JohnZi Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 O to efekty mojej ostatniej pracy: (hmm nie wiem jak z kolorkami u was bedzie, bo robilem to na starym monitorze, a on chyba nie odwzorowuje dokladnie kolorow:/ w sumie u mnie wygladalo ok) i kleje: a tutaj mam dla chetnych model zarowki;] http://rapidshare.com/files/5155398/zarowka.max jak ktos ma ochote moze tu zamiescic jakies fajne studio( w sumie to bylo moje poczatkowe zalozenie, no ale nie wyszlo:p) i podzieli sie ustawieniami;] pozdro
Cerebrate Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 ten napis powinien być biały chyba :) i troche przezroczysty ale ogółem miodna
Hynol Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Tekstura podłoża nie w skali żarówki i rozmazana (kompresja). Szkło wygląda na nie fresnelowskie. Nie widać włókna żarnika. Poza tym git ;).
krzyhhh Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 czy ten napis nie jest za wielki ? i jw. niebieskoo ;) ale ogólnie to ładny model&render knysza :* sam zacznij klikać coś ;) hyhy
JohnZi Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 jesli chodzi o napisa to widzialem rozne kolory i rozmiary, jedne byly czarne, drugie biale, zlote tez byly;] niebiesko pewnie przez to, jak juz pisalem, przez moj monitorek:p dzieki za komenty:*
piksar Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 troszkę liznąłem już modelowania ale powiedz mi jak zrobiłeś gwint żarówki taki mały tutek by się zdał ----------- Xiz0r - nie bądź taki cwany (lol)
Orangegraphics Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 a ja ujmę to inaczej:D podoba mi się bardzo model sam. jak zrobiłeś gwint? bo nia mam pojęcia jak to zrobić:D
JohnZi Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 hehe a juz myslalem ze nie spytacie :D rzecz bardzo prosta chos trzeba cierpliwosci:P 1.Pierw zapodajemy cylindra, nie musi byc duzo sides, u mnie chyba bylo standardowo 18;] 2.Nastepnie trzeba stworzyc helixa(spirale) i dopasowac go/ja do tegoz cylindra, nadajac porzadana liczbe zapetlen 3. teraz nalezy nadac pogrubienie tej helixy, bodajze opcja"display mesh" czy jakos tak. Wystarcza doslownie 3 sciany;] 4. teraz czas na booleana, ale z opcja refine, zeby nam za bardzo siatka nie namieszal;] Bo tej operacji czesc ktora wymaga cierpliwosci, a mianowicie usuwanie vertexow, ktorych jest dosc sporo:p Jednak pozniej skaplem sie ze wystarczy zaznacycz wszsytkie vertexy i odzaczyc tylko te z glownych krawedzi cylindra( co za inteligent :D :D) 5. jak juz mamy glowny ksztalt gwinta, to teraz wystarczy tylko extrudzik i odpowiednie chamfery. Calosc wyglada mniej wiecej tak:
Cerebrate Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 gwint :) loft po spirali edit@ a sry nie widziałem ze juz napisałeś :)
Hynol Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Hehehe - to są drodzy panowie hardcorowe metody ;). Gwint nie musi być faktycznie gwintem, bo nikt tego nie będzie wkręcał, a widać tylko 180 stopni takiego modelu.
krzyhhh Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 haha hylon.. czytasz mi w myślach :)) ja często tak dawałem.. że slince plane pod ukosem i już.. potem edge extrude i chamfery :) i nie widać że to nie prawdziwy gwint ;) ale tak można robić jeżeli gwint nie odgrywa głównej roli w scenie... a w tym przypadku gwint jest prawie na pierwszym planie pozdr. (+)no piksar ma też recję... dla spokojnego sumienia można robić perfekcyjnie ... ale skoro nie widać różnicy.. to po co przepłacać :]
piksar Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 a propos trzech ostatnich postów - tak robiłem ale chciałem efekt perfekcyjny
JohnZi Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 nooo, piksar to wie o co chodzi:] nie wolno tak na "odwal sie" robic:p
Secator Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 fotorealizm to to nie jest :] Ale ładne za to :D
kostek1888 Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 dla mnie bomba :] yyyy to znaczy żarówka hehe...bardzo fajna !!
pecet Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 żarówka wygląda na tym podłozu jakby była ogromna, i jeszcze widać tam w odbiciach słońce, chyba powinno bardziej sie odbijać i oślepiać troche ;) a tak ogólnie ładny model
JohnZi Napisano 28 Listopad 2006 Autor Napisano 28 Listopad 2006 slonce jest za chmurami troszke:P No i nie wydaje mi sie aby byla za duza w stosunku do podloza, no ale kazy ma swoje zdanie;]
tadzio Napisano 28 Listopad 2006 Napisano 28 Listopad 2006 Dopracowane, szczegolowe i ... ladne. Tylko szklo mi nie lezy.
Rekomendowane odpowiedzi