDZIE PROWOKACJA DO DOPRECYZOWANIA PYTANIA.

 

Puki co to ja bym wykopał ogromny dół ale TAKIIiiii...

zawiżł kiklanaście tysiecy wydm i rozsypał głównie po obrzezach ale nie do okoła troche wybiórczo. Dalej kamory, kamory muszą być em ale nie mam pomysłu skąd. Dalej deszcze wszystkiego nie załatwią, trzeba dużo wody NAPRAWDE DUŻO !!

Ale i to mało !! sól no Wieliczka 2 normalnie albo ze 6 sieci hiper marketów obrobić o no i co napuscić troche rybek z zoologicznego (słonowodnych oczywiscie) dalej statków (pełnomorskich oczywiscie) ze 2 może 3 zatop do morzu dobrze robi no i z gróbsza to tyle ze 2 porty jeszcze zeby to mialo sens...

Chłopie nikt tu nie zgadnie co chcesz osiągnac pokaż na fotce czy renderku bo na razie to tyle mozemy ci napisać.

Napisano

Jeśli do statycznego renderu to Zbrush,mapa alpha wody-wytłoczka 15 sekund pracy i jest,potem normal mapka z tego.

I druga metoda -woda trochę soli z jodem dobrze zamieszać żeby fale ładnie wyszły:)

702896341b5c1c12m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności