Napisano 10 Styczeń 200718 l Hej jednak startuje, zrobie robocapa ;) 3 dni model + uv 3 dni textura 1 dzien normal + spec 3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~ stay tuned ;d jutro zarzuce czesc modelu, nie wiem czy dam rade sie wyrobic to raz, nie wiem czy dam rade sie zmiescic w limicie to dwa, nie wiem czy dam rade to zrobic tak jak sobie wymarzylem to trzy ;) A no i to bohater jest z gry chyba hehe na commodore czy cos takiego robocop 13 (bylo cos takiego ? moze robocop3 hehe) albo robocop vs terminator lol hehe jak sie nie wyrobie to przeniose do w.i.pa, jeszcze nie mam pomyslu na lakier na nim, ale pewno przydalo by sie kilka odbic ;)
Napisano 10 Styczeń 200718 l heh jednak pokusa okazala sie silniejsza :D kurcze pamietam jeszcze jak w to gralem :) ale ze mnie dziadek juz hehe :d powodzenia KLICEK!
Napisano 10 Styczeń 200718 l Hehe, na c64 ta gierka była tragiczna. Zwłaszcza jeśli wcześniej zasmakowało się wersji z automatów ( coś w stylu tego drugiego screena ). Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)
Napisano 10 Styczeń 200718 l 3 dni model + uv 3 dni textura 1 dzien normal + spec 3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~ Wow, ambitny plan jak na postać next - gen :) Powodzenia życzę, będę się przyglądał :) ps. co ja gadam - "powodzenia" bitwa jest już rozstrzygnięta, zarzucaj nowy temat Klicek :D :D :D edit -> aha, chyba RobocOp powinno być a nie RobocAp ;)
Napisano 10 Styczeń 200718 l dziwie sie ze nikt nie zrobil bohatera z Karate ++!:) ech...Ledyr...ja to dopiero dziadek jestem!:) Znajac poziom Klicora to Robokap bedzie na ostrym wypasie!:)
Napisano 10 Styczeń 200718 l hehe same dziadki tutaj, to ja tez się przyłącze jako dziadek, co prawada nie weteran powstania styczniowego, postać moze być fajowa, jeszcze nie widzałem robocopa w 3d a tym bardziej gameartowego :)
Napisano 10 Styczeń 200718 l Spadaj Klicek, inni też się chcą pobawić ;) A poważnie to powodzenia :) A lakier to polecam cubemapkę w reflection.
Napisano 11 Styczeń 200718 l Autor Hej dzieki za mile slowa chlopaki, startuje dzisiaj, zrobilem glowny zarys, jeszcze maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa roboty, proporcje troszke do poprawy itp wrzucam zeby nie bylo ze ze skonczonym modelem wyjechalem :)
Napisano 11 Styczeń 200718 l najbardziej rzuca sie w oczy glowa zla i klata....reszta nie taka zla! chociaz pozno jest i sie nie przygladalem!:) Ty ROBOCIE! TY spisz czasem?!:D
Napisano 11 Styczeń 200718 l glowa chyba troche zbyt jajkowata....powinna byc bardziej owalna! Klata..hmm...jak dasz ladna texturke to sie wyrówna wszystko!:)echh....taki fajny film byl..a zadnej porządnej strzelanki nie zrobili! a szkoda! masz troche referek http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7626237471 BTW czy jego pistolet to byla jakas lepsza wersja Desert Eagle'a??bo tak mi podchodzi pod to
Napisano 11 Styczeń 200718 l Autor filmowa wersja byla jajkowata taka bardziej, pozatym mam przynajmniej kilka wersji ktore roznia sie od siebie naprawde wieloma rzeczami, a wiadomo ze z jednego zdjecia nie widac wszystiego ;] Spoko cos sie z tym zrobi, nie zamknalem jeszcze modelowania, duzo do poprawy widze ale czy starczy sil ? :D Wszystkie rowki itp postaram sie jakos zrobic na normalmapce. ok ide spac, jutro chcialbym skonczyc skubanca zobaczymy czy sie uda. Co do broni ta watpie zeby to byl des ;) raczej jakies futu nie wiadomo co ;) des ma naboje 0,5 i raczj nie moglby byc automatem nawet dla robota bo by go rozerawal ;D btw dzieki za refki bardzo dobre :)
Napisano 11 Styczeń 200718 l filmowa jajowata?? a co powiesz o tym?...przeceiz to z filmu http://img525.imageshack.us/img525/5020/robocop2mgm3up7so.jpg sił musi wyustarczyc...KLICEK wierzymy w ciebie!:)Ty Nasz Bohaterze
Napisano 11 Styczeń 200718 l Autor tez tak moge ;) ale masz racje czepek mu poszerze, to akurat najmniejszy problem :) Trzeba znalezc zloty srodek, hehe zrobic tak zeby bylo fajnie i juz:)
Napisano 11 Styczeń 200718 l no a teraz sobie zobacz twoja łepetynke!:) noooo i takiej postawy oczekiwałem....MA BYC SUPER!:) hehehe....istny chatroom sie zrobil!:)ale przeceiz to ty jestes moderator i powinienes nam Warna dac!:)lecz to wszystko Q Chwale ojczyzny jest!:)DObranoc KlicQ...niech Ci sie snią Polygony
Napisano 11 Styczeń 200718 l Autor 100 postow o 2 ruchy myszka :D samochodwcy ... ;) btw dzieki pomocne zestawienie :)
Napisano 11 Styczeń 200718 l eno eno - fanie wyglda - ale faktycznie ta gowa troszkę szpeci obiekt, ale i tak fajnie wygląda :) Pozdrówka giorgione
Napisano 11 Styczeń 200718 l Yo. Sam jakis czas temu modelowalem sobie robocop'a - wiec wrzuce ci moje blueprinty - powinny pomoc - bo kilka nieścisłości jest - ale wsumie ma to byc nowe wcielenie wiec mozesz robic jak chcesz :) Pozdro
Napisano 11 Styczeń 200718 l jak ten robokop obrzydliwie wygląda, bleh klicek mogłeś coś ładniejszego wziąść ;p
Napisano 13 Styczeń 200718 l Autor przepraszam pochorowalem sie i bardzo malo czasu spedzam przed monitorem postaram sie nadgonic
Napisano 13 Styczeń 200718 l przepraszam pochorowalem sie i bardzo malo czasu spedzam przed monitorem postaram sie nadgonic ehe Klicek ty czasem tez chorujesz? ;). Patrzcie na dzisiejsza date i czas 13 styczen 2007 19:49 :P zobaczymy ile wytrzymasz bez malego conieco tu czytaj modelowania :P. Oczywiscie zartuje Klicek zdrowiej !!! Modeli zrobisz miliony zdrowie masz jedno :). A co do robochlopa to zapewne w kolejnym progresie bedzie juz idealny. Pozdrawiam.
Napisano 14 Styczeń 200718 l zdrowjej Klicku, a co do hipka dzbanek musowo do obróbki ;) , ciekaw jestem jak to bedzie z normalami
Napisano 27 Styczeń 200718 l Autor Dzieki chlopaki :) zasiadlem i postanowilem ze skoncze, moze mi sie uda, nie mam pojecia jak zrobic fajny lakier - textura, trudno. btw. niestety przekroczylem limit, co prawda moglbym odchudzic, ale bryla byla by kwadratowa, trudno x2 ;)
Napisano 28 Styczeń 200718 l mi sie podoba, wybacz ze jak zwykle brak jakiejkolwiek konstruktywnej krytyki ale co tam:D czekam na tekstuuurki! :)
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor dzieki wielkie Ledyr staram sie nadgonic, wiec ostatni update na dzisiaj, jestem zmeczony jutro poprawie normala troche + dodam takie male bruzdki, nie wiem czemu podczas wypalania normala mi sie przekrzywil on na nogach :/ mimo ze mapowanie jest ok
Napisano 28 Styczeń 200718 l kozak! Shader super, napisz coś o nim bo to pewnie jakiś DX'owy ;) Jedziesz KLICOR jedziesz!!
Napisano 28 Styczeń 200718 l cacy... mimo ze troche sie porozjezdzalo gdzieniegdzie, czy bark nei byl w oryginale taki jakis wiekszy? z bardziej heroicznej proporcji? popraw ******, bo mu spadlo na nogi :)
Napisano 28 Styczeń 200718 l http://www.starstore.com/acatalog/mm7-robocop-5.jpg Coś jest nie tak z ramionami i klatą. Przypominają bardziej robo chłopca. Może jest to dziwne wykręcenie barków/za wysokie osadzenie. Smoothing groups:) Shader fajny, jak dla mnie to taki carpaint powinien być:) Pozdrowienia, Może ktoś teraz ruszy ze swoimi modelami, twoim śladem:)
Napisano 28 Styczeń 200718 l Fajnie. Jedynie same ramiona mogłyby być odrobinę bardziej przypakowane :)
Napisano 28 Styczeń 200718 l Te czarne fragmenty wyglądają świetnie. Osobiście bardziej podoba mi się robocop w takiej ciemnej kolorystyce, gdzie pancerz lśni trochę fioletowym ale to kwestia gustu: http://www.dvdfever.co.uk/reviews/pweller6.jpg Nie wiem co to za technologia ale miałem taki zegarek kiedyś ;P Tak z ciekawości, to ma i smooth groupsy i normale? Myślałem że tak się nie da... Pozdro
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor dzieki wielkie chlopaki :) z tym robochlopcem macie racje, tez to zauwazylem wydaje mi sie ze jest to problem z wielkoscia glowy, przez co jest takie odczucie ewentualnie dziwna perspektywa ... troszke ja przeskaluje i zobaczymy :) Przybysz tak smoothing+ normy ;) Musze jeszcze troche poprawic kilka rzeczy i moze bedzie lepiej :) watpie ze bitwa ruszy, bitwa nie żyje ;)
Napisano 28 Styczeń 200718 l muah świetnie wygląda troche tylko nie które normale wyglądają jakby malowae w photoshopie nie sprawną reką :D ale to olac jest gicior! :D
Napisano 28 Styczeń 200718 l czesc Klicek bardzo fajnie wyszlo, jak zwykle oczywiscie ;) p.s na fronta z tym ;p
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor 360 w nowym materiale, poprawilem kilka rzeczy w tym propsy, teraz bede pracowal nad normem wrzucam 360 z viuportu http://www.mm.pl/%7Eaktimel/rob360.mov
Napisano 28 Styczeń 200718 l Łe no Robocap jak się patrzy :). Nie wiem, czy zmieniałeś coś w modelu, ale teraz, z takiego ujęcia wygląda rewelacyjnie.
Napisano 28 Styczeń 200718 l fajne fajne, aczkolwiek mysle, ze robocop to robocop, uwazam tez ze wycisnalbys wiecej z postaci, ktora w wiekszym stopniu moglaby ewoluowac, bo w koncu to nowe wcielenie :)
Napisano 28 Styczeń 200718 l Ja tu taki offtopic dam mały. Jak ustawiłeś że w viewporcie masz normalmapy i reflection. Jama dosyć super karte graficzną, ale nie mam ani normal map, ani cieni porządnych(shadowmapy nawet:P / jezeli chodzi o vieport to niewiem jak to ustawić) Jestem na defaultowych ustawieniach (sterownik viewporta ustawiony na DX9.0).
Napisano 28 Styczeń 200718 l hardcorowo te reflekty wyglądają, jak i caly model bo w sumie duzo z takiego robocopa nie da rady wycisnąć wiec jak juz napisalem - hardcore :D no chyba ze masz zamiar cos w nim zmienic tak jak sugeruje sympathetic to w takim wypadku czekam z niecierpilwością :D czyli i tak i tak hardcore :D
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor dzieki chlopaki :)) no nie powiem pomysl sympathetic'a jest fajny myslalem o tym, ale hmm no coz poszedlem jednak w te strone ale sie zastanowie :) Crusher poprostu uruchomilem shader metalbump w zakldace DirextX Shader wrzucilem swiatlo itp :) wrzucilem mapy w odpowiednie sloty pokombinowalem z ustawieniami i dodalem hdri :) Ledyr dzieks :D
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor dzieki dzieki chlopaki :) ktora wersja lepsza ? z lekkim znieksztalceniem na normie czy bez ? i kolejna 360 : 1,5 mb http://www.mm.pl/~aktimel/rob3601.mov
Napisano 28 Styczeń 200718 l no dokladnie przydalaby mu sie jaka bron, a gdzie jest to znieksztalcenie ? tak czy siak w sumie wyglada super
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor dzieki chlopaki, sorry zle sie wyrazilem chodzi o takie malutkie granuleczki na normalu, jedna wersja (2 skriny po lewej) maja takie male granuleczki na normie , po prawej sa bez gladka blacha
Napisano 28 Styczeń 200718 l granulki zostaw granulatom! ma byc gladziutkie i swiecic sie jak psu Cojones!:)
Napisano 28 Styczeń 200718 l a no prawda widze teraz ... mi sie podoba bardziej gladkie, ale zauwarzylem ze w tej pierwszej wersji ma takie dwie kreseczki obok reki i tam one sa wklesle a w drugiej wersji wypukle, no niewiem moze mi sie zdaje w sumie to maly sczegol ale mi sie jednak we wklesle bardziej podobaja
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto