Skocz do zawartości

Pojazd 3D: rah-66 comanche


.ai

Rekomendowane odpowiedzi

Hello,

 

http://www.ignaciuk.com/rah66_pack.jpg

 

Przedstawiam wam mój prywatny projekt który dłubałem od jakiegoś czasu po godzinach. Założeniem było wykonanie modelu, który będzie przypominał prawdziwy helikopter, druga sprawa to uzyskanie czegoś w rodzaju "filmowych" kadrów.

Całość to poly modeling. Ujęcia renderowane Brazil'em, najczęściej do *.rpf'a na przeźroczystości + kanał velocity. Montaż z tłem w combustion. Pełna rozdziałka to 1600px szerokości każdy. Jeśli o czymś zapomiałem, pytajcie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hej,

 

http://www.ignaciuk.com/rah66wire.jpg

 

Touch, proszę wireframe + dwa rendery testowe z produkcji.

 

Dzięki za odpowiedzi. Z tymi pilotami to mój znajomy też zauważył że są przyduźi wiec pewnie macie racje. Zresztą nie do końca lubie to ujęcie. Moje ulubione to nr 2.

 

oo79 - z tym rotorem pewnie też można by powalczyć, chwilowo jest rozmyty mniej więcej z taka samą siła jak łopaty główne.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

Master Kiełbaster - hmm jak byś mógł mi troche dokładniej wyjaśnić co masz na myśli przez to że kompozycja leży albo co powoduję jej leżenie. Przypuśćmy w nr 2; znaczy że całe ujęcie uważasz za nie trafione czy raczej umiejscowienie maszyny w kadrze?

 

Bo ja to np. za najgorsze kompozycyjnie ujęcie uważam nr 3 bo ma za mało światła z prawej. Co do tej 5 że wiecej z lewej i z dołu to przyznaję że chyba było by lepiej.

 

Hynol - ze zjawiska głębi korzystałem tylko przy czwartym renderze z myślą że ten krajobraz za helikopterem jest naprawdę daleko i tutaj nie wydaję mi się że wskazuję na skale obiektu a raczej na proporcje - odległość między obiektywem ,a helikopterem i helikopterem, a ziemią. Oczywiście wiadomo że to wszytko sciema i byćmoże było by realistyczniej rozmywać nieco słabiej. Kwesia gustu.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy render jest chyba obrócony o 180* (ciężko stwierdzic bo widać tylko czarną nieostrą plamę). Poza tym ten helikopter widziany z dołu nie prezentuje się zbyt ciekawie, do tego dochodzi nie pasujące tło (na drugim za duże chmury). A głębia ostrości wyglądała by OK gdybyś jednolicie rozmył tło a nie tak jak teraz że na dole jest ostrzejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi,

 

Hynol - ze zjawiska głębi korzystałem tylko przy czwartym renderze z myślą że ten krajobraz za helikopterem jest naprawdę daleko i tutaj nie wydaję mi się że wskazuję na skale obiektu a raczej na proporcje - odległość między obiektywem ,a helikopterem i helikopterem, a ziemią. Oczywiście wiadomo że to wszytko sciema i byćmoże było by realistyczniej rozmywać nieco słabiej. Kwesia gustu.

 

Pozdrawiam.

 

Właśnie problem z tym że nie gustu, ale czystej percepcji ;). Człowiek uczy się na zdjęciach proporcji obiektów i potem przetwarza na podstawie tych danych.

 

Przy takich zdjęciach korzysta się zazwyczaj z teleobiektywu a miejsce focusa jest daleko od kamery i blur na tle jest raczej bardzo słaby. Najmocniej DOFy wychodzą przy bardzo bliskim punkcie focusa/małej przysłonie. Ale skoro Tobie się podoba to ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mi nie leżą te rendery... kompozycja niedopracowana, materialy i swiatło też... coś plastikowe to wszystko. Ostatni render sprawia wrazenie przepalonego: tło powinno mieć większego DOFa. W ogóle latwiej się stylizuje kadry z animacji robiąc po prostu animację, nawet 3-klatkową i dając motion blura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Dzięki za uwagi.

Co do animki to kto wie, w rozdzielczości w okolicach 720px pewnie renderowanie jednej klatki nie trwały by więcej jak 30min. Oczywiście zależnie od zawartości kadru. Pare sekund przelotu z podkładem dzwiękowym faktycznie mogło by być fajne.

 

Z DOF'em zawsze ta sama historia, jedni uważają, że za duży inni, że za mały. Na trzecim renderze jest za duży. Poza tym chyba bym nic nie zmieniał.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności