Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello,

 

http://www.ignaciuk.com/rah66_pack.jpg

 

Przedstawiam wam mój prywatny projekt który dłubałem od jakiegoś czasu po godzinach. Założeniem było wykonanie modelu, który będzie przypominał prawdziwy helikopter, druga sprawa to uzyskanie czegoś w rodzaju "filmowych" kadrów.

Całość to poly modeling. Ujęcia renderowane Brazil'em, najczęściej do *.rpf'a na przeźroczystości + kanał velocity. Montaż z tłem w combustion. Pełna rozdziałka to 1600px szerokości każdy. Jeśli o czymś zapomiałem, pytajcie.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

...2 i ostatni wymiata;D Super, naprawdę fajna rzecz;) Pokażesz siateczki?

Na 4 tylko, chyba piloci są zdeczka przerośnięci... Pozdr;)

Napisano

WOW!!!

 

bardzo ladne.

4ty sztuczny ale reszta piekna, zludzenie bardzo dobre, model ladny.

czemu na 2gim wirnik z tulu sie nie obraca ?

ocena calosci:

5 plussssssssszz

Napisano

Hej,

 

http://www.ignaciuk.com/rah66wire.jpg

 

Touch, proszę wireframe + dwa rendery testowe z produkcji.

 

Dzięki za odpowiedzi. Z tymi pilotami to mój znajomy też zauważył że są przyduźi wiec pewnie macie racje. Zresztą nie do końca lubie to ujęcie. Moje ulubione to nr 2.

 

oo79 - z tym rotorem pewnie też można by powalczyć, chwilowo jest rozmyty mniej więcej z taka samą siła jak łopaty główne.

 

Pozdrawiam

Napisano

super wygląda właśnie też zamierzam wziąść się za comancha tylko za co to ja sie już nie brałem hehe !!:] no nic dałeś mi motywacje do zrobienia tego modelu !! TWOJE RENdery WygLADAJĄ BARDZO DOBRZE !!:] pozdro :]

Napisano

Tak modelik jest bardzo przyjemny. A renderki też ładnie powychodziły, a zwłaszcza drugi ( choć mógłby być wiekszy blur na śmigłach ) i dwa czarno białe :) Pozdro

Napisano

DOFy niepotrzebne (zbyt wyraźne). Przy takich ujęciach tło jest minimalnie nieostre. A w twoich renderach sugerują małą skale modelu, co jak sądze nie było Twoim zamiarem. Poza tym fajne :).

Napisano

Hi,

 

Master Kiełbaster - hmm jak byś mógł mi troche dokładniej wyjaśnić co masz na myśli przez to że kompozycja leży albo co powoduję jej leżenie. Przypuśćmy w nr 2; znaczy że całe ujęcie uważasz za nie trafione czy raczej umiejscowienie maszyny w kadrze?

 

Bo ja to np. za najgorsze kompozycyjnie ujęcie uważam nr 3 bo ma za mało światła z prawej. Co do tej 5 że wiecej z lewej i z dołu to przyznaję że chyba było by lepiej.

 

Hynol - ze zjawiska głębi korzystałem tylko przy czwartym renderze z myślą że ten krajobraz za helikopterem jest naprawdę daleko i tutaj nie wydaję mi się że wskazuję na skale obiektu a raczej na proporcje - odległość między obiektywem ,a helikopterem i helikopterem, a ziemią. Oczywiście wiadomo że to wszytko sciema i byćmoże było by realistyczniej rozmywać nieco słabiej. Kwesia gustu.

 

Pozdrawiam.

Napisano

Pierwszy render jest chyba obrócony o 180* (ciężko stwierdzic bo widać tylko czarną nieostrą plamę). Poza tym ten helikopter widziany z dołu nie prezentuje się zbyt ciekawie, do tego dochodzi nie pasujące tło (na drugim za duże chmury). A głębia ostrości wyglądała by OK gdybyś jednolicie rozmył tło a nie tak jak teraz że na dole jest ostrzejsze.

Gość Raffaello
Napisano

trzeci renderek wymiata, dosc realistyczny, reszta niepowala

ale gratuluje modelu!

pozdro

Napisano
Hi,

 

Hynol - ze zjawiska głębi korzystałem tylko przy czwartym renderze z myślą że ten krajobraz za helikopterem jest naprawdę daleko i tutaj nie wydaję mi się że wskazuję na skale obiektu a raczej na proporcje - odległość między obiektywem ,a helikopterem i helikopterem, a ziemią. Oczywiście wiadomo że to wszytko sciema i byćmoże było by realistyczniej rozmywać nieco słabiej. Kwesia gustu.

 

Pozdrawiam.

 

Właśnie problem z tym że nie gustu, ale czystej percepcji ;). Człowiek uczy się na zdjęciach proporcji obiektów i potem przetwarza na podstawie tych danych.

 

Przy takich zdjęciach korzysta się zazwyczaj z teleobiektywu a miejsce focusa jest daleko od kamery i blur na tle jest raczej bardzo słaby. Najmocniej DOFy wychodzą przy bardzo bliskim punkcie focusa/małej przysłonie. Ale skoro Tobie się podoba to ok.

Napisano

serwus :)

no super to wygląda. Nie idealnie, aczkolwiek bardoz bardzo ciekawie :).

Bedziesz to animował - to byłoby wyzwanie - ale efekt mogłby byćsuperzasty :).

pozdrawiam :)

Napisano

Jakoś mi nie leżą te rendery... kompozycja niedopracowana, materialy i swiatło też... coś plastikowe to wszystko. Ostatni render sprawia wrazenie przepalonego: tło powinno mieć większego DOFa. W ogóle latwiej się stylizuje kadry z animacji robiąc po prostu animację, nawet 3-klatkową i dając motion blura.

Napisano

Cześć,

 

Dzięki za uwagi.

Co do animki to kto wie, w rozdzielczości w okolicach 720px pewnie renderowanie jednej klatki nie trwały by więcej jak 30min. Oczywiście zależnie od zawartości kadru. Pare sekund przelotu z podkładem dzwiękowym faktycznie mogło by być fajne.

 

Z DOF'em zawsze ta sama historia, jedni uważają, że za duży inni, że za mały. Na trzecim renderze jest za duży. Poza tym chyba bym nic nie zmieniał.

 

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności