Jump to content

Pojazd 3D: Lamborghini Murcielago


Homa

Recommended Posts

Wiem, że macie juz dość tych wszystkich lamborek i TTek, ale pozwólcie, że troszkę się usprawiedliwię ;-)

Ten model jest pierwszym istniejącym pojazdem, jaki postanowiłem zrobić. Piszę „istniejącym", bo do tej pory robiłem tylko własne koncepty, więc to w sumie taki mały debiut…

A dlaczego właśnie Murcielago? Ponieważ zakochałem się w nim od pierwszego wejrzenia (pierwsze oficjalne fotki - ta wersja w złoto-pomarańczowym kolorze)… i później, gdy widziałem go na żywca i dotykałem – wymiękłem totalnie (…)

To tyle – pomóżcie mi troszkę, pokrzyczcie, zwróćcie uwagę gdzie krzywo i co jest nie tak.

Z góry dziękuję!

PS. Wszystko jest modelowane w poly, a fotele i felgi są z wersji roadster - bo ładniejsze :-P

Brak niektórych szczegółów (wentyle w felgach itp.) spróbuję usprawiedliwić niechęcią do zarżnięcia kompa, okay?!

Pozdrawiam!

 

01rt1.jpg

 

02ws6.jpg

 

03vv1.jpg

 

wheelbw1.jpg

 

 

wheelsem6.jpg

 

Renderki na razie bez materiałów, mówcie gdzie jest coś nie tak – po poprawkach zabiorę się za tekturki i szaderki ;-)

Próbka lakieru:

paint1dh2.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

O choroba ! Ladne autko, bardzo ladny model... moj w porownaniu do twojego sie chowa, nie wiem jak wy robicie takie ladne i proste siatki, np. na boku. Jedyne co mi sie nie podoba to lakier, a to z czysto osobistej przyczyny - nie lubie tego koloru :P

Link to comment
Share on other sites

Guest marcin_mocny

bardzo fajnie wszystko .. bardzo mi się podoba ta szczegółowość (ilość detali)

mam takie pytanie .. napisałeś że wszystko w poly, a czy felunie również bez żadnych wspomagaczy rhino'wskich??

 

ps.. kurcze może swoim modelem mnie natchniesz, bo nastąpił u mnie taki zastój, że już nawet mój komp 3ds'a nie pamięta

Link to comment
Share on other sites

brakuje Ci lini na boku samochodu widocznej dobrze na tym zdjęciu

http://e-carzone.com/lamborghini/murcielago/lamborghini_murcielago_01.jpg

 

masz też tył troche za okrągły w miejscu gdzie jest dolna krawedź świateł powinien być delikatny kancik ;)

http://www.autodrome-cannes.com/lamborghini_murcielago_black_rear.jpg

 

pozatym bardzo ładnie

Link to comment
Share on other sites

Dzięki sikham za podpowiedzi! Z tą linią na boku próbowałem, ale jak dodawałem krawędzie to cały bok się kaszanił więc sobie darowałem. Bo z jednej strony wyglądało okay, a z innej perspektywy już nie :-(

Ten kancik pod światłem też jest (widać troszkę na pierwszym renderze (clay) z prawej strony), ale faktycznie chyba za łagodny u mnie ten kancik :)

 

Zastanawiałem się też nad nadkolami, bo nad przednim nadkolem ten kant jest mocniejszy - tak wygląda na połowie zdjęć tej Lamborki, a na drugiej połowie wydają się być jednakowe. Ja przedni też zrobiłem wyraźniejszy, ale nie wiem czy dobrze?

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za wypowiedzi panowie!!

Postaram się dziś wszystko popoprawiać :)

Ten render to tylko test lakieru - reszta to "glina" (oprócz szyb i logosów). Ustawienia z maleńkim AA i jednym VRay Lightem nad pojazdem. Czy to Wam się nie podoba, czy może cała scena (lakier, odbicia, ustawienie kamery, etc.)? Jak dla mnie w tym ujęciu Murcielago wygląda dość sexy - więc jak dobiorę materiały "final render" chciałem zrobić właśnie w ten sposób. Co sądzicie?

Link to comment
Share on other sites

Słuchajcie, zawsze brakuje mi czasu na zabawę z maxem, ale ostatnio...

dobrze się składa, bo mam anginę i siedzę w domu na L4 :D

Dzięki temu mogę sobie dłubać przy moim lambo. Poprawiłem "tylny kancik" i dodałem Bardzo delikatną linię wzdłóż nadwozia. Teraz bawię się z texturami.

Oto efekty:

 

08wp6.jpg

 

lightsod2.jpg

 

Aha jeszcze jedno... właśnie miałem się zdecydować na kupno jedej takiej Lamborki - po to by mieć dobre referki w garażu, ale znalazłem stronę w necie o niezbyt ciekawej treści... :) a tak poważnie, to dla wszystkich fanów tego modelu interesujące info: http://www.lambounfall.de/indexe.html zastanówcie się zanim wydacie okrągłą bańkę na ten supersportowy wóz.

Pozdrawiam wszystkich!

 

More updates soon :-)

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie gicior, nie bede sie czepial do samego modelu, nawet ten "slaby" redner mi sie podoba i material lakieru oraz jego kolor. Jedynie zastrzezenia jakie mam w tym momencie to material tylnich lamp i kierunkowskazow. Mam nadzieje ze w wersji finalnej zrobisz do nich porzadne materialy a nie tylko nalozysz teksture.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy