pioootras Napisano 11 Grudzień 2006 Napisano 11 Grudzień 2006 Dlaczego wychodza takie bledy skoro mam displacement 3d i zaznaczone keep conturity... ma ktos moze jakas rade?
Bacry Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 jesteś pewien, że to błędy? czy zwyczajnie tak się łączą sąsiednie ściany z powodu nieciągłości tekstury.
Orangegraphics Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 przecież jest ok. to tak jak mówi Bacry błąd tekstury, może dge lenghtem się pobaw;)
Ania Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 może spróbuj jeszcze edge tresh pomniejszyć, ale nie wiem czy pomoże, dziwne że się tak robi.
JunioR Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 mi na cos podobniego pomagal shift, ale nie jestem pewien czy to akurat ten sam problem co u mnie. pozdrawiam!
Simple_man Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 Miałem ten sam problem. Pomogło zweldowanie egda, a potem ustawienie smoothig group dla nowych faców. P.S. podobają mi się polskie końcówki w wyrazach angielskich :)
SWRSC Napisano 15 Grudzień 2006 Napisano 15 Grudzień 2006 po co displace dawac na takie elementy? bumpem uzyskasz nmiemalże identyczny efek i zaoszczędzisz sporo pamięci. W PS jednym pociagnieciem pendzla postrzepisz krawędzie
pioootras Napisano 15 Grudzień 2006 Autor Napisano 15 Grudzień 2006 operowanie edge lenght i edge tresh niewiele daje, shift to tez nie to... sprobuje jeszcze rady simple_mana a co do bumpa to juz nie to samo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się