Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

WOW, bardzo fajne master :)

Jak ty zoribłeś to, że on się tka naturalnei porusza?? Motion Capture??

Bo nie wieżę, że ręcznie :*

Napisano

Całość fajna ,tylko dlaczego chodzi na piętach ?

Napisano

Zgadzam się z Klickiem za wysoko ręce, za wolno stopy stawia. Chyba ramiona nie ruszają mu się w osi Y przeciwnie do bioder. Za małe wygięcie stopy nogi z tyłu, chodzi tak jakby miał płetwy, a ich nie ma. Teraz pytanie to miał być realistyczny chód czy stylizowany?

 

Pozdrawiam!

Napisano

Na końcu mu coś bardzo rozmazuje/zostaje w górze... Jakby mu powstał ogon.. :) Generalnie całkiem, całkiem... I zgadzam się z FaNTOMAS.. Chodzi jakby miał płetwy.. :D

Napisano

no ładnie, tylko rozwala mnie to po prostu że animacja minimalnie pare sekund a trzeba ją robić tak długo... nie ma to jak 2 h dobrego filmu renderowanego...

Napisano

Naprawdę super :*

Jedynie mogę się doczepić do tego, że dłonie ma sztywne, a powinny raczej przylegać do tego boxa, ale ogólnie spox ;)

Napisano

uwielbiam takie animki :)

pierwsza animka przyjemna ale jak juz bylo za sztywno chodzi i mogles go bardziej rozciagnac jak spadal :)

druga tez polewkowa :D

ps. zachecasz do sprobowania swoich sil :)

pozdro i powodzenia kielbaso :D:D

Napisano
  Master Kiełbaster napisał:
zapraszamy do zabawy :*

 

 

:)

tylko jest problem nie posiadam plikow do tutoriali w maxie :( i nie mam modelu a riggowac to mi sie nie chce :)

moglbys wrzucic ?? :)

ps. cool ta trzecia animka :)

Napisano

Fajnie, że będziecie takie animki szczelać, tylko mam nadzieję że nie powstanie tutaj taki wątek w Animacji jak speedy.

Napisano

Hehe, fajna ta 3 animacja :*

PS Czyli możemy w tym wątku umieszczać swoje "speedowe" animacje??

Jeśli tak, to super! Wkońcu może nauczę się animować realne ruchy ;)

Napisano

klip 01:

-Chodzenie do bani. jakby mu ktos siodlo miedzy nogi wsadzil.

-W momencie spadania postac nagle podnosi rece nie wyglada to naturalnie. Powinna opadac a rece naturalnie by sie podniosly.

- Tylna czesc glowy rozciaga sie za mocno w momencie spadania

 

klip 01 i 02:

moglby wiecej niz raz mrugac oczamil

 

klip 02:

ruchy sa szybkie ale malo plynne. twardo sie konczą jak u robota.

 

klip 03:

Zero emocji w ruchach postaci i w mimice. nagle podniesienie rak przez postac z prawej strony wydaje sie byc zupelnie przypadkowe i nie wspolgra z dialogiem.

 

powodzenia w dalszych pracach

Napisano

W trzecim najbardziej mi sie podoba jak postac z lewej cala przesuwa sie o kawalek pod koniec klipu. W połączeniu z zadziwiająco energicznym podniesieniem rąk przez tą z prawej odnioslem wrazenie ze jakis silny podmuch powietrza od rąk przesunął biedaczkę.

Ogólnie zabawne te klipy:)

Jedyną radę jaką mogę dać to żebyś animował postać na całej dlugości timeline-a. Człowiek w zasadzie nigdy nie siedzi w totalnym bezruchu. Mimowolnie przesuwa dłonie, oddycha, obraca głową. To wszysko w odpowiedniej skali dodaje postaci oczekiwanego realizmu.

 

Jak poćwiczysz to normalnie może nawet będzie z ciebie animator;)

Pozdro

Napisano
  Pierzak napisał:
klip 01:

-Chodzenie do bani. jakby mu ktos siodlo miedzy nogi wsadzil.

-W momencie spadania postac nagle podnosi rece nie wyglada to naturalnie. Powinna opadac a rece naturalnie by sie podniosly.

- Tylna czesc glowy rozciaga sie za mocno w momencie spadania

 

klip 01 i 02:

moglby wiecej niz raz mrugac oczamil

 

klip 02:

ruchy sa szybkie ale malo plynne. twardo sie konczą jak u robota.

 

klip 03:

Zero emocji w ruchach postaci i w mimice. nagle podniesienie rak przez postac z prawej strony wydaje sie byc zupelnie przypadkowe i nie wspolgra z dialogiem.

 

powodzenia w dalszych pracach

 

To samo co kolega:/

Napisano

No speedujcie sobie jak chcecie. Zawsze jest to swietne cwiczenie. Wrzucanie tutaj speedow moze miec o tyle sens, ze ludzie rzuca okiem i sie wypowiedza. Dzieki temu wiadomo co poprawic nastepnym razem i na co zwrocic wieksza uwage..

Tak czy siak taki watek to dobra rzecz. No i nie musicie sie ograniczac do animacji wykonywanych komupeterowo i w 3d oczywiscie.

Napisano

ogolnie to jak na moje krzywe oko zapominasz poruszac kompletnie cialem, przy takich rzeczach jak obrot glowy, reka itp raczej cale cialo pracuje niz tylko szyja czy ramie:) srobuj obrucic glowe o 90 stopni bez ruszania klatki / kregoslupa a potem z ruszaniem, ktory ruch latwiej ci wykonac?:).

no i poza tym dorzuc moze lekkie ruchy srodka ciezkosci nawet jak postac sie nie rusza z miejsca, malo kto potrafi stac sztywno jak dragal...

 

ale nie musisz mnie slucahc bo pewnie gadam od rzeczy, bo nic nie zaanimowalem powaznego;D

 

--

edit: to sie tyczylo pierwszych trzech, anie gitary ktora nawet niezle wyglada;P

Napisano

nie wiem czy to pytanie w dobrym miejscu stawiam. W czym najlepiej/najlatwiej animowac? Najatwiej z bipedem w maxie, a najlepiej w mayce na krzywych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności