Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

jednak startuje, zrobie robocapa ;)

 

3 dni model + uv

3 dni textura

1 dzien normal + spec

3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~

 

stay tuned ;d jutro zarzuce czesc modelu, nie wiem czy dam rade sie wyrobic to raz, nie wiem czy dam rade sie zmiescic w limicie to dwa, nie wiem czy dam rade to zrobic tak jak sobie wymarzylem to trzy ;)

 

A no i to bohater jest z gry chyba hehe na commodore czy cos takiego robocop 13 (bylo cos takiego ? moze robocop3 hehe) albo robocop vs terminator lol

 

 

Robocop%20vs.%20Terminator%20%28UE%29%20%5B%21%5D_007.png

 

robocop.gif

 

hehe jak sie nie wyrobie to przeniose do w.i.pa, jeszcze nie mam pomyslu na lakier na nim, ale pewno przydalo by sie kilka odbic ;)

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 11k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh jednak pokusa okazala sie silniejsza :D

kurcze pamietam jeszcze jak w to gralem :) ale ze mnie dziadek juz hehe :d

powodzenia KLICEK!

Napisano

Hehe, na c64 ta gierka była tragiczna. Zwłaszcza jeśli wcześniej zasmakowało się wersji z automatów ( coś w stylu tego drugiego screena ).

Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)

Napisano

3 dni model + uv

3 dni textura

1 dzien normal + spec

3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~

 

Wow, ambitny plan jak na postać next - gen :) Powodzenia życzę, będę się przyglądał :)

 

ps. co ja gadam - "powodzenia" bitwa jest już rozstrzygnięta, zarzucaj nowy temat Klicek :D :D :D

 

edit -> aha, chyba RobocOp powinno być a nie RobocAp ;)

Napisano

dziwie sie ze nikt nie zrobil bohatera z Karate ++!:) ech...Ledyr...ja to dopiero dziadek jestem!:)

 

Znajac poziom Klicora to Robokap bedzie na ostrym wypasie!:)

Napisano

hehe same dziadki tutaj, to ja tez się przyłącze jako dziadek, co prawada nie weteran powstania styczniowego, postać moze być fajowa, jeszcze nie widzałem robocopa w 3d a tym bardziej gameartowego :)

Napisano

Spadaj Klicek, inni też się chcą pobawić ;)

 

A poważnie to powodzenia :)

 

A lakier to polecam cubemapkę w reflection.

Napisano

najbardziej rzuca sie w oczy glowa zla i klata....reszta nie taka zla! chociaz pozno jest i sie nie przygladalem!:) Ty ROBOCIE! TY spisz czasem?!:D

Napisano

glowa chyba troche zbyt jajkowata....powinna byc bardziej owalna! Klata..hmm...jak dasz ladna texturke to sie wyrówna wszystko!:)echh....taki fajny film byl..a zadnej porządnej strzelanki nie zrobili! a szkoda!

 

masz troche referek

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7626237471

 

 

BTW czy jego pistolet to byla jakas lepsza wersja Desert Eagle'a??bo tak mi podchodzi pod to

Napisano
  • Autor

filmowa wersja byla jajkowata taka bardziej, pozatym mam przynajmniej kilka wersji ktore roznia sie od siebie naprawde wieloma rzeczami, a wiadomo ze z jednego zdjecia nie widac wszystiego ;]

 

Spoko cos sie z tym zrobi, nie zamknalem jeszcze modelowania, duzo do poprawy widze ale czy starczy sil ? :D

Wszystkie rowki itp postaram sie jakos zrobic na normalmapce. ok ide spac, jutro chcialbym skonczyc skubanca zobaczymy czy sie uda.

 

Co do broni ta watpie zeby to byl des ;) raczej jakies futu nie wiadomo co ;) des ma naboje 0,5 i raczj nie moglby byc automatem nawet dla robota bo by go rozerawal ;D

 

 

 

btw dzieki za refki bardzo dobre :)

Napisano

glowyie9.th.jpg no a teraz sobie zobacz twoja łepetynke!:)

 

 

 

noooo i takiej postawy oczekiwałem....MA BYC SUPER!:)

 

 

 

hehehe....istny chatroom sie zrobil!:)ale przeceiz to ty jestes moderator i powinienes nam Warna dac!:)lecz to wszystko Q Chwale ojczyzny jest!:)DObranoc KlicQ...niech Ci sie snią Polygony

Napisano

eno eno - fanie wyglda - ale faktycznie ta gowa troszkę szpeci obiekt, ale i tak fajnie wygląda :)

Pozdrówka

giorgione

Napisano

Yo.

Sam jakis czas temu modelowalem sobie robocop'a - wiec wrzuce ci moje blueprinty - powinny pomoc - bo kilka nieścisłości jest - ale wsumie ma to byc nowe wcielenie wiec mozesz robic jak chcesz :)

Pozdro

robo.jpg

Napisano

jak ten robokop obrzydliwie wygląda, bleh klicek mogłeś coś ładniejszego wziąść ;p

Napisano
przepraszam pochorowalem sie i bardzo malo czasu spedzam przed monitorem postaram sie nadgonic

 

ehe Klicek ty czasem tez chorujesz? ;). Patrzcie na dzisiejsza date i czas 13 styczen 2007 19:49 :P zobaczymy ile wytrzymasz bez malego conieco tu czytaj modelowania :P. Oczywiscie zartuje Klicek zdrowiej !!! Modeli zrobisz miliony zdrowie masz jedno :). A co do robochlopa to zapewne w kolejnym progresie bedzie juz idealny. Pozdrawiam.

Napisano

zdrowjej Klicku, a co do hipka dzbanek musowo do obróbki ;) , ciekaw jestem jak to bedzie z normalami

Napisano

mi sie podoba, wybacz ze jak zwykle brak jakiejkolwiek konstruktywnej krytyki ale co tam:D

czekam na tekstuuurki! :)

Napisano

kozak! Shader super, napisz coś o nim bo to pewnie jakiś DX'owy ;)

 

Jedziesz KLICOR jedziesz!!

Napisano

cacy... mimo ze troche sie porozjezdzalo gdzieniegdzie, czy bark nei byl w oryginale taki jakis wiekszy? z bardziej heroicznej proporcji?

popraw ******, bo mu spadlo na nogi :)

Napisano

http://www.starstore.com/acatalog/mm7-robocop-5.jpg

 

Coś jest nie tak z ramionami i klatą. Przypominają bardziej robo chłopca. Może jest to dziwne wykręcenie barków/za wysokie osadzenie. Smoothing groups:)

 

Shader fajny, jak dla mnie to taki carpaint powinien być:)

 

Pozdrowienia,

 

Może ktoś teraz ruszy ze swoimi modelami, twoim śladem:)

Napisano

Fajnie. Jedynie same ramiona mogłyby być odrobinę bardziej przypakowane :)

Napisano

Te czarne fragmenty wyglądają świetnie. Osobiście bardziej podoba mi się robocop w takiej ciemnej kolorystyce, gdzie pancerz lśni trochę fioletowym ale to kwestia gustu: http://www.dvdfever.co.uk/reviews/pweller6.jpg

Nie wiem co to za technologia ale miałem taki zegarek kiedyś ;P

Tak z ciekawości, to ma i smooth groupsy i normale? Myślałem że tak się nie da...

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

dzieki wielkie chlopaki :)

 

z tym robochlopcem macie racje, tez to zauwazylem wydaje mi sie ze jest to problem z wielkoscia glowy, przez co jest takie odczucie ewentualnie dziwna perspektywa ... troszke ja przeskaluje i zobaczymy :)

 

Przybysz tak smoothing+ normy ;)

 

Musze jeszcze troche poprawic kilka rzeczy i moze bedzie lepiej :)

 

watpie ze bitwa ruszy, bitwa nie żyje ;)

Napisano

muah świetnie wygląda

troche tylko nie które normale wyglądają jakby malowae w photoshopie nie sprawną reką :D ale to olac jest gicior! :D

Napisano

czesc Klicek

bardzo fajnie wyszlo, jak zwykle oczywiscie ;)

p.s na fronta z tym ;p

Napisano

Łe no Robocap jak się patrzy :). Nie wiem, czy zmieniałeś coś w modelu, ale teraz, z takiego ujęcia wygląda rewelacyjnie.

Napisano

fajne fajne, aczkolwiek mysle, ze robocop to robocop, uwazam tez ze wycisnalbys wiecej z postaci, ktora w wiekszym stopniu moglaby ewoluowac, bo w koncu to nowe wcielenie :)

Napisano

Ja tu taki offtopic dam mały.

 

Jak ustawiłeś że w viewporcie masz normalmapy i reflection.

Jama dosyć super karte graficzną, ale nie mam ani normal map, ani cieni porządnych(shadowmapy nawet:P / jezeli chodzi o vieport to niewiem jak to ustawić)

 

Jestem na defaultowych ustawieniach (sterownik viewporta ustawiony na DX9.0).

Napisano

hardcorowo te reflekty wyglądają, jak i caly model bo w sumie duzo z takiego robocopa nie da rady wycisnąć wiec jak juz napisalem - hardcore :D no chyba ze masz zamiar cos w nim zmienic tak jak sugeruje sympathetic to w takim wypadku czekam z niecierpilwością :D czyli i tak i tak hardcore :D

Napisano
  • Autor

dzieki chlopaki :))

 

no nie powiem pomysl sympathetic'a jest fajny myslalem o tym, ale hmm no coz poszedlem jednak w te strone ale sie zastanowie :)

 

Crusher poprostu uruchomilem shader metalbump w zakldace DirextX Shader wrzucilem swiatlo itp :) wrzucilem mapy w odpowiednie sloty pokombinowalem z ustawieniami i dodalem hdri :)

 

Ledyr dzieks :D

Napisano

no dokladnie przydalaby mu sie jaka bron, a gdzie jest to znieksztalcenie ?

tak czy siak w sumie wyglada super

Napisano

granulki zostaw granulatom! ma byc gladziutkie i swiecic sie jak psu Cojones!:)

Napisano

a no prawda widze teraz ... mi sie podoba bardziej gladkie, ale zauwarzylem ze w tej pierwszej wersji ma takie dwie kreseczki obok reki i tam one sa wklesle a w drugiej wersji wypukle, no niewiem moze mi sie zdaje w sumie to maly sczegol ale mi sie jednak we wklesle bardziej podobaja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności