Skocz do zawartości

wybór programu


Krzychu_Mac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem studentem architektury, chciałem nauczyc sie jakies programu 3d do robienia wizualizacji, projekty robie w archicadzie i w allplanie. na studiach mam zapewniony bezpłatny kurs cinemy 4d, jednak nie jestem przekonany co do tego programy(wydaje sie za łatwy), zastanawiam sie nad 3dmax lub własnie nad cinemą. Poradzcie cos moze są jeszcze jakies inne programy warte polecenia. dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

vizki... jeśli robisz w AutoCadzie to weź maxa. ta sama rodzina Autodesk :)

 

poza tym nie mam pojęcia czy silniki renderujące typu Mental Ray czy Vray są dostępne dla cinemy, a takie puginy są teoretycznie niezbędne przy robieniu DOBRYCH wizualizacji (nie mówię tutaj o tandecie jaką widać na polskim rynku developerskim) w której stawiasz na realizm vizki a nie na po prostu przedstawienie bryły w 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu_Mac: sorki mea culpa. zoabczyłem a...cad i poszło w autocad :)

 

maya stworzona jest głownie do animacji. owszem można na nich robić to samo co w maxie ale nie jestem pewien czy pójdzie ci prosciej.

"artlantis" nie znam ale jeśi to to co znaleazłem na google to zastanówmy się najpierw o jakiego rodzaju vizki ci chodzi.

 

czy o tego typu jak artlantis:

1163763522.jpg

 

czy jak 3ds max + vray:

lazienka0000sv6.jpg

(scene maded by Mario)

 

bo jeśli zadowolisz się typowym kiczem jaki proponuje artlantis i chcesz robić najzwyklejsze pseudorealistyczne vizki to artlantis ci wystarczy.

ale jeśli chcesz postawić na jakość i być może kiedyś wypuścić coś na zachód to raczej artlantis nie przejdzie i będziesz musiał siąść do najczęściej używanego zestawu czyli max i vray

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, ja polecam Archicad + 3dsMax + v-ray :)