Skocz do zawartości

Minibitwa #10 - lieutenant Raziel


_michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jeezu emp nie słuchaj sie tych wszystkich bzdur "tak powinno być siak powinno być" lol...to ma być NOWE wcielenie, mam nadzieje ze dorzucisz coś od siebie...i zwiększysz minimalnie dłonie bo imo giną gdzieś w całej sylwetce...i ogólnie mi sie podoba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W międzyczasie wykluł się low (4464 tris so far), dodałem też trochę szczegółów do high. obydwa oczywiście jeszcze nieskończone. Jest tu parę baboli w proporcjach (zwłaszcza maleńka główka :rolleyes: nie mam pojęcia dlaczego taka mała wyszła hehe), ale będę je poprawiać na samym końcu, po wypieczeniu normali, szczerze mówiąc nie chce mi się teraz poprawiać dwóch modeli równocześnie.

 

i obrazek:

08.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo louek XD

Z mojej stronie na haju popracuj jeszcze troche, szczegolnie wez troche na klate, jakis pepek, sutek etc. Poplyn, jak nie zdarzysz na termin to co? Mam watpliwosci co do oczu, czy czasem zewnetrze kolo oczodolu, brew , nie powinna sie troche ostrzej konczyc, a nie tak lagodnie w skron przechodzic. Wiesz to tak tylko spojrzenie laika wiec mnie nie deletuj odrazu :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja low poly bardzo fajnie wyglada :> Zawsze mnie to zastanawialo jak sie podchodzi do modelowania low na podstawie hipoly. Jestem bardzo ciekaw jak normal mapa bedzie sie sprawowac. Wiekszosc ludzi dziala tutaj na zbrushu, ciekawe czy ten trud wlozony w modelowanie tego recznie sie oplaci :> Ah no i bym zapomnial :) Pokarz jak wygladaja jego plecy :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę skończyć mapowanie, oraz dodać jeszcze trochę detalu do tułowia. Potem wrzucę low+normal.

 

A modeluje się normalnie :) kopiuję część high na osobną warstwę, warstwie high wyłączam selectability, a potem to co skopiowałem modyfikuję już jako low, ewentualnie modeluję od podstaw wokół high (tak zrobiłem ręce i buty).

 

Zbrush dobre narzędzie, ale jakoś nie mam czasu się za niego zabrać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Updejcik :)

 

Low zamapowany, normal jeszcze work-in-progress, muszę zrobić high pod szmatkę, dodać trochę detalu z bumpa i wyrzeźbić plecy :)

 

Konras, normalik specjalnie dla Ciebie :*

 

09.jpg

 

Te bugi w oświetleniu znikną, jak wyexportuję mesha z kostkami :).

 

Narazie użyłem 1x1024x1024 na ciało+skrzydła, 512x512 na włosy i druga 512x512 na twarz, oczy i wnętrze ust. Z ostatniego 512x512 zrobię cubemapkę pod odbicia na metalowe części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest z maxa, tylko printscreen z engine, game contentu się nie renderuje hyhy. I to nie jest nowe UT, bo to jeszcze nie wyszło heh, nie mogę się doczekać jakiejś porządnej gry z edytorem Unreal3 Engine, a te durne Gearsy nie wyszły na PC, natomiast Roboblitz jakoś mnie nie kręci.

 

Zresztą, ja maxa nie używam, tylko Softimage XSI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Giera Roboblitz jest na UE3 i juz wyszła. No i wedlug opisu: "Customized Unreal Engine 3 Editor Included" :)

Niestety Pixel Shader 2.0b wymagany... Brak tej literki na koncu mnie zdyskwalifikował. :(

Co do modelu to klata taka mało zdetalizowana troche. Jakieś żebra czy cuś... poza tym super.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ponoć Roboblitz ma edytor, ale jest on 'customized', czyli obawiam się że coś przy nim namieszali :( Zresztą pisałem wyżej, że mnie ta gra nie kręci i jakoś nie chce mi się jej modować.

 

Dobra, wracam do Raziela, bo się OT zrobił :P

 

Klatę jeszcze podszlifuję, to właśnie są te detale o których pisałem wyżej, po prostu mapowałem low, nie dorabiałem nic na high narazie.

 

Z drugiej strony trzeba pójść na kompromisy, bo nigdy go nie skończę, hehe

 

ledyr - tak, ma to po mamie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ostatni obrazek na dziś. Trochę oszukiwałem, bo zmodyfikowałem defaultowy rig z XSI, zamiast budować swój od nowa, ale co tam, przynajmniej nie używam bipeda :D

 

10.jpg

 

Jeszcze tu brakuje tylko kości nadgarstka, ale już dziś mam dość.

 

Dobranoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no biped po to jest zeby go uzywac :P za kare powiem ze masz na czole pięcioboka :D ;) a ogólnie to ładnie, tylko te skrzydła jakoś fajnie pozaginaj bo nie mogą być takie latawce ;) no to czekać na texturki teraz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj dobre to, dobre. Mógłbyś powiedzieć do jakiego silnika to eksportujesz? Już na tym etapie wygląda rewelacyjnie :) Sam planuję na zakończenie wrzucić swój jako static do CoD2, żeby zobaczyć jak wygląda. Jednak biorąc pod uwagę nieudolność procesu eksportowania do tej gry, nie wiem czy mi się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, umknęło mi to coś na czole lol. Skrzydła już spradzwałem ze szkieletem i całkiem nieźle dają się złożyć :)

 

Engine jest firmy w której pracuję, nic publicznego. Jak będziesz robić prezentację modelu postaraj się zrobić jakieś ciekawe oświetlenie, u mnie są dwa światła directional i jedno ambient. Dużo daje rim light, które oświetla kontur obiektu. Fajnie też wygląda oświetlenie żółto-niebieskie, którego niektórzy używają.

 

O CoD2 nic niestety nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

i tam gadanie, nawet jesli dobrze się nie czujesz w texturach, to pojedz z fot plus troche babrochów i nakrapiania , grunt to tylko wyczuc sprawę , najwazniejszy jest efekt koncowy a nie to jak do niego się dochodzi, nie wszsytko zaraz trzeba koniecznie malować,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie dużo lepiej wyglądało jak mu przyczeszesz włosy za ucho. Albo rónwomiernie zwichrujesz. Teraz wygląda jak obcinany na nocnik albo miske (nocnik na głowe i dookołą).

 

No i może ten szal co jest z przodu zmienił by się w płaszcz z tyłu...

 

a ogólnie tak trzymaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na skrzydłach jest mało ścianek, by łatwiej było mi je zrigować, nawet to działa hehe, ale teraz nie bardzo mam jak pokazać, miałem z różnych powodów mały zastój :/

 

Zabrałem się też za texa, ale na pewno nie zdążę skończyć.

 

12.jpg

 

Proszę się skrzydeł nie czepiać, tylko wstępnie je pomalowałem, by szare nie były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film się nazywa :) Ale Depp w filmie ma na imię Willy Wonka, książka i pierwsza ekranizacja to Willy Wonka i Fabryka Czekolady, zresztą polecam :) zarówno książkę, jak i pierwszą ekranizację z Gene Wilderem.

 

Jeszcze mi sprecyzuj co masz na myśli z wypalaniem normalmapki i bake complete map ze skylight, trochę nie rozumiem O_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie wylgada, tylko ta glowa brzydka jest(textura) wyglada jakby wrocil od wizazystki. jakis make up ma? stonuj lekko diffa i bedzie git. A tak poza tym to piknie. uwielbiam serie LOK. Ale i tak wole Kaina z Defiance`a:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności