Cruzh3r Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 A on niemiał takich szponów? Bo teraz ręce wyglądają za bardzo jak u pingwina z batmana.W sumie grałem tylko w wersje co go już przerobili na upadłego wampira, i takich skrzydeł ładnych niemiał, tylko dwie szmatki latające za nim:)
Temporal Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Kciuk powinien być większy i trochę grubszy.
Por@szek Napisano 28 Grudzień 2006 Napisano 28 Grudzień 2006 Tylko mi fryzura nie lezy, nie wiem czemy ale gosci z rowno przystrzyzonymi wlosami z rownym przedzialkiem przez srodek to takie wafle, some kind of gay IMO. Ale to tylko moje odczucie :] Kucyk imo by lepiej wyszedl
moss Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 apropo fryzurki ciut dluzsze wlosy chyba powinny byc no i troszke taka zbyt rowna. moze wlosy na planach dac ?
_michal Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 nie czepiajcie się włosów, przecież ja jeszcze low nie zacząłem :D a rączki mi się podobają :)
JmTm00 Napisano 29 Grudzień 2006 Napisano 29 Grudzień 2006 jeezu emp nie słuchaj sie tych wszystkich bzdur "tak powinno być siak powinno być" lol...to ma być NOWE wcielenie, mam nadzieje ze dorzucisz coś od siebie...i zwiększysz minimalnie dłonie bo imo giną gdzieś w całej sylwetce...i ogólnie mi sie podoba :)
_michal Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Napisano 29 Grudzień 2006 Wiesz, to jest zupełnie inne wcielenie niż in-game. W żadnym miejscu, żadnej z trzech części Legacy of Kain w której Raziel był postacią grywalną (SR, SR1, Defiance) nie było możliwości grania tym wcieleniem postaci.
_michal Napisano 30 Grudzień 2006 Autor Napisano 30 Grudzień 2006 W międzyczasie wykluł się low (4464 tris so far), dodałem też trochę szczegółów do high. obydwa oczywiście jeszcze nieskończone. Jest tu parę baboli w proporcjach (zwłaszcza maleńka główka :rolleyes: nie mam pojęcia dlaczego taka mała wyszła hehe), ale będę je poprawiać na samym końcu, po wypieczeniu normali, szczerze mówiąc nie chce mi się teraz poprawiać dwóch modeli równocześnie. i obrazek:
Por@szek Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Oooo louek XD Z mojej stronie na haju popracuj jeszcze troche, szczegolnie wez troche na klate, jakis pepek, sutek etc. Poplyn, jak nie zdarzysz na termin to co? Mam watpliwosci co do oczu, czy czasem zewnetrze kolo oczodolu, brew , nie powinna sie troche ostrzej konczyc, a nie tak lagodnie w skron przechodzic. Wiesz to tak tylko spojrzenie laika wiec mnie nie deletuj odrazu :]
Konras Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Wersja low poly bardzo fajnie wyglada :> Zawsze mnie to zastanawialo jak sie podchodzi do modelowania low na podstawie hipoly. Jestem bardzo ciekaw jak normal mapa bedzie sie sprawowac. Wiekszosc ludzi dziala tutaj na zbrushu, ciekawe czy ten trud wlozony w modelowanie tego recznie sie oplaci :> Ah no i bym zapomnial :) Pokarz jak wygladaja jego plecy :) Pozdrawiam
_michal Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Muszę skończyć mapowanie, oraz dodać jeszcze trochę detalu do tułowia. Potem wrzucę low+normal. A modeluje się normalnie :) kopiuję część high na osobną warstwę, warstwie high wyłączam selectability, a potem to co skopiowałem modyfikuję już jako low, ewentualnie modeluję od podstaw wokół high (tak zrobiłem ręce i buty). Zbrush dobre narzędzie, ale jakoś nie mam czasu się za niego zabrać :/
_michal Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Updejcik :) Low zamapowany, normal jeszcze work-in-progress, muszę zrobić high pod szmatkę, dodać trochę detalu z bumpa i wyrzeźbić plecy :) Konras, normalik specjalnie dla Ciebie :* Te bugi w oświetleniu znikną, jak wyexportuję mesha z kostkami :). Narazie użyłem 1x1024x1024 na ciało+skrzydła, 512x512 na włosy i druga 512x512 na twarz, oczy i wnętrze ust. Z ostatniego 512x512 zrobię cubemapkę pod odbicia na metalowe części.
nielot007 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Witam!! SUPER :) nogie nie za dlugie?? pokaz rozlozona unwrape :) pozdro i powodzenia
_michal Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Proporcje tu są dość pojechane, ale winę ponosi też FOV 75 i kąt kamery. Ufałki za moment.
nielot007 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Proporcje tu są dość pojechane, ale winę ponosi też FOV 75 i kąt kamery. Ufałki za moment. no wlasnie bo obrazek wyzej jest wszystko dobrze :)
_michal Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 siata: ufałki: Sorki, że potrójkątowane :)
Konras Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Z jednej strony chcalbym powiedziec ze wyglada super fajnie ale z drugej strony wpedzasz mnie w kompleksy to lepiej zapytam sie wrednie czy ten render z normalem jest z maxa? I dlaczego mi sie kojarzy nowe UT ^^?
_michal Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 To nie jest z maxa, tylko printscreen z engine, game contentu się nie renderuje hyhy. I to nie jest nowe UT, bo to jeszcze nie wyszło heh, nie mogę się doczekać jakiejś porządnej gry z edytorem Unreal3 Engine, a te durne Gearsy nie wyszły na PC, natomiast Roboblitz jakoś mnie nie kręci. Zresztą, ja maxa nie używam, tylko Softimage XSI
Przybysz Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Giera Roboblitz jest na UE3 i juz wyszła. No i wedlug opisu: "Customized Unreal Engine 3 Editor Included" :) Niestety Pixel Shader 2.0b wymagany... Brak tej literki na koncu mnie zdyskwalifikował. :( Co do modelu to klata taka mało zdetalizowana troche. Jakieś żebra czy cuś... poza tym super. Pozdro
ledyr Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 łaaaaaaaał :D on tak z natury taki szary jest? :D
_michal Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 No ponoć Roboblitz ma edytor, ale jest on 'customized', czyli obawiam się że coś przy nim namieszali :( Zresztą pisałem wyżej, że mnie ta gra nie kręci i jakoś nie chce mi się jej modować. Dobra, wracam do Raziela, bo się OT zrobił :P Klatę jeszcze podszlifuję, to właśnie są te detale o których pisałem wyżej, po prostu mapowałem low, nie dorabiałem nic na high narazie. Z drugiej strony trzeba pójść na kompromisy, bo nigdy go nie skończę, hehe ledyr - tak, ma to po mamie :D
_michal Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 I ostatni obrazek na dziś. Trochę oszukiwałem, bo zmodyfikowałem defaultowy rig z XSI, zamiast budować swój od nowa, ale co tam, przynajmniej nie używam bipeda :D Jeszcze tu brakuje tylko kości nadgarstka, ale już dziś mam dość. Dobranoc.
JmTm00 Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 ej no biped po to jest zeby go uzywac :P za kare powiem ze masz na czole pięcioboka :D ;) a ogólnie to ładnie, tylko te skrzydła jakoś fajnie pozaginaj bo nie mogą być takie latawce ;) no to czekać na texturki teraz ;)
Kuba Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 Oj dobre to, dobre. Mógłbyś powiedzieć do jakiego silnika to eksportujesz? Już na tym etapie wygląda rewelacyjnie :) Sam planuję na zakończenie wrzucić swój jako static do CoD2, żeby zobaczyć jak wygląda. Jednak biorąc pod uwagę nieudolność procesu eksportowania do tej gry, nie wiem czy mi się uda.
_michal Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 Heh, umknęło mi to coś na czole lol. Skrzydła już spradzwałem ze szkieletem i całkiem nieźle dają się złożyć :) Engine jest firmy w której pracuję, nic publicznego. Jak będziesz robić prezentację modelu postaraj się zrobić jakieś ciekawe oświetlenie, u mnie są dwa światła directional i jedno ambient. Dużo daje rim light, które oświetla kontur obiektu. Fajnie też wygląda oświetlenie żółto-niebieskie, którego niektórzy używają. O CoD2 nic niestety nie wiem.
Gość Marioza Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 elegancko to wygląda, narazie mój faworyt :D
_michal Napisano 10 Styczeń 2007 Autor Napisano 10 Styczeń 2007 Dzięki Mario, texturką uda mi się wszystko spaprać :) Fatalny ze mnie 'texturer' :)
Gość Marioza Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 i tam gadanie, nawet jesli dobrze się nie czujesz w texturach, to pojedz z fot plus troche babrochów i nakrapiania , grunt to tylko wyczuc sprawę , najwazniejszy jest efekt koncowy a nie to jak do niego się dochodzi, nie wszsytko zaraz trzeba koniecznie malować,
_michal Napisano 14 Styczeń 2007 Autor Napisano 14 Styczeń 2007 Coś tam zacząłem kombinować, jak będę w miarę zadowolony, to zapostuję.
Cruzh3r Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Będzie dużo lepiej wyglądało jak mu przyczeszesz włosy za ucho. Albo rónwomiernie zwichrujesz. Teraz wygląda jak obcinany na nocnik albo miske (nocnik na głowe i dookołą). No i może ten szal co jest z przodu zmienił by się w płaszcz z tyłu... a ogólnie tak trzymaj.
trumna Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 wydaje mi sie ze malo tris na skrzydlach na elemencie ktory w modelu bedzie najbardziej elastyczny chociaz nie znam sie... niezly model, moze troszke nogi nie pasuja(troche jak tuby...?) pozdro
_michal Napisano 20 Styczeń 2007 Autor Napisano 20 Styczeń 2007 na skrzydłach jest mało ścianek, by łatwiej było mi je zrigować, nawet to działa hehe, ale teraz nie bardzo mam jak pokazać, miałem z różnych powodów mały zastój :/ Zabrałem się też za texa, ale na pewno nie zdążę skończyć. Proszę się skrzydeł nie czepiać, tylko wstępnie je pomalowałem, by szare nie były.
Matys Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 ja bym poprawil jeszcze wyraz twarzy bo teraz taki gejo troszke :D al tak czy inaczej detale sa superanckie :-)
_michal Napisano 24 Styczeń 2007 Autor Napisano 24 Styczeń 2007 To wampir jest. Wszystkie wampiry są trochę gejo ;) Thx :)
ledyr Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 no rzeczywiście jak sie przyjrzeć to przypomina troche toma kruza jako Lestata :D a no i oczywiscie model fajny szkoda tylko ze bez tekstur ciągle :) ale nie trace nadziei!
Kuba Napisano 24 Styczeń 2007 Napisano 24 Styczeń 2007 Hehe wydawało mi się, że to tylko w moim odczuciu wygląda jak panicz. Wystarczy tylko lekko przybrudzić i od razu nadasz mu ten wściekły wyraz twarzy ;). Zostało sporo czasu, więc powodzenia.
Cruzh3r Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Charilie w Fabryce czekolady -> Johnny Deep Masz jeszcze czas na dokończenie. || edit: V Hehe
Por@szek Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 On moze ma i czas, ale mu sie juz nie chce, tak jak i mnie .... :/
_michal Napisano 25 Styczeń 2007 Autor Napisano 25 Styczeń 2007 Poraszek, musisz zdradzać takie rzeczy publicznie? Crush3r - Willy Wonka, nie Charlie :) Kuba_ - rig twarzy nieco pomógł w mimice :) Niedługo wrzucę updejt, spokojnie :)
Por@szek Napisano 25 Styczeń 2007 Napisano 25 Styczeń 2007 Wybacz wodzu, kajam sie przed toba unizenie za to fopa ktore popelnilem, zetnij ma barbazynska glowe jako zadoscuczynienie tej potwornej urazie majestatu. :)
giorgione Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 wy to macie gatki - modelik mi sie bardzo podoba tylko twarzyczka jakaś nie zacna - mam nadzieje że to riggowanie pomoże :) pozdr giorgione
Cruzh3r Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Film bodajże się nazywał charlie w fabryce czekolady(ale przyzasz pdobieństwo do Wonki). Wsumie oprócz tej twarzy, i włosów, to model jest super. wypalić normalmapke,, tekstury bake complete map z Skylightem(shadow), i włala:)
_michal Napisano 26 Styczeń 2007 Autor Napisano 26 Styczeń 2007 Film się nazywa :) Ale Depp w filmie ma na imię Willy Wonka, książka i pierwsza ekranizacja to Willy Wonka i Fabryka Czekolady, zresztą polecam :) zarówno książkę, jak i pierwszą ekranizację z Gene Wilderem. Jeszcze mi sprecyzuj co masz na myśli z wypalaniem normalmapki i bake complete map ze skylight, trochę nie rozumiem O_o
_michal Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 Taki sobie update. Jeszcze trochę mi zostało do pomalowania w diff i spec, brakuje też detalu w normalu, który się robi i odbić w metalowych częściach. No i włosów jeszcze nie ruszyłem. Wracam do Dark Messiah'a ;)
Matti Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 fajnie wylgada, tylko ta glowa brzydka jest(textura) wyglada jakby wrocil od wizazystki. jakis make up ma? stonuj lekko diffa i bedzie git. A tak poza tym to piknie. uwielbiam serie LOK. Ale i tak wole Kaina z Defiance`a:D
_michal Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 To ja chyba jestem jakiś dziwny, bo Kain zawsze mi się wydawał ostatnim .... i absolutnie nie mogę z siebie odrobiny sympatii do niego wykrzesać. A Raziel jest ubercool.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się