Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chciałbym wam pokazać moje wypociny. Jest to mój pierwszy samochód jaki starałem sie wymodelować . Trwało to jakieś 4 dni . jak możecie to popatrzcie, skrytkujcie, pomóżcie ....................Nie jest taki dobry w dziubaniu w zwiąnku z tym mam pytanko jak moge zrobić obramówke dookoła szyb ??

 

 

 

siatka2gu9.th.jpg

renderzm9.jpg

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No wkoncu normalna fura :) Chcialbym zeby te czasy na torach wyscigowych wrocily... A Wy koledzy sie nie znacie bo to BMW Gr.5 z wyscigow... :P Dopatrzylem sie troche odstepstw od oryginalu ale mam nadzieje, ze poprawisz w niektorych miejscach... Co do obramowki to zrob szybe, pozniej zaznacz ja po obwodzie, natepnie daj chamfera tyle ile ma miec szerokosc uszczelka i to co ci wyszlo za pomoca detach odlacz i masz uszczelke :)

Napisano

nie patrząc na względy estetyczne (kwestia gustu )chodzi mi o względy techniczne siatka i te sprawy co nie tak.a co do drzwi musze poćwiczyć modelowanie tej częsci:)

 

 

apropos wiktor możesz wymienić odstęstwa to mnie zmotywuje:P z góry dzieki

Napisano

Generalnie łatwiej byłoby chyba modelować jako jedną bryłę z szybami i drzwiami a potem wydzielać poszczególne elementy - zachowasz jednolitość powierzchni po rozcięciu, a tak namęczysz sie żeby dobrze dopasować drzwi do reszty

Napisano

co kto woli, jednak latwiej jest chyba z calej bryly ;) A co do modelu to nie podoba mi sie sam "koncept", natomiast wykonanie jak narazie ok, chociaz dach wydaje sie krzywy i nad tylnim nadkolem troche nierowno.

Napisano

oooo rekin :D jeden z najładniejszych BMW :)

niestety troche odbiego od orginału, poszukaj sobie fotek w necie zwykłej wersji e21 lub też wejdx na moją stronke i bierz się za poprawianie - w sumie to wszystko masz troche nie tak wymodelowane :P

dariusz: o gustach się nie dyskutuje, bmw e21 to bardzo piekny samochód jak dla mnie, a za to żaden porsche mi się niepodoba :) ... tylko nie bij :P

Napisano

Ja obramowki robie tak ze:

1 zaznaczasz border w ktorym ma byc szyba

2 prawy przycisk myszy i robisz z niego spline telko zwyklego , a nie smooth

3 w rendering options (bodajze ) tego splina zaznaczasz viewport i renderer

4 ustawiasz grobosc i profil na kwadrat(tzn cylinder o czterech scianach)

5 ewentualnie dopasowujesz twista

6 convertujesz do editable poly walisz czamferami po krawedziach i gotowe.

Powodzenia

Napisano

mały update ponieważ nie miałem zbytnio czasu i nie zapowiada się abym miał więc krok po kroku bede dochodził do celu (za nastepnym modelem postaram sie bardziej ) krytykujcie, komentujcie, pochwaly również mile widziane :):):):P:P:PPrzypominam to pierwszy model ale sądze ze nie ostatni

 

render6fv2.jpg

Napisano

tył nawet spoko, jeszcze coś ze zderzakiem by sie przydało zrobić.

Radze poprawić całą góre samochodu, bo troche lipnie wyszła, tzn. od dolnej lini szyb w góre

Napisano

"kumo,kumie,kumoszko"regionalne naleciałości ;) nie winikaj bedziesz zdrowszy ale to nic zdroznego czy złosliwego wręcz przeciwnie...

Okolice bocznych okien są niepokojaco płaskie, ale sie rozkręcą co ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności