KLICEK Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Hej jednak startuje, zrobie robocapa ;) 3 dni model + uv 3 dni textura 1 dzien normal + spec 3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~ stay tuned ;d jutro zarzuce czesc modelu, nie wiem czy dam rade sie wyrobic to raz, nie wiem czy dam rade sie zmiescic w limicie to dwa, nie wiem czy dam rade to zrobic tak jak sobie wymarzylem to trzy ;) A no i to bohater jest z gry chyba hehe na commodore czy cos takiego robocop 13 (bylo cos takiego ? moze robocop3 hehe) albo robocop vs terminator lol hehe jak sie nie wyrobie to przeniose do w.i.pa, jeszcze nie mam pomyslu na lakier na nim, ale pewno przydalo by sie kilka odbic ;)
ledyr Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 heh jednak pokusa okazala sie silniejsza :D kurcze pamietam jeszcze jak w to gralem :) ale ze mnie dziadek juz hehe :d powodzenia KLICEK!
Kuba Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Hehe, na c64 ta gierka była tragiczna. Zwłaszcza jeśli wcześniej zasmakowało się wersji z automatów ( coś w stylu tego drugiego screena ). Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)
arcade Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 3 dni model + uv 3 dni textura 1 dzien normal + spec 3 dni na opierdzielanie sie miedzy fazami produkcyjnymi ~~ Wow, ambitny plan jak na postać next - gen :) Powodzenia życzę, będę się przyglądał :) ps. co ja gadam - "powodzenia" bitwa jest już rozstrzygnięta, zarzucaj nowy temat Klicek :D :D :D edit -> aha, chyba RobocOp powinno być a nie RobocAp ;)
Bruneq Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 dziwie sie ze nikt nie zrobil bohatera z Karate ++!:) ech...Ledyr...ja to dopiero dziadek jestem!:) Znajac poziom Klicora to Robokap bedzie na ostrym wypasie!:)
Gość Marioza Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 hehe same dziadki tutaj, to ja tez się przyłącze jako dziadek, co prawada nie weteran powstania styczniowego, postać moze być fajowa, jeszcze nie widzałem robocopa w 3d a tym bardziej gameartowego :)
_michal Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Spadaj Klicek, inni też się chcą pobawić ;) A poważnie to powodzenia :) A lakier to polecam cubemapkę w reflection.
KLICEK Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 Hej dzieki za mile slowa chlopaki, startuje dzisiaj, zrobilem glowny zarys, jeszcze maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa roboty, proporcje troszke do poprawy itp wrzucam zeby nie bylo ze ze skonczonym modelem wyjechalem :)
Bruneq Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 najbardziej rzuca sie w oczy glowa zla i klata....reszta nie taka zla! chociaz pozno jest i sie nie przygladalem!:) Ty ROBOCIE! TY spisz czasem?!:D
Bruneq Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 glowa chyba troche zbyt jajkowata....powinna byc bardziej owalna! Klata..hmm...jak dasz ladna texturke to sie wyrówna wszystko!:)echh....taki fajny film byl..a zadnej porządnej strzelanki nie zrobili! a szkoda! masz troche referek http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7626237471 BTW czy jego pistolet to byla jakas lepsza wersja Desert Eagle'a??bo tak mi podchodzi pod to
KLICEK Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 filmowa wersja byla jajkowata taka bardziej, pozatym mam przynajmniej kilka wersji ktore roznia sie od siebie naprawde wieloma rzeczami, a wiadomo ze z jednego zdjecia nie widac wszystiego ;] Spoko cos sie z tym zrobi, nie zamknalem jeszcze modelowania, duzo do poprawy widze ale czy starczy sil ? :D Wszystkie rowki itp postaram sie jakos zrobic na normalmapce. ok ide spac, jutro chcialbym skonczyc skubanca zobaczymy czy sie uda. Co do broni ta watpie zeby to byl des ;) raczej jakies futu nie wiadomo co ;) des ma naboje 0,5 i raczj nie moglby byc automatem nawet dla robota bo by go rozerawal ;D btw dzieki za refki bardzo dobre :)
Bruneq Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 filmowa jajowata?? a co powiesz o tym?...przeceiz to z filmu http://img525.imageshack.us/img525/5020/robocop2mgm3up7so.jpg sił musi wyustarczyc...KLICEK wierzymy w ciebie!:)Ty Nasz Bohaterze
KLICEK Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 tez tak moge ;) ale masz racje czepek mu poszerze, to akurat najmniejszy problem :) Trzeba znalezc zloty srodek, hehe zrobic tak zeby bylo fajnie i juz:)
Bruneq Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 no a teraz sobie zobacz twoja łepetynke!:) noooo i takiej postawy oczekiwałem....MA BYC SUPER!:) hehehe....istny chatroom sie zrobil!:)ale przeceiz to ty jestes moderator i powinienes nam Warna dac!:)lecz to wszystko Q Chwale ojczyzny jest!:)DObranoc KlicQ...niech Ci sie snią Polygony
KLICEK Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 100 postow o 2 ruchy myszka :D samochodwcy ... ;) btw dzieki pomocne zestawienie :)
giorgione Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 eno eno - fanie wyglda - ale faktycznie ta gowa troszkę szpeci obiekt, ale i tak fajnie wygląda :) Pozdrówka giorgione
Bro Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 Yo. Sam jakis czas temu modelowalem sobie robocop'a - wiec wrzuce ci moje blueprinty - powinny pomoc - bo kilka nieścisłości jest - ale wsumie ma to byc nowe wcielenie wiec mozesz robic jak chcesz :) Pozdro
ognisty Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 jak ten robokop obrzydliwie wygląda, bleh klicek mogłeś coś ładniejszego wziąść ;p
KLICEK Napisano 13 Styczeń 2007 Autor Napisano 13 Styczeń 2007 przepraszam pochorowalem sie i bardzo malo czasu spedzam przed monitorem postaram sie nadgonic
Predator Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 przepraszam pochorowalem sie i bardzo malo czasu spedzam przed monitorem postaram sie nadgonic ehe Klicek ty czasem tez chorujesz? ;). Patrzcie na dzisiejsza date i czas 13 styczen 2007 19:49 :P zobaczymy ile wytrzymasz bez malego conieco tu czytaj modelowania :P. Oczywiscie zartuje Klicek zdrowiej !!! Modeli zrobisz miliony zdrowie masz jedno :). A co do robochlopa to zapewne w kolejnym progresie bedzie juz idealny. Pozdrawiam.
Gość Marioza Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 zdrowjej Klicku, a co do hipka dzbanek musowo do obróbki ;) , ciekaw jestem jak to bedzie z normalami
KLICEK Napisano 27 Styczeń 2007 Autor Napisano 27 Styczeń 2007 Dzieki chlopaki :) zasiadlem i postanowilem ze skoncze, moze mi sie uda, nie mam pojecia jak zrobic fajny lakier - textura, trudno. btw. niestety przekroczylem limit, co prawda moglbym odchudzic, ale bryla byla by kwadratowa, trudno x2 ;)
ledyr Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 mi sie podoba, wybacz ze jak zwykle brak jakiejkolwiek konstruktywnej krytyki ale co tam:D czekam na tekstuuurki! :)
KLICEK Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 dzieki wielkie Ledyr staram sie nadgonic, wiec ostatni update na dzisiaj, jestem zmeczony jutro poprawie normala troche + dodam takie male bruzdki, nie wiem czemu podczas wypalania normala mi sie przekrzywil on na nogach :/ mimo ze mapowanie jest ok
Leru Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 kozak! Shader super, napisz coś o nim bo to pewnie jakiś DX'owy ;) Jedziesz KLICOR jedziesz!!
vv3k70r Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 cacy... mimo ze troche sie porozjezdzalo gdzieniegdzie, czy bark nei byl w oryginale taki jakis wiekszy? z bardziej heroicznej proporcji? popraw ******, bo mu spadlo na nogi :)
Cruzh3r Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 http://www.starstore.com/acatalog/mm7-robocop-5.jpg Coś jest nie tak z ramionami i klatą. Przypominają bardziej robo chłopca. Może jest to dziwne wykręcenie barków/za wysokie osadzenie. Smoothing groups:) Shader fajny, jak dla mnie to taki carpaint powinien być:) Pozdrowienia, Może ktoś teraz ruszy ze swoimi modelami, twoim śladem:)
Kuba Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 Fajnie. Jedynie same ramiona mogłyby być odrobinę bardziej przypakowane :)
Przybysz Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 Te czarne fragmenty wyglądają świetnie. Osobiście bardziej podoba mi się robocop w takiej ciemnej kolorystyce, gdzie pancerz lśni trochę fioletowym ale to kwestia gustu: http://www.dvdfever.co.uk/reviews/pweller6.jpg Nie wiem co to za technologia ale miałem taki zegarek kiedyś ;P Tak z ciekawości, to ma i smooth groupsy i normale? Myślałem że tak się nie da... Pozdro
KLICEK Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 dzieki wielkie chlopaki :) z tym robochlopcem macie racje, tez to zauwazylem wydaje mi sie ze jest to problem z wielkoscia glowy, przez co jest takie odczucie ewentualnie dziwna perspektywa ... troszke ja przeskaluje i zobaczymy :) Przybysz tak smoothing+ normy ;) Musze jeszcze troche poprawic kilka rzeczy i moze bedzie lepiej :) watpie ze bitwa ruszy, bitwa nie żyje ;)
ledyr Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 muah świetnie wygląda troche tylko nie które normale wyglądają jakby malowae w photoshopie nie sprawną reką :D ale to olac jest gicior! :D
JunioR Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 czesc Klicek bardzo fajnie wyszlo, jak zwykle oczywiscie ;) p.s na fronta z tym ;p
KLICEK Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 360 w nowym materiale, poprawilem kilka rzeczy w tym propsy, teraz bede pracowal nad normem wrzucam 360 z viuportu http://www.mm.pl/%7Eaktimel/rob360.mov
Kuba Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 Łe no Robocap jak się patrzy :). Nie wiem, czy zmieniałeś coś w modelu, ale teraz, z takiego ujęcia wygląda rewelacyjnie.
Łukasz Burnet Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 fajne fajne, aczkolwiek mysle, ze robocop to robocop, uwazam tez ze wycisnalbys wiecej z postaci, ktora w wiekszym stopniu moglaby ewoluowac, bo w koncu to nowe wcielenie :)
Cruzh3r Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 Ja tu taki offtopic dam mały. Jak ustawiłeś że w viewporcie masz normalmapy i reflection. Jama dosyć super karte graficzną, ale nie mam ani normal map, ani cieni porządnych(shadowmapy nawet:P / jezeli chodzi o vieport to niewiem jak to ustawić) Jestem na defaultowych ustawieniach (sterownik viewporta ustawiony na DX9.0).
ledyr Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 hardcorowo te reflekty wyglądają, jak i caly model bo w sumie duzo z takiego robocopa nie da rady wycisnąć wiec jak juz napisalem - hardcore :D no chyba ze masz zamiar cos w nim zmienic tak jak sugeruje sympathetic to w takim wypadku czekam z niecierpilwością :D czyli i tak i tak hardcore :D
KLICEK Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 dzieki chlopaki :)) no nie powiem pomysl sympathetic'a jest fajny myslalem o tym, ale hmm no coz poszedlem jednak w te strone ale sie zastanowie :) Crusher poprostu uruchomilem shader metalbump w zakldace DirextX Shader wrzucilem swiatlo itp :) wrzucilem mapy w odpowiednie sloty pokombinowalem z ustawieniami i dodalem hdri :) Ledyr dzieks :D
KLICEK Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 dzieki dzieki chlopaki :) ktora wersja lepsza ? z lekkim znieksztalceniem na normie czy bez ? i kolejna 360 : 1,5 mb http://www.mm.pl/~aktimel/rob3601.mov
Bruneq Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 n jest mniami!:) daj mu spluwe! ko ko ko nieczko!! U R D MAN!!
Adek_CG Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 no dokladnie przydalaby mu sie jaka bron, a gdzie jest to znieksztalcenie ? tak czy siak w sumie wyglada super
KLICEK Napisano 28 Styczeń 2007 Autor Napisano 28 Styczeń 2007 dzieki chlopaki, sorry zle sie wyrazilem chodzi o takie malutkie granuleczki na normalu, jedna wersja (2 skriny po lewej) maja takie male granuleczki na normie , po prawej sa bez gladka blacha
Bruneq Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 granulki zostaw granulatom! ma byc gladziutkie i swiecic sie jak psu Cojones!:)
Adek_CG Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 a no prawda widze teraz ... mi sie podoba bardziej gladkie, ale zauwarzylem ze w tej pierwszej wersji ma takie dwie kreseczki obok reki i tam one sa wklesle a w drugiej wersji wypukle, no niewiem moze mi sie zdaje w sumie to maly sczegol ale mi sie jednak we wklesle bardziej podobaja
giorgione Napisano 28 Styczeń 2007 Napisano 28 Styczeń 2007 jak dla mnie piękna robota szaderki powalają na kolana :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się