Bro Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Jednak zmienie model na Mater'a - samochodzik z charakterem i większe pole do popisu - McQueen jest zbyt obły i nijaki - pozdro
ledyr Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 heh no wiec i tak zrobiłes jak chciales :D fajne autko ;) Powodzenia! :)
nielot007 Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 Witam!! haaha swietny pomysl widac ze jak ktosc chce czegos bardzo to to sie spelni :D:D pozdro i powodzenia
KLICEK Napisano 23 Listopad 2006 Napisano 23 Listopad 2006 ta dokladnie :D i wyszlo na Twoje pan samochodzik hehe
Bro Napisano 24 Listopad 2006 Autor Napisano 24 Listopad 2006 Myśle że jakby wygrał Environment to też bym wcisnął gdzieś jakieś auto :) Dzisiejsze wypociny - narazie ogólny zarys:
ftorek Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 wporzo idzie - ale tak sobie patrze - za duze usta ma w stosunu do frontowej czesci maski?? no nie wiem - dobrze jest :) pdaposda
nielot007 Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 Witam!! bardzo fajnie ile trojkatow ma?? bedziesz robil symetrycznego czy jednak pobawisz sie z ustami aby mialy fajna mine ?? :) i siateczke pokaz pozdro i powodzenia
Kuba Napisano 24 Listopad 2006 Napisano 24 Listopad 2006 To autko rzeczywiście będzie ciekawsze :). Jako dentysta szczególnie będę się przyglądał zębom, także proszę przyłóż się do nich :D
Jonasz_Real Napisano 25 Listopad 2006 Napisano 25 Listopad 2006 Nielot nie męcz go ile trójkątów ma, bo to pytanie bezsensu. Nawet jeszcze nie skonczył. Wszystko przyjdzie w swoim czasie. Bro życzę powodzenia. Mam przeczucie, że...zresztą nie będę Ci mówił, bo ponoc przynosi pecha ;)
Bro Napisano 25 Listopad 2006 Autor Napisano 25 Listopad 2006 To autko rzeczywiście będzie ciekawsze :). Jako dentysta szczególnie będę się przyglądał zębom, także proszę przyłóż się do nich :D Witam!! bardzo fajnie ile trojkatow ma?? bedziesz robil symetrycznego czy jednak pobawisz sie z ustami aby mialy fajna mine ?? :) Co do ilości poligonów to tak jak Jonasz_Real pisze nie ma co teraz mówić bo widaomo że liczy się końcowa wersja Chciałbym go zrobić jednak niesymetrycznego ale najpierw chce zrobić głowny zaryz Kuba_ - Uzębienie zostawie na koniec jak uporam sie z ustami Jonasz_Real - Dzięki - btw wczoraj oglądałem twoją zbroję i naprawde robi wrażenie --------------------------
Bro Napisano 27 Listopad 2006 Autor Napisano 27 Listopad 2006 Mały update - do jutra mam zamiar skończyć modelowanie i zająć się mapowaniem.
nielot007 Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 WitaM!! super sprawa :) pozdro i powdozenia
Por@szek Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Ty chyba sobie na powaznie wziales sprawe portfolio :P Cisniesz dalej ;)
Bro Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 Witam - cieszę się że się podoba Dziś skończyłem modelowanie i mapowanie - które zabrało mi sporo godzin z życiorysu - policount na chwilę obecną i tak raczej zostanie : 4942 Poraszka: Co do portfolio to ciągle cinsne :)
KLICEK Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Bro klonowanie obiektow i robienie scrina policountu moze wywolac wojne hehehe Super wyglada samochodzik, mapowanie genialne no teraz najwazniejsze :)
RA Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Przednie światła mają charakterystyczny kształt, twoja wersja trochę bez wyrazu. Przednia szyba i dach są bardziej obłe. Całość bardzo fajna. :)
Kuba Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Heh, wyszło naprawdę super. Gratuluję ukończenia modelu i z niecierpliwością czekam na teksturę :)
nielot007 Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 WitaM!! swietnie to wyglada :) mapowanie cool :) moglbys pokazac jak masz rozlozona unwrapke?? :) pozdro i powodzenia
Jonasz_Real Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 Świetne...chciałbym zobaczyc kiedys tutka, jak się wypala light mapę. Bo nie mam pojęcia jak sie do tego zabrac. :)
ftorek Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 hehe - bedzie ostro :) ladnie wyglada - ale jak RA napisal - rozni sie detalami - niestety ciut na gorsze... pospaps
arcade Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 haha w tą uvkę nie wcisnoł byś szpilki :) Bardzo porządna, solidna robota, jak zawsze :)
_michal Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 IMO uv'ka trochę za gęsto upakowana, w mipmapach kolor będzie się przelewać pomiędzy 'chunkami'. Poza tym, świetna praca.
ftorek Napisano 29 Listopad 2006 Napisano 29 Listopad 2006 empeck - ale wiekszosc bedzie pomalowana w podobny 'rdzawy' sposob - i wtedy przelewanie sie nie jest az takim problemem :) aczkolwiek - co racja to racja :) psoopa
KLICEK Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 super uv :) Bro pokaz kawalek texturek plz :D
Gość Bad Moon Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 taka mała rada: zdeforuj nieco siatke, bo tak ma zbyt regularne i proste kształty, poza tym podoba mi się :]
Bro Napisano 8 Grudzień 2006 Autor Napisano 8 Grudzień 2006 eeee... jakoś mi nie wychodziła - bede musiał txt zacząc jakoś na nowo - ostatnio robiłem ciagle helikopter :) :) - mam nadzieje że wezmę sie za samochodzik w weekend. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się