Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dobra dzisiaj troche poprawiłem siatke ..2h zabawy/męczarni z maxem:P

th_16698_screen1_122_572lo.jpg

staram sie unikać trójkątów..to chyba ok?:P

pytanie..czemu jak chce przejść z edit poly na mesh to mi psuje wszystko ?:/

podwójne krawędzie?

pozdro

Napisano

Nie widze sensu w unikaniu trojkatow. Gdybys jeszcze model exportowal do zbrusha to bym sie zgodzil a tak to jak najbardziej mozna uzywac trojkatow...

Napisano

dzizas, daj jakies porządny render a nie jakies sklejki tu nam pokazujesz :D

model wyglada dziwnie, hmmm wiem! dodaj glowe :D

i troche trisów jesli masz jzu zamiar dac mape 1024, toz sa jakeis konwencje w końcu nie? :D

 

a tak ogólnie to:

-siata brzydka, źle rozlozona

-kurcze nie no, nie bede komentowal :D dodaj mu trisów wiecej przynajmnije do 2500 :p

Napisano
  • Autor

nie moge mu dodać trisów więcej bo to idzie do gry ,limit mam narzucony 1k..po skonsultowaniu mam dać 512 a jak sie nie uda to 1024 :P

Napisano

Siatka na mój gust dość "sztywno" rozłożona. Żeby uchwycić lepsze proporcje wrzuć sobie jakieś referencje człowieka i przeskaluj model. Z 1000 trójkątów można zbudować bardzo fajny model, zwłaszcza że masz możliwość wykorzystania tak dużej tekstury. Zerknij na kilka pierwszych prac w linku poniżej.

http://souldesigns.cottages.polycount.com/personal.html

Napisano
  • Autor

kolejna sklejka ode mnie..eh te głowy:/

no i proporcje..standardowo nie wiem już co poprawić:)

pozdro

Kuba_ - fajne te prace:P

 

th_90773_screen2_122_568lo.jpg

 

th_90899_screen1_122_311lo.jpg

Napisano

hehe ale z czapką to pojechałeś :D :D Nawet nie wiem co napisać, albo to jest takie, bo ma takie być..., albo zrób to od nowa ;)

 

EDIT>

Ok miałem się poprawić i pomagać wiec zapodam takie coś:

ludzikye6.th.jpg

 

 

EDIT2>

ledyr - imo policeman to powinien być kawał chłopa na dresów :P

Napisano
  • Autor

hoho! faktycznie :) co do czapeczki to nie wiem ...nie chce jej robić nowa:P

dzięki

Napisano

Ardeni co to za dziwaczny refek?! :D nie sądzisz ze ma on troche.... dziwną budowe? :D

a co do twarzy to Radzisz użyj jakis refek ze zdjęć, nie zeby bylo cos nie tak z głową ale uzyj ich :D

pzdro

Napisano

Ekhem, no osobliwy typek, nie powiem.

To ja będę ten niedobry tym razem:

Popracuj nad sylwetką i proporcjami i anatomią. Proporcje mózgoczaszki i trzewioczaszki są zatrważające nawet jak na policjanta. ;) Radze przyjrzeć się szkieletowi ludzkiemu szczególnie kręgosłup, klatka piersiowa, czaszka i jej osadzenie, coby postać nie wyglądał jak lalka wypchana słomą.

Pooglądaj sobie siatki twarzy jakiś porządnych modeli. Nawet spotkanie z dresem nie deformuje tak głowy.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

ale kurde on ma ubranko tak wypchane:) łeb cacy nie powiem ,ok wiem do pooprawy...ale co z tą sylwetką ?:P troche już poprawiłem ,ale głowe to dopiero jutro...

th_01068_screen2_122_506lo.jpg

dzięki za pomoc ,coś mi za szybko to poszło :P

pozdro

Napisano

Polecam książkę od anatomii. Naprawdę. W tych wypchanych ciuszkach musi się zmieścić człowiek i to powinno być widać, że on tam jest.

 

Poczytaj trochę loomisa: http://alexhays.com/loomis/

 

Poszukaj informacji o zależnościach pomiędzy różnymi częściami ciała.

 

Spójrz na siebie w lustrze, a potem na swoją postać. Poszukaj błędów. Potem model do kosza i rób następny.

 

A w przerwach ucz się anatomii. Polecam też ołówek, kartkę i szlifowanie zmysłu obserwacji.

Napisano
  • Autor

empeck - dzięki ,już ściągam..niedawno zacząłem sie uczyć rysować ,nawet bardzo opornie mi to nie idzie i chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P

a teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :(

pozdrawim

Napisano
chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P

w sumie to nie byłbym takim aż optymistą :D hehe joke

 

hmmnie wiem, moze spróbuj coś prostrzego zrobic, na przykład boxa czy sfere :D nie no kolejny joke :D wybacz ale jutro mam sprawdziany poprawkowe z których dostane 1 i dlatego mnie głupawka dorwała :D

 

a tak na serio to poćwicz anatomie i dopiero wtedy spróbuj zrobic czlowieka a gra poczeka, nie ma co sie spieszyc

 

teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :(

jakie spać!? spią tylko mięczaki które jeszcze nie odktyli ze sen to strata czasu :D

 

pozdro

Napisano
  • Autor

Witam:D

no ,to tak..troche proporcje poprawiłem [cudu nie bedzie:D] ..troche poczytałem..

zacząłem teksturować..512 sam diffuse

za dużo tu nie widać ,ale to dobrze bo jeszcze jest kupe roboty przede mną:)

th_67993_screen2_122_524lo.jpg

i teraz mam pytanie...jak w fotoszopie usuwacie takie przebarwienia twarzy jakie są widoczne zresztą [chyba] tj żółty zielony..;P niebieski.. itd.

Napisano
  • Autor

oj szyje ma jak by miał guza :D

no ale szczegół:) jak usunąć te przebarwienia :/

Napisano
  • Autor

powoli do przodu [albo do tyłu?]

ukończe tą postać tak czy siak:) w końcu to jest pierwsza moja postć ,oby następne były lepsze;)

th_45150_screen2_122_379lo.jpg

pozdro

Napisano

ta gra to horror ma byc? bo twarz ma jak z Teksanskiej masakry! jakby naciagnol sobie skuree czyjas!:)pokaz siatke

Napisano
  • Autor

Dobra kilka innych screenów....twarz ma no cuż :D wieczorem będe poprawiał teksturki :/

th_05074_screen1_122_492lo.jpgth_05079_screen2_122_568lo.jpgth_05084_screen3_122_545lo.jpgth_05109_screen4_122_348lo.jpg

th_05114_screen6_122_588lo.jpg

Napisano

ja moze znaffca nie jeste...ale trust me...jak to ma biegac w jakiejs grze to to nie ma prawa ladnie wygladac w okolicach kolan i ud!! radze ci zaczac od poczatku z uwzglednieniem glownych zasad proporcji i przemyslenia siatki! bo tu narazie twoje buty maja wiecej poly niz noga!:)

ps. powiedz co za plugin urzywasz ze ci ppokazuje tak ladnie ilosc poly trisow i fps?

Napisano
  • Autor

wciśnij 7:D

no i chyba masz racje :P ale dokoncze tekstury spróbuje zrigować zanimować ruch i wtedy sie wezme od nowa ..po prostu chce przejść ten proces od początku do końca:D

Napisano

no na tym modelu to nie wiem czy oplaca sie go riggowac bo siatka na nogach tak ci sie pognieze zaczniesz płakac jak sie nasiedzisz i prezsuneisz jedną z nóg!!

 

btw: pod 7ka pokazuje tylko ilosc trisow! i to zaznaczonego obiektu a u cibie jest to jakos rozbudowane bedizej!

Napisano

Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:)

Ręce kiepsko wyglądają.

Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret.

 

Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),

Napisano
Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:)

Ręce kiepsko wyglądają.

Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret.

 

Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),

 

No nie wiem czy w CS player ma więcej poly :>

csgs0.jpg

A co do pracy ... no jest jakiś postęp w poruwnaniu z początkiem jednak zbyt szybko zajołeś się texturowaniem modelu ;/ na początku powinieneś dopasować proporcje no chyba że twoim zdaniem ten model jest już skończony ;/

 

ps polecam ci Radzisz abyś zwrócił uwagę na ten właśnie model i porównał

Napisano
Narazie to on jak kaleka wygląda ;P

Realistyka człowieku 90% polskiej policji. Pokaż to ludziom a 11/10 odpowie że niezwykle realistycznie przedstawiony policjant

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności