Napisano 12 Styczeń 200718 l Witam, jako że mamy ferie :) to będe miał troche czasu na 3d ..zacząłem robić postać policjanta..ma on wyglądać mniej więcej jak ten: http://img105.imagevenue.com/img.php?image=38605_pies1_122_573lo.jpg Limit to 1k poly ,tekstura 1024x1024 ...bez normal mapy.. Narazie wygląda to tak: [pewnie nieciekawie:P] pozdrawiam maniaków;)
Napisano 13 Styczeń 200718 l 1k troche mało na postać... no ale powodzenia, zobaczymy co z tego wyjdzie
Napisano 13 Styczeń 200718 l Autor dobra dzisiaj troche poprawiłem siatke ..2h zabawy/męczarni z maxem:P staram sie unikać trójkątów..to chyba ok?:P pytanie..czemu jak chce przejść z edit poly na mesh to mi psuje wszystko ?:/ podwójne krawędzie? pozdro
Napisano 13 Styczeń 200718 l Nie widze sensu w unikaniu trojkatow. Gdybys jeszcze model exportowal do zbrusha to bym sie zgodzil a tak to jak najbardziej mozna uzywac trojkatow...
Napisano 13 Styczeń 200718 l Autor Ok ,to tyle dzisiaj [a właściwie to już jutro:P] 766 vert ,jutro albo kiedy to tam będzie ,zrobie główke :) [a jak nie działa to http://img42.imagevenue.com/img.php?image=31404_screen1_123_565lo.jpg] pozdrawiam i dzieki za komenty:)
Napisano 14 Styczeń 200718 l dzizas, daj jakies porządny render a nie jakies sklejki tu nam pokazujesz :D model wyglada dziwnie, hmmm wiem! dodaj glowe :D i troche trisów jesli masz jzu zamiar dac mape 1024, toz sa jakeis konwencje w końcu nie? :D a tak ogólnie to: -siata brzydka, źle rozlozona -kurcze nie no, nie bede komentowal :D dodaj mu trisów wiecej przynajmnije do 2500 :p
Napisano 14 Styczeń 200718 l Autor nie moge mu dodać trisów więcej bo to idzie do gry ,limit mam narzucony 1k..po skonsultowaniu mam dać 512 a jak sie nie uda to 1024 :P
Napisano 14 Styczeń 200718 l Siatka na mój gust dość "sztywno" rozłożona. Żeby uchwycić lepsze proporcje wrzuć sobie jakieś referencje człowieka i przeskaluj model. Z 1000 trójkątów można zbudować bardzo fajny model, zwłaszcza że masz możliwość wykorzystania tak dużej tekstury. Zerknij na kilka pierwszych prac w linku poniżej. http://souldesigns.cottages.polycount.com/personal.html
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor kolejna sklejka ode mnie..eh te głowy:/ no i proporcje..standardowo nie wiem już co poprawić:) pozdro Kuba_ - fajne te prace:P
Napisano 15 Styczeń 200718 l hehe ale z czapką to pojechałeś :D :D Nawet nie wiem co napisać, albo to jest takie, bo ma takie być..., albo zrób to od nowa ;) EDIT> Ok miałem się poprawić i pomagać wiec zapodam takie coś: EDIT2> ledyr - imo policeman to powinien być kawał chłopa na dresów :P
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor hoho! faktycznie :) co do czapeczki to nie wiem ...nie chce jej robić nowa:P dzięki
Napisano 15 Styczeń 200718 l Ardeni co to za dziwaczny refek?! :D nie sądzisz ze ma on troche.... dziwną budowe? :D a co do twarzy to Radzisz użyj jakis refek ze zdjęć, nie zeby bylo cos nie tak z głową ale uzyj ich :D pzdro
Napisano 15 Styczeń 200718 l Ekhem, no osobliwy typek, nie powiem. To ja będę ten niedobry tym razem: Popracuj nad sylwetką i proporcjami i anatomią. Proporcje mózgoczaszki i trzewioczaszki są zatrważające nawet jak na policjanta. ;) Radze przyjrzeć się szkieletowi ludzkiemu szczególnie kręgosłup, klatka piersiowa, czaszka i jej osadzenie, coby postać nie wyglądał jak lalka wypchana słomą. Pooglądaj sobie siatki twarzy jakiś porządnych modeli. Nawet spotkanie z dresem nie deformuje tak głowy. Pozdrawiam
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor ale kurde on ma ubranko tak wypchane:) łeb cacy nie powiem ,ok wiem do pooprawy...ale co z tą sylwetką ?:P troche już poprawiłem ,ale głowe to dopiero jutro... dzięki za pomoc ,coś mi za szybko to poszło :P pozdro
Napisano 15 Styczeń 200718 l Polecam książkę od anatomii. Naprawdę. W tych wypchanych ciuszkach musi się zmieścić człowiek i to powinno być widać, że on tam jest. Poczytaj trochę loomisa: http://alexhays.com/loomis/ Poszukaj informacji o zależnościach pomiędzy różnymi częściami ciała. Spójrz na siebie w lustrze, a potem na swoją postać. Poszukaj błędów. Potem model do kosza i rób następny. A w przerwach ucz się anatomii. Polecam też ołówek, kartkę i szlifowanie zmysłu obserwacji.
Napisano 15 Styczeń 200718 l Autor empeck - dzięki ,już ściągam..niedawno zacząłem sie uczyć rysować ,nawet bardzo opornie mi to nie idzie i chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P a teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :( pozdrawim
Napisano 15 Styczeń 200718 l chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P w sumie to nie byłbym takim aż optymistą :D hehe joke hmmnie wiem, moze spróbuj coś prostrzego zrobic, na przykład boxa czy sfere :D nie no kolejny joke :D wybacz ale jutro mam sprawdziany poprawkowe z których dostane 1 i dlatego mnie głupawka dorwała :D a tak na serio to poćwicz anatomie i dopiero wtedy spróbuj zrobic czlowieka a gra poczeka, nie ma co sie spieszyc teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :( jakie spać!? spią tylko mięczaki które jeszcze nie odktyli ze sen to strata czasu :D pozdro
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor Witam:D no ,to tak..troche proporcje poprawiłem [cudu nie bedzie:D] ..troche poczytałem.. zacząłem teksturować..512 sam diffuse za dużo tu nie widać ,ale to dobrze bo jeszcze jest kupe roboty przede mną:) i teraz mam pytanie...jak w fotoszopie usuwacie takie przebarwienia twarzy jakie są widoczne zresztą [chyba] tj żółty zielony..;P niebieski.. itd.
Napisano 17 Styczeń 200718 l Autor oj szyje ma jak by miał guza :D no ale szczegół:) jak usunąć te przebarwienia :/
Napisano 18 Styczeń 200718 l Autor powoli do przodu [albo do tyłu?] ukończe tą postać tak czy siak:) w końcu to jest pierwsza moja postć ,oby następne były lepsze;) pozdro
Napisano 19 Styczeń 200718 l ta gra to horror ma byc? bo twarz ma jak z Teksanskiej masakry! jakby naciagnol sobie skuree czyjas!:)pokaz siatke
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor Dobra kilka innych screenów....twarz ma no cuż :D wieczorem będe poprawiał teksturki :/
Napisano 19 Styczeń 200718 l ja moze znaffca nie jeste...ale trust me...jak to ma biegac w jakiejs grze to to nie ma prawa ladnie wygladac w okolicach kolan i ud!! radze ci zaczac od poczatku z uwzglednieniem glownych zasad proporcji i przemyslenia siatki! bo tu narazie twoje buty maja wiecej poly niz noga!:) ps. powiedz co za plugin urzywasz ze ci ppokazuje tak ladnie ilosc poly trisow i fps?
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor wciśnij 7:D no i chyba masz racje :P ale dokoncze tekstury spróbuje zrigować zanimować ruch i wtedy sie wezme od nowa ..po prostu chce przejść ten proces od początku do końca:D
Napisano 19 Styczeń 200718 l no na tym modelu to nie wiem czy oplaca sie go riggowac bo siatka na nogach tak ci sie pognieze zaczniesz płakac jak sie nasiedzisz i prezsuneisz jedną z nóg!! btw: pod 7ka pokazuje tylko ilosc trisow! i to zaznaczonego obiektu a u cibie jest to jakos rozbudowane bedizej!
Napisano 20 Styczeń 200718 l Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:) Ręce kiepsko wyglądają. Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret. Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),
Napisano 26 Styczeń 200718 l Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:) Ręce kiepsko wyglądają. Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret. Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem), No nie wiem czy w CS player ma więcej poly :> A co do pracy ... no jest jakiś postęp w poruwnaniu z początkiem jednak zbyt szybko zajołeś się texturowaniem modelu ;/ na początku powinieneś dopasować proporcje no chyba że twoim zdaniem ten model jest już skończony ;/ ps polecam ci Radzisz abyś zwrócił uwagę na ten właśnie model i porównał
Napisano 11 Luty 200718 l Narazie to on jak kaleka wygląda ;P Realistyka człowieku 90% polskiej policji. Pokaż to ludziom a 11/10 odpowie że niezwykle realistycznie przedstawiony policjant
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto