Skocz do zawartości

Minibitwa #10 - lieutenant Raziel


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

A on niemiał takich szponów? Bo teraz ręce wyglądają za bardzo jak u pingwina z batmana.W sumie grałem tylko w wersje co go już przerobili na upadłego wampira, i takich skrzydeł ładnych niemiał, tylko dwie szmatki latające za nim:)

  • Odpowiedzi 112
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tylko mi fryzura nie lezy, nie wiem czemy ale gosci z rowno przystrzyzonymi wlosami z rownym przedzialkiem przez srodek to takie wafle, some kind of gay IMO. Ale to tylko moje odczucie :] Kucyk imo by lepiej wyszedl

Napisano

jeezu emp nie słuchaj sie tych wszystkich bzdur "tak powinno być siak powinno być" lol...to ma być NOWE wcielenie, mam nadzieje ze dorzucisz coś od siebie...i zwiększysz minimalnie dłonie bo imo giną gdzieś w całej sylwetce...i ogólnie mi sie podoba :)

Napisano

Wiesz, to jest zupełnie inne wcielenie niż in-game. W żadnym miejscu, żadnej z trzech części Legacy of Kain w której Raziel był postacią grywalną (SR, SR1, Defiance) nie było możliwości grania tym wcieleniem postaci.

Napisano

W międzyczasie wykluł się low (4464 tris so far), dodałem też trochę szczegółów do high. obydwa oczywiście jeszcze nieskończone. Jest tu parę baboli w proporcjach (zwłaszcza maleńka główka :rolleyes: nie mam pojęcia dlaczego taka mała wyszła hehe), ale będę je poprawiać na samym końcu, po wypieczeniu normali, szczerze mówiąc nie chce mi się teraz poprawiać dwóch modeli równocześnie.

 

i obrazek:

08.jpg

Napisano

Oooo louek XD

Z mojej stronie na haju popracuj jeszcze troche, szczegolnie wez troche na klate, jakis pepek, sutek etc. Poplyn, jak nie zdarzysz na termin to co? Mam watpliwosci co do oczu, czy czasem zewnetrze kolo oczodolu, brew , nie powinna sie troche ostrzej konczyc, a nie tak lagodnie w skron przechodzic. Wiesz to tak tylko spojrzenie laika wiec mnie nie deletuj odrazu :]

Napisano

Wersja low poly bardzo fajnie wyglada :> Zawsze mnie to zastanawialo jak sie podchodzi do modelowania low na podstawie hipoly. Jestem bardzo ciekaw jak normal mapa bedzie sie sprawowac. Wiekszosc ludzi dziala tutaj na zbrushu, ciekawe czy ten trud wlozony w modelowanie tego recznie sie oplaci :> Ah no i bym zapomnial :) Pokarz jak wygladaja jego plecy :)

Pozdrawiam

Napisano

Muszę skończyć mapowanie, oraz dodać jeszcze trochę detalu do tułowia. Potem wrzucę low+normal.

 

A modeluje się normalnie :) kopiuję część high na osobną warstwę, warstwie high wyłączam selectability, a potem to co skopiowałem modyfikuję już jako low, ewentualnie modeluję od podstaw wokół high (tak zrobiłem ręce i buty).

 

Zbrush dobre narzędzie, ale jakoś nie mam czasu się za niego zabrać :/

Napisano

Updejcik :)

 

Low zamapowany, normal jeszcze work-in-progress, muszę zrobić high pod szmatkę, dodać trochę detalu z bumpa i wyrzeźbić plecy :)

 

Konras, normalik specjalnie dla Ciebie :*

 

09.jpg

 

Te bugi w oświetleniu znikną, jak wyexportuję mesha z kostkami :).

 

Narazie użyłem 1x1024x1024 na ciało+skrzydła, 512x512 na włosy i druga 512x512 na twarz, oczy i wnętrze ust. Z ostatniego 512x512 zrobię cubemapkę pod odbicia na metalowe części.

Napisano

Z jednej strony chcalbym powiedziec ze wyglada super fajnie ale z drugej strony wpedzasz mnie w kompleksy to lepiej zapytam sie wrednie czy ten render z normalem jest z maxa? I dlaczego mi sie kojarzy nowe UT ^^?

Napisano

To nie jest z maxa, tylko printscreen z engine, game contentu się nie renderuje hyhy. I to nie jest nowe UT, bo to jeszcze nie wyszło heh, nie mogę się doczekać jakiejś porządnej gry z edytorem Unreal3 Engine, a te durne Gearsy nie wyszły na PC, natomiast Roboblitz jakoś mnie nie kręci.

 

Zresztą, ja maxa nie używam, tylko Softimage XSI

Napisano

Giera Roboblitz jest na UE3 i juz wyszła. No i wedlug opisu: "Customized Unreal Engine 3 Editor Included" :)

Niestety Pixel Shader 2.0b wymagany... Brak tej literki na koncu mnie zdyskwalifikował. :(

Co do modelu to klata taka mało zdetalizowana troche. Jakieś żebra czy cuś... poza tym super.

 

Pozdro

Napisano

No ponoć Roboblitz ma edytor, ale jest on 'customized', czyli obawiam się że coś przy nim namieszali :( Zresztą pisałem wyżej, że mnie ta gra nie kręci i jakoś nie chce mi się jej modować.

 

Dobra, wracam do Raziela, bo się OT zrobił :P

 

Klatę jeszcze podszlifuję, to właśnie są te detale o których pisałem wyżej, po prostu mapowałem low, nie dorabiałem nic na high narazie.

 

Z drugiej strony trzeba pójść na kompromisy, bo nigdy go nie skończę, hehe

 

ledyr - tak, ma to po mamie :D

Napisano

I ostatni obrazek na dziś. Trochę oszukiwałem, bo zmodyfikowałem defaultowy rig z XSI, zamiast budować swój od nowa, ale co tam, przynajmniej nie używam bipeda :D

 

10.jpg

 

Jeszcze tu brakuje tylko kości nadgarstka, ale już dziś mam dość.

 

Dobranoc.

Napisano

ej no biped po to jest zeby go uzywac :P za kare powiem ze masz na czole pięcioboka :D ;) a ogólnie to ładnie, tylko te skrzydła jakoś fajnie pozaginaj bo nie mogą być takie latawce ;) no to czekać na texturki teraz ;)

Napisano

Oj dobre to, dobre. Mógłbyś powiedzieć do jakiego silnika to eksportujesz? Już na tym etapie wygląda rewelacyjnie :) Sam planuję na zakończenie wrzucić swój jako static do CoD2, żeby zobaczyć jak wygląda. Jednak biorąc pod uwagę nieudolność procesu eksportowania do tej gry, nie wiem czy mi się uda.

Napisano

Heh, umknęło mi to coś na czole lol. Skrzydła już spradzwałem ze szkieletem i całkiem nieźle dają się złożyć :)

 

Engine jest firmy w której pracuję, nic publicznego. Jak będziesz robić prezentację modelu postaraj się zrobić jakieś ciekawe oświetlenie, u mnie są dwa światła directional i jedno ambient. Dużo daje rim light, które oświetla kontur obiektu. Fajnie też wygląda oświetlenie żółto-niebieskie, którego niektórzy używają.

 

O CoD2 nic niestety nie wiem.

Gość Marioza
Napisano

elegancko to wygląda, narazie mój faworyt :D

Gość Marioza
Napisano

i tam gadanie, nawet jesli dobrze się nie czujesz w texturach, to pojedz z fot plus troche babrochów i nakrapiania , grunt to tylko wyczuc sprawę , najwazniejszy jest efekt koncowy a nie to jak do niego się dochodzi, nie wszsytko zaraz trzeba koniecznie malować,

Napisano

Będzie dużo lepiej wyglądało jak mu przyczeszesz włosy za ucho. Albo rónwomiernie zwichrujesz. Teraz wygląda jak obcinany na nocnik albo miske (nocnik na głowe i dookołą).

 

No i może ten szal co jest z przodu zmienił by się w płaszcz z tyłu...

 

a ogólnie tak trzymaj.

Napisano

wydaje mi sie ze malo tris na skrzydlach na elemencie ktory w modelu bedzie najbardziej elastyczny chociaz nie znam sie...

niezly model, moze troszke nogi nie pasuja(troche jak tuby...?) pozdro

Napisano

na skrzydłach jest mało ścianek, by łatwiej było mi je zrigować, nawet to działa hehe, ale teraz nie bardzo mam jak pokazać, miałem z różnych powodów mały zastój :/

 

Zabrałem się też za texa, ale na pewno nie zdążę skończyć.

 

12.jpg

 

Proszę się skrzydeł nie czepiać, tylko wstępnie je pomalowałem, by szare nie były.

Napisano

no rzeczywiście jak sie przyjrzeć to przypomina troche toma kruza jako Lestata :D

a no i oczywiscie model fajny szkoda tylko ze bez tekstur ciągle :) ale nie trace nadziei!

Napisano

Hehe wydawało mi się, że to tylko w moim odczuciu wygląda jak panicz. Wystarczy tylko lekko przybrudzić i od razu nadasz mu ten wściekły wyraz twarzy ;). Zostało sporo czasu, więc powodzenia.

Napisano

Poraszek, musisz zdradzać takie rzeczy publicznie?

 

Crush3r - Willy Wonka, nie Charlie :)

 

Kuba_ - rig twarzy nieco pomógł w mimice :)

 

Niedługo wrzucę updejt, spokojnie :)

Napisano

Film bodajże się nazywał charlie w fabryce czekolady(ale przyzasz pdobieństwo do Wonki).

 

Wsumie oprócz tej twarzy, i włosów, to model jest super. wypalić normalmapke,, tekstury bake complete map z Skylightem(shadow), i włala:)

Napisano

Film się nazywa :) Ale Depp w filmie ma na imię Willy Wonka, książka i pierwsza ekranizacja to Willy Wonka i Fabryka Czekolady, zresztą polecam :) zarówno książkę, jak i pierwszą ekranizację z Gene Wilderem.

 

Jeszcze mi sprecyzuj co masz na myśli z wypalaniem normalmapki i bake complete map ze skylight, trochę nie rozumiem O_o

Napisano

Taki sobie update. Jeszcze trochę mi zostało do pomalowania w diff i spec, brakuje też detalu w normalu, który się robi i odbić w metalowych częściach. No i włosów jeszcze nie ruszyłem.

 

14.jpg

 

Wracam do Dark Messiah'a ;)

Napisano

fajnie wylgada, tylko ta glowa brzydka jest(textura) wyglada jakby wrocil od wizazystki. jakis make up ma? stonuj lekko diffa i bedzie git. A tak poza tym to piknie. uwielbiam serie LOK. Ale i tak wole Kaina z Defiance`a:D

Napisano

To ja chyba jestem jakiś dziwny, bo Kain zawsze mi się wydawał ostatnim .... i absolutnie nie mogę z siebie odrobiny sympatii do niego wykrzesać.

 

A Raziel jest ubercool.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności