Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

O to efekty mojej ostatniej pracy:

 

zaroowadonepg7.th.jpg

(hmm nie wiem jak z kolorkami u was bedzie, bo robilem to na starym monitorze, a on chyba nie odwzorowuje dokladnie kolorow:/ w sumie u mnie wygladalo ok)

i kleje:

zarowa2wy7.th.jpg

zarowa1lx2.th.jpg

zarowa3psez9.th.jpg

 

a tutaj mam dla chetnych model zarowki;]

http://rapidshare.com/files/5155398/zarowka.max

 

jak ktos ma ochote moze tu zamiescic jakies fajne studio( w sumie to bylo moje poczatkowe zalozenie, no ale nie wyszlo:p) i podzieli sie ustawieniami;]

pozdro

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tekstura podłoża nie w skali żarówki i rozmazana (kompresja). Szkło wygląda na nie fresnelowskie. Nie widać włókna żarnika. Poza tym git ;).

Napisano

jesli chodzi o napisa to widzialem rozne kolory i rozmiary, jedne byly czarne, drugie biale, zlote tez byly;] niebiesko pewnie przez to, jak juz pisalem, przez moj monitorek:p dzieki za komenty:*

Napisano

troszkę liznąłem już modelowania ale powiedz mi jak zrobiłeś gwint żarówki

taki mały tutek by się zdał

 

 

-----------

Xiz0r - nie bądź taki cwany (lol)

Napisano

hehe a juz myslalem ze nie spytacie :D rzecz bardzo prosta chos trzeba cierpliwosci:P

1.Pierw zapodajemy cylindra, nie musi byc duzo sides, u mnie chyba bylo standardowo 18;]

2.Nastepnie trzeba stworzyc helixa(spirale) i dopasowac go/ja do tegoz cylindra, nadajac porzadana liczbe zapetlen

3. teraz nalezy nadac pogrubienie tej helixy, bodajze opcja"display mesh" czy jakos tak. Wystarcza doslownie 3 sciany;]

4. teraz czas na booleana, ale z opcja refine, zeby nam za bardzo siatka nie namieszal;] Bo tej operacji czesc ktora wymaga cierpliwosci, a mianowicie usuwanie vertexow, ktorych jest dosc sporo:p Jednak pozniej skaplem sie ze wystarczy zaznacycz wszsytkie vertexy i odzaczyc tylko te z glownych krawedzi cylindra( co za inteligent :D :D)

5. jak juz mamy glowny ksztalt gwinta, to teraz wystarczy tylko extrudzik i odpowiednie chamfery.

Calosc wyglada mniej wiecej tak:

gwintiq4.jpg

Napisano

Hehehe - to są drodzy panowie hardcorowe metody ;). Gwint nie musi być faktycznie gwintem, bo nikt tego nie będzie wkręcał, a widać tylko 180 stopni takiego modelu.

Napisano

haha hylon.. czytasz mi w myślach :)) ja często tak dawałem.. że slince plane pod ukosem i już.. potem edge extrude i chamfery :) i nie widać że to nie prawdziwy gwint ;)

 

ale tak można robić jeżeli gwint nie odgrywa głównej roli w scenie... a w tym przypadku gwint jest prawie na pierwszym planie

pozdr.

(+)no piksar ma też recję... dla spokojnego sumienia można robić perfekcyjnie ... ale skoro nie widać różnicy.. to po co przepłacać :]

Napisano

żarówka wygląda na tym podłozu jakby była ogromna, i jeszcze widać tam w odbiciach słońce, chyba powinno bardziej sie odbijać i oślepiać troche ;)

 

a tak ogólnie ładny model




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności