Napisano 12 Grudzień 200618 l jaka najlepiej metodą modelowac głowę dla poczatkujacego za pomoca boxa, nurbs, czy planeów ? ma ktos jakies dobre tutoriale? albo wideotutoriale?
Napisano 12 Grudzień 200618 l http://www.max3d.pl/show.php?id=tut_video by Klicek (Wings 3D) Prosilbym też o wykazanie sie odrobina samoinicjatywy i przeszukania http://www.google.com lub wszelakich serwisów związanych z grafiką komputerową gdzie szybko mozna znalezc odpowiedz. Pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200618 l Co do metody to musisz sam wybrać co Ci leży, niektórzy wolą z boxa, niektórzy z poly, na pewno odradzam nurbsy. Tutoriali jest dużo, trzeba tylko poszukać jak już kolega tweety wspomniał. Poszperaj po sieci np. na takich stronach: http://www.3dtotal.com http://www.cgsociety.org http://www.3d-palace.com http://www.subdivisionmodeling.com http://www.3dtutorials.sk Napewno coś znajdziesz :) Warto też zajrzeć do działu tutoriale/3ds max na głównej stronie serwisu, znajdziesz tam np. taki tutorial http://www.max3d.pl/tut.php?id=43 Pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200618 l piotrek napisał: A widzisz, to wielka szkoda, bo to świetny link. BTW u mnie działa. pewnie, ze to swietny tutek, widzialem go kiedys, ale w tej chwili u mnie link tez nie dziala :( dziwne...
Napisano 12 Grudzień 200618 l Moim zdaniem najłatwiej wymodelować głowę z łat. Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max 6 i nie powiem, żeby powstał zachwycający model( oczywiście przez moje małe umiejętności), ale przypominało to twarz.
Napisano 12 Grudzień 200618 l Mim zdaniem najperw naucz sie modelowac z boxa, wyczucie proporcji łatwiejsze ale trudniej w detal wchodzisz. Jak opanujesz to przerzucić się można na "face to face" łatwiej detal robic, ale trudnej o proporcje.
Napisano 12 Grudzień 200618 l Z drugiej strony, jeśli ma odpowiednie referencje (zdjęcia - front, top, side) to też nie koniecznie będą złe proporcje. Spróbuj różnych technik i sam wybierz dla siebie odpowiednią... ps. (ad tego linka, chyba nie zrozumiałemo co chodzi, bo link do tutka klicka rzeczywiście nie działa...)
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor a skad mozna sciagnac jakies dobre blueprinty do głowy bo szukałem i niewiele znalazłem a to co znalazłem to rzuty nie pasują np. rzut z przodu nie za bardzo pasuje do rzutu z boku i zgóry.
Napisano 13 Grudzień 200618 l repciu--> prosze bardzo :) http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html
Napisano 13 Grudzień 200618 l http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html moze sie nadac. nie zawsze znajdziesz dokladne foty, musisz sobie je w np. photoshopie poustawiac(przesklaowac itp) Cytat na pewno odradzam nurbsy.Vorek czemu? Edit: heh nielot szybszy:P
Napisano 13 Grudzień 200618 l przy okazji bardzo polecam video tutki Erica Maslovskiego znajdziesz je tu: http://www.3dtutorials.sk/index.php?page=6 przy okazji uczy podstaw robienia tekstury glowy w fociakowym-szopie (tez se wymyslilem... :))
Napisano 14 Grudzień 200618 l przeskaluj edge wzdłuż osi środkowej do zera (żeby były równe i płaskie i ładnie przylegały do innej strony)
Napisano 15 Grudzień 200618 l Autor to to wiem poprostu nie chcialo mi sie, a reszta to tak ok czy raczej cos do poprawienia?
Napisano 15 Grudzień 200618 l Autor cos mi sie przestawilo w 3d maxie i jak chce przesuwac vertexy w maxie za w rozne strony to vertex mi przeskakuje jakby raz w prawo raz w lewo nie moge plynnie przesuwac go ! jak to przestawic bo nie moge nic zrobic