Napisano 11 Grudzień 200618 l Dlaczego wychodza takie bledy skoro mam displacement 3d i zaznaczone keep conturity... ma ktos moze jakas rade?
Napisano 14 Grudzień 200618 l jesteś pewien, że to błędy? czy zwyczajnie tak się łączą sąsiednie ściany z powodu nieciągłości tekstury.
Napisano 14 Grudzień 200618 l przecież jest ok. to tak jak mówi Bacry błąd tekstury, może dge lenghtem się pobaw;)
Napisano 14 Grudzień 200618 l może spróbuj jeszcze edge tresh pomniejszyć, ale nie wiem czy pomoże, dziwne że się tak robi.
Napisano 15 Grudzień 200618 l mi na cos podobniego pomagal shift, ale nie jestem pewien czy to akurat ten sam problem co u mnie. pozdrawiam!
Napisano 15 Grudzień 200618 l Miałem ten sam problem. Pomogło zweldowanie egda, a potem ustawienie smoothig group dla nowych faców. P.S. podobają mi się polskie końcówki w wyrazach angielskich :)
Napisano 15 Grudzień 200618 l po co displace dawac na takie elementy? bumpem uzyskasz nmiemalże identyczny efek i zaoszczędzisz sporo pamięci. W PS jednym pociagnieciem pendzla postrzepisz krawędzie
Napisano 15 Grudzień 200618 l Autor operowanie edge lenght i edge tresh niewiele daje, shift to tez nie to... sprobuje jeszcze rady simple_mana a co do bumpa to juz nie to samo...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto