Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

szczerze mowiac to gdzie pracuje pan kurt_hectic nie mam najmniejszego znaczenia w odniesieniu do przytoczonego posta, poprostu osobiscie cos takiego bym zignorowal bo tez mi sie nie podoba podejscie... a model naprawde fajny i rzypomina orginal, nawet nie wiem o co moze Kurtowi chodzic, naprawde nie wiem model wyglada ok!?!?

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kurt . z deko przeginasz pałe juz. ale wiem ze jestes z tych normalnych - wiec wybaczam . ale juz nie męcz Nielota

btw z jakiegoś powodu mnie nie atakowałeś a mam w 99% taką samą sytuacje jak nielot. - mały obiekt max tris z limitu... dziwne.

Napisano

Kurt, musisz trochę popracowac nad swoimi emocjami. Jeśli nie trawisz modele nielota, to sobie odpusc. Nie pisz więcej nikomu tego typu rzeczy "Nie musisz sie pchac w low poly" Daj innym szansę. Zrozum, nie wszyscy są master'ami.

 

Nielot - tak jak Klicek mówił, popraw boki rybce. Będzie dobrze.

Napisano

Kurt - jakiś czas temu powiedziałeś

Twoj avatar jest fajniejszy od Twoich prac.

Spoglądając na pewną stronę na republice można dojść do analogicznego wniosku. Od czasu do czasu zajrzyj tam proszę i przypomnij sobie, że sam również nie startowałeś z najwyższego pułapu.

 

Tak przy okazji - zamiast dogryzać kolejnym osobom spróbuj nauczyć się pisać poprawnie i zrozumiale. Bełkot da się przełknąć, byle by nie raził bykami.

 

A rybka podoba mi się coraz bardziej :)

Napisano

zauwazylem ze nic tak nie napedza odpowiedzi w watku jak kilka postow Kurta :) hehe

 

przestancie juz mu dogryzac, bo nie wiem co mam teraz zrobic z tymi postami.

 

Kurt prosze podchodz do calej zabawy z dystansem staraj sie dawac wskazowki, nie obrazajac pracy innych, nie musisz wrzucac tu 20 scrinow innych modeli i tutoriali ale poprostu napisz normalnie w 2ch zdaniach (nie musisz uzywac polskich znakow ;)) co widzisz inaczej i to wszystko :) a zobaczysz ze ludzie zaczna podchodzic do tego inaczej :) patrz na Poraszka nie szczedzi krytyki wali prosto z mostu a mimo wszystko nikt go nie bije nie linczuje, nie wrzuca w niego kamieniami :) wrecz przeciwnie darzy szacunkiem ;)

 

z gory dzieki

Napisano

NIe bede komentowal postawy kurta, bo nie znam go osobiscie a z forum wiecej negatywnego zbiera niz pozytywnego przez swoje podejscie, i szczerze mialem nadzieje ze jak rozpocznie prace w cdpr to zmieni podejscie. bardzo sie co do Ciebie pomylilem kurt.

 

wole sie wypowiedziec na temat modelu. Generalnie wyglada dobrze, szczegolnie na objekt do game artu ktory byl robiony przez osobe ktora w tym, ze tak to ujme, nie siedzi. Mnie samemu daleko do perfekcji wiec ...

Na Twoim miejscu bym wyprostowal siatke ( bez rzadnych pseudo ruchow pletwa itd.) i sprobowal podpiac ja pod kilka kosci aby ladnie mozna bylo deformowac. Patrzac na siatke sadze ze oczy powinienes dac jako zwykle kule aby pozniej spokojnie je obrocic i uzyskac sensowne spojrzenie ( fajnie moze wygladac z zezem). Co napewno bym poprawil to wokolo oczy takie faldki ktore maja zdecydowanie za duzo tri i dalbym je na normal mapie. Zakladajac, ze to nie jest HP pod normala tylko juz low. Sugerujac dalej, jak juz wezmiesz sie za robienie textury dalbym koncowki pletw na alphie przez co mozna uzyskac fajny efekt polprzezroczystosci.

Fajna pracka poza tym.

 

Co do mojej krytyki Klicor jak juz wspomniales, lepiej mi krytykowac ( mniej lub bardziej konstruktywnie to zalezy od innych ) prace innych ludzi niz samemu przyjmowac krytyke. Ale to chyba ludzkie? EOT

Napisano

"hmmm patrzac po twoich modelach/texturach" - a gdzie ty moje pracki widziales? bo ja priv nic od 2 lat nie zrobilem ! |||

"chcialbym sie nauczyc" - no i w tym sek! gdybym nie chcial Ci pomoc to bym wogule nic nie pisal, albo bym cos walnal typu "jest naprawdę dobrze".

 

moim zdaniem czerwony obszar jest slaby poniewaz:

1) poly jakie tam wsadziles sa proste... ryba nie jest posta :\ ryba jest gibka, obslizgla ect. poly ukladaja sie w kwadraty, przecinaja pod katem prostym,,,,moze powinny tam sinusoidy i parabole powstawc? jakas lepsza topologia?

2)okolice oczu sa slabe z 2 powodow:

a) po prostu zle wygladaja> nie tworza czystego owala, tylko jakies pokrzywione sa

b) maja duza za duzo poly-> tak jak pisalem-> dostalbys ten model po poprawki

71e81e3920955779.html

 

i tradycyjnie inspiracja, zebys mogl lookac i wywnioskowac co jak powinno byc zrobione...

1a5d15d114deacb1.html

okolice nosa, oczu...u Ciebie jest tyle poly co tutaj ma caly model

 

9074a838d2d543ef.html

i ogonie: jak mamy plaska powierznie, na ktorej nic sie nie dzieje, czyli plecy lub fragmenty reki, nogi to dajemy tam malo poly, a jesli mamy okolice twarzy czy powierzchnie takie, ktore sie skrecaja, ktore tworza ogolny kontur to tam trzeba troche poly dodac > co by kantow nie bylo. dlatego tez siatka skadajaca sie z dobrze wykorzystanych poly prawie nigdy nie jest idealnie kwadratowa tylko jest powykrecana i powyginana, zeby poupychac poly tylko tam gdzie sa potrzebne.

a320a213a523aa9b.html

ps. nie wiem czemu obrazki sie nie pokazuja. dobrze je wkleilem.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a5d15d114deacb1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71e81e3920955779.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9074a838d2d543ef.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a320a213a523aa9b.html

 

i jeszcze jedno. > porasz, zmienilem sie troche ale przedewszystkim to wy sie zmieniliscie-na lepsze. lol , pamietasz jak kiedys ludzie reagowali na moje posty? normalnie, prosto i po chamsku wysmiewali mnie, teraz jest inaczej. napisalem co napisalem, bo nie mialem czasu na wiecej, po prostu za powznie to potraktowaliscie. w przyszlosci prosze sie tak nie podniecac ._o

Napisano

Biedny Nielot ze musi na to wszystko patrzec w swoim watku :>, a tak przy okazji to kiedy zobaczymy jakies teksturki?:)

ps. co do ksztaltu rybki to mozna ja tez wrzucic taka jaka jest do zbrusha albo mudboxa i tam "powklesniac" albo "pouwypuklac", mi przynajmniej sie zdaje ze tak jest latwiej czasami niz uzywac tych soft selection itd ^^

Napisano

Witam!!

kurt --> to to ja rozumiem :) dzieki poprawi sie :)

konras-->hehehe:D texturki?? nie mam pojeica od paru dni nic nie robilem (brak czasu) :)chyba masz racje aby uwypulic w zbrushu duzo szybciej wygodniej :)

ok teraz moje pytanie :D

o normale sie rozchodzi

mam zrobiony model lp (wyzej) i chce zrobic do tego modelu normale czy ten model trzeba jakos przygotowac pod normale do zbrusha(chodzi o siatke) ??

pozdro

Napisano
Witam!!

troche poprawilem :)

siatki jeszcze nie poprawialem :)

w zbrushu troche poprawilem ksztalt :)

pozdro

 

W mordkę zastanawiam się nad tą rybką i nie wiem czy to ma być Marlin Błazenek czy też Nemo ;), IMO z facem coś jest nie tak, [nie znam się na vertexach] ale płetwa grzbietowa powinna być cieńsza, i zaczynać się niżej, jeszcze jedna sprawa, 2 płetwy - a nie 1 ;),

kilka fotek z natury może Tobie pomoże jeśli chodzi o rybkę ;D,

1. http://home.tiscali.nl/jeroenw/img/nemo25-06-04a.JPG

2. http://www.amonline.net.au/fishes/fishfacts/images/aocellar2.jpg

3. http://www.amonline.net.au/fishes/fishfacts/images/aocell2.jpg

:cool: . Całość robi na razie niezbyt "przyjazne" wrażenie w szczególności że jest to pozytywny bohater filmu dla dzieci ;). bez urazy. . . (może to przez brak texturek), ale źle mu z pyska patrzy. :D i rozumiem że jest to jeszcze nie finał dlatego się nieczepiam, życzę powodzonka

Pozdrawiam

(hmm, może w końcu powinienem spróbować tego 3d,)

Gość Marioza
Napisano

ryba sie zapowiada ciekawie , czas na texures :)

Napisano

Witam!!

sorki z enie dokonczylem :(

tez zaluje :(

sie zdenerwowalem :D

kilkanascie razy jak zaczynalem dalej robic pojawial sie malutki blad ktory zmuszal mnie do robienia od nowa (pewnej czynnosci) i tak to trwalo...az sie czas skonczyl :D

ale i tak go skoncze tylko nie wiem kiedy ;P

pozdro i dzieki za komentarze w moim watku :)

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności