Jump to content

[wip] Postać 3d - Policjant


peterr
 Share

Recommended Posts

dobra dzisiaj troche poprawiłem siatke ..2h zabawy/męczarni z maxem:P

th_16698_screen1_122_572lo.jpg

staram sie unikać trójkątów..to chyba ok?:P

pytanie..czemu jak chce przejść z edit poly na mesh to mi psuje wszystko ?:/

podwójne krawędzie?

pozdro

Link to comment
Share on other sites

dzizas, daj jakies porządny render a nie jakies sklejki tu nam pokazujesz :D

model wyglada dziwnie, hmmm wiem! dodaj glowe :D

i troche trisów jesli masz jzu zamiar dac mape 1024, toz sa jakeis konwencje w końcu nie? :D

 

a tak ogólnie to:

-siata brzydka, źle rozlozona

-kurcze nie no, nie bede komentowal :D dodaj mu trisów wiecej przynajmnije do 2500 :p

Link to comment
Share on other sites

Siatka na mój gust dość "sztywno" rozłożona. Żeby uchwycić lepsze proporcje wrzuć sobie jakieś referencje człowieka i przeskaluj model. Z 1000 trójkątów można zbudować bardzo fajny model, zwłaszcza że masz możliwość wykorzystania tak dużej tekstury. Zerknij na kilka pierwszych prac w linku poniżej.

http://souldesigns.cottages.polycount.com/personal.html

Link to comment
Share on other sites

hehe ale z czapką to pojechałeś :D :D Nawet nie wiem co napisać, albo to jest takie, bo ma takie być..., albo zrób to od nowa ;)

 

EDIT>

Ok miałem się poprawić i pomagać wiec zapodam takie coś:

ludzikye6.th.jpg

 

 

EDIT2>

ledyr - imo policeman to powinien być kawał chłopa na dresów :P

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ekhem, no osobliwy typek, nie powiem.

To ja będę ten niedobry tym razem:

Popracuj nad sylwetką i proporcjami i anatomią. Proporcje mózgoczaszki i trzewioczaszki są zatrważające nawet jak na policjanta. ;) Radze przyjrzeć się szkieletowi ludzkiemu szczególnie kręgosłup, klatka piersiowa, czaszka i jej osadzenie, coby postać nie wyglądał jak lalka wypchana słomą.

Pooglądaj sobie siatki twarzy jakiś porządnych modeli. Nawet spotkanie z dresem nie deformuje tak głowy.

 

Pozdrawiam

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Polecam książkę od anatomii. Naprawdę. W tych wypchanych ciuszkach musi się zmieścić człowiek i to powinno być widać, że on tam jest.

 

Poczytaj trochę loomisa: http://alexhays.com/loomis/

 

Poszukaj informacji o zależnościach pomiędzy różnymi częściami ciała.

 

Spójrz na siebie w lustrze, a potem na swoją postać. Poszukaj błędów. Potem model do kosza i rób następny.

 

A w przerwach ucz się anatomii. Polecam też ołówek, kartkę i szlifowanie zmysłu obserwacji.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

empeck - dzięki ,już ściągam..niedawno zacząłem sie uczyć rysować ,nawet bardzo opornie mi to nie idzie i chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P

a teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :(

pozdrawim

Link to comment
Share on other sites

chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P

w sumie to nie byłbym takim aż optymistą :D hehe joke

 

hmmnie wiem, moze spróbuj coś prostrzego zrobic, na przykład boxa czy sfere :D nie no kolejny joke :D wybacz ale jutro mam sprawdziany poprawkowe z których dostane 1 i dlatego mnie głupawka dorwała :D

 

a tak na serio to poćwicz anatomie i dopiero wtedy spróbuj zrobic czlowieka a gra poczeka, nie ma co sie spieszyc

 

teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :(

jakie spać!? spią tylko mięczaki które jeszcze nie odktyli ze sen to strata czasu :D

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Witam:D

no ,to tak..troche proporcje poprawiłem [cudu nie bedzie:D] ..troche poczytałem..

zacząłem teksturować..512 sam diffuse

za dużo tu nie widać ,ale to dobrze bo jeszcze jest kupe roboty przede mną:)

th_67993_screen2_122_524lo.jpg

i teraz mam pytanie...jak w fotoszopie usuwacie takie przebarwienia twarzy jakie są widoczne zresztą [chyba] tj żółty zielony..;P niebieski.. itd.

Link to comment
Share on other sites

ja moze znaffca nie jeste...ale trust me...jak to ma biegac w jakiejs grze to to nie ma prawa ladnie wygladac w okolicach kolan i ud!! radze ci zaczac od poczatku z uwzglednieniem glownych zasad proporcji i przemyslenia siatki! bo tu narazie twoje buty maja wiecej poly niz noga!:)

ps. powiedz co za plugin urzywasz ze ci ppokazuje tak ladnie ilosc poly trisow i fps?

Link to comment
Share on other sites

no na tym modelu to nie wiem czy oplaca sie go riggowac bo siatka na nogach tak ci sie pognieze zaczniesz płakac jak sie nasiedzisz i prezsuneisz jedną z nóg!!

 

btw: pod 7ka pokazuje tylko ilosc trisow! i to zaznaczonego obiektu a u cibie jest to jakos rozbudowane bedizej!

Link to comment
Share on other sites

Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:)

Ręce kiepsko wyglądają.

Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret.

 

Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),

Link to comment
Share on other sites

Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:)

Ręce kiepsko wyglądają.

Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret.

 

Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),

 

No nie wiem czy w CS player ma więcej poly :>

csgs0.jpg

A co do pracy ... no jest jakiś postęp w poruwnaniu z początkiem jednak zbyt szybko zajołeś się texturowaniem modelu ;/ na początku powinieneś dopasować proporcje no chyba że twoim zdaniem ten model jest już skończony ;/

 

ps polecam ci Radzisz abyś zwrócił uwagę na ten właśnie model i porównał

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy