Master Kiełbaster Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Pierwsiejszy w ramach treningu z czwartego wymiaru :P, ~5 godzin skrobania, 9min renderingu, model i rig nie mój lecz z maxowego helpa... http://www.mm.pl/~kielbaster/1.avi
patry Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 WOW, bardzo fajne master :) Jak ty zoribłeś to, że on się tka naturalnei porusza?? Motion Capture?? Bo nie wieżę, że ręcznie :*
KLICEK Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 fajna animka , szkoda ze sie rusza tak sztywnie , dziwnie przebiera nogami , i za wysoko podnosi rece po ugieciu ich w lokciu. Sama animacja spadania wyczesana :)
zeet Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Całość fajna ,tylko dlaczego chodzi na piętach ?
FaNTOMAS Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Zgadzam się z Klickiem za wysoko ręce, za wolno stopy stawia. Chyba ramiona nie ruszają mu się w osi Y przeciwnie do bioder. Za małe wygięcie stopy nogi z tyłu, chodzi tak jakby miał płetwy, a ich nie ma. Teraz pytanie to miał być realistyczny chód czy stylizowany? Pozdrawiam!
Gość BiX Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Na końcu mu coś bardzo rozmazuje/zostaje w górze... Jakby mu powstał ogon.. :) Generalnie całkiem, całkiem... I zgadzam się z FaNTOMAS.. Chodzi jakby miał płetwy.. :D
Master Kiełbaster Napisano 1 Styczeń 2007 Autor Napisano 1 Styczeń 2007 No to tym razem bez chodzenia :P, 1:40 h, 20 min renderingu... http://www.mm.pl/~kielbaster/2.avi
naeq Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 no ładnie, tylko rozwala mnie to po prostu że animacja minimalnie pare sekund a trzeba ją robić tak długo... nie ma to jak 2 h dobrego filmu renderowanego...
patry Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Naprawdę super :* Jedynie mogę się doczepić do tego, że dłonie ma sztywne, a powinny raczej przylegać do tego boxa, ale ogólnie spox ;)
nielot007 Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 uwielbiam takie animki :) pierwsza animka przyjemna ale jak juz bylo za sztywno chodzi i mogles go bardziej rozciagnac jak spadal :) druga tez polewkowa :D ps. zachecasz do sprobowania swoich sil :) pozdro i powodzenia kielbaso :D:D
nielot007 Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 piksar tego ci potrzeba-->(polecam) http://movielibrary.lynda.com/html/modPage.asp?ID=94 http://movielibrary.lynda.com/html/modPage.asp?ID=95
Master Kiełbaster Napisano 1 Styczeń 2007 Autor Napisano 1 Styczeń 2007 ps. zachecasz do sprobowania swoich sil :) zapraszamy do zabawy :* kolejny pięciogodzinny "speed"... http://www.mm.pl/~kielbaster/3.avi
nielot007 Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 zapraszamy do zabawy :* :) tylko jest problem nie posiadam plikow do tutoriali w maxie :( i nie mam modelu a riggowac to mi sie nie chce :) moglbys wrzucic ?? :) ps. cool ta trzecia animka :)
Master Kiełbaster Napisano 1 Styczeń 2007 Autor Napisano 1 Styczeń 2007 http://www.mm.pl/~kielbaster/skin_flex.rar chyba to jest to
FaNTOMAS Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Fajnie, że będziecie takie animki szczelać, tylko mam nadzieję że nie powstanie tutaj taki wątek w Animacji jak speedy.
hcpiter Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Mogłby ktos przekonwetowac ten model pod maxa 8 ? bo nie posiadam 9tki
patry Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Hehe, fajna ta 3 animacja :* PS Czyli możemy w tym wątku umieszczać swoje "speedowe" animacje?? Jeśli tak, to super! Wkońcu może nauczę się animować realne ruchy ;)
Master Kiełbaster Napisano 1 Styczeń 2007 Autor Napisano 1 Styczeń 2007 hcpiter poszukaj scen dołączanych do tutoriali maxowych. bo konwersji nie da rady zrobić :/ party proszę cię bardzo :P
Pierzak Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 klip 01: -Chodzenie do bani. jakby mu ktos siodlo miedzy nogi wsadzil. -W momencie spadania postac nagle podnosi rece nie wyglada to naturalnie. Powinna opadac a rece naturalnie by sie podniosly. - Tylna czesc glowy rozciaga sie za mocno w momencie spadania klip 01 i 02: moglby wiecej niz raz mrugac oczamil klip 02: ruchy sa szybkie ale malo plynne. twardo sie konczą jak u robota. klip 03: Zero emocji w ruchach postaci i w mimice. nagle podniesienie rak przez postac z prawej strony wydaje sie byc zupelnie przypadkowe i nie wspolgra z dialogiem. powodzenia w dalszych pracach
Master Kiełbaster Napisano 1 Styczeń 2007 Autor Napisano 1 Styczeń 2007 fakt. jutro będzie lepiej... może
patry Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 kurde wlasnie nie mam tych plikow :] http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/item?siteID=123112&id=8177392 Stąd chyba można ściągnąć te pliki z wcześniejszych maxów :)
DaveBorck Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 W trzecim najbardziej mi sie podoba jak postac z lewej cala przesuwa sie o kawalek pod koniec klipu. W połączeniu z zadziwiająco energicznym podniesieniem rąk przez tą z prawej odnioslem wrazenie ze jakis silny podmuch powietrza od rąk przesunął biedaczkę. Ogólnie zabawne te klipy:) Jedyną radę jaką mogę dać to żebyś animował postać na całej dlugości timeline-a. Człowiek w zasadzie nigdy nie siedzi w totalnym bezruchu. Mimowolnie przesuwa dłonie, oddycha, obraca głową. To wszysko w odpowiedniej skali dodaje postaci oczekiwanego realizmu. Jak poćwiczysz to normalnie może nawet będzie z ciebie animator;) Pozdro
Mr Pank Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 klip 01: -Chodzenie do bani. jakby mu ktos siodlo miedzy nogi wsadzil. -W momencie spadania postac nagle podnosi rece nie wyglada to naturalnie. Powinna opadac a rece naturalnie by sie podniosly. - Tylna czesc glowy rozciaga sie za mocno w momencie spadania klip 01 i 02: moglby wiecej niz raz mrugac oczamil klip 02: ruchy sa szybkie ale malo plynne. twardo sie konczą jak u robota. klip 03: Zero emocji w ruchach postaci i w mimice. nagle podniesienie rak przez postac z prawej strony wydaje sie byc zupelnie przypadkowe i nie wspolgra z dialogiem. powodzenia w dalszych pracach To samo co kolega:/
Kris_R Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 No speedujcie sobie jak chcecie. Zawsze jest to swietne cwiczenie. Wrzucanie tutaj speedow moze miec o tyle sens, ze ludzie rzuca okiem i sie wypowiedza. Dzieki temu wiadomo co poprawic nastepnym razem i na co zwrocic wieksza uwage.. Tak czy siak taki watek to dobra rzecz. No i nie musicie sie ograniczac do animacji wykonywanych komupeterowo i w 3d oczywiscie.
Master Kiełbaster Napisano 24 Wrzesień 2008 Autor Napisano 24 Wrzesień 2008 powracam po krótkiej przerwie. taki badziew na początek:
mirach Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 jak zagra cala wejsciowke do tego kawalka, to bede bil brawo :)
Reanimator Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Baw sie baw. A pozniej go back to basics ;)
uncle Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 ogolnie to jak na moje krzywe oko zapominasz poruszac kompletnie cialem, przy takich rzeczach jak obrot glowy, reka itp raczej cale cialo pracuje niz tylko szyja czy ramie:) srobuj obrucic glowe o 90 stopni bez ruszania klatki / kregoslupa a potem z ruszaniem, ktory ruch latwiej ci wykonac?:). no i poza tym dorzuc moze lekkie ruchy srodka ciezkosci nawet jak postac sie nie rusza z miejsca, malo kto potrafi stac sztywno jak dragal... ale nie musisz mnie slucahc bo pewnie gadam od rzeczy, bo nic nie zaanimowalem powaznego;D -- edit: to sie tyczylo pierwszych trzech, anie gitary ktora nawet niezle wyglada;P
Master Kiełbaster Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 chyba kulka mnie przerosła biorę się za boxa
guufox Napisano 25 Wrzesień 2008 Napisano 25 Wrzesień 2008 nie wiem czy to pytanie w dobrym miejscu stawiam. W czym najlepiej/najlatwiej animowac? Najatwiej z bipedem w maxie, a najlepiej w mayce na krzywych?
Master Kiełbaster Napisano 25 Wrzesień 2008 Autor Napisano 25 Wrzesień 2008 troche kiepskie miejsce ;p Biped sie mnie nie słucha a majki w żuciu na oczy nie widziałem :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się