Napisano 13 Grudzień 200618 l Witaj ponownie wszystkich, tym razem chce wam pokazać dwa obiekty. Jeden to skończona wiewióra, a drugi to nie dokończona głowa. Co do głowy to raczej nie planuje kończyć tego obiektu bo powstał jedynie po to aby sobie troszkę poćwiczyć. Co do wiewióry to jest to skończony obiekty (z przed 2 miesięcy) więc tym bardziej nic tam nie będę kombinował. [ATTACH]40366[/ATTACH] [ATTACH]40367[/ATTACH]
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor KLICEK - dzięki, no cóż coś się potrafi. Zamierz jeszcze powklejać parę rzutów wiewióry ale obecnie nie na swoim kompie wiec wkleiłem co miałem pod rękom.
Napisano 13 Grudzień 200618 l Hej ho- wiewiórka jest słodka :), ale nie zostawiaj jej jeszcze- przebudowa łapek (obszaru między korpusem a "stópkami") bardzo dużo by wniosła. Pozerkaj jak tam kości przebiegają i jak są mięśnie poprzyczepiane. Pozdrawiam,
Napisano 13 Grudzień 200618 l wiewiórce nie powinno być widać żeber, bo wiewiórki się nie odchudzają. ale oprócz tego fajna.
Napisano 13 Grudzień 200618 l Co do gowy to nad kącikami ust trzeba popracowac, bo łeb może byc fajny.
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor Dzięki wszystkim na miłe komentarzem :). Ania - nie miałem wpływu na wprowadzenie żeber, kazali to zrobiłem. Masz fajne port-folio i niezłe rysunki. Najbardziej intrygująca praca to - creature (kategoria - speed - 2d and 3d). Cóż za brutalna wyobraźnia. _kuba_ - faktycznie kąciki trochę jakby nie dopracowane ale to może już w następnym modelu. Co do głów to mam dość więc aktualnie to planuje jakiś samochodzik, co za dużo to nie zdrowo. P.S Muszę przyznać że jestem miło zaskoczony (nareszcie) że nie komentują moich prac amatorzy albo początkujący (bo tak się wcześniej zdarzało) tylko nieźli profesjonaliści .
Napisano 13 Grudzień 200618 l świetny model wiewiórki, co do twarzy to trzeba by poprzesuwać vertexy jeszcze, choć wiem ze to nie jest takie proste :) pokaż siatki
Napisano 13 Grudzień 200618 l a czy "amatorzy albo początkujący" nie mogą w twoim wątku komentowac? Fajne pracki. Pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200618 l Też tak myślę. Nie pomyslałesz o słabeuszach, bo też nim byłesz. ;) Pokaż Bobra jeśli możesz?
Napisano 13 Grudzień 200618 l Owszem, delikatnie przegiąłeś. Wiewiórka bardzo fajna, główka też ale moim zdaniem łuki brwiowe lekko za mocno zarysowane i wysunięte do przodu, dawaj jakieś siateczki, jeśli możesz. Pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor Jak już pisałem nie jestem na swoim kompie więc nie mam reszty pod rękom. Jak tylko będę to na pewno wkleję. Co do bobra to spoko będzie, może nawet coś więcej ale jeszcze nie teraz.
Napisano 13 Grudzień 200618 l wiewiórce nie powinno być widać żeber, bo wiewiórki się nie odchudzają. Bo jej orzechów brakło... :) Ależ się tej jednej wypowiedzi czepiacie, mnie ona jakoś nie obraziła, prace są fajne, dlatego większej liczbie osób się chciało napisać po prostu. Jeszcze co do wiewiórki, to dziwne wydaje mi się połączenie tylkiej nogi z tułowiem, ale jeśli chodzi o głowe to super. Głowa też ładna, zobaczymy jak poradzisz sobie z uszami :) PS. Pokaż siateczki :)
Napisano 14 Grudzień 200618 l Autor A teraz mały bonusik który pozwolono mi pokazać. Tak wygląda futro zrobione przez firm DGR (Digital Graphic Reality - http://www.dgr.pl) do pewnej produkcji - więcej nie powiem więc nawet nie pytać. Małe objaśnienie: 1) Wiewióra jest teraz bardziej chuda bo plany się zmieniły i obecnie jest to - samiczka. 2) Bóbr jest zrobiony prze zemnie ale jak już pisałem nie mam pod ręką obiektu więc na razie wam więcej nie pokaże. [ATTACH]40362[/ATTACH] [ATTACH]40363[/ATTACH]
Napisano 14 Grudzień 200618 l a w czym to robiłeś? ładna głowa ,jeszcze tylko ucho..i poprawa powiek.. u wiewióry łapki i chyba ucho..poza tym wygląda na wkurzoną:D pozdro edit: z tym futerkiem wygląda ładnie ;P
Napisano 14 Grudzień 200618 l bóbr wyszedł naprawdę świetnie! tylko dodać miłe otoczenie, światełko i scenka gotowa! szczerze podziwiam :)
Napisano 14 Grudzień 200618 l Autor Obiekty wymodelowałem w XSI - XSI górą :). Co do futra to początkowo zostało ułożone w XSI ale ostateczna wersja została zrobiona w programie Maya. Obiekty są animowane w M. (widziałem animacje bobra i aż miło patrzeć jak sobie chodzi) dlatego tam futerko zostało ułożone. Jak chcecie wiedzieć czemu tak to poszukajcie na forum tematu o problemie eksportu ustawień futra z XSI do MAYA.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto