trzy budziki Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 WymyÂli│em sobie taki krajobraz a tyle na razie uda│o mi siŕ uzyskaŠ Z gˇry dziŕki za uwagi.
Quadysz Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 obrazek sie nie ukaza│ moim oczom :( niestety pozdrawiam
Pionier Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 a mi sie ukazal :) zapowiada sie fajne (ah smerfy :)))))) kiedy to bylo ::D kultowa bajka ). Na szkicu widac ze jest sloneczko a na renderq jakos pochmurnie :). Ale to dopiero poczatek wiec poczekam bo (mysle ze) warto :) Powodzenia i Pozdrawiam.
szopa Napisano 1 Październik 2003 Napisano 1 Październik 2003 mnie sie wyswietla tylko pierwszy obrzek ale i tak mi sie podoba... p.s tez mam ochote wymodelowac cos bajkowego pozdrawiam i czekam na wiecej
Marcin_ps Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 mi to raczej przypomina modelowanie w plastelinie i nie wyglada jaby mialy kilka cm wysokosci
trzy budziki Napisano 2 Październik 2003 Autor Napisano 2 Październik 2003 No więc tak Słoneczko - będzie oczywiście, już nad nim pracuję, wbrew pozorom nie jest to takie proste, dla kogoś kto się Maxa uczy. Natomiast jeśli chodzi o metaballe to parafrazując Terry Pratchetta mogę powiedzieć: Nie poznałbym metaballa nawet gdybym na niego wpadł w ciemnym zaułku. Przy mojej znajomości MAXA to jest tak jakbym lepił metodą plastelinową w betonie. Ogólnie: rzeczywiście nie wyglądają na kilka centymetrów, nazwa \"Smerfowe\" wzięła się raczej ze skojarzeń niż prób nawiązania do świata bohaterów dobranocki więc w założeniu nie miały być miniaturowe. Hymm, coś się plączę więc powiem, że wyobraziłem sobie taki obrazek-światek i tak chciałem go zrealizować. Pracuję dalej nad tą pracą, dzięki za wszystkie posty zawsze miło jak nie skopią tak od razu przy pierwszym wejściu.
VGT Napisano 2 Październik 2003 Napisano 2 Październik 2003 Eeee.... nikt Cię tu nie skopie :) no może czasami ale to w dobrych intencjach ;) A pracka ciekawa - zawsze to jakiś inny styl, gdy wokół niemal wszyscy starają sie w chodzić w fotorealizm, a tu dla odmiany takie bajkowe klimaty. Chętnie tu będę zaglądał [yes]
trzy budziki Napisano 13 Październik 2003 Autor Napisano 13 Październik 2003 Proszę o ewentualne wasze uwagi, w końcu każda uwaga myślenie wzmaga.
Bacry Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Za mało światła. I brak cienia. Poza tym całkiem smerfne.
VGT Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 A już myślałem, że będzie trzeba Ciebie zagonić do pracy :D , bo przerwa długa była, no ale postepy jednak są. Bacry wspomniał o świetle, ja jeszcze się zapytam, czy teren tak będzie wyglądał w ostatecznej wersji?? Strumykowi by się przydały jakieś brzegi i nurt, bo wygląda jak naklejony na trawę, no i trawa też mało urozmaicona ;) A poza tym super. [yes]
holo Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 no i strumyk nie może pod górę płynąć!
giorgione Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Dokładnie - chyba, że to jet ścieżka - a gdzie są wielkie drzewa - dzieki nim mógłbtyś uzyskać efekt maleńkich domków - bo na razie to wydają sie normalnej wielkości - wywołują takie wrażeniwe (u mnie przynajmniej) - no i te xchmurki tak nisko umiejscowione. Popraw teklsturki. Giorgione
VGT Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 Hehe, to ja tak wyskoczyłem z tym strumykiem, a kto wie, czy to nie ścieżka jest :P Autor musi się wypowiedzieć :]
kulexy Napisano 13 Październik 2003 Napisano 13 Październik 2003 alee fajneeee... podoba mi sie very much.... czeka czekam ale zrob swiatelko.... i czy to scanline???
RK Napisano 14 Październik 2003 Napisano 14 Październik 2003 Nie wiem czy to się przyda ale może... Stwórz płaszczyznę i kulę ( u mnie kula była z 12 sekcjami w pionie i poziomie. Ustaw kulę na płaszczyźnie tak żeby dolny koniec ( w moim przypadku cztery najniższe sekcje) znajdował się pod płaszczyzną- to pierwszy obrazek. Dzięki temu masz załatwioną sprawę wybrzuszenia domku nad gruntem. Potem w widoku z boku zaznacz vertexy z \"czapeczki\" kuli i przesuń je lekko w górę (obrazek w lewym dolnym rogu), nie zmieniaj zaznaczenia tylko trochę przeskaluj proporcjonalnie we wszystkich trzech osiach (prawy dolny róg). Zaznacz o jeden rząd vertexów mniej i powtórz całość- wyciągnięcie i przeskalowanie- aż będziesz miał coś takiego jak w prawym górnym rogu na obrazku poniżej...
RK Napisano 14 Październik 2003 Napisano 14 Październik 2003 Na koniec możesz odciąć wybrzuszone face\'y na samej górze i powinieneś mieć coś w rodzaju takiego \" pniaczka domku\" Jeśli na cokolwiek Ci się to przydaje- daj znać, dorzucę resztę :) Powodzenia ze sceną.
trzy budziki Napisano 14 Październik 2003 Autor Napisano 14 Październik 2003 Wielkie dzięki za wszystkie posty. Normalnie usiadłbym sobie wygodnie i podziwiał siebie jaki jestem wspaniały, a tak widzę, że muszę usiąść na czymś twardym i bardziej się przyłożyć. Co do strumyczka to rzeczywiście w założeniu miała być ścieżka, niestety, będę musiał to zrobić tak aby to było widome. Nad oświetleniem popracuję, światła w Maxie jakoś na razie nie łapię. Do teksturek też się przyłożę. A jeśli chodzi o wielkość to w założeniu i w praktyce te domki nie mają 15 cm tylko około 7 m, w tej chwili nie pamiętam dokładnie ale gdzieś tyle. To jest scanline (cokolwiek to może znaczyć). Do RK napisałem mejla, też dzięki. W sumie to forum jest motywacją do tego, żeby pracować nad sobą.
trzy budziki Napisano 27 Luty 2004 Autor Napisano 27 Luty 2004 No cóż wbrew pozorom cały (dostępny) czas nad tym pracuję, w tej chwili wygląda to tak. Poprawiłem materiały, geometrię i parę szczegółów. Nie jest to wersja ostateczna. W tej chwili dopracowuję oświetlenie. Za wszelkie komenty z góry dzięki
darkelf Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 hehe funny... moze sprobuj to potraktowac ilustratem :D
Dr. eA Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 Sielanka. Dodaj moze jakies cienie bo narazie wyglada bardzo sztucznie.
zombo master Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 a czy w bajce to wygląda realistycznie??. Mom zdaniem pomysł super!!! poza tym modelowanie bardzo fajne textury z każdym renderem lepsze tlyko nad światełkim trzenba popracować
Dr. eA Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 A czy ja powiedzialem ze w bajce wyglada realistycznie? Wyglada sztucznie jak na bajke.
Master Kiełbaster Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 Słońce jakoś nie pasuje, jest trochę za pusto na horyzoncie i dróżka jest strasznie rozmyta ale poza tym pracka git.
trzy budziki Napisano 31 Marzec 2004 Autor Napisano 31 Marzec 2004 Wielkie dzięki za wszystkie posty, nawet te o ilustracie i cell shade, których nie bardzo rozumię. Uakutalniłem scenę. Na razie jeśli chodzi o ten temat \"this is The End\", niemniej gdy zbuduję dodatkowe elementy być może scena ta będzie miejscem małej animacji.
ARCTIC Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Mnie się podoba tylko zmniejszyłbym bumpa na mapie terenu
Falcrum Napisano 31 Marzec 2004 Napisano 31 Marzec 2004 Dla mnie brakuje w tej scenie życia...wcale nie jest smerfna...:( Gdzie tu żywe kolory...gdzie smerfy. Same komiksowe kształty nie oddają klimatu...:| Do tego jeszcze dochodzi nijaka ziemia... (mogłeś się pobawić trochę przy trawde...przynajmiej przy chatkach trochę mogłeś zasiać :P ) Patrząc na poprzednie renderki...ten wygląda słabo...:| Mam nadzieję, że tak tego nie zostawisz, bo pomysły/modele są dobre... Pozdr
trzy budziki Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 Dzięki za wszystkie komenty, szczególnie te krytyczne Falcruma dały mi do myślenia. Nie zostawię tego całkiem tak, ale póki co zajmę się innymi elementami, może rzeczywiście i smerfy się pojawią (np. w postaci zupy smerfowej?) pozdrowionka dla wszystkich
Kris_R Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Strasznie buro i ponuro... chyba jakaś klatwa dosięgła krainę smerfów... blado i jakoś bez polotu.... bardzo fajny kadr i ciekawa kompozycja... serio... jednak błądzisz w ciemnosciach z tymi kolorami... :/
kulexy Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 nie jest zle... zrob trafke... i bedzie git, aaahaaa... i sloneczko pokaz koniecznie na niebie... :D
dynio Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Pomysł nie najgorszy chociaż wykonanie słabe ... ale czekam z nieciepliwością na dalszy rozwój pracki.A tak na marginesie ... jakbyś dodał DOF\'a to realizm , jaki on by nie był podniósł by swoją wartość :] Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się