Kuba Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Postaci chyba nie trzeba przybliżać - Inspektor Gadget, czyli taki kreskówkowy uber-MacGyver. Planuję wersję klasyczną :D Życzę powodzenia pozostałym uczestnikom :)
ognisty Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 dalej dalej rolki gadżeta :) powodzenia życzem ;)
Gość obo Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Ehhh... jak Ja nie nawidziłem Gadgeta... No ale życzę powodzenia :)
Kuba Napisano 23 Listopad 2006 Autor Napisano 23 Listopad 2006 A muzyczkę pamiętasz? :D Równie fajna jak sama bajka. Ale G. jako postać całkiem przyjemny.
nielot007 Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Witam!! no pomysl super ciekawe jak to rozwiazesz :) pozdro i powodzenia
Kuba Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Zacząłem powoli walczyć z tym modelem. Nigdy wcześniej nie robiłem czegoś takiego więc walka ma tu znaczenie dosłowne :). Na razie jestem na etapie psucia i naprawiania więc posuwam się bardzo powoli. Poniżej wrzucam pierwsze wypociny :D
nielot007 Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Witam!! zaczelo sie bardzo fajnie :) lecz czy nie lepiej guziki zrobic texturka+normala(albo i bez mormala:))?? ile narazie ma trojkatow inspektor?? pozdro i powodzenia
ftorek Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 duzo za duzo podluznych ciec na rekach... fajne kartoonowe guziki ma :) p[oopsa
Kuba Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Co do guzików - dopiero na koniec zobaczę, czy warto je modelować, czy lepiej namalować na teksturze. Ręce - jeszcze ich nie ruszałem. Poza tym nigdy wcześniej ich nie modelowałem, także chyba poczekam na innych uczestników i podejrzę jak oni to robią żeby się nauczyć :) nielot :
ftorek Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 nie musisz czekac na innych uzytkownikow: chociazby we wczesniejszych watkach w tutejszym gamedevie jest masa postaci - popatrz tam jak to jest zrobione i juz :)
Kuba Napisano 25 Listopad 2006 Autor Napisano 25 Listopad 2006 Pierwsze podejście do głowy. Idzie jak krew z nosa. Oczy najprawdopodobniej znajdą się dopiero na teksturze. Nie mam na razie pomysły na włosy. Byćmoże zostawię je tak jak teraz .
Kuba Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 Dzisiaj zacząłem poprawiać to co wydłubałem wcześniej, dorobiłem środek lokomocji, zabieram się do przefasonowania twarzy (mimo że "od tego jest policja i straż miejska" :) ). Nie wiem jak mi to wyjdzie, chciałbym żeby głowa została prostym walcem z batatem w miejscu nosa i wcięciem w miejscu ust :). Muszę odzyskać "kilka" trójkątów żeby móc wcisnąć jeszcze jeden gadżet, który kręci mi się gdzieś w okolicach potylicy :D i w końcu łeb uczesać jakoś :p
Kuba Napisano 26 Listopad 2006 Autor Napisano 26 Listopad 2006 nielot - cieszę się, że chociaż Tobie się spodobało :) Cerebrate - no rzeczywiście, jak teraz spojrzę, łapki za małe, stópki ciut za duże :D
Owen Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 siatka glowy zdecydowanie za gesta i płaszcz troche za krótki http://www.i-mockery.com/giveaways/inspectorgadget/gadget1.jpg ale ogolnie fajnie jest, tez bym chcial miec taki gadżet jak on;)
Konras Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Jejku jestescie wszyscy za szybcy :> Tak jak pisali wyzej jednak plaszcz lekko przy krotki, raczki ostro za male, ale to chyba kwestia skalowania bedzie tlyko, natomiast ksztalt kapelusza troche do poprawy... mianowicie jest za plaski, pozatem przydaloby by sie troche go uchaotycznic :::)
Chrisbear Napisano 26 Listopad 2006 Napisano 26 Listopad 2006 Ja tam sie narazie nie znam na modelowaniu postaci (moj master mnie musi nauczyć:)) ale jak dla mnie wygląda całkiem fajnie pozdrawiam
Kuba Napisano 27 Listopad 2006 Autor Napisano 27 Listopad 2006 Dzięki za rady :) Twarz trochę przerobiona, płaszcz wydłużony, dłonie przeskalowane, narzędzie śledcze dodane. Kapelusz odpowiada temu, który mam na zdjęciu referencyjnym, także raczej zostaje. Nie mogłem się oprzeć i jednak dodałem te guziki :p. Niestety tylko cztery bo na sześć limitu mi nie starczyło, heh.
Kuba Napisano 4 Grudzień 2006 Autor Napisano 4 Grudzień 2006 Wrzucam skromny WIPszot, żeby pokazać, że jeszcze walczę i się nie poddaję :D. Dzisiaj pierwsza przymiarka płaszcza. Narzędzie śledcze muszę wydłubać od nowa; porobiły się jakieś czary mary z UV i wolę zrobić je jeszcze raz. Obrazek wrzucam tak, gdyż jak próbuję go wkleić, nie wyświetla się.
Leleń Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 model dobry, textura do wywalenia :) pzdr powodzenia
ledyr Napisano 4 Grudzień 2006 Napisano 4 Grudzień 2006 popraw plaszcz koniecznie, jesli nie robisz normali to domaluj jakies faldki i zmien material bo zwykly color z noisem nie wystarczy. jak widisz w pasie ma mniejszy obwód w twoim modelu tez by sie to przydało narazie w sumie tyle, spróbuj poprawic pierw ten plaszcz
Kuba Napisano 5 Grudzień 2006 Autor Napisano 5 Grudzień 2006 Nad płaszczem będę musiał długo posiedzieć :) Co do talii - masz rację. Gadget powinien być raczej wąski w pasie :p
Kuba Napisano 9 Grudzień 2006 Autor Napisano 9 Grudzień 2006 Dobrnąłem do własnego finału. Na tym etapie kończę 9 Mini-bitwę. Pozostaje mi teraz trzymać kciuki i kibicować pozostałym uczestnikom w oczekiwaniu na kolejną :). Na koniec zdjęcie z wakacji :)
ledyr Napisano 10 Grudzień 2006 Napisano 10 Grudzień 2006 no lepiej ten płaszcz wyglada, szkoda ze nie chcesz jeszcze posiedziec nad nim, kiedys zrozumiesz swój błąd :) anyway gratulacje!
Kuba Napisano 10 Grudzień 2006 Autor Napisano 10 Grudzień 2006 Malowanie tekstury to dla mnie straszna męka. Zdaję sobie sprawę, że płaszczyk nie jest najwyższych lotów, jednak na jego poprawianie nie będę miał do 15 czasu. Następnym razem postaram się poobserwować i bardziej przyłożyć do tekstur.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się