Jump to content

Scena 3D: Exterior


Tores

Recommended Posts

  • Replies 13
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Drzewko z lewej odstaje bo nie miałem już lepszej foty. Zrezygnowałem z jego rozmycia ponieważ mniej więcej w tej odległości było najbliższe drzewko w donicy więc nie zgrało by się to dobrze. Trawka? Ńo cóż. Powiedzmy, że jest po niedawnym koszeniu. Roślinki to oczywiśćie Xfrog.

Link to comment
Share on other sites

tomeg - drzwi garażowe mają 2.2m a wejściowe 2.5m. Można sie pomylić bo nie ma tutaj żadnego odnośnika aby porównać gabaryty.

Z-Brush - no wizki Bobby-digitala robią wrażenie. Zastanawiałem sie czy nie przejść na jego system oświetlenia, chociaż wolałbym wypracować swój własny styl.

pikSar - też tak uważam

JohnyCa - jak to w wizkach tego typu. Powinno być idealnie bo się inwestorowi nie spodoba. szkoda że dokładniej na temat światła się nie wypowiedziałeś.

Dzięki za komenty

Link to comment
Share on other sites

Co do wizualizacji jako grafiki to nie będę się rozwodził, bo wielkim znawcą nie jestem, poza tym nie widzę potrzeb większych zmian, natomiast przeszkadzają mi błędy projektowe. Gydyby je poprawić i zrobić taki sam render, wyglądałoby dużo lepiej. A więc:

 

1. za duże ziarno na tynku. jeśli ma to być modernizm, to budynek powinien niemalże świecić na biało.

2. Framugi w drzwiach i oknach powinny być czarne lub ewentualnie naturalny kolor metalu, z którego zostały wykonane.

3. Posadzka przed wejsciem zupełnie gryzie się z projektem domu. Powinna być znacznie prostsza i subtelna. Zrób proste jednokolorowe płytki.

4. To samo dotyczy się garażu. zbyt złożona struktura. możesz spróbować zrobić horyzontalne listwy. Białe.

 

ewentualnie zmieniłbym niebo. Nie wiem czy w tej chwili jest poprawne w perspektywie.

 

pracka fajna. nie ma błędów, raczej drobne usterki - jak każda

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy