Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

 

jednak startuje, zrobie robocapa ;)

 

3 dni model + uv

3 dni textura

1 dzien normal + spec

3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~

 

stay tuned ;d jutro zarzuce czesc modelu, nie wiem czy dam rade sie wyrobic to raz, nie wiem czy dam rade sie zmiescic w limicie to dwa, nie wiem czy dam rade to zrobic tak jak sobie wymarzylem to trzy ;)

 

A no i to bohater jest z gry chyba hehe na commodore czy cos takiego robocop 13 (bylo cos takiego ? moze robocop3 hehe) albo robocop vs terminator lol

 

 

Robocop%20vs.%20Terminator%20%28UE%29%20%5B%21%5D_007.png

 

robocop.gif

 

hehe jak sie nie wyrobie to przeniose do w.i.pa, jeszcze nie mam pomyslu na lakier na nim, ale pewno przydalo by sie kilka odbic ;)

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hehe, na c64 ta gierka była tragiczna. Zwłaszcza jeśli wcześniej zasmakowało się wersji z automatów ( coś w stylu tego drugiego screena ).

Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)

Napisano

3 dni model + uv

3 dni textura

1 dzien normal + spec

3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~

 

Wow, ambitny plan jak na postać next - gen :) Powodzenia życzę, będę się przyglądał :)

 

ps. co ja gadam - "powodzenia" bitwa jest już rozstrzygnięta, zarzucaj nowy temat Klicek :D :D :D

 

edit -> aha, chyba RobocOp powinno być a nie RobocAp ;)

Napisano

dziwie sie ze nikt nie zrobil bohatera z Karate ++!:) ech...Ledyr...ja to dopiero dziadek jestem!:)

 

Znajac poziom Klicora to Robokap bedzie na ostrym wypasie!:)

Gość Marioza
Napisano

hehe same dziadki tutaj, to ja tez się przyłącze jako dziadek, co prawada nie weteran powstania styczniowego, postać moze być fajowa, jeszcze nie widzałem robocopa w 3d a tym bardziej gameartowego :)

Napisano

Hej

 

dzieki za mile slowa chlopaki, startuje dzisiaj, zrobilem glowny zarys, jeszcze maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa roboty, proporcje troszke do poprawy itp

 

wrzucam zeby nie bylo ze ze skonczonym modelem wyjechalem :)

 

scrin2.jpg

Napisano

filmowa wersja byla jajkowata taka bardziej, pozatym mam przynajmniej kilka wersji ktore roznia sie od siebie naprawde wieloma rzeczami, a wiadomo ze z jednego zdjecia nie widac wszystiego ;]

 

Spoko cos sie z tym zrobi, nie zamknalem jeszcze modelowania, duzo do poprawy widze ale czy starczy sil ? :D

Wszystkie rowki itp postaram sie jakos zrobic na normalmapce. ok ide spac, jutro chcialbym skonczyc skubanca zobaczymy czy sie uda.

 

Co do broni ta watpie zeby to byl des ;) raczej jakies futu nie wiadomo co ;) des ma naboje 0,5 i raczj nie moglby byc automatem nawet dla robota bo by go rozerawal ;D

 

 

 

btw dzieki za refki bardzo dobre :)

Napisano

tez tak moge ;) ale masz racje czepek mu poszerze, to akurat najmniejszy problem :)

Trzeba znalezc zloty srodek, hehe zrobic tak zeby bylo fajnie i juz:)

 

robocop.jpg

ref.jpg

Napisano

glowyie9.th.jpg no a teraz sobie zobacz twoja łepetynke!:)

 

 

 

noooo i takiej postawy oczekiwałem....MA BYC SUPER!:)

 

 

 

hehehe....istny chatroom sie zrobil!:)ale przeceiz to ty jestes moderator i powinienes nam Warna dac!:)lecz to wszystko Q Chwale ojczyzny jest!:)DObranoc KlicQ...niech Ci sie snią Polygony

Napisano

Yo.

Sam jakis czas temu modelowalem sobie robocop'a - wiec wrzuce ci moje blueprinty - powinny pomoc - bo kilka nieścisłości jest - ale wsumie ma to byc nowe wcielenie wiec mozesz robic jak chcesz :)

Pozdro

robo.jpg

Napisano
przepraszam pochorowalem sie i bardzo malo czasu spedzam przed monitorem postaram sie nadgonic

 

ehe Klicek ty czasem tez chorujesz? ;). Patrzcie na dzisiejsza date i czas 13 styczen 2007 19:49 :P zobaczymy ile wytrzymasz bez malego conieco tu czytaj modelowania :P. Oczywiscie zartuje Klicek zdrowiej !!! Modeli zrobisz miliony zdrowie masz jedno :). A co do robochlopa to zapewne w kolejnym progresie bedzie juz idealny. Pozdrawiam.

Gość Marioza
Napisano

zdrowjej Klicku, a co do hipka dzbanek musowo do obróbki ;) , ciekaw jestem jak to bedzie z normalami

Napisano

Dzieki chlopaki :)

 

zasiadlem i postanowilem ze skoncze, moze mi sie uda, nie mam pojecia jak zrobic fajny lakier - textura, trudno.

 

robo9.jpgrobo9.jpg

 

btw. niestety przekroczylem limit, co prawda moglbym odchudzic, ale bryla byla by kwadratowa, trudno x2 ;)

Napisano

dzieki wielkie Ledyr staram sie nadgonic, wiec ostatni update na dzisiaj, jestem zmeczony jutro poprawie normala troche + dodam takie male bruzdki, nie wiem czemu podczas wypalania normala mi sie przekrzywil on na nogach :/ mimo ze mapowanie jest ok

 

robo11.jpg

Napisano

cacy... mimo ze troche sie porozjezdzalo gdzieniegdzie, czy bark nei byl w oryginale taki jakis wiekszy? z bardziej heroicznej proporcji?

popraw ******, bo mu spadlo na nogi :)

Napisano

dzieki wielkie chlopaki :)

 

z tym robochlopcem macie racje, tez to zauwazylem wydaje mi sie ze jest to problem z wielkoscia glowy, przez co jest takie odczucie ewentualnie dziwna perspektywa ... troszke ja przeskaluje i zobaczymy :)

 

Przybysz tak smoothing+ normy ;)

 

Musze jeszcze troche poprawic kilka rzeczy i moze bedzie lepiej :)

 

watpie ze bitwa ruszy, bitwa nie żyje ;)

Napisano

muah świetnie wygląda

troche tylko nie które normale wyglądają jakby malowae w photoshopie nie sprawną reką :D ale to olac jest gicior! :D

Napisano

Ja tu taki offtopic dam mały.

 

Jak ustawiłeś że w viewporcie masz normalmapy i reflection.

Jama dosyć super karte graficzną, ale nie mam ani normal map, ani cieni porządnych(shadowmapy nawet:P / jezeli chodzi o vieport to niewiem jak to ustawić)

 

Jestem na defaultowych ustawieniach (sterownik viewporta ustawiony na DX9.0).

Napisano

hardcorowo te reflekty wyglądają, jak i caly model bo w sumie duzo z takiego robocopa nie da rady wycisnąć wiec jak juz napisalem - hardcore :D no chyba ze masz zamiar cos w nim zmienic tak jak sugeruje sympathetic to w takim wypadku czekam z niecierpilwością :D czyli i tak i tak hardcore :D

Napisano

dzieki chlopaki :))

 

no nie powiem pomysl sympathetic'a jest fajny myslalem o tym, ale hmm no coz poszedlem jednak w te strone ale sie zastanowie :)

 

Crusher poprostu uruchomilem shader metalbump w zakldace DirextX Shader wrzucilem swiatlo itp :) wrzucilem mapy w odpowiednie sloty pokombinowalem z ustawieniami i dodalem hdri :)

 

Ledyr dzieks :D

Napisano

dzieki chlopaki, sorry zle sie wyrazilem chodzi o takie malutkie granuleczki na normalu, jedna wersja (2 skriny po lewej) maja takie male granuleczki na normie , po prawej sa bez gladka blacha

Napisano

a no prawda widze teraz ... mi sie podoba bardziej gladkie, ale zauwarzylem ze w tej pierwszej wersji ma takie dwie kreseczki obok reki i tam one sa wklesle a w drugiej wersji wypukle, no niewiem moze mi sie zdaje w sumie to maly sczegol ale mi sie jednak we wklesle bardziej podobaja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności